VITAKRAFT POESIE DZIK ŻURAWINA KĄSKI W GALARECIE

od
Super Sprzedawcy
martolotek
2,49
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
8 osób kupiło 14 sztuk
Liczba sztuk
z 34 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      inna
    • Wiek zwierzęcia:
      koty dorosłe
    • Karmy specjalne:
      nie dotyczy
    • Waga produktu:
      do 100 g
    • Liczba sztuk w zestawie:
      nie dotyczy
    • Rodzaj opakowania:
      tacka
    • Smak:
      dziczyzna

Opis

VITAKRAFT POESIE ŁOSOŚ SZPINAK KĄSKI W GALARECIE 85G

KARMA UZUPEŁNIAJĄCA DLA KOTÓW DOROSŁYCH

BEZ CUKRU

BEZ SZTUCZNYCH BARWNIKÓW

BEZ KONSERWANTÓW

 

 

SKŁAD:

MIĘSO ORAZ PRODUKTY POCHODZENIA ZWIERZĘCEGO (WIEPRZOWINA , WOŁOWINA ,DRÓB, DZICZYZNA 5% )

OWOCE , WARZYWA ( 2% ŻURAWINY )

INULINA

 

SKŁADNIKI ANALITYCZNE:

WILGOTNOŚĆ 83 %

BIAŁKO SUROWE 9,5 %

TŁUSZCZ 5 %

WŁÓKNO SUROWE 0,3 %

POPIÓŁ SUROWY 2 %

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,67

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,67/5
(3 oceny)
2
1
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: GORZÓW WIELKPOPOLSKI, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Punkty Poczta pobranie
pierwsza sztuka
10,46 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
8,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
4-6 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 pobranie
pierwsza sztuka
13,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Pocztex Kurier 48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
pierwsza sztuka
12,36 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
10,95 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
13,41 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
14,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Astor Food
Kostrzyńska 168
66-400 Gorzów wlkp
woj. lubuskie
email: sklep@bonzoo.pl
tel.: 601395110

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

BON ZOO
KOSTRZYŃSKA 168
66-400 GORZÓW WLKP.
Dodatkowe informacje

 

  

 

Rękojmia

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego.  

3. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:

  1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, 
  2. żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.   

4. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres: BON ZOO Marta Majewska ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, w formie elektronicznej na adres: sklep@bonzoo.pl lub telefonicznie pod numerem 885 191 007 lub 95 725 05 15.

5. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

6. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

7. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: BON ZOO Marta Majewska ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski.

8. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeks Cywilny).

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:

  1. zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem, 
  2. złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,   
  3. skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, 
  4. skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl   

2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/  Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej OutdoorPro Bartosz Mocek do kontaktu z Klientami to: sklep@bonzoo.pl

3. W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem 22 55 60 333 lub drogą elektroniczną: kontakt.adr@uokik.gov.pl

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Bon Zoo
Kostrzyńska 168
66-400 Gorzów Wielkopolski
Dodatkowe informacje

 

 

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 7 oraz pkt 8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: sklep@bonzoo.pl lub pisemnie na adres: BON ZOO Marta Majewska, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski.

2. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy załączonego do niniejszych warunków zwrotu. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:


  1. dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,  
     
  2. dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
     

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres: BON ZOO Marta Majewska, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski.

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.  

8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:


  1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
     
  2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
     
  3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
     
  4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.
     

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy)

– Adresat: BON ZOO Marta Majewska, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, adres e-mail: sklep@bonzoo.pl numer telefonu: 885 191 007 lub 95 725 05 15

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*)  

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)  

– Adres konsumenta(-ów)  

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)  

– Data  

(*) Niepotrzebne skreślić

O sprzedającym

martolotek

O sprzedającym

martolotek

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:44

Dane firmy

Marta Majewska
BON ZOO
ul.Rubinowa 10 A
66-415 Kłodawa
REGON: 080383467
NIP: 113-244-77-50

Kontakt

  • 601 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Reklamacje oraz odbiory osobiste: ul. Kostrzyńska 168 66-400 Gorzów Wielkopolski

Pozostałe informacje

 Zamówienia – Realizacja (płatność za towar, dostawa)

  1. Sprzedawca potwierdza Klientowi warunki zawartej umowy sprzedaży, poprzez przesłanie ich na trwałym nośniku (poczta e-mail) na adres poczty elektronicznej Klienta.      

  2. Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności: 

     a) przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy, 

     b) przelew elektroniczny za pośrednictwem serwisu płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 

  3. W przypadku wybrania płatności przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemu płatności PayU, Klient zobowiązany jest uregulować płatność w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, płatność należy uregulować przy odbiorze przesyłki. 

  4. Płatność przelewem należy dokonać na podany rachunek bankowy prowadzony przez Alior Bank – numer rachunku: 39 1060 0076 0000 3260 0178 0816. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko oraz numer aukcji. 

  5. Dostawa towaru realizowana jest w terminie do 7 dni roboczych. Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:   oźników: Poczta Polska, InPost. 

 6. Dostawa towaru realizowana jest w terminie do 7 dni roboczych. Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:   

    a) przy płatności przelewem, termin ten rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, 

   b) przy płatności za pobraniem, termin ten rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

  7. Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne. Koszt dostawy jest każdorazowo podany w trakcie wyboru formy dostawy podczas składania zamówienia oraz dodatkowo wskazany w zakładce informacyjnej „Dostawa i płatność”. 


 Dane osobowe 


„Administratorem danych osobowych jest BON ZOO Marta Majewska, ul. Kostrzyńska 168, 66 – 400 Gorzów Wielkopolski, adres e-mail: sklep@bonzoo.pl tel.: 885 191 007 lub 95 725 05 15. Dane będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), z uwagi na ciążący na Administratorze obowiązek prawny związany z prowadzeniem ksiąg rachunkowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jakie może ponieść Administrator danych lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Dane będą przetwarzane tylko przez okres, w którym Administrator będzie mieć ku temu podstawę prawną a więc przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy, gdy przestanie na Administratorze ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący Administratora do przetwarzania Państwa danych osobowych, a także, gdy ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową sprzedaży zawartą przez którąkolwiek ze stron. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców tj. przewoźnikom realizującym przesyłki na zlecenie Administratora, podmiotom świadczącym płatności elektroniczne, podmiotom świadczącym usługi księgowe. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższego celu”. 


Pozostałe Informacje 

  1. Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 

  2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego. 

  3. Informacje związane z funkcjonowaniem platformy Allegro dostępne są w regulaminie Allegro pod adresem https://allegro.pl/regulamin/pl 

Numer oferty:8035778866
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro