Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

ULEFONE ARMOR 3T 4/64G IP68 10300mAh Walkie-Talkie

od
gierland
1 499,00
Allegro Smart!
149,90 zł x 10 rat raty zero
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Typ:
      Smartfon
    • Kolor:
    • Materiał:
      tworzywo sztuczne
    • Przekątna ekranu:
      5.7"
    • Wbudowana pamięć:
    • Pamięć RAM:
      4 GB
    • System operacyjny:
      Android
    • Wersja systemu operacyjnego:
      Android (inne)
    • Rozdzielczość aparatu przedniego:
      13 Mpx
    • Rozdzielczość aparatu tylnego:
      21 Mpx
    • Pojemność akumulatora:
      10300 mAh
    • Rozdzielczość nagrywanych filmów:
      1080p (FullHD)
    • Ekran dotykowy:
      tak
    • Rozdzielczość ekranu (px):
      1080 x 2160
    • Slot karty pamięci:
      tak
    • Maksymalna pojemność karty pamięci:
      256 GB
    • Procesor:
      Helio P23
    • Częstotliwość procesora:
      2.5 GHz
    • Liczba rdzeni procesora:
      8
    • Złącza:
      USB typ C
    • Wyjmowana bateria:
      nie
    • Opcje SIM:
      Dual SIM
    • Blokada simlock:
      brak blokady
    • Funkcje aparatu:
      lampa błyskowa, autofocus, panorama, zoom, nagrywanie wideo, wykrywanie twarzy, zdjęcia seryjne, samowyzwalacz
    • Komunikacja:
      Bluetooth, NFC, Wi-Fi
    • Transmisja danych:
      4G (LTE), 3G, 2G
    • Nawigacja:
      GPS, GLONASS
    • Czujniki:
      akcelerometr, czujnik zbliżeniowy, czujnik światła, żyroskop, czytnik linii papilarnych, kompas cyfrowy
    • Funkcje:
      odblokowanie za pomocą odcisku palca, ładowanie indukcyjne, szybkie ładowanie
    • Funkcje w telefonach komórkowych:
      kalkulator, kalendarz, latarka, radio, budzik, dyktafon, przypomnienia, zegar, funkcja głośnomówiąca, alarm wibracyjny, książka telefoniczna

Opis

Fabrycznie nowy

Smartfon ULEFONE ARMOR 3T

  • Procesor: MediaTek Helio P23 (8 x 2.5GHz)
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Dysk: 64 GB
  • Ekran: 5.70", 2160 x 1080px, IPS
  • Aparat: Tylny: 21Mpix ( SONY ), Przednia kamera: 8.0MP (13.0MP z interpolacją)
  • Bateria: 10300mAh
  • Klasa IP: Certyfikat IP68/IP69K
  • System: Android 8.1 Oreo
  • Funkcja: Walkie-Talkie
  • Wystawiam FV 23%
  • Gwarancja polskiego dystybutora: CK Mediator 24 miesiące

Funkcja Walkie-Talkie

Armor 3T to także rewolucyjny telefon komórkowy z wymiennym interkomem, który obsługuje sprzętowy interkom 1W / 2W (400-470 MHz). Oznacza to, że ten telefon nie przekazuje żadnego oprogramowania w celu realizacji tej funkcji, jest to prawdziwy interkom offline. Zasięg działania wynosi do pięciu kilometrów. Poza tym działa dobrze ze zwykłymi telefonami wewnętrznymi, podobnie jak w przypadku tego samego pasma częstotliwości. Armor 3T będzie twoim partnerem, na który możesz liczyć, ponieważ będziesz połączony bez względu na to, czy jest sygnał, czy nie. Funkcja Walkie-talkie sprawia, że pozostajesz w kontakcie z innymi nawet w dżungli, pustyni, lesie deszczowym, na morzu lub w górach.

Stopień ochrony IP68 / IP69K

Armor 3T to zmodernizowany wytrzymały telefon, sprosta trudnym warunkom i nieostrożnemu obchodzeniu się. Telefon spełnia standardy wojskowe dotyczące zapylenia, wstrząsów, wody, wilgoci, promieniowania słonecznego i skrajnych temperatur, co jest urządzeniem niesprzyjającym rygorystycznym wymogom w miejscu pracy, ale także spełniającym potrzeby smartfonów biznesowych:

4 GB pamięci RAM + 64 GB pamięci ROM

4 GB RAM i 64 GB dużej pamięci, aby Ulefone Armor 3T działał płynnie i wydajnie, a jednocześnie niezawodnie szybko dla ciężkich gier. Telefon ma mocne parametry, aby spełnić wszystkie twoje wymagania. Telefon obsługuje także 256 GB rozszerzalnej pamięci do przechowywania wszystkiego, co chcesz.

Aparat tylny Sony 21MP

Telefon jest bardzo przyjaznym i inteligentnym asystentem dla odkrywców, szczególnie podczas robienia zdjęć. Wyposażony w wodoodporny tylny aparat Sony 21MP sprawia, że możesz odkrywać świat pod wodą. Z podwójną tylną lampą błyskową i PDAF, niezależnie od tego, jaki jest stan, Armor 3 będzie Ci służyć zawsze dobrą jakością zdjęć.

Bateria 10300 mAh i szybkie ładowanie PE + 2.0

Rozpocząć nową przygodę z Armor 3, zdamy sobie sprawę, że wyłączenie z powodu braku zasilania nie stanowi już problemu. Wyposażony w masywną baterię litowo-polimerową o pojemności 10300mAh, będzie działał przez co najmniej 4 dni. Dzięki inteligentnemu zarządzaniu oszczędzaniem energii, Armor 3 ma do zaoferowania do 1300 godzin czasu czuwania i czas rozmów do 66 godzin. Dzięki zaawansowanej technologii szybkiego ładowania PE + 2.0 i 9V / 2A, Armor 3 nie zabierze Ci czasu na długo. Wszystko, co musisz zrobić, to odetchnąć przez chwilę podczas ładowania, a następnie kontynuować przygodę z ponownie napełnioną baterią Armor 3. Ponadto funkcja ładowania rezerwowego pomaga również naładować inne urządzenia.

Identyfikator odcisków palców i odblokowanie twarzą

Odcisk palca i twarz mogą być wygodnym sposobem odblokowania telefonu, nie trzeba już pamiętać skomplikowanego wzorca ani hasła. Dodatkowo, zaadaptowany procesor AI zapewnia głębokie uczenie się rozpoznawania twarzy w bardziej precyzyjny i szybki sposób.

Specyfikacja:

Model procesoraMediaTek Helio P23 (8 x 2.5GHz)

Pamięć4GB RAM, Pamięć wbudowana: 64GB, Karty TF do 256GB

Wyświetlacz5.70", 2160 x 1080px, Typ ekranu: IPS

AparatTylny: 21Mpix ( SONY ), Przednia kamera: 8.0MP (13.0MP z interpolacją)

KomunikacjaWi-Fi, Bluetooth, GPS, A-GPS, GLONASS, OTG, NFC

CzujnikiAkcelerometr, Czujnik zbliżeniowy, Czujnik światła, Magnetometr, Żyroskop, Gravity Sensor, Czytnik linii papilarnych

SiećTyp sieci: GSM + WCDMA + FDD-LTE, 2G, 3G, 4G

Standard kart SIM: nanoSIM, DualSIM

Zasilanie i bateriaLi-Po 10300 mAh

System operacyjnyAndroid 8.1 Oreo

KolorCzarny

W zestawie:

  • Smartfon,
  • Szybka ładowarka,
  • Kabel USG
  • Skrócony podręcznik użytkowania,
  • Karta gwarancyjna oficjalnego polskieg dystrybutora CK Mediator
raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 1.07.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: w okresie 1.07.2019 r. - 31.08.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kalisz, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD
16,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
19,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Odbiór osobisty możliwy od pn-pt w godz. 17-18.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Gierland Karol Szczot
Główny Rynek 15/22
62-800 Kalisz
Dodatkowe informacje

Reklamacja z tytułu gwarancji Producenta dla konsumentów.

Większość produktów sprzedawanych przez nas objętych jest gwarancją producenta (za wyjątkiem produktów, gdzie na aukcji określono inaczej warunki gwarancji lub nie podano gwarancji producenta). Czas trwania gwarancji oraz jej warunki wskazane są przez Producenta na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej danego Producenta. Gwarancja producenta nie wyklucza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu rękojmi za wadę fizyczną lub prawą rzeczy sprzedanej. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. Rzecz sprzedana ma wadę także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia. 

Reklamację z tytułu gwarancji Producenta można zgłosić np. telefonicznie pod numerem podanym przez Producenta na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej danego Producenta. 

Konsument reklamację może także zgłosić u Sprzedającego poprzez: 

- przesłanie  reklamacji na adres e-mail : gry@gierland.pl    

- przesłanie reklamacji drogą pocztową na adres:   Gierland Karol Szczot, ul. Główny Rynek 15/22, 62-800 Kalisz, 

Reklamacja powinna zawierać:   

- dane kontaktowe składającego reklamację: imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-meil   

- przedmiot reklamacji: nazwa   

- opis wady   

- datę zawarcia umowy kupna przedmiotu

- Informację, iż reklamacja składana jest z tytułu gwarancji Producenta.

Otrzymany produkt niezwłocznie prześlemy do autoryzowanego serwisu danego Producenta. 

Reklamacja z tytułu rękojmi dla konsumentów.

1. Reklamacje można składać w każdej formie między innymi poprzez:  

- przesłanie  reklamacji na adres e-mail : gry@gierland.pl  

- przesłanie reklamacji drogą pocztową na adres siedziby Sprzedającego:   Gierland Karol Szczot, ul. Główny Rynek 15/22, 62-800 Kalisz, 

Reklamacja powinna zawierać: 

- dane kontaktowe składającego reklamację: imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-meil 

- przedmiot reklamacji: nazwa 

- opis wady 

- datę zawarcia umowy kupna przedmiotu 

- żądanie kupującego.  

2. Sprzedający wyłącza przed Przedsiębiorcą odpowiedzialność z tytułu rękojmi.   

3. Reklamacja z tytułu wady fizycznej lub prawnej towaru zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru, na koszt Sprzedającego.    

4. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać obniżenia ceny albo od umowy odstąpić, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Zasada ta nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego lub też Sprzedający nie wymienił rzeczy na wolną od wad lub nie usunął wady. Od umowy nie można odstąpić, gdy wada jest nieistotna. 

5. Kupujący jeśli jest konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze z drugim możliwym sposobem lub sposobem proponowanym przez Sprzedającego. 

6. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.    

7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru kupującemu.    

8. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem 1 roku. Termin przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu wskazanego w pkt. 8 niniejszego regulaminu.   

9. W terminach wskazanych powyżej kupujący może odstąpić od umowy lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeśli konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny, rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.  

10. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Gierland Karol Szczot
Główny Rynek 15/22
62-800 Kalisz
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, przy czym gdy konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

2.Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu drogą elektroniczną na adres e-mail : gry@gierland.pl lub drogą pocztową na adres: Gierland Karol Szczot, ul. Główny Rynek 15/22, 62-800 Kalisz. 

Oświadczenie może być złożone na formularzu. 

Wzór: 

- Adresat Gierland Karol Szczot, ul Główny Rynek 15/22, 62-800 Kalisz, tel. 500 182 386, e-mail: gry@gierland.pl 

— Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*) 

— Data zamówienia (*)/odbioru (*) 

— Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów) 

— Adres konsumenta(-ów) 

— Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

— Data 

3.Jeśli odstąpienie od umowy nastąpiło drogą elektroniczną, Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Może to uczynić na formularzu. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia. 

4.Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument. 

5.Konsument ma obowiązek zwrotu towaru Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 

6.Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, pisemnie lub drogą elektroniczną. 

7.Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

8.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności rzeczy. 9.Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do: 

-o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

-w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

-w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

-w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

-w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

-w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

-w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; -o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; 

-o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

-o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

gierland

O sprzedającym

gierland

98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 15 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:03

Dane firmy

Karol Szczot
Gierland Karol Szczot
Główny Rynek 15/22
62-800 Kalisz
REGON: 251633950
NIP: 618-155-96-87

Kontakt

  • 500 *** *** (pokaż)
  • 509 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Informacje handlowe: 500 182 386

Informacje o wysyłkach: 509 521 431


Towar wysyłamy jedynie na terenie Polski.  

Działalność gospodarcza zarejestrowana przez Prezydenta Miasta Kalisza pod numerem numer 29266/2004.  

POSTANOWIENIA OGÓLNE  

1. Niniejszy Regulamin reguluje kwestie dotyczące sprzedaży towarów przez Karola Szczota, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Gierland, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, dokonywanych za pośrednictwem platformy handlowej umieszczonej w domenie allegro.pl, której Operatorem jest Grupa Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. W ramach platformy handlowej organizowane są transakcje oraz świadczone inne usługi związane z transakcjami, których stroną jest Gierland Karol Szczot oraz innymi Użytkownicy platformy.  

2. Sprzedającym jest Gierland Karol Szczot, ul. Główny Rynek 15/22, 62-800 Kalisz, NIP: 618-155-96-87, REGON: 251633950, działalność zarejestrowana przez Prezydenta Miasta Kalisza pod numerem numer 29266/2004, tel. kom.: 509 521 431, 500 182 386 - koszt połączenia wg stawek Twojego Operatora, e-mail: gry@gierland.pl ( dalej: Sprzedający ).  

3. Sprzedający w ramach Allegro przeprowadza większości transakcje z opcją „Kup Teraz”, w ramach której Sprzedający wystawia towar oferując jego sprzedaż po stałej, określonej z góry cenie. Zdarza się, że Sprzedający wystawia towar podlegający licytacji.  

4.  Wszystkie ceny wystawianych przez Sprzedającego towarów podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT ( ceny brutto ).  

RODZAJ, ZAKRES I WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ  

1. Zamówienie realizowane jest jeżeli w terminie 7 dni od dnia zamówienia przez Kupującego towaru nastąpi zapłata za towar lub Kupujący wyda w tym terminie dyspozycję wysłania towaru za pobraniem. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski.  

2. Produkty zakupione u Sprzedającego dostarczane są do Kupującego za pośrednictwem firmy DPD, Inpost oraz za pośrednictwem firmy Inpost w formie paczkomatów.  

3. Przy każdym wystawianym do sprzedaży towarze, w zależności od jego rodzaju, wartości i gabarytów, Sprzedający podaje możliwe sposoby dostawy towaru oraz cenę dostawy, którą musi pokryć Kupujący. Cena, jaką musi pokryć Kupujący uzależniona jest od rodzaju dostawy.  

4. Sprzedający prowadzi sprzedaż towarów, których dostawa do Kupującego jest odpłatna. Koszt wysyłki podawany jest  przy każdym wystawionym do sprzedaży towarze i w razie jego zakupu dodawany do ceny towaru.  

SZCZEGÓŁY TRANSAKCJI ORAZ TERMIN SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO  

1. Aby dokonać zakupu towaru wystawionego przez Sprzedającego za pośrednictwem platformy handlowej, umieszczonej w domenie allegro.pl należy: dokonać wyboru towaru i zaznaczyć opcję „Dodaj do koszyka” lub „Kup teraz”, lub zgłosić swoją ofertę w licytacji (jeżeli aukcja jest z licytacją) następnie należy wypełnić formularz tzn. dokonać wyboru sposobu dostawy tj. płatność z góry, płatność przy odbiorze lub odbiór osobisty, przy czym przy opcji „płatność z góry” należy także wskazać sposób zapłaty wraz z danymi Kupującego oraz wskazać adres dostawy, gdy ten ma być inny niż adres docelowy. Dane, które obowiązkowo należy podać to dane adresowe, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego. Należy również wybrać sposób udokumentowania sprzedaży. Jeśli Sprzedający ma wystawić fakturę VAT należy zaznaczyć to przy wypełnianiu formularzu poprzez zaznaczenie opcji „faktura VAT” i podać dodatkowo dane firmy, adres jej siedziby oraz NIP. Na koniec należy kliknąć pole „Kup teraz”, które znajduje się na dole formularza zamówienia i w ten sposób zakończyć zamówienie.  

 2. Sprzedający wysyła towary codziennie w każdy dzień roboczy. Jeśli zamówienie złożone jest po godz. 12.30 wysyłanie towaru DPD odbywa się w dniu następnym, przy zamówieniu złożonym po godzinie 10.00 wysłanie towaru Inpost (kurier, paczkomat) odbywa się w dniu następnym.

SPOSÓB I TRYB ZAPŁATY  

Za zamówione u Sprzedającego  towary można zapłacić w następujący sposób:  

a) przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego Gierland Karol Szczot, ul. Główny Rynek 15/22, 62-800 Kalisz, numer rachunku bankowego:  50 1020 5558 1111 1402 4840 0078  W tytule przelewu należy wpisać wyłącznie Nick Użytkownika Allegro oraz numer lub numery transakcji.  

b) zapłacić przy odbiorze towaru, przy tzw. przesyłkach za pobraniem  

c) zapłacić przy osobistym odbiorze towaru – po wcześniejszym ustaleniu odbioru towaru ze Sprzedającym  

d)  zapłacić za pośrednictwem firmy PayU. Link do regulaminu http://www.payu.pl/sites/default/files/regulaminy_i_pliki/REGULAMIN_SWIADCZENIA_USLUGI_PAYU.pdf  SPOSÓB SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO  

1. Dostarczenie towaru do Kupującego następuje odpłatnie, a cena za spedycję dodawana jest do ceny towaru.  

2. Odbiór osobisty odbywa się nieodpłatnie.  

3. Kupujący może dokonać wyboru sposobu dostarczenia towaru spośród następujących możliwości:  

a) Kurier  

b) Odbiór osobisty  

c) Inpost ( paczkomat)  

Prosimy w miarę możliwości o sprawdzenie w obecności kuriera, czy przesyłka tj. opakowanie i zawartość opakowania są w stanie nienaruszonym. Jeżeli w trakcie transportu powstanie szkoda lub zostanie zauważony brak, prosimy zwrócić się do kuriera o wypełnienie protokołu szkody. Odpowiedni formularz posiada kurier, który na Państwa prośbę jest zobowiązany wypełnić protokół szkody. Nie jest to warunek konieczny rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego.  

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH  

1. Administratorem danych jest Karol Szczot, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Gierland Karol Szczot z siedzibą w Kaliszu ul. Główny Rynek 15/22 

2. Z Administratorem danych osobowych możesz skontaktować się poprzez adres email: biuro@gierland.pl, telefonicznie pod numerem  500 182 386.  

2. Sprzedający zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytej realizacji umowy zawartej z Użytkownikiem jak również obsługą księgową, finansową umowy oraz wysyłką towaru firmą kurierską (DPD, Inpost) .

3. Administrator może przekazywać dane osobowe Użytkownika podmiotom związanym bezposrednio z obsługą realizacji umowy takim jak firmy kurierskie, operatorzy pocztowi, firmy pośredniczące w zamawianiu usług kurierskich.   

4. Dane osobowe Użytkowników podlegają ochronie prawnej. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.  

5. Sprzedający nie udostępni w żaden inny sposób, niż to wynika z celów zawartej z Użytkownikiem umowy, zakresu udzielonej zgody i oświadczeń, informacji i danych o Użytkownikach jakimkolwiek innym podmiotom trzecim bez podstawy prawnej nakazującej Sprzedającemu takie działanie.    

6. Dane osobowe będą przetwarzane tak długo, jak długo są niezbędne do realizowania ww. celów lub do momentu, gdy Kupujący wyrazi skuteczny sprzeciw wobec ich przetwarzania. Dane zawarte w dokumentacji podatkowej lub księgowej Gierland Karol Szczot będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych.

7. Użytkownikowi przysługuje prawo żądania dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych osobowych. Na wniosek Użytkownika, Administrator dostarczy kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu.

8. Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych. Ponadto, przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora oraz względem przetwarzania danych osobowych w celu analitycznym i statystycznym.  Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

9. Sprzedający, na wniosek Użytkownika udziela pisemnej informacji o przysługujących Użytkownikowi prawach oraz udziela wszelkich informacji, związanych z dokonywaną przez Użytkownika kontrolą przetwarzania jego danych osobowych.   

10. Podanie danych jest dobrowolne ale w związku z zawieraną umową jest konieczne do jej zawarcia i wykonywania. Bez podania tych danych, nie będzie możliwe zawarcie umowy.

KOSZT GOSPODAROWANIA ODPADAMI    

1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2005 nr  180, poz. 1495) każdy Kupujący ma możliwość oddania starego sprzętu przy zakupie nowego. Towar musi być tego samego rodzaju.  

2. Sprzęt można odesłać na własny koszt na adres Sprzedającego po uprzednim poinformowaniu.  

SYSTEM ROZTRZYGANIA SPORÓW KONSUMENCKICH (ODR)  

W myśl rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja  2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) informuję, że chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, możesz złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/  

POSTANOWIENIA KOŃCOWE  

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności: ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. (Dz. U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204 ze zm.), ustawy z dnia z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r., poz. 827) oraz ustawy Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r., nr 16, poz. 93 ze zm.)  

2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów sądowych będzie sąd właściwy według przepisów kodeksu postępowania cywilnego. 

Numer oferty: 7978797139

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro