Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: biuro@biurfan.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię
- nazwisko
- adres
- adres e-mail Kupującego
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 7 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Powinien być kompletny
- Kupujący może zwrócić używany przedmiot, i w tym przypadku Sprzedający może pomniejszyć wartość zwrotu.
- Powinien być opakowany w sposób zapobiegający jego uszkodzeniu w transporcie przesyłki (rekomendujemy zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu)
- Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.
- W przypadku jeżeli zwrot dotyczy zakupu na paragon, odsyłając zwracany towar należy odesłać również oryginał paragonu.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- biu**@********** (pokaż)
- 725 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Nasza firma na rynku produktów biurowych funkcjonuje od roku 2003.
Dbamy o zaopatrzenie firm, instytucji publicznych, szkół i przedszkoli w artykuły biurowe, papiernicze, urządzenia biurowe, materiał eksploatacyjne, meble, środki czystości oraz artykuły spożywcze niezbędne do codziennego funkcjonowania biura.
Nasze atuty to wieloletnie doświadczenie, szerokość asortymentu, szybkość realizacji oraz profesjonalna obsługa klienta. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania oraz doradzą przy wyborze odpowiedniego towaru.
Każdego Klienta traktujemy indywidualnie, uważnie analizując wszystkie uwagi oraz sugestie. Nasi klienci każdego dnia doceniają wysoką, jakość obsługi oraz satysfakcji z zakupów, czego wyrazem są otrzymane setki pozytywnych komentarzy.
Dane do przelewu:
Nr konta Mbank : 84 1140 2004 0000 3902 7636 6057
Pozostałe informacje
1. Realizacja i wysyłka zamówień
1.1 Zamówienia można składać każdego dnia o dowolnej porze.
1.2 Realizacja zamówień rozpoczyna się następnego dnia roboczego w godzinach pracy biura obsługi klienta.
1.3 Wysyłka towaru następuje w terminie wskazanym w ofercie.
1.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do poprawności adresu, lub treści zamówienia, wysyłka zostanie wstrzymana do czasu ich wyjaśnienia.
1.5 Z uwagi na zautomatyzowany proces obsługi zamówień, umieszczanie w sekcji "wiadomość dla sprzedającego informacji typu „ proszę o szybką wysyłkę” „ proszę o fakturę „ – opóźni realizacje zamówienia.
1.6 Z powodu automatyzacji procesów logistycznych, zamówienia złożone w różnych godzinach nie mogą zostać połączone i zostaną zrealizowane, jako oddzielne zakupy.
2. Regulamin Oferty
2.1 Zdjęcia produktów są poglądowe i mogą się różnić w zależności od partii towaru, jak również w przypadku zmian szat graficznych, które wprowadza producent.
2.2 Ceny towarów są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
2.3 Dostawa produktów zakupionych w ramach ofert na portalu allegro.pl realizowana jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2.4 Na wpłatę lub informację o wysyłce za pobraniem czekamy maksymalnie 3 dni. Następnie rozpoczynamy procedurę anulowania transakcji i ubiegania się zwrotu prowizji od serwisu allegro.pl
2.5 Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.
3. Dowód sprzedaży
3.1 Dane do faktury VAT prosimy podawać w odpowiednich polach formularza opcji dostawy.
3.2 Podanie danych do faktury w sekcji "wiadomość dla sprzedającego" opóźni realizację zamówienia.
3.3 Akceptacja naszej Oferty oznacza, że tym samym wyrażacie Państwo żądanie wystawienia faktury, jako dokumentu potwierdzającego zakup towarów zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Faktury za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej. W związku z tym, akceptacja naszej Oferty stanowi jednocześnie Państwa zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług.
3.4. Nie ma możliwości wystawienia kilku dokumentów sprzedaży do jednego zamówienia. Do jednej transakcji wystawiany jest jeden dokument sprzedaży na całość zamówienia, nie ma możliwości rozdzielenia dokumentu zakupu na fakturę NIP lub fakturę imienną.
4. Kontakt z naszą firmą
4.1 Nasze biuro obsługi klienta pracuję w godzinach od 8-16 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy lub przerw w pracy oznaczonych w ofertach.
4.2 Poza godzinami pracy biura, zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem e-maila. Odpowiedzi na państwa pytania zostaną udzielone niezwłocznie w przeciągu dwudziestu czterech godzin od ich otrzymania w następnym dniu roboczym.
4.3 W treści wiadomości prosimy umieścić nazwę użytkownika allegro lub inne dane pozwalające na identyfikacje zamówienia.
4.4 W przypadku kontaktu za pośrednictwem telefonu prosimy o przygotowanie danych dotyczących zakupu tj. nazwy użytkownika allegro lub innych danych pozwalających na identyfikacje zamówienia.
4.5 W toku procesu reklamacyjnego, dokumentacje zdjęciową prosimy kierować na naszą skrzynkę mailową.
5. Komentarze i ocena sprzedaży
5.1 W przypadku niezadowolenia z naszych usług lub zakupionych produktów - przed wystawieniem oceny negatywnej - serdecznie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Nasza firma, dobro klienta stawia zawszę na pierwszym miejscu. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, z pewnością uda się nam wypracować rozwiązanie każdej sytuacji.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu