23-26.08 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

, , ,

VETOQUINOL ZYLKENE 75mg 10kaps STRES,LĘK PSA,KOTA

od
Super Sprzedawcy
majkahenke
18,20
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
3 osoby kupiły 9 sztuk
Kolor/wzór
Waga (z opakowaniem)
Liczba sztuk
z 7 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
      inny rodzaj
    • Waga (z opakowaniem):
      0.01 kg

Opis

Przedmiotem aukcji jest blister zawierający 10 kapsułek Zylkene 75 mg.

Zylkene pomaga podnieść jakość życia zwierząt i ich właścicieli.

Producent: Vetoquinol

DATA WAŻNOŚCI: zapewniamy długi termin ważności preparatu. 

DAWKOWANIE ZYLKENE 75 MG:

Psy i koty do 5 kg masy ciała – jedna kapsułka Zylkene 75 mg dziennie

Psy i koty od 5 do 10 kg masy ciała – dwie kapsułki Zylkene 75 mg dziennie

Zylkene® - kapsułki mogą być podawane doustnie w pojedynczej dawce, w całości lub otworzone (wymieszane z pokarmem) . Używać zgodnie z zaleceniem lekarza weterynarii

Stosowanie krótkie: Stosować Zylkene®  przez 1–2 dni przed planowanym wydarzeniem lub zmianą środowiska. Niektóre zwierzęta mogą potrzebować wcześniejszego podawania (5–7 dni).

Skład produktu Zylkene®:

zawiera alfa-kazozepinę – naturalny bioaktywny peptyd otrzymywany z mleka. Alfa-kazozepina jest znana z wywoływania stanu relaksacji u noworodków karmionych mlekiem matki.

Zapewniamy szybką wysyłkę. Zapraszamy do zakupów.

Zylkene zawiera alfa-kazozepinę – naturalny bioaktywny peptyd otrzymywany z mleka. Alfa-kazozepina jest znana z wywoływania stanu relaksacji u noworodków karmionych mlekiem matki. Zylkene® zaleca się stosować u psów i kotów reagujących nadmierną bojaźliwością bądź niepokojem. Jest z powodzeniem stosowany w sytuacjach zakłócających normalne zachowanie zwierząt takich jak:

  • pojawienie się nowego zwierzęcia w domostwie
  • pojawienie się nowych domowników
  • przeprowadzki, przemeblowanie, wystawy,
  • wizyty w lecznicach weterynaryjnych
  • pozostawanie zwierzęcia samego w domu, wyjazdy właścicieli
  • burze, wybuchy fajerwerków

Zylkene® łagodząc niepokój poprawia zdolności przystosowawcze zwierząt i wspomaga przywrócenie ich naturalnego zachowania. Podawanie preparatu Zylkene® najlepiej rozpocząć przed spodziewanym wydarzeniem i kontynuować do momentu przywrócenia równowagi zwierzęcia. Kapsułki należy podawać doustnie, można je otworzyć i proszek wymieszać z karmą.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,84

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,84/5
(19 ocen)
18
0
0
1
0

10 lutego 2019 od
Weterynarz powiedział, że dla kota dawka 75 to mało. Niestety po zwiększeniu do 225 niewiele więcej się wydarzyło, dalej szcza po kątach...

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Garwolin, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u majkahenke za co najmniej 550,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
4-5 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
4-5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Paczka w RUCHu
6,75 zł
5-6 dni roboczych
5-6 dni roboczych
Allegro Paczka w RUCHu
8,60 zł
5-6 dni roboczych
5-6 dni roboczych
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
10,10 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
12,50 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
11,20 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Kurier wieczór
12,24 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier wieczór pobranie
15,31 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DHL
14,38 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DPD
14,81 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
6-7 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
6-7 dni roboczych

Punkty odbioru

Garwolin
Michałówka 1/2
08-400 Garwolin
woj. mazowieckie

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

E.ENTER Faustyna Wcisło
Michałówka 1/2
08-400 Garwolin
Dodatkowe informacje


PROSIMY NIE PRZYJMOWAĆ OD KURIERÓW PRZESYŁEK NOSZĄCYCH ŚLADY EWIDENTNYCH USZKODZEŃ WSKAZUJĄCYCH NA SZKODĘ JAWNĄ.  Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania Usługi wygasa wskutek przyjęcia Przesyłki bez zastrzeżeń. Nie dotyczy to jednak roszczeń z tytułu niewidocznych ubytków stwierdzonych i zgłoszonych przez Odbiorcę Operatorowi nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia Przesyłki (art. 87 ust. 6 Prawa pocztowego). 


Opis procedury reklamacyjnej:  

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem 

e.enter.fw@gmail.com lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:    

    

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,      

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,   

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,         

-  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.  

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
E.ENTER Faustyna Wcisło
Michałówka 1/2
08-400 Garwolin
Dodatkowe informacje

 

 Przypominamy punkt 15 regulaminu wewnętrznego E.ENTER:

15. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Kupującego, Kupujący ma obowiązek wobec Sprzedającego pokryć koszty przesyłki zwrotnej. Koszt  ponownej wysyłki pokrywa również Kupujący. 

 Uwaga - przed odebraniem przesyłki  prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu  797313646. Nie przyjmujemy zwrotów jeżeli opakowanie oryginalne preparatu jest rozpieczętowane, otworzone, jego zawartość naruszona (z wyłączeniem pozytywnie rozpatrzonych reklamacji szkód ujawnionych po otworzeniu przesyłki). 

O sprzedającym

majkahenke

O sprzedającym

majkahenke

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:19

Dane firmy

Faustyna Wcisło
E.ENTER
Michałówka 1 M.2
08-400 Garwolin
NIP: 826-198-76-24

Kontakt

  • 797****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:30 - 14:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

 UWAGA! - Informujemy, że wobec zmiany polityki InPost tyczącej kwalifikowania gabarytów przesyłek oraz pobieraniem nieuzasadnionych opłat za zmianę prawidłowego gabarytu, przesyłki nadajemy wyłącznie w paczkomacie nadawczym. Natomiast częste przepełnienie paczkomatu może spowodować kilkunasto -  dwudziestoczterogodzinne opóźnienie nadania.


UWAGA -  W związku z drastyczną podwyżką usług kurierskich realizowanych przez InPost nie oferujemu już przewozu poprzez przesyłkę kurierską z cennika Allegro (przesyłka do 5 kg ). 


UWAGA - Od 01.01.2019 r  przez wzgląd na dodatkowe obowiązki eksporterów związane z VerpackV i VerpackG – opłaty licencyjne oraz rejestracja w Zentrale Stelle Verpackungsregister nie wysyłamy przesyłek do Niemiec.


PROSIMY NIE PRZYJMOWAĆ OD KURIERÓW PRZESYŁEK NOSZĄCYCH ŚLADY EWIDENTNYCH USZKODZEŃ WSKAZUJĄCYCH NA SZKODĘ JAWNĄ. Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania Usługi wygasa wskutek przyjęcia Przesyłki bez zastrzeżeń. Nie dotyczy to jednak roszczeń z tytułu niewidocznych ubytków stwierdzonych i zgłoszonych przez Odbiorcę Operatorowi nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia Przesyłki (art. 87 ust. 6 Prawa pocztowego).


REGULAMIN Świadczenia usług firmy E.ENTER:


§ 1. POLITYKA PRYWATNOŚCI  Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych obowiązującego od 25.05.2018 r zapewniamy, że dane osobowe uzyskane od Kupujących przez  firmę E.ENTER Faustyna Wcisło  wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

§ 2. PŁATNOŚĆ

Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności:  

1. Przedpłata na konto bankowe: w tytule przelewu należy wpisać nazwę użytkownika  Allegro lub imię i nazwisko oraz przedmiot aukcji.  

E.ENTER Faustyna Wcisło 

Michałówka 1 m.2 08-400 Garwolin 

NestBank 17 1870 1045 2078 1031 2945 0001  

2. Płatność przesyłka kurierska za pobraniem  z obowiązkiem zapłaty realizuje przewoźnik Allegro DHL Kurier Wieczór oraz Allegro Pocztex Kurier 48. Realizacja przesyłki za pobraniem na terenie Polski   jest możliwa tylko w przypadku podania prawidłowego nr telefonu komórkowego polskiego operatora . Informujemy, że w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej Kupujący pokrywa koszty przesyłki w obie strony, a także koszty dodatkowe  związane z tą sprawą powstałe po stronie firmy E.ENTER.

3. Przedpłata poprzez płatności elektroniczne ALLEGRO i inne, przelewem tradycyjnym.  

4. Do zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT w formie papierowj lub elektronicznej - plik w PDF wysyłany z Chmury faktur lub z adresu e.enter,fw@gmail.com na wskazany adres poczty elektronicznej Odbiorcy. W przypadku wyboru faktury VAT prosimy o podanie danych  firmy od razu przy składaniu zamówienia.

5. Dokonanie zamówienia oraz wybór faktury vat jako dowodu zakupu jest jednoznaczny z akceptacją wystawienia i wysłania faktury  w formie PDF. 

§ 3. WYSYŁKA  

1. Kupujący upoważnia firmę E.ENTER Faustyna Wcisło do podejmowania w  swoim imieniu i na swoją rzecz wszelkich czynności faktycznych związanych z nadawaniem zakupionych produktów. Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmowym E.ENTER.  

2. Zamówiony produkt wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem przewoźników: DPD, DHL, Poczty Polskiej, InPost, RUCH na terenie Polski. Omawiana przesyłka jest usługą w szczególności w znaczeniu omówionym ustawą z dnia 2 marca 2000 r Dz.U. Nr 22 poz. 271 Rozdz. 2 Art. 10 pkt. 3.1.  

3. Koszty związane z wysyłką towaru ponosi Klient (Kupujący).  

4. Informujemy, że dla każdego produktu (aukcji) został przygotowany cennik dostawy dostępny dla Klienta w zakładce „Dostawa i płatność” znajdującej się w aukcji/ ofercie produktu pod miniaturką.  

5. Sprzedawca informuje Kupującego, że: W przypadku odstąpienia od umowy i wysłania zakupionego towaru przesyłką rejestrowaną, koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.

6. Do Klienta należy wybór opcji dostawy.  - Przesyłki pocztowe rejestrowane  wg regulaminów  dostępnych na stronach internetowych Przewoźników są przesyłkami zabezpieczonymi na wypadek uszkodzeń w transporcie/ zagubienia (z wyłączeniem towarów delikatnych i szklanych, które powinny  być wysyłane na szczególnych warunkach). Ubezpieczenie towarów delikatnych i szklanych jest opcją dodatkowo płatną, którą Klient może dopłacić do podstawowej opcji wysyłki (wg cenników  Przewoźników). Przesyłki rejestrowane posiadają nr nadawczy, można je monitorować online. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej.  -  Przesyłki kurierskie w swej cenie zawierają ubezpieczenie transportowe do wartości wysłanych produktów. Standard dostarczenia przesyłki to 24-48 godzin roboczych od poniedziałku do piątku.  -  Przesyłki nierejestrowane Poczty Polskiej są to przesyłki, które nie posiadają nr nadawczego i nie można ich monitorować online oraz przy tego rodzaju przesyłkach nie ma możliwości wniesienia reklamacji wobec Poczty Polskiej. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin przewoźnika, który jest udostępniony opinii publicznej. W związku z powyższym polecamy wszystkie opcje dostawy monitorowanej (przesyłki rejestrowane): przesyłki polecone/paczki/przesyłki kurierskie.   

7. Na daną opcję dostawy składa się wartość usługi transportowej wg wybranego operatora oraz koszty związane z obsługą zamówienia.  

8. Koszt przesyłki produktu do Klienta poza terytorium Polski będzie każdorazowo uzgadniany i przesłany do akceptacji.  

9. Wysłanie towaru do Kupującego jest chwilą przejścia praw własności produktu. O wysłaniu towaru Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail. W przypadku przesyłek rejestrowanych na adres e-mail Kupującego wysyłamy wygenerowany nr nadawczy przesyłki, który można monitorować w systemie wybranego operatora.  

10. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki w momencie odbioru (nie tylko opakowania zewnętrznego, ale również właściwego produktu). Firma E.ENTER Faustyna Wcisło nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy. W przypadku uszkodzenia towaru powstałego w transporcie Kupujący jest zobowiązany do wypełnienia  protokołu szkody z firmą kurierską DHL/DPD/Pocztą Polską /InPost/RUCH, a następnie poinformowanie Sprzedającego oraz przesłanie sporządzonego protokołu w formie skanu do siedziby firmy E.ENTER lub na adres e-mail:  e.enter.fw@gmail.com w celu uruchomienia procedury reklamacyjnej. Sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru ułatwia dochodzenie roszczeń wobec danego operatora.  

11. Towar staramy się wysłać w ciągu 24 godzin od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem ofert, w opisie których wskazano inny czas realizacji zamówienia. O wszystkich przesunięciach czasowych w realizacji wysyłki Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail bądź telefonicznie.  

12. W celu szybkiej realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do  poinformowania sprzedawcy o wyborze opcji dostawy, a także ewentualnej wysyłce na adres inny niż zawarty w danych Allegro, najlepiej w momencie składania zamówienia w zakładce „Wiadomości dla Sprzedającego”. W sytuacjach, gdy Kupujący pomyli się w zamawianych ilościach należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą i poinformować go drogą e-mail, bądź telefonicznie o błędzie. Błędne ilości zostaną skorygowane, Sprzedawca wystąpi do portalu Allegro o zwrot prowizji za błędnie zakupione rzeczy, a Kupujący ma obowiązek potwierdzić ten fakt poprzez kliknięcie w linku przesłanym przez portal Allegro.  

13. W przypadku zamówień realizowanych na specjalne zamówienie Klienta, czas dostawy będzie ustalony z Klientem indywidualnie.  

14. Czas dostawy to czas przygotowania zamówienia dzień nadania (D) + czas dostawy operatora.   

15. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Kupującego, Kupujący ma obowiązek wobec Sprzedającego pokryć koszty przesyłki zwrotnej. Koszt  ponownej wysyłki pokrywa również Kupujący.  Uwaga - przed odebraniem przesyłki  prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu  797313646. Nie przyjmujemy zwrotów jeżeli opakowanie oryginalne preparatu jest rozpieczętowane, otworzone, jego zawartość naruszona przez Odbiorcę przesyłki (z wyłączeniem pozytywnie rozpatrzonych reklamacji szkód ujawnionych po otworzeniu przesyłki).

16. Podane koszty dostawy dotyczą tylko wysyłek na terenie kraju. Koszty wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie. W celu wyceny dostawy poza granicami Polski, prosimy o kontakt.  

17. Zgodnie z przepisami UE (rozporządzenie nr 524/2013) istnieje możliwość rozwiązywania konfliktów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR. Wyrażamy zgodę na rozstrzygnięcie sporów w drodze mediacji.  


Pozostałe informacje

Zamówienia staramy się realizować i wysyłać tego samego dnia roboczego do godz. 12:00.

Przypominamy, że wysyłka odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmowym E.ENTER.

Przypominamy o przewidywanym czasie doręczenia przesyłek Allegro Polecony Poczta Polska to D (dzień nadania) plus 4-5 dni roboczych. Przesyłka ma charakter listu poleconego ekonomicznego ze skróconym trackingiem  śledzenia - w monitoringu widoczne są następujące statusy: potwierdzenie nadania, przesyłka w transporcie, przekazano do doręczenia, awizowano, bez wskazywania poszczególnych węzłów ekspedycyjnych.

Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej reklamację zgłasza się w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi: 

1)   Usługę uważa się za niewykonaną jeśli doręczenie przesyłki lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, albo w przypadku utraty przesyłki, przy czym za utraconą uważa się przesyłkę niedoręczoną w terminie 30 dni od dnia nadania. 

2)   Usługę uważa się za nienależycie wykonaną w przypadku ubytku zawartości lub uszkodzenia zawartości przesyłki oraz w przypadku doręczenia przesyłki najszybszej kategorii (priorytet) w terminie późniejszym niż w 4 dniu po dniu nadania. 

W serwisie Pocztex Kurier 48 usługę uważa się za nienależycie wykonaną w przypadku ubytku zawartości lub uszkodzenia zawartości przesyłki oraz w przypadku doręczenia przesyłki najszybszej po trzecim dniu roboczym, licząc od dnia następnego po dniu nadania 

Powyższe terminy nie mają uzasadnienia jeżeli opóźnienie w doręczeniu miało miejsce na skutek działania siły wyższej.

Szczegółowe informacje odnośnie procedury zgłaszania reklamacji znajdują się w Regulaminie świadczenia usług powszechnych oraz w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej.

Przypominamy również mechanizm nadawania i przewidywany czas dostawy Paczka w RUCHu:

Operator dostarcza przesyłki do Punktu wskazanego przez Nadawcę najpóźniej w czwartym dniu roboczym następującym po dniu nadania Przesyłki. 

Jeżeli zamówienie składane jest po godz. 12:00 dniem nadania (D) jest następny dzień roboczy, a przesyłka opuszcza punkt nadawczy D plus jeden dzień roboczy (np. zamówienie złożono w poniedziałek o godz. 12:01 - dniem nadania jest wtorek, a przesyłka opuszcza punkt nadawczy w środę pomiędzy godz. 5:30 a 6:00).

Jeżeli zamówienie składane jest w piątek to przesyłka opuszcza punkt nadania w poniedziałek pomiędzy godz. 5:30 a 6:00. Jeżeli zamówienie składane jest w sobotę i w niedzielę dniem nadania jest poniedziałek, a przesyłka opuszcza punkt nadania we wtorek pomiędzy godz. 5:30 a 6:00.

Numer oferty: 7441099321

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro