WELUROWA CZAPKA CZAPECZKA ŚW. MIKOŁAJA MIKOŁAJKI

od
m_k_kubi
4,50
5 osób kupiło 37 sztuk
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska15,00 zł
List polecony priorytetowy9,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa20,00 zł
sprawdź szczegóły
Kolor/wzór
Liczba sztuk
ze 162 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

WITAM NA MOJEJ AUKCJI!!!

Przedmiotem aukcji jest:

CZAPKA MIKOŁAJA

WYKONANA Z BARDZO PRZYJEMNEGO W DOTYKU WELURKU

OBWÓD OK. 55 CM

DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA OK. 38 CM

Dostawa i płatność
od 9,00 zł

Lokalizacja: Zgierz, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KUBI Małgorzata Kubiak
Traugutta 24
95-100 Zgierz
Dodatkowe informacje

Procedura reklamacyjna 1. Żądania konsumenta. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeśli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w sytuacji gdy rzecz: nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę, nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, została wydana kupującemu w stanie nieuzupełnionym. W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z 4 działań tj: -wymiany towaru na nowy -naprawy towaru -obniżenia ceny -odstąpienia od umowy-o ile wada jest istotna Wybór zadania zależy od konsumenta. Jeżeli sprzedawca nie zgadza się z tym wyborem może zaproponować inne rozwiązanie w ramach obowiązującego prawa. Jeżeli konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, ze opcja wskazana przez konsumenta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. Konsument reklamujący towar u sprzedawcy w ramach rękojmi może także żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. Odstąpienie od umowy można żądać tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny. Żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona(z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego) Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji danego towaru sprzedawca może zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami. Nie może tego zrobić bez poinformowania o tym konsumenta. 2. Odpowiedzialność sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że wada istniała już w momencie sprzedaży produktu. Jeżeli konsument zauważy wadę między 12-24 miesiącem od wydania produktu musi udowodnić,że wada istniała w momencie zakupu.Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o istniejącej wadzie w momencie zakupu. 3. Termin złożenia reklamacji. Konsument musi złożyć sprzedawcy żądanie wynikające z tytułu rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady-jednak wada musi być zauważona w okresie trwania odpowiedzialności sprzedawcy. 4. Termin rozpatrzenia reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy: naprawy, towaru, wymiany towaru na nowy lub obniżenia ceny towaru to na przedsiębiorcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu14 dni kalendarzowych od momentu złożenia reklamacji. Niedotrzymanie tego terminu skutkuje uznaniem reklamacji za zasadną. W tym czasie konsument powinien zostać poinformowany o decyzji przedsiębiorcy. 5. Koszty reklamacji. Konsument składający reklamację powinien na koszt sprzedawcy dostarczyć wadliwą rzecz do miejsca wskazanego w umowie. Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KUBI Małgorzata Kubiak
Traugutta 24
95-100 Zgierz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy: -Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz.827, rozdz. 4, art.27) można odstąpić od zawartej umowy kupna w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podawania przyczyny, składając przedsiębiorcy oświadczenie odstąpieniu od umowy. Od momentu złożenia oświadczenia o odstąpienia od umowy konsument ma kolejne 14 dni na odesłanie towaru. Chyba, że przedsiębiorca zaproponował, ze sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. -W przypadku skorzystania z tego prawa towar musi zostać wysłany na adres Firma KUBI ul. Traugutta 24, 95-100 Zgierz. -Sprzedawca zwraca konsumentowi pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przedmiotu, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o chęci odstąpienia od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności w tym koszt dostarczenia rzeczy. -Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności dokonanych przez konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. -Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył konsument. -W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. -Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. -Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] Ja/My niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy. Data zawarcia umowy/odbioru Imię i nazwisko konsumenta(-ów) Adres konsumenta(-ów) Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) data

O sprzedającym
m_k_kubi
m_k_kubi

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 10 miesięcy

Dane firmy

Małgorzata Kubiak
Kubi
Traugutta 24
95-100 Zgierz
REGON: 100922890
NIP: 732-121-65-98

Kontakt

  • 514****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą dodatków weselnych. Zależy nam na pozyskaniu jak największej ilości zadowolonych klientów poprzez szybką i fachową obsługę. Firma KUBI jest zarejestrowaną działalnością gospodarczą o numerze 19621. Dzięki temu każdy użytkownik Allegro ma pewność, iż wszystkie nasze transakcje odbywają się zgodnie zarówno z przepisami prawa jak i zasadami uczciwości. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i życzymy udanych zakupów w naszym sklepie. 

Na wszelkie pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 Właścicielem firmy jest Małgorzata Kubiak. Siedziba firmy KUBI mieści się pod adresem: ul.Traugutta 24, 95-100 Zgierz tel. 514 89 89 60

Nr konta: 04 1160 2202 0000 0002 7829 6642

Pozostałe informacje

1 Przed licytacją prosimy przeczytać dokładnie opis aukcji. 

2 Jeżeli mają Państwo pytanie dotyczące przedmiotu proszę je zadać przed licytacją korzystając z opcji "zadaj pytanie sprzedającemu" 

3 Po zakupieniu przez Kup Teraz proszę jak najszybciej o e-maila z potwierdzeniem zakupu,wybranymi wzorami towarów i formą płatności. 

4 W e-mailach proszę koniecznie podawać swój Nick z allegro. 

5 Zgodnie z regulaminem Allegro z chwilą potwierdzenia przez Kupującego skorzystania z opcji "Kup Teraz" następuje zawarcie umowy pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym. Niewywiązanie się z zawartej umowy skutkuje otrzymaniem odpowiedniego komentarza. Zgodnie z regulaminem Allegro prosimy o dokonanie wpłaty w ciągu 7 dni roboczych od zakupu. Po tym czasie zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji. W tytule przelewu proszę koniecznie podać swój login (Nick) na Allegro oraz numery, wzory wylicytowanych przedmiotów. 

6 Przy zamówieniu towarów na różnych naszych aukcjach, wszystkie produkty wysyłamy jako jedną wysyłkę z jednym kosztem transportu. 

7 Do każdej przesyłki dołączamy dowód sprzedaży. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. 

8 Zamówienia staramy się realizować najszybciej jak to możliwe, a wysyłka następuje najczęściej w dniu zaksięgowania pieniędzy na koncie lub w kolejnym dniu roboczym. 

9 Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem kuriera i Poczty Polskiej (zawsze jako paczki priorytetowe). 

10 Jeżeli przesyłka nie dotarła w ciągu 5 dni roboczych od informacji o wysłaniu, należy się z nami skontaktować, podając nazwę użytkownika z Allegro, datę dokonania wpłaty, dokładną kwotę i adres do wysyłki (dane te potrzebne są nam, aby podać Państwu numer nadania paczki z którym należy udać się na pocztę.) 

11 Jeśli są Państwo zainteresowani fakturą VAT proszę o informacje i podanie wszystkich potrzebnych danych. 

12 Każda paczka wysyłana przez nas kurierem jest ubezpieczona.

Wyświetlenia:228
Numer oferty:7652331876
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro