WIESZAK ŁAZIENKOWY POCZWÓRNY NA PRZYSSAWKI IRYS

od
phone_4you
17,35
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 996 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
      srebrny
    • Materiał wykonania:
      metal

Opis

ST. WIESZAK POCZWÓRNY NA PRZYSSAWKI IRYS

Wieszak wykonany ze stali nierdzewnej.

Elegancki, solidny i funkcjonalny.

Gładkie wykończenie powierzchni znacząco poprawia łatwość utrzymanie w czystości.

Mocowany za pomocą przyssawek z dokręcanymi nakrętkami.

Przyssawki hermetyczne.

Wymiary:

szerokość- 26,5 cm

wysokość- 20 cm

głębokość- 5 cm

 

Na innych naszych aukcjach inne elementy wyposażenia łazienki z tej serii

Produkt nowy pochodzący z polskiej legalnej Dystrybucji.

Dla osób kupujących do dalszej odsprzedaży lub na szczególne cele, udostępniamy niezbędne certyfikaty, potwierdzenia, dopuszczenia i inne.

Zapraszamy do zapoznania się z opiniami o naszej Firmie.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

3,00

Opinie o produkcie

Przyzwoity
3,00/5
(1 ocena)
0
0
1
0
0

23 maja 2019 od
Słabe mocowanie.

Dostawa i płatność

od 7,50 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Garwolin, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u phone_4you za co najmniej 400.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3-4 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,50 zł
kolejna sztuka
7,50 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
12,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

WIT CONSULTING Waldemar Rachwalak
ul. Spacerowa 73
08-400 Miętne
Dodatkowe informacje

Adres do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@epewex.com


 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA. 

1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad. 

2.  SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które  istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły  z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez  okres 2 lat. 

3. SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW  objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z  tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami  zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany  PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani  nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności SPRZEDAWCY z  tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu  Cywilnego). 

4. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 

5.  W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z  umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji. 

6.  W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół  reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał podstawy  reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie  drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji  SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie  lub ustnie. 

7. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ -  jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje  uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY  dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy  takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz  została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub  sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby  nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz  SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 

8. Jeżeli  rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z wnioskiem o  obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA  niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni  rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma  zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez  SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy  na wolną od wad lub usunięcia wady. 

9. Jeżeli KUPUJĄCYM jest  KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady  żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez  sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość  rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także  bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny  sposób zaspokojenia. 

10. Obniżona cena powinna pozostawać w  takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z  wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 

11. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

12.  Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KUPUJĄCY może żądać wymiany rzeczy na  wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić  rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego. SPRZEDAWCA może odmówić  zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z  umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe  albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności  z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli KUPUJĄCYM jest  przedsiębiorca,SPRZEDAWCA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu  obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 

13. SPRZEDAWCA  rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni  kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w  tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie  realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez  odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. 

14. Po  uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z  reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną  kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. 

15.  Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru -  SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt. WIT CONSULTING  Waldemar Rachwalak ul. Spacerowa 73, 08-400 Miętne tel. (+48)25 7405596  e-mail: sklep@epewex.com

 PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU w  związku z wystąpieniem wady w oparciu o art. 556 Kodeksu Cywilnego  zgłaszam reklamację wg poniższego opisu.

 Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta): 

Adres konsumenta: 

Telefon kontaktowy: 

adres e-mail: 

Data nabycia towaru 

Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: 

Opis towaru (nazwa, numer fabr itp). 

Cena zakupu brutto.

Szczegółowy opis wad (uszkodzeń) : 

Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: 

Z  uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.  kodeks cywilny żądam: - wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)-  nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1) - obniżenia ceny towaru o  kwotę (słownie: ) zł, 

Proszę o zwrot podanej kwoty na konto /przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1) 

- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto .* (art. 560 § 1) 

Sprzedawca  poinformuje Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w  ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego protokołu. Protokół można  przesłać pocztą lub e-mailem. Miejscowość, data Podpis zgłaszającego  reklamację *) Proszę zakreślić wybrane rozwiązanie.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
WIT CONSULTING Waldemar Rachwalak
ul. Spacerowa 73
08-400 Miętne
Dodatkowe informacje

Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA. 

1. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach KONSUMENTA (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z gotowego formularza ( Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.doc.). W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

2. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki. 

3. KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 

4. SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez KONSUMENTA dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 

5. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (KLIENT). 

6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach wymienionych w załączniku. 

7. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie. 


Reklamacje i odstąpienie od umowy (zwroty) w stosunkach z KLIENTAMI nie będącymi KONSUMENTAMI (dotyczy przedsiębiorców). 

1. Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z KUPUJĄCYMI nie będącymi KONSUMENTAMI. 

2. Przy odbiorze przesyłki z zamówionymi produktami KLIENT nie będący KONSUMENTEM obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 

3. Odpowiedzialność SPRZEDAWCY w stosunku do KLIENTA nie będącego KONSUMENTEM, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu zawartej umowy. SPRZEDAWCA ponosi odpowiedzialność w stosunku do KLIENTA nie będącego KONSUMENTEM tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do KLIENTA nie będącego KONSUMENTEM. 

4. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a KLIENTEM niebędącym KONSUMENTEM zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SPRZEDAWCY. 

5. Regulacje dotyczące zasad rękojmi za wady oraz gwarancji jakości - nie wymienione powyżej - w umowach z przedsiębiorcami przyjmowane są wprost w brzmieniu przyjętym w kodeksie cywilnym art.556-581. Miejscowość, data Imię i nazwisko konsumenta Adres zamieszkania:ulica/nr. kod/miasto tel. kontaktowy:adres mailowy WIT CONSULTING Waldemar Rachwalak ul.Spacerowa 73, 08-400 Miętne tel. (+48)257405596 e-mail: kontakt@epewex.com Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość Oświadczam, że zgodnie z treścią Rozdziału 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827). odstępuję od umowy kupna (wymienić produkt) nr. dokumentu sprzedaży data sprzedaży : Towar zakupiono na warunkach sprzedaży na odległość (warunki odstąpienia od umowy opisane poniżej) za cenę brutto Proszę o zwrot należnej kwoty na konto nr lub w inny sposób (zaproponować) podpis klienta Uwaga: prosimy o dołączenie do przesyłki zwracanego produktu niniejszego podpisanego oświadczenia. 


Informacja o prawie do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA. 

1. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach KONSUMENTA (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. 

2. W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy oferowany sposób. 

3. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z niniejszego formularza- ale nie jest to obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

4. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki. KONSUMENT jest zobowiązany opakować produkt w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem. 

5. KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

6. SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez KONSUMENTA dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 

7. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT 

8. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.

O sprzedającym

phone_4you

O sprzedającym

phone_4you

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:41

Dane firmy

Waldemar Rachwalak
WIT CONSULTING Waldemar Rachwalak
Spacerowa 70/88
98-220 Zduńska Wola
REGON: 730280448
NIP: 829-102-84-14

Kontakt

  • 668 *** *** (pokaż)
  • 25 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Adres korespondencyjny oraz adres do zwrotu zakupionej rzeczy:  

WIT CONSULTING ul. Spacerowa 73, 08-400 Miętne,  

tel: 668 796 621, 25 740 55 96, e-mail: kontakt@epewex.com, fax.: 25 740-55-97.


adres do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@epewex.com


Bank PKO BP S.A. 32 1020 3437 0000 1402 0092 0975


Faktury wysłane sa drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail.

Numer oferty:7638265117
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro