Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

WIELOFUNKCYJNA PROSTOWNICA do BRODY i WŁOSÓW z PL

od
Smartbandy-pl
98,9% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawaod 5,90 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo

kup do 14:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury

Opis

Prostownica do brody i włosów

  • Wyprostuj brodę w 30 sekund
  • Produkt nowy
  • Pierwsze na polskim rynku urządzenie
  • Certyfikacja CE
  • Szybkie ogrzewanie: 15 sekund do pełnego rozgrzania
  • Długotrwały efekt utrzymujący się przez cały dzień
  • Lekki i ergonomiczny uchwyt
  • Bezpieczna w użyciu
  • Nie uszkadza włosów

Wielofunkcyjna prostownica z płytkami ceramicznymi do włosów to gwarancja udanej fryzury i prostej brody w każdym miejscu i czasie!

Prostownica błyskawicznie się nagrzewa, posiada duże CERAMICZNE płytki i NIE NISZCZY WŁOSÓW!

Wbudowany grzebień pomaga w stylizacji brody i włosów.

Nadaje się do wszystkich rodzajów włosów: grubych, cienkich, naturalnie kręconych. Możesz ją więc używać jak często zechcesz nie narażając swoich włosów oraz brody na utratę witalności!

Długi kabel zapewnia dużą swobodę w użytkowaniu prostownicy.

Dane techniczne:

  • Produkt fabrycznie nowy
  • Zasilanie 230V - 50 Hz
  • Temperatura: 120 stopni C
  • Moc: 45W
  • Przycisk włączania/wyłączania prostownicy
  • Długość prostownicy: 24,8 cm
  • Długość kabla: ok. 1,7 m

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(2 oceny)
2
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Gorzów wielkopolski, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
śr. 29 sty. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 29 sty. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
śr. 29 sty. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
śr. 29 sty. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
czw. 30 sty. - pt. 31 sty. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
czw. 30 sty. - pt. 31 sty. u Ciebie
List polecony priorytetowy
18,00 zł
śr. 29 sty. - pt. 31 sty. u Ciebie
śr. 29 sty. - pt. 31 sty. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Smartbandy.pl
Gwiaździsta 6/80
66-400 Gorzów wlkp.
Dodatkowe informacje

  Ważne!  Przyjęcie modelu dropshippingu powoduje, że nie jesteśmy stroną umowy  sprzedaży rzeczy objętej Usługą – w tym wypadku sprzedającym jest  podmiot, od którego w Twoim imieniu i na Twoją rzecz dokonaliśmy jej  zakupu. Wykonując Usługę działamy w Twoim imieniu. Mając powyższe na  uwadze – do nas możesz kierować oświadczenia związane z umową wykonania  Usługi, natomiast do sprzedającego – oświadczenia związane z umową  sprzedaży.    Reklamację dotyczącą zarówno Usługi jak i samego towaru  możesz złożyć na przykład:    

 pisemnie na adres: ul. Gwiaździsta 6/80, 66-400 Gorzów wlkp.;  

 w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: andrewpaszk8@gmail.com;  

Pamiętaj  my rozpoznajemy twoje reklamacje dotyczące Usługi pośrednictwa kupna. W  zakresie reklamacji wad samego Towaru jesteśmy pośrednikiem między Tobą  a sprzedawcą.  Reklamacje i wszelkie roszczenia z gwarancji możesz  kierować również bezpośrednio do sprzedającego towar.  W opisie  reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu  reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie  sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub  oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz  (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej  reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę  jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z  pominięciem zalecanego opisu reklamacji.  Wykonując uprawnienia z tytułu  rękojmi, jesteś obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na  adres: Rybacka 8/1, 66-460 Witnica.  Ustosunkujemy się do Twojej  reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia jej złożenia.  

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców   Zgodnie z art. 558  1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność  Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego  konsumentem zostaje wyłączona. Z chwilą wydania przez Sprzedającego  Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem  korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo  przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający usługę   pośrednictwa, ani Sprzedający towar w takim wypadku nie ponoszą  odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od  przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w  przewozie przesyłki. 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń  Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez  Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur  dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów pod adresem:  https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.  Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także  punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl  lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.),  którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w  sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.  Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu  konsumenckiego (więcej informacji na stronie:  http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego  rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej  (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na  miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz  (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem  porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801  440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00,  opłata za połączenie wg taryfy operatora).  Pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego  systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na  szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i  wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla  konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia  sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy  sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie  samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów:  https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
List polecony priorytetowy
na własny koszt
Adres do zwrotu
Smartbandy.pl
Gwiaździsta 6/80
66-400 Gorzów wlkp.
Dodatkowe informacje

 

  Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie  Kupujących będących konsumentami.    

Konsument, który zawarł umowę na  odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez  podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów  określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy  może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Gwiaździsta 6/80,  66-400 Gorzów wlkp. lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty  elektronicznej na adres: andrewpaszk8@gmail.com.    Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.  

Bieg terminu do odstąpienia od umowy   Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w  wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do  przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w  posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną  niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów,  które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w  posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na  regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w  posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia  zawarcia umowy.  

Zwrot wzajemnych świadczeń  Konsument ma  obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub  przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba  że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania  terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może  zwrócić Towar na adres: ul. Rybacka 8/1, 66-460 Witnica.  Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.  Sprzedający ma obowiązek  niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia  otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić  konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty  dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego  przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób  dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu  płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył  konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób  zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli  Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może  wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili  otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu  jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.   

Możliwe koszty odstąpienia od umowy  Konsument ponosi bezpośrednie koszty  zwrotu Towaru.  Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru  inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej  Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  Jeżeli konsument odstąpił  od umowy i zostały mu zwrócone dokonane przez niego płatności, a  następnie otrzymał przesłany mu towar, może przesłany towar zatrzymać o  ile zapłaci ponownie cenę jaką zapłacił uprzednio za ten towar wraz z  usługą pośrednictwa. Zawierana jest wówczas kolejna umowa co do tego  samego towaru i za tę samą cenę. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje  konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli  Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który  został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu  świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w  której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia  jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin  przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar  dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania  nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w  której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub  wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7)  dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o  prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na  nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za  wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i  po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy.  Cła i podatki wiązane z importem Towarów Prezentowane w  opisach Transakcji Towary oferowane są do sprzedaży przez sprzedawców  mających siedzibę na terenie Unii Europejskiej jak i poza Unią  Europejską. O tym fakcie Kupujący jest zawsze informowany przed  zawarciem umowy o świadczenie usługi oraz Umowy Sprzedaży. W takim  wypadku poza wynagrodzeniem tytułem umowy o świadczenie usługi oraz ceną  za dany Towar dla Sprzedawcy tytułem Umowy Sprzedaży, Kupujący może być  zobowiązany do zapłaty cła oraz podatku od towarów i usług (VAT) w  związku z importem danego towaru na terytorium Polski (lub innego kraju  członkowskiego Unii Europejskiej). W tym wypadku Kupujący jest  zobowiązany także dopełnić formalności związane z odprawą celną i  zapłatą cła oraz podatku. Obowiązki w tym zakresie wynikają z  powszechnie obowiązujących przepisów prawa – więcej informacji w tym  zakresie można uzyskać na stronach Ministerstwa Finansów pod  następującymi adresami: http://www.mf.gov.pl/web/wp/clo/  http://www.mf.gov.pl/web/wp/vat/ O możliwości powstania obowiązku  zapłaty cła oraz podatku od towarów i usług (VAT) w związku z importem  danego Towaru Kupujący jest informowany zawsze przed zawarciem umowy o  świadczenie usługi oraz Umowy Sprzedaży (najpóźniej w chwili wyrażenia  przez Kupującego woli związania się umową). podjęcia na jego żądanie  działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to  dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w  udzielanej zgodzie przez Kupującego.   W przypadku Kupującego, który  korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską,  Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu  przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie  Sprzedającego.      Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje  dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za  pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro  znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro.  Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej  Transakcji, określa między innymi:   czynności techniczne składające  się na procedurę zawarcia umowy; skutki prawne potwierdzenia przez  drugą stronę otrzymania oferty; zasady i sposoby utrwalania,  zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy;  metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we  wprowadzanych danych.  rodzaje i zakres usług świadczonych drogą  elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,     warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą  elektroniczną, tryb postępowania reklamacyjnego, dane, których  podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą  elektroniczną  Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się  zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na  wstępie. 

O sprzedającym

Smartbandy-pl

O sprzedającym

Smartbandy-pl

98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:02

Dane firmy

Andrzej Paszkowski
SMARTBANDY.PL
Gwiaździsta 6/80
66-400 Gorzów wielkopolski
NIP: 599-274-64-48

Kontakt

  • 534****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym Produkty i usługi w ramach Konta Smartbandy-pl jest Andrzej Paszkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Smartbandy.pl Andrzej Paszkowski wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 599-274-64-48, REGON 369463317.  

Dane kontaktowe Sprzedającego: 

  • adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Gwiaździsta 6/80, 66-400 Gorzów wlkp.
  • adres poczty elektronicznej: smartbandy.pl@gmail.com, numer telefonu: 534 300 405

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący,   

Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach świadczonej przez nas usługi pośrednictwa i prowadzonej przez nas działalności.  

Nie jesteśmy klasycznym sprzedawcą. Działamy w modelu dropshippingu.   

Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danej Usługi oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie.   Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.  Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,   Sprzedający ANDREEW_21   PS Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.  Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów..  POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY  Informacje dotyczące płatności  Wykonanie przez nas Usługi następuje na warunkach wskazanych w Transakcji oraz jest odpłatne - nasza prowizja oraz cena, jaką musisz zapłacić za daną rzecz, składają się na łączną wartość całej Transakcji podaną w aukcji.  W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.   Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy o świadczenie Usługi.  Informacje o dostawie  Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa”  Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa; (2) przesyłka kurierska.   Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 45 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem- od dnia uznania płatnością rachunku bankowego.  Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).   Administrator danych osobowych  Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.  Cel zbierania danych i odbiorcy danych   Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży Usługi zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży Usługi, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.   W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.  Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania  Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.  Dobrowolność podania danych osobowych  Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.  Prawo właściwe, język  Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.  Postanowienia dotyczące przedsiębiorców  Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.  Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.

Numer oferty: 8153039850

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro