Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Uszczelka Kolektora ssącego Mercedes W168 VANEO 4

od
www_motoNeo_pl
6,10
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 8 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Producent części:
      Febi Bilstein
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe
    • Typ silnika:
      Diesel

Opis

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu

Uszczelka kolektora ssącego FEBI BILSTEIN 28705

  • Ciężar [kg]: 0,007
  • Materiał: guma

Zastosowanie FEBI BILSTEIN 28705

Mercedes KLASA A (W168) 1997.07 2004.08

  • A 160 CDI (168.006) (1689cm3) 55kW 75KM 2001.02-2004.08
  • A 160 CDI (168.007) (1689cm3) 44kW 60KM 1998.07-2001.02
  • A 170 CDI (168.008) (1689cm3) 66kW 90KM 1998.07-2001.02
  • A 170 CDI (168.009, 168.109) (1689cm3) 70kW 95KM 2001.02-2004.08

Mercedes VANEO (414) 2002.02 2005.07

    ZAMIENNIKI FEBI BILSTEIN 28705

    • AJUSA: 13189900
    • BGA: MG8548
    • CORTECO: 450163H
    • ELRING: 111.310
    • FAI AutoParts: IM1419
    • GLASER: X87401-01
    • GOETZE: 50-030178-00
    • MERCEDES-BENZ: 668 098 00 65
    • MERCEDES-BENZ: A668 098 00 65
    • PAYEN: JD5834
    • VICTOR REINZ: 71-35387-00

    Dostawa i płatność

    od 8,99 zł

    Dostawa i płatność

    Wysyłka z: Łódź, Polska
    Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
    Odbiór w punkcie
    koszt dostawy
    czas realizacji
    Odbiór w punkcie
    Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
    8,99 zł
    3 dni robocze
    za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
    0,00 zł
    3 dni robocze
    Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
    12,49 zł
    3 dni robocze
    3 dni robocze
    Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
    0,00 zł
    2 dni robocze
    2 dni robocze
    Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
    0,00 zł
    2 dni robocze
    2 dni robocze
    Kurier
    koszt dostawy
    czas realizacji
    Kurier
    Kurier DPD
    15,00 zł
    3-4 dni robocze
    3-4 dni robocze
    Kurier DPD pobranie
    20,00 zł
    3-4 dni robocze
    3-4 dni robocze
    Listy i paczki pocztowe
    koszt dostawy
    czas realizacji
    Listy i paczki pocztowe
    Paczka48
    13,00 zł
    4-5 dni roboczych
    4-5 dni roboczych
    Paczka48 pobranie
    17,00 zł
    4-5 dni roboczych
    4-5 dni roboczych

    Punkty odbioru

    Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k
    Wróblewskiego 90/92
    94-103 Łódź
    woj. łódzkie

    poniedziałek - piątek
    08:00 - 18:00
    sobota
    09:00 - 13:00
    niedziela
    zamknięte

    płatność kartą i gotówką
    poinformujemy o terminie odbioru

    4cars Piotkrów Trybunalski
    Próchnika 2 Wejście od Narutowicza 16
    97-300 Piotrków Trybunalski
    woj. łódzkie

    poniedziałek - piątek
    08:00 - 18:00
    sobota
    09:00 - 13:00
    niedziela
    zamknięte

    płatność kartą i gotówką
    poinformujemy o terminie odbioru

    Płatności

    Reklamacja

    Reklamacja

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

    Adres do reklamacji

    Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k. REKLAMACJA
    Wróblewskiego 90/92
    94-103 Łódź
    Dodatkowe informacje

     

    1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
    2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k. , ul. Wróblewskiego 90/92, 94-103 Łódź, na adres poczty elektronicznej: wysylki@motoneo.pl lub przy użyciu formularza zgłoszeniowego.
    3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 
    4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
    5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
    6. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    7. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
    8. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
      o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
    9. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl, może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy
    Czas na odstąpienie od umowy
    14 dni
    Koszt zwrotu
    Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
    dostawa
    zwrot
    Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
    za darmo
    Pozostałe metody
    na własny koszt
    Adres do zwrotu
    Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k. ZWROT
    Wróblewskiego 90/92
    94-103 Łódź
    Dodatkowe informacje

     

    1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
    2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia
      o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.
    3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
    4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
    5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:
      1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
      2. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
      3. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
      4. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
    7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
    8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
    9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

    O sprzedającym

    www_motoNeo_pl

    O sprzedającym

    www_motoNeo_pl

    99,4%

    kupujących poleciło tego sprzedawcę
    w ostatnich 12 miesiącach
    ZGODNOŚĆ Z OPISEM
    4,9/5
    OBSŁUGA KLIENTA
    5,0/5
    CZAS WYSYŁKI
    4,9/5
    KOSZT WYSYŁKI
    4,9/5
    NA ALLEGRO OD
    od 9 lat i 7 miesięcy
    OSTATNIE LOGOWANIE
    dzisiaj o 08:42

    Dane firmy

    Grupa 4cars Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
    Wróblewskiego 90/92
    94-103 Łódź
    NIP: 727-269-12-75

    Kontakt

    • 42 ********* (pokaż)
    poniedziałek - piątek
    08:00 - 18:00
    sobota
    09:00 - 13:00
    niedziela
    zamknięte

    Informacje o sprzedającym

    Odbiór w ŁODZI Adres: Wróblewskiego 90/92 Godziny odbioru: pon-pt: 8-18, sob: 9-13 Płatność: gotówka lub kartą

    Odbiór w PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM Adres: Próchnika 2 Godziny odbioru: pon-pt: 8-18, sob: 9-13 Płatność: gotówka lub kartą


    Pozostałe informacje

    zODBIÓR OSOBISTY

    Jeśli kupisz towar na naszych aukcjach i chcesz go pilnie odebrać skontaktuj się z nami przed odbiorem - nie posiadamy wszystkich oferowanych części w danym magazynie - towar jest dostarczany do danego magazynu wedle zapotrzebowania.

    O terminie odbioru powiadomimy Cię telefoniczne, sms-em lub mailowo.

    W większości przypadków jest to następny dzień roboczy (w przypadku złożenia zamówienia od pon-pt do godziny 17).  


    Odbiór w ŁODZI

    Adres: Wróblewskiego 90/92

    Godziny odbioru: pon-pt: 8-18, sob: 9-13

    Płatność: gotówka lub karta


    Odbiór w PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

    Adres: Próchnika 2 wejście od Narutowicza 16

    Godziny odbioru: pon-pt: 8-18, sob: 9-13 

    Płatność: gotówka lub karta 


    ZAKUP

    Do każdego zakupu wystawiamy fakturę lub paragon który jest jednocześnie gwarancją. Każdy towar posiada roczną gwarancję (chyba że w aukcji napisano inaczej).

    Z uwagi na fakt, że w tym samym modelu auta, bywają montowane nawet dwa lub trzy rodzaje danej części, np. tarcze hamulcowe w dwóch  średnicach, dwa różne wzory klocków hamulcowych czy filtrów itp. (pomimo występowania danego pojazdu w tabeli zastosowań na danej aukcji) może się zdarzyć , że wystawiona w sklepie część nie będzie pasować do posiadanego przez Państwa samochodu. Jest to uwarunkowane szczegółową specyfikacją konkretnego modelu.

    Jeśli nie ma możliwości porównania starego podzespołu ze zdjęciem i wymiarami podanymi na aukcji, uprzejmie prosimy, aby przed zakupem  skonsultowali się Państwo z naszymi handlowcami, którzy służą radą i fachową pomocą w doborze i wyszukiwaniu właściwych podzespołów.

    Zaoszczędzi to Państwa czas i pozwoli uniknąć nieporozumień.

    Dziękujemy

    PRZESYŁKA KURIERSKA

    W przypadku wybrania przesyłki kurierskiej nadamy ją firmą DPD, po nadaniu przesyłki otrzymasz SMS z numerem paczki oraz danymi kontaktowymi do lokalnego oddziału firmy kurierskiej (dzięki temu możesz następnego dnia roboczego zadzwonić i otrzymać numer bezpośrednio do kuriera doręczającego, który poinformuje o porze dostarczenia przesyłki do Państwa.

    BARDZO WAŻNE: Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody na druku firmowym spedytora.

    W przypadku zakupu na kilku aukcjach koszt wysyłki kurierskiej się nie zmienia.

    POCZTA POLSKA

    W przypadku zakupu na kilku aukcjach brana jest pod uwagę najwyższa kwota za przesyłkę. Przed zakupem zapytaj jaka będzie kwota za przesyłkę, lub wybierz przesyłkę kurierską wtedy zawsze koszt przesyłki jest stały niezależnie od ilości zakupionego towaru.


    KOMENTARZE

    Komentarze negatywne - jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z towaru to pamiętaj, że możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania (zasady zwrotów znajdziesz powyżej)


    Pozostałe informacje

    Sprzedawcą jest Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k z siedzibą ul. Wróblewskiego 90/92, 94-103 Łódź, zwany dalej Sprzedającym.   

    Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta 

    1. Dostawa Towarów dokonywana jest  na adres wskazany przez Klienta.  
    2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 
    3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5. 
    4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 
    5. Klient może wybrać następujące metody płatności:  przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);  gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);  gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy);  płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia). 
    6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 
    7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  
    8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca.  
    9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 
    10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 
    11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 
    12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 
    13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 
    14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych. 

    Numer oferty: 8258748116

     


    Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

    Allegro