, , ,
28. Finał WOŚP

Unikatowy iRobot Roomba z grafiką Mateusza Sudy

od
iRobotPolska
Aktualna cena
16 osób licytuje
Darmowa dostawa
Czas wysyłki2 dni robocze
Zwrotza darmo
6 dni do końca licytacji
(piątek, 31 stycznia 2020, 16:08:50)
Biorąc udział w tej ofercie akceptujesz regulamin akcji dostępny na stronie https://aukcje.wosp.org.pl/regulamin
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne oferty na cel charytatywny

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Marka:
    • Model:
      i7550
    • Kolor dominujący:
      wielokolorowy
    • Szerokość produktu:
      33.9 cm
    • Wysokość produktu:
      9.2 cm
    • Głębokość produktu:
      33.9 cm
    • Waga produktu:
      3.37 kg
    • Typ akumulatora:
      litowo-jonowy
    • Pojemność zbiornika na kurz:
      0.4 l
    • Filtr:
      AeroForce
    • Czas ładowania:
      180 min
    • Czas pracy bezprzewodowej:
      75 min
    • Liczba programów pracy:
      9
    • Czujniki:
      antykolizyjny, krawędzi, przeszkód, uskoku podłoża, schodów, wplątania frędzli i przewodów, zabrudzeń
    • Opcje czyszczenia:
      odkurzanie, czyszczenie intensywne, sprzątanie miejscowe (SPOT)
    • Funkcje robota:
      automatyczny powrót do bazy, programator pracy, automatyczne opróżnienie pojemnika, wirtualna ściana
    • Załączone wyposażenie:
      Stacja Clean Base z funkcją automatycznego usuwania brudu, Przewód, 2 wymienne worki na brud, 1 Wirtualna Ściana Dual Mode (2 baterie AA dołączone), 1 dodatkowy filtr, 1 dodatkowa szczotka boczna

Opis

Wraz z wprowadzeniem do sprzedaży w 2002 roku pierwszego robota odkurzającego Roomba, iRobot rozpoczął rewolucję w podejściu do domowych obowiązków.

W 2019 roku iRobot za sprawą autoryzowanego importera i dystrybutora w Polsce – firmy DLF – podjął pracę z Mateuszem Sudą – cenionym polskim grafikiem, ilustratorem modowym i malarzem. Tak powstała artystyczna wersja modelu iRobota Roomba i7+.

Projekt iRobota Roomba i7+ w wykonaniu Mateusza Sudy, nawiązuje do mitologii greckiej i modnych kolorów neonowych. Jak określa sam autor:

„W projekcie tym miłość otulona jest ostrym kolorem i ma charakter abstrakcyjny, a dodatkowo idealnie nawiązuje do indywidualnego stylu odbiorcy. Wizerunek robota Roomba i jego stacji został osadzony w abstrakcji, charakteryzującej emocjonalne zaangażowanie bohaterów.”

Użyte kolory, motywy przewodnie oraz kompozycja podyktowane są bieżącymi trendami w modzie i sztuce, a sama wizja artysty przeniesiona została na urządzenia techniką malowania. Dopełnieniem projektu jest wyjątkowa modowa sesja inspirowana nocnym życiem i światłem neonów, z kolei pozy biorących w nich udział wzorowane są greckimi rzeźbami. Fotografowane postaci otoczone są scenografią nowoczesnego apartamentu. Wyjątkowość planu zdjęciowego podkreślała wielkomiejska wieczorowa atmosfera.

Roomba i7+ to nowa jakość sprzątania

iRobot Roomba i7+ jest jednym z najbardziej zaawansowanych modeli w gamie producenta. Jak każdy model Roomba posiada 3-stopniowy system sprzątania, którego efektywność zwiększa wyposażenie tego modelu w system AeroForce ze dwiema specjalnie zaprojektowanymi  gumowymi szczotkami. Robot uczy się rozkładu pomieszczeń i można wysłać go do pracy we wskazanych pomieszczeniach poprzez aplikację iRobot HOME lub z użyciem asystenta głosowego. Roomba i7+ optymalizuje cykl sprzątania, aby wykonać zadanie jak najbardziej dokładnie oraz jak najszybciej. Z kolei dzięki technologii Imprint Link może stworzyć doskonały duet z mopującym robotem z najnowszej linii Braava m6, aby automatycznie rozpocząć cykl mopowania po odkurzaniu. iRobot Roomba i7+ posiada stację Clean Base, która oprócz funkcji ładowania robota po każdym cyklu automatycznie opróżnia jego zbiornik („+” w nazwie urządzenia oznacza właśnie stację ładowania i czyszczenia w zestawie). Charakterystyczny układ tego zestawu wykorzystał Mateusza Suda w swoim projekcie.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Gdynia, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
za 12 - 13 dni u Ciebie
za 12 - 13 dni u Ciebie
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

DLF Serwis
ul. Hutnicza 53D
81-061 Gdynia
Dodatkowe informacje

 

a. Klient w przypadku stwierdzenia wady objętej uprawnieniami z rękojmi lub wady objętej gwarancją może zgłosić odpowiednie żądanie do Biura Obsługi Klienta DLF za pośrednictwem jednego z dostępnych kanałów – listownie lub osobiście: DLF Serwis ul. Hutnicza 53D, 81-061 Gdynia, telefonicznie: 801 802 040 lub +48 58 770 94 40, elektronicznie: kontakt@tech4life.pl. 

b. DLF ustosunkowuje się do reklamacji najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. 

c. W celu usprawnienia procedowania zgłoszenia reklamacyjnego, DLF zaleca, aby przed wysłaniem towaru, klient skontaktował się z Biurem Obsługi Klienta DLF, które służy pomocą w zakresie organizacji transportu urządzenia na koszt DLF w dwie strony. 

d. Rekomendujemy, by wysyłając towar zadbali Państwo o prawidłowe jego zabezpieczenie – w tym celu radzimy wykorzystać oryginalne opakowanie wraz z wypełnieniem zapewniającym bezpieczny transport. Gdy klient wybierze zastosowanie opakowania zastępczego radzimy by gwarantowało ono odpowiednią ochronę towaru przed uszkodzeniem podczas transportu. Zalecamy oklejenie opakowania odpowiednimi nalepkami wskazującymi na wrażliwość towaru na wstrząsy np. „uwaga szkło". 

e. Brak spełnienia przez klienta rekomendacji określonych w punktach c. i d. powyżej nie ma wpływu na skuteczność złożenia reklamacji ani nie spowoduje ewentualnych roszczeń ze strony DLF w tym zakresie. 

f. Towar należy przysyłać z otrzymanymi akcesoriami, które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego jego funkcjonowania. 

g. Do towaru dołącza się dokładny opis wady wraz z podaną informacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana wada występuje. Umożliwi to szybszą diagnozę wady i realizację danej reklamacji. Dodatkowo klient powinien określić swoje oczekiwania reklamacyjne. 

h. Do reklamowanego towaru klient winien dołączyć kserokopię gwarancji lub faktury zakupu lub innego dokumentu świadczącego o jego zakupie. 

i. W przypadku, gdy towar dostarczony do DLF nie uzasadnia realizacji żądania klienta, a wada wynikła z winy klienta, DLF skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania z dostarczonym towarem. W szczególności DLF – według wyboru klienta – może dokonać naprawy dostarczonego towaru na wyraźne zlecenie klienta (naprawa pozagwarancyjna) oraz po uprzednim zaakceptowaniu przez klienta kwoty naprawy i kosztów transportu bądź odesłać urządzenie bez wykonywania dodatkowych czynności.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Przesyłka kurierska
na koszt sprzedającego
Adres do zwrotu
DLF Serwis
ul. Hutnicza 53D
81-061 Gdynia
Dodatkowe informacje

 

Prawo do odstąpienia od umowy 

a. Klient, dokonujący zakupu jako konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie towaru lub w którym wskazana przez klienta osoba trzecia, niebędąca przewoźnikiem weszła w posiadanie towaru. 

b. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient powinien poinformować DLF o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Klient może skorzystać ze wskazanego poniżej wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): 

– Adresat: 

DLF Serwis, ul. Hutnicza 53D, 81-061 Gdynia, 

e-mail: kontakt@tech4life.pl, nr tel. 801 802 040 lub +48 58 770 94 40 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ________________ 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ____________________________________________ 

Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ______________________________________________ 

Adres konsumenta(-ów) ______________________________________________________ 

Data i Podpis konsumenta(-ów) ________________________________________________ (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) (*) Niepotrzebne skreślić. 

c. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od zawartej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie klient zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

d. DLF może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia DLF dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Klient powinien odesłać lub przekazać DLF rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował DLF o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Rzecz należy odesłać na adres:

DLF Serwis

ul. Hutnicza 53D

81-061 Gdynia

e. Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Zwrot może być dokonany przez wybranego przez klienta przewoźnika (operatora pocztowego) bądź osobiście w DLF Serwis, ul. Hutnicza 53D, 81-061 Gdynia. Rekomendujemy, by zwracając towar zadbali Państwo o prawidłowe jego zabezpieczenie – w tym celu radzimy wykorzystać oryginalne opakowanie wraz z wypełnieniem zapewniającym bezpieczny transport. Gdy klient wybierze zastosowanie opakowania zastępczego radzimy by gwarantowało ono odpowiednią ochronę towaru przed uszkodzeniem podczas transportu. Zalecamy oklejenie opakowania odpowiednimi nalepkami wskazującymi na wrażliwość towaru na wstrząsy np. „uwaga szkło". Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 30 PLN. Brak spełnienia przez klienta powyższej rekomendacji nie ma wpływu na skuteczność odstąpienia od umowy ani nie spowoduje ewentualnych roszczeń ze strony DLF w tym zakresie. 

f. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Cel wprowadzenia powyższego wymagania został określony w założeniach leżących u podstaw Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/EU z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów w następujący sposób „w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie.”

O sprzedającym

iRobotPolska

O sprzedającym

iRobotPolska
NA ALLEGRO OD
od 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
2 stycznia 2020 o 13:49

Dane firmy

DLF Sp. z o.o.
Sportowa 8c
81-300 Gdynia
NIP: 586-20-86-226

Kontakt

  • +48 ** *** ** ** (pokaż)
  • 801 ** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Oferty kupna

Oferty kupna

użytkownik

cena

data

l...a

cena
6600,00 zł
data
środa, 15 stycznia, 16:51:47

C...1

cena
6500,00 zł
data
środa, 15 stycznia, 23:26:08

-...-

cena
5500,00 zł
data
niedziela, 12 stycznia, 01:35:48

A...a

cena
5300,00 zł
data
sobota, 11 stycznia, 14:32:54

l...n

cena
5000,00 zł
data
piątek, 10 stycznia, 16:23:33

z...7

cena
5000,00 zł
data
piątek, 10 stycznia, 22:49:20

j...g

cena
4100,00 zł
data
piątek, 10 stycznia, 17:16:37

p...s

cena
3333,33 zł
data
piątek, 3 stycznia, 17:28:10

d...k

cena
3000,00 zł
data
piątek, 3 stycznia, 16:16:32

m...1

cena
2500,00 zł
data
piątek, 3 stycznia, 15:08:34

A...6

cena
2200,00 zł
data
piątek, 3 stycznia, 13:56:12

k...r

cena
2000,00 zł
data
piątek, 3 stycznia, 13:36:47

n...8

cena
1950,00 zł
data
piątek, 3 stycznia, 13:33:13

m...g

cena
1800,00 zł
data
piątek, 3 stycznia, 06:36:04

C...3

cena
1300,00 zł
data
czwartek, 2 stycznia, 20:34:05

N...1

cena
500,00 zł
data
czwartek, 2 stycznia, 16:55:35

Numer oferty: 8824201858

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro