, , ,

VIANEK Normalizujący tonik do twarzy Kwasy AHA

od
Super Sprzedawcy
www_ecobella_pl
18,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Zapakuj na prezent
10,00 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
ze 100 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Rodzaj:
    • Typ skóry:
    • Wielkość:
      Produkt pełnowymiarowy
    • Opakowanie:
      butelka
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Produkt nie zawiera:
      aluminium, olejów mineralnych, parabenów, parafiny, PEG, silikonów, SLES, SLS

Opis

VIN-205 18.99

VIANEK Normalizujący tonik do twarzy 150ml

Łagodny tonik o niskim ph (3.0) przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery przetłuszczającej się i problematycznej. Ekstrakt ze skrzypu polnego, bogaty w krzemionkę, normalizuje wydzielanie sebum oraz przyspiesza regenerację zmian skórnych, natomiast ekstrakt z aloesu nawilża i łagodzi. Kwas AHA jabłkowy ogranicza powstawanie zaskórników i zmniejsza nadmierne rogowacenie. Dodatek olejku miętowego przyjemnie odświeża skórę i przywraca jej równowagę.

Sposób użycia: Nanieś płyn na płatek kosmetyczny i delikatnie przetrzyj skórę twarzy, szyi i dekoltu.

Skład INCI: Aqua, Propanediol, Equisetum Arvense Leaf Extract, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Malic Acid, Mentha Piperita Oil, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Geraniol, Limonene, Linalool, Citral.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Mielec, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u www_ecobella_pl za co najmniej 299,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
13,49 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DPD
13,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
19,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka48
10,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Drogeria ekologiczna ECOBELLA
ul. Mickiewicza 54
39-300 Mielec
woj. podkarpackie
email: biuro@ecobella.pl
tel.: 531 501 405

poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Drogeria Ecobella
ul. Mickiewicza 54
39-300 Mielec
Dodatkowe informacje


WARUNKI REKLAMACJI

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.
  3. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    • przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
    • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.
    • żądać usunięcia wady.
  4. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną lub pisemnie na właściwy adres wskazany w ust. 5.
  5. W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Konsument w razie potrzeby jest zobowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres ul. Mickiewicza 54, 39-300 Mielec 
  6. Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Kupującego.
  7. Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w Regulaminie ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  9. W sytuacji, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    • co do zasady bezpłatnej mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy zwrócić się z wnioskiem o mediację. Lista Inspektoratów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
    • co do zasady bezpłatnej pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista sądów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596,
    • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów,
    • Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW:

  1. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
  2. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Ecobella Natalia Szkotnicka, Anna Śmiałek s.c.
ul. Mickiewicza 54
39-300 Mielec
Dodatkowe informacje

Zwroty

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z zastrzeżeniem poniższych postanowień Regulaminu. Prawo to nie przysługuje przedsiębiorcy.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, od dnia:
    • w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru,
    • w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, np. korzystając z danych podanych w Regulaminie, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną). W tym celu Konsument może, ale nie musi skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy Konsument powinien wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, z zastrzeżeniem ust. 7, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o jego odstąpieniu od umowy sprzedaży.
  6. Sprzedawca zwraca Konsumentowi tylko koszt dostawy towaru do Konsumenta, w wysokości odpowiadającej najtańszemu, zwykłemu, oferowanemu przez Sprzedawcę sposobowi dostawy towaru.
  7. Bezpośrednie koszty odesłania zwracanego towaru do Sprzedawcy pokrywa Konsument.
  8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres ul. Mickiewicza 54, 39-300 Mielec niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
  11. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Brak prawa odstąpienia od umowy:

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
    • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
    • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    • W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
    • W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    • O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
    • W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    • O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

ECOBELLA NATALIA SZKOTNICKA, ANNA ŚMIAŁEK S.C.
ul. Mickiewicza 54, 39-300 Mielec
adres e-mail: biuro@ecobella.pl

- Ja ......................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

- Data odbioru .........................................................................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(ów) .....................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(ów) ......................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

Usługi dodatkowe

Usługi dodatkowe

Zapakuj na prezent

10,00 zł
Zapakuj na prezent - szczegóły

Ozdobny ekologiczny, papierowy kartonik + wypełnienie kartonika naturalną rafią + kokarda ze wstążek + przywieszka z logo Ecobella


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji przepis z ustawy

O sprzedającym

www_ecobella_pl

O sprzedającym

www_ecobella_pl

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:08

Dane firmy

Ecobella Natalia Szkotnicka, Anna Śmiałek s.c.
ul. Mickiewicza 54
39-300 Mielec
REGON: 362271738
NIP: 817-217-79-87

Kontakt

  • 531 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta www_ecobella_pl jest Natalia Szkotnicka i Anna Śmiałek prowadzące działalność gospodarczą pod firmą Ecobella Natalia Szkotnicka, Anna Śmiałek s.c. wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 8172177987, REGON 362271738. Dane kontaktowe Sprzedającego:   

  • adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Mickiewicza 54, 39-300 Mielec,  
  • adres poczty elektronicznej: biuro@ecobella.pl,  
  • numer telefonu: 531 501 405 

Pozostałe informacje


Koszt zamówienia 

  1. Ceny podane w opisie towaru w Serwisie zawierają podatek VAT. 
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru. 
  3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry - za zakupione towary należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od zawarcia umowy sprzedaży. 

Realizacja przyjętego zamówienia 

  1. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 
  2. Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia zawarcia umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem ustępu 4. 
  3. Zarówno przygotowanie towarów do wysłania jak i ich nadanie odbywa się w dni robocze. 
  4. W przypadku, gdy umowa sprzedaży obejmuje kilka towarów, przesyłka zostanie wysłana przez Sprzedawcę po skompletowaniu całego zamówienia – tj. najpóźniej w terminie realizacji właściwym dla zamówionego towaru z najdłuższym terminem wysłania zamówienia. 
  5. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie. 
  6. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry za zamówienie Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po otrzymaniu za nie zapłaty. 

Dane osobowe 

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. 
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie: 
  • umowy, lub działań podejmowanych na żądanie użytkownika, zmierzających do jej zawarcia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych („RODO”); 
  • ciążącego na Sprzedawcy obowiązku prawnego, np. związanego z rachunkowością zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 
  • prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy, polegającego na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. 
  • prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na przetwarzaniu w celach analitycznych i statystycznych tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO 
  • prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na badaniu satysfakcji klientów, tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO 

3. Przetwarzanie danych osobowych Kupującego, podanych podczas składania zamówienia, następuje w celu realizacji zawieranej umowy sprzedaży. 

4. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla prawidłowej realizacji zawieranej umowy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie zawarcie umowy. 

5. Po zawarciu umowy dane Kupującego mogą być przekazywane następującym podmiotom: 

  • dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego 
  • podmiot realizujący dostawę towarów 
  • dostawca płatności 
  • biuro księgowe 
  • hostingodawca 
  • podmiot ułatwiajacy optymalizację Sklepu 
  • osoby współpracujące z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające naszą bieżącą działalność 
  • dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe) 
  • podmiot zapewniający nam wsparcie techniczne 
  • podmiot zapewniający system mailingowy 
  • podmiot zapewniający usługi marketingowe 
  • odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Sprzedawca jest zobowiązany do udostępnienia im danych 

6. Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym ustanie możliwość ustalania, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń lub na Sprzedającym przestanie ciążyć obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością – w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi później. 

7. Kupujący ma prawo: 

  • dostępu do treści swoich danych osobowych, 
  • sprostowania swoich danych osobowych, 
  • usunięcia swoich danych osobowych, 
  • żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych, 
  • żądania przeniesienia swoich danych osobowych, 
  • a także wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora), 

8. W celu realizacji powyższych uprawnień należy wysłać e-mail: biuro@ecobella.pl. 

9. W przypadku, gdyby Kupujący uznał, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje mu prawo złożenia skargi do organu nadzorczego.

Numer oferty: 7299841278

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro