WIBO DIAMOND ILLUMINATOR Rozświetlacz

od
darmarsklep
9,89
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
94 osoby kupiły 95 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 673 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Wibo
    • Waga (z opakowaniem):
      0.05 kg
    • Rodzaj:
      prasowane
    • Odcień:
      inny
    • Produkt wodoodporny:
      nie
    • SPF:
      brak
    • Wielkość:
      Produkt pełnowymiarowy
    • Dostawa z Polski:
      tak

Opis

WIBO DIAMOND ILLUMINATOR Rozświetlacz do twarzy

Diamentowy rozświetlacz w kamieniu. Bogaty w wit. E i proteiny jedwabiu. Nadaje skórze miękkość, gładkość i jedwabistość. Olej jojoba zawarty w rozświetlaczu nawilża oraz tworzy ochronny film, który zabezpiecza skórę przed wysuszeniem.

Stosowanie

Aby uzyskać efekt niezwykłego połysku na skórze, nałóż rozświetlacz na policzki, czoło i brodę.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,82

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,82/5
(145 ocen)
124
17
3
1
0

3 czerwca 2019 od
Produkt super:) Polecam
21 kwietnia 2019 od
POLECAM
13 kwietnia 2019 od
polecam,dobry rozświetlacz
27 marca 2019 od
Świetny
3 marca 2019 od
Produkt zgodny z opisem. Polecam.
28 lutego 2019 od
Maly glow
28 lutego 2019 od
wsjo ok
19 lutego 2019 od
Bardzo delikatny rozświetlacz. Raczej tworzy drobinki niż błyszczącą taflę.
16 stycznia 2019 od
Ładnie rozświetla twarz.
17 sierpnia 2018 od
jak za taka cena to super

Dostawa i płatność

od 5,95 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kielce, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
7-8 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
7-8 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
12,89 zł
6 dni roboczych
6 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
13,89 zł
6-7 dni roboczych
6-7 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
19,00 zł
6-7 dni roboczych
6-7 dni roboczych
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
5,95 zł
8-9 dni roboczych
8-9 dni roboczych
Paczka pocztowa ekonomiczna
11,89 zł
7-8 dni roboczych
7-8 dni roboczych

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Odbiór w punkcie po przedpłacie możliwy tylko dla właściciela konta allegro Przesyłka pobraniowa - kupujący musi posiadać co najmniej 10 pozytywnych komentarzy

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU DARMAR
Kolonia 9
25-819 Kielce
Dodatkowe informacje

 Na zgłoszenie ewentualnych braków lub niezgodności czekamy 14 dni od dnia doręczenia paczki! 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad.  Nie przyjmujemy reklamacji nadanych przesyłkami pobraniowymi! Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

  • Pisząc na adres email:  allegro@darmarsklep.pl 
  • W formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU DARMAR, ul. Kolonia 9, 25-819 Kielce

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

  • Twoje imię i nazwisko, adres, nick z allegro
  • Numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

! Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

Zamówienia niekompletne lub błędnie zrealizowane z winy Sprzedającego  rozliczamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.  

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

GWARANCJA

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny.

Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w większości sytuacji znacznie przyspiesza proces reklamacji).

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PHU DARMAR
Kolonia 9
25-819 Kielce
Dodatkowe informacje

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, pisemnie lub mailowo. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem towaru.

6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 

8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

13. Prawo do ostąpienia nie przysługuje klientowi który nabył towar w ramach prowadzonej działalności zawodowej lub gospodarczej (faktura VAT)

14. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przesyłkami pobraniowymi.

O sprzedającym

darmarsklep

O sprzedającym

darmarsklep

99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 03:27

Dane firmy

PHU"DARMAR"WIECHA DARIUSZ,WALASZCZYK MARIUSZ S.C.
ul.Kolonia 9
25-819 Kielce
REGON: 292870230
NIP: 657-257-22-90

Kontakt

  • 791****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Darmarsklep - drogeria internetowa. Oryginalne i świeże kosmetyki w niskich cenach.


Dane do przelewu

PHU Darmar

ul. Kolonia 9, 25-819 Kielce

Raiffeisen Polbank / BGŻ BNP Paribas: 77 1750 0012 0000 0000 3986 9209

W tytule wpisz swój nick z Allegro

Pozostałe informacje


Do sprzedawanych produktów dołączamy paragony fiskalne,a na życzenie wystawiamy Faktury VAT Zaraz po kupnie towaru otrzymasz od ALLEGRO nr konta, na który należy wpłacić pieniądze. Po pojawieniu się pieniędzy na kocie wysyłamy towar.

Wpłaty można dokonać też przez PayU, informacja o takiej wpłacie przekazywana jest natychmiastowo. Jeżeli w aukcji jest możliwość wyboru koloru/rodzaju towaru, koniecznie podaj go w formularzu dostawy (wiadomość dla sprzedającego). Brak takiej informacji może skutkować wyborem losowym lub opóźnieniem wysyłki. 

Zmiany adresu wysyłki prosimy dokonywać w przeznaczonym do tego celu formularzu. Nalepki adresowe generowane są automatycznie, wszelkie zmiany adresu dokonywane w inny sposób nie będą brane pod uwagę. Na wpłatę czekamy 14 dni od daty zakupu. Po tym czasie występujemy do ALLEGRO z wnioskiem o zwrot prowizji i wystawiamy przedmiot ponownie. 


Nie wysyłamy przesyłek zagranicznych, a co za tym idzie nie zwracamy środków na zagraniczne konta bankowe! Odbiór w punkcie po przedpłacie możliwy tylko dla właściciela konta allegro. 

Prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ewentualnych braków lub niezgodności w otrzymanym towarze. Nie przyjmujemy zwrotów/reklamacji nadanych przesyłkami pobraniowymi. 

Przy odbiorze paczki zalecamy zwrócić uwagę czy nie posiada ona oznaków uszkodzenia lub ingerencji osób trzecich. W takim przypadku zaleca się sprawdzić zawartość paczki przy kurierze/listonoszu i ewentualnie spisać protokół szkody.


W razie stwierdzenia uszkodzeń paczki zalecamy spisać protokół szkody wraz z osobą doręczającą przesyłkę. Paczka na zewnątrz zawsze zabezpieczona jest taśmą firmową (z napisem Darmarsklep lub Sleek Shine). Jeżeli zauważysz zwykła taśmę (szarą, przezroczystą lub kurierską firmową), nalepki w stylu "paczkę przepakowano" lub inne oznaki sugerujące ingerencję osób powinno to wzbudzić Twoje podejrzenia co do kompletności zamówienia.

W celu wyjaśnienia sprawy i odebrania przesyłki pocztowej (np. błędny adres, zaginione awizo, paczka czekająca na poczcie etc.) swoją placówkę pocztową możesz znaleźć korzystając z tej wyszukiwarki: http://www.poczta-polska.pl/mapapp/ 

Zanim wystawisz komentarz negatywny , skontaktuj się w celu satysfakcjonującego obie strony rozwiązania problematycznej sytuacji. Reklamacje przesyłek pocztowych możemy zgłosić dopiero po upływie 14 dni od daty nadania. Poczta ma miesiąc na jej rozpatrzenie. Rozpatrywanie reklamacji przez firmę kurierską trwa ok 2 tygodni od zgłoszenia.

REKLAMACJE i GWARANCJE 

Czas na reklamację: 2 lata

Reklamacja wyłączona dla przedsiębiorców 

Adres do reklamacji: PHU DARMAR ul. Kolonia 9 25-819 Kielce 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przesyłkami pobraniowymi. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: 

Pisząc na adres email: allegro@darmarsklep.pl

W formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU DARMAR, ul. Kolonia 9, 25-819 Kielce 

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: Twoje imię i nazwisko, adres, nick z allegro Numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. ! Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

GWARANCJA

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w większości sytuacji znacznie przyspiesza proces reklamacji). 

ZWROTY

Czas na zwrot: 14 dni Adres do zwrotu: PHU DARMAR ul. Kolonia 9 25-819 Kielce Koszt zwrotu: pokrywa kupujący 

1.  Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.  

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, pisemnie lub mailowo. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.  

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.  

4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.  

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem towaru. 

6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.  

8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.  

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.  

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.  

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.  

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

13. Prawo do ostąpienia nie przysługuje klientowi który nabył towar w ramach prowadzonej działalności zawodowej lub gospodarczej (faktura VAT) 

14. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przesyłkami pobraniowymi. 


Numer oferty: 6929146062

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro