Weleda Zestaw prezentowy Berry Red

od
Super Sprzedawcy
DamaBio
58,50
Allegro Smart!
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Zestaw składa się z balsamu do ust w kolorze Berry Red oraz balsamu do rąk z granatem.

Lekko koloryzujący balsam do ust Berry Red 10ml

Pielęgnacja, ochrona i odrobina koloru, która sprawia, że usta stają się naturalnie piękne i gładkie. Lekka, kremowa formuła z delikatnym połyskiem podkreśla naturalne piękno Twoich ust. Bio-masło shea i bio-olej jojoba przywracają ustom miękkość i zdrowy wygląd.

Regenerujący krem do rąk z granatem 50ml

Bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, intensywnie pielęgnujący krem przywraca naturalną równowagę skóry dłoni po 40 roku życia. Natychmiast się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu na powierzchni, oraz sprawiając, że skóra staje się miękka i aksamitna w dotyku. Antyoksydacyjne właściwości olejku z owoców granatowca regenerują komórki skóry dłoni, zapobiegając przedwczesnemu starzeniu i powstawaniu plam pigmentacyjnych, oraz chroniąc ją przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Łagodny, odżywczy olej sezamowy i naturalne masło shea zapobiegają utracie wody i ochronnej warstwy tłuszczowej skóry dłoni i paznokci. Substancje aktywne zawarte w złotym prosie wzmacniają elastyczność skóry. Zmysłowe, kobiece nuty zapachowe drzewa sandałowego, neroli, indyjskiego kwiatu Davana i kwiatu pomarańczy inspirują i przywracają harmonię ciała, umysłu i duszy.

Certyfikowany kosmetyk naturalny (NaTrue*), z częściową zawartością składników pochodzących z upraw organicznych. Nie zawiera składników pochodzących z martwych zwierząt, substancji na bazie olejów mineralnych, syntetycznych środków barwiących, zapachowych czy konserwujących. Nie testowany na zwierzętach.

Produkt certyfikowany przez NaTrue

Balsam do ust skład INCI: Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Wax, Hydrogenated Castor Oil, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491), Fragrance (Parfum)*, Citronellol*, Benzyl Alcohol*, Geraniol*, Eugenol*, Farnesol*.

* z naturalnych olejków eterycznych

Krem do rąk skład INCI: Water (Aqua), Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Glycerin, Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Olea Europaea (Olive) Oil Unsaponifiables, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Stearic Acid, Punica Granatum Seed Oil, Panicum Miliaceum (Millet) Seed Extract, Ruscus Aculeatus Root Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Petal Extract, Xanthan Gum, Fragrance (Parfum)*, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Benzyl Benzoate*, Geraniol*, Citral*, Eugenol*, Coumarin*.

* naturalne olejki eteryczne

O marce: Główną inspiracją dla charakteru firmy była filozofia słynnego wizjonera-mistyka i pedagoga - Rudolfa Steinera (1861-1925). To on nadał nazwę firmie.Weleda była kapłanką – uzdrowicielką, żyjącą w początkach naszej ery. Słynęła nie tylko z udrowień - była też czczona jako osoba obdarzona darem jasnowidzenia.

Od lat przewodnią zasadą WELEDY jest trwałość – rozumiana jako troska o zachowanie zasobów Ziemi i postępowanie, które wspiera odnawianie naturalnych zasobów biologicznych. Po dzień dzisiejszy WELEDA realizuje koncepcję biodymanicznej uprawy roślin, jak również homeopatyczne metody opracowywania kosmetyków. Produkty pielęgnacyjne WELEDA powstają w oparciu o nadrzędną zasadę nierozerwalnego związku człowieka z naturą, wykluczającą eksploatację człowieka oraz środowiska. Na bazie tej wiedzy firma WELEDA tworzy produkty do pielęgnacji ciała, które posiadają kompleksowy sposób oddziaływania: składniki czerpane z natury wspomagają siły drzemiące w człowieku i tworzące wewnętrzną równowagę, która służy dobremu samopoczuciu, fizycznemu zdrowiu i naturalnej samoregeneracji.

Preparaty medyczne i produkty pielęgnacyjne WELEDA są od 80 lat wytwarzane i rozwijane przy szerokim wsparciu lekarzy. Tak jak w przypadku produktów leczniczych, składniki kosmetyków są starannie dobierane ze względu na ich naturalne, terapeutyczne właściwości. Tradycyjne metody produkcji połączone są z surową kontrolą jakości i nowoczesną technologią farmaceutyczną.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Częstochowa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u DamaBio za co najmniej 200.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
z pakietem
8,00 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Pocztex Kurier 48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary zakupione u nas są objęte gwarancją producenta i podlegają wymianie, jeśli mają wady fabryczne. Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia spowodowane nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzenia mechaniczne. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nasz sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

2. Warunki Reklamacji: patrz:  Warunki Reklamacji DamaBio

3. Warunki Zwrotów / Odstapienia od Umowy: patrz: Warunki Odstapienia od Umowy DamaBio

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

DamaBio
Robotnicza 1a
42-200 Częstochowa
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność wobec Państwa  ponosimy na  zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.


Po wykryciu wady macie Państwo prawo:


a.    złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

b.    złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

c.    żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

d.    żądać usunięcia wady.


Reklamacja zostanie rozpatrzona przez nas w terminie 14 dni.


Reklamowany towar należy dostarczyć na adres DamaBio ul. Robotnicza 1a, 42-200 Częstochowa. Koszty wymiany lub usunięcia wady ponosimy my. 



Rękojmia


1.  Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).

2.  Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).

3.  W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

4.  Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

a.  złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

b.  złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

5.  Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

7. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:

a.  żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

b.  żądać usunięcia wady.

8. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

9. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

10  W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

11   Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

12.  Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §4 pkt 10.

13.  Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

14   Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:

a.    oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;

b.    oświadczenia o odstąpieniu od umowy;

c.    żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;

d.    żądania usunięcia wady.

W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.

15   Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

16   Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

17   W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

18  W terminach określonych w §4 pkt 15-17 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

19.  W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.

20. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się §4 pkt 15-16, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

21.  Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.

22. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.

23. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Kwestie sporne, jeśli Kupujący wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.  Zgodnie z ustawą z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 roku poz. 1823 ) Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń za pośrednictwem unijnej platformy  ODR (ang. Online Dispute Resolution): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Adres poczty elektronicznej będący pierwszym punktem kontaktu: info@damabio.pl. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo. 



Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
DamaBio
Żywiecka 15
42-200 Częstochowa
Dodatkowe informacje

Przysługuje Państwu prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy zwracamy Państwu niezwłocznie wszystkie otrzymane od Państwa płatności, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 


Zwrotu płatności dokonanamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.


Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


 

Prawo do odstąpienia od umowy


1.  Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

2.  Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy”  lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

4.  Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

6.  W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

7.  Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

8.  Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

9.  Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.

10.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

11.  Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

12. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

13. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

14. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

a.   w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

b.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

d.  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e.  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

f.   w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

g.  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

h.  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

O sprzedającym

DamaBio

O sprzedającym

DamaBio

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:35

Dane firmy

Danuta Wypych
DamaBio
Robotnicza 1a
42-200 Częstochowa
REGON: 241912310
NIP: 5732186544

Kontakt

  • 605****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

W DamaBio oferujemy kosmetyki ekologiczne - produkty, które powstały z szacunku do naszego zdrowia i środowiska w którym żyjemy. Wybraliśmy dla Was produkty, kierując się nie tylko ich jakością ale również efektywnością i pięknem. Kosmetyki, które oferujemy nie zawierają składników chemicznych, ropopochodnych, bazują na surowcach roślinnych, nie są testowane na zwierzętach. 

Wierzymy, że powrót do Natury to najlepszy wybór dla naszej skóry i zdrowia. 

Serdecznie zapraszamy na zielone zakupy.


Pozostałe informacje

Od wieków Natura była najlepszym źródłem surowców używanych do wytwarzania kosmetyków – wierzymy, że powrót do Natury w dzisiejszych czasach jest najlepszym wyborem dla naszej skóry i zdrowia.

Wszystkie kosmetyki, które sprzedajemy są oryginalne. Spełniają one najwyższe standardy w zakresie kosmetyków naturalnych i organicznych:  nie zawierają składników chemicznych, ropopochodnych, syntetycznych, nie są testowane na zwierzętach, bazują na surowcach pochodzenia roślinnego z kontrolowanych czystych biologicznie upraw. Kosmetyki sprzedawane w naszym sklepie bazują w większości na ekstraktach z roślin i ziół. Nie podrażniają skóry, znakomicie wchłaniają się w skórę, mogą być używane przez najbardziej wrażliwą cerę.

W naszej ofercie posiadamy kosmetyki naturalne z różnych zakątków świata w tym masło shea z Ghany, olejek arganowy z Maroka, mydło syryjskie z Aleppo, sól z Morza Martwego i wiele, wiele innych.

Mamy nadzieję, że korzystanie z naszych produktów stanie się dla Was czystą przyjemnością.

UWAGI DO SPRZEDAŻY: za przesyłkę kilku zakupionych produktów płacicie Państwo raz.

Z zielonym życzeniami udanych zakupów

DamaBio


Numer oferty:7660959939
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro