Opis
Ukulele w klasie premium. Promocja z 240 na --> 220 zł z dodatkami!
To ukulele nie jest plastikowe! To nie imitacja drewna, nie nadruk, tylko prawdziwe drewno, które brzmi naturalnie i czysto.
Jeśli potrzebujecie na Święta, to trzeba zamawiać już teraz, bo potem zapchają się sortownie przewoźników (25 lat doświadczenia).
Tylko u nas:
- Najlepszy popularny sprzęt w tej klasie już z dodatkami, przeglądem i regulacją.
- Pełna dostępność od ręki i szybka wysyłka dwa razy dziennie: 14:00 DHL i 19:00 Poczta.
- Niezrównane zabezpieczenie przesyłki w podwójnym kartonie - firmowym zwężanym i dodatkowym prostokątnym!
- Doskonały współczynnik jakość/cena. Dużo jakości i trwałości za relatywnie niską cenę.
- To najczęściej wybierany model przez niezdecydowanych, także na żywo - stacjonarnie.
- Praktycznie bezproblemowy sprzęt - bez awarii i zwrotów.
- Łatwe granie i strojenie nawet darmową apką na telefon np. "Pocket Ukulele Tuner."
Opis:
Jest wielka różnica w jakości między ukulele zabawką za 100 zł, a ukulele instrumentem jak to. Na zdjęciach wyglądają tak samo, ale bardzo różnią się strojeniem, brzmieniem, trwałością i przyjemnością z grania. Na tej aukcji mamy prawdziwy instrument z którego na pewno będziecie zadowoleni. Nadają się też na prezenty i nie będzie wstydu, że jakiś bubel.
Zwracam uwagę na struny. Wiele firm sprzedaje ukulele z żyłką wędkarską, której nie da się nastroić, fałszuje na progach i pływa termicznie. Tu daliśmy jedne z najlepszych na świecie strun Aquilla. Ale to nie koniec. W razie zerwania dodajemy cały komplet identycznych strun na zapas. Zapewniają świetne brzmienie, bo w ukulele bardzo dużo zależy od strun.
Dodajemy także dobry kapodaster, wersja specjalna do ukulele. Ułatwi on grę w różnych tonacjach.
Zalety w stosunku do innych modeli:
- Najbardziej typowy rozmiar sopranowy - bez udziwnień, klasyka gatunku.
- Inkrustowane zaślepki i markery na palisandrowej podstrunnicy i mostku.
- Klucze olejowe hermetyczne - łatwe, płynne i precyzyjne strojenie.
- Lakier cienkowarstwowy satynowy - nie tłumi brzmienia
- Elegancki binding trójliniowy z przodu.
- Tył uwypuklony poprawia brzmienie.
- Wysokiej klasy struny Aquilla - nie musisz od razu wymieniać.
- Strap holdery przykręcone z obu stron pudła. Mostek klejony i przykręcony.
- Korpus wykonany w technologi otwartych porów drewna. Styl vintage.
- Istotne korekty prożka i mostka - wygodna gra, dobre strojenie
W zestawie:
- Ukulele Sopranowe Pengano
- Tabela akordów
- Zwykłe kostki do gry różnej grubości.
- Specjalna kostka filcowa do ukulele, dająca ciepłe brzmienie.
- Kapodaster do zmiany tonacji.
- Komplet zapasowych strun wysokiej klasy Aquilla.
- Kontrola i usprawnienia lutnicze już w cenie.
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Reklamacji w zasadzie nie ma, bo starannie kontrolujemy i regulujemy każdy produkt. Jeśli ktoś ma problem, to służymy pomocą i chętnie wyjaśnimy każdą sprawę. Gdyby zdarzyła się reklamacja, to obsłużymy ją przyjaźnie bez biurokracji i wymagań. Ustawa wymaga wypisania w tym miejscu masy informacji, ale proszę się nie przejmować, bo jako firma rodzinna podchodzimy do każdej sprawy po ludzku, bez zbędnych formalności. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży, oraz wad nieistotnych (charakterystycznych dla wszystkich produktów danej klasy). W przypadku wykrycia wady w ciągu 12 miesięcy od dnia wydania towaru przyjmuje się domniemanie, że wada produktu istniała w momencie jego przekazania konsumentowi. Na przedsiębiorcy spoczywa ciężar dowodu że wada jest wynikiem niewłaściwego zachowania klienta (np. w skutek upadku ma uszkodzenia mechaniczne). Z kolei w okresie od 12 do 24 miesięcy od dnia wydania to na konsumencie będzie spoczywał ciężar udowodnienia, że wada istniała w momencie wydania towaru. Opis procedury reklamacji 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail, lub w formie listu na adres Sklepu. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, telefon - adres e-mail Kupującego i Login (jeżeli były podane przy zawieraniu Umowy), - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. Najczęściej problem udaje się rozwiązać poprzez konsultacje, poradę odnoście użytkowania, dokonanie regulacji, lub wymianę części eksploatacyjnych. 6. W razie stwierdzenia wadliwości towaru Sprzedawca dokona niezwłocznej wymiany lub naprawy rzeczy wadliwej bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Jeżeli to nie nastąpi, lub jest to kolejna zasadna reklamacja tego towaru, to Konsument będzie miał prawo odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. Konsument decyduje o sposobie doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową. Wyjątkiem jest sytuacja gdy wybór konsumenta jest niemożliwy do wykonania lub wymaga nadmiernych kosztów. W takiej sytuacji wiążący dla konsumenta będzie wybór dokonany przez sprzedawcę. 7. Koszt odesłania produktu po naprawie lub wymianie pokrywa Sprzedawca. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów przy reklamacjach i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- 22-********* (pokaż)
- 22-********* (pokaż)
Informacje o sprzedającym
SPIN - Rzetelna firma działająca od 1993 roku. Zaufało nam ponad 10 tys. klientów. Specjalizujemy się w korektach gitar, ukulele i skrzypiec tak aby były miękkie, wygodne i ułatwiały naukę. Poprawiamy brzmienie i strojenie. Doradzamy na aukcjach uczciwie jaki instrument wybrać i co jest godne uwagi. Wizyty osobiste prosimy wcześniej umawiać.
Dane do przelewów:
SPIN Jarosław Niklewski
Niska 3A/53 Warszawa
Nr Konta: 50102055581111124545300065
Pozostałe informacje
Terminy
Na ogólny czas dostawy składa się czas wysyłki Sprzedawcy i czas dostawy wybranego przewoźnika.
99% przesyłek wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczego od wpłynięcia należności lub wyboru pobrania. Przybliżony czas jest podany na każdej aukcji. Zamawiając po południu liczymy czas od nowego dnia roboczego. Jeżeli ma to trwać dłużej niż podano na aukcji, to informujemy o przyczynach i dodajemy prezent. Nigdy z własnej winy nie zwlekamy z dostawą. Reszta zależy od wybranego przewoźnika. Proszę pamiętać przy punktacji terminów: Oceniamy czy Sprzedawca wywiązał się z podanego terminu wysyłki. Allegro nie udostępnia wystawiania ocen przewoźnikom. Jeżeli mamy żal do wybranego przewoźnika, to nie wyżywamy się na Sprzedawcy, który nie ma na to wpływu, tylko reklamujemy usługę przewozu na stronie przewoźnika.
Uwaga: Allegro podaje niezbyt prawdziwe dane o terminach dostaw u przewoźników. Nie ma jak tego zmienić, więc wymaga to wyjaśnienia. Jeżeli Allegro pisze że "Sprzedawca wysyła natychmiast" to oznacza że w godzinach pracy sprzedawca natychmiast wzywa kuriera i szykuje paczkę. Jeżeli jest już po południu to kurier zjawi się po paczkę następnego dnia. Czyli nie stoi pod drzwiami o północy w oczekiwaniu na kliknięcie Kupującego. W nocy, w święta, w soboty firmy ani przewoźnicy nie pracują.
Jeżeli Allegro podaje "czas dostawy przewoźnika 1 dzień" to też jest błąd. Zgadza się tylko w przypadku kuriera i tylko wtedy gdy nie przeszkodzą dni wolne od pracy lub inne zdarzenia.
Rzeczywisty czas dostawy Poczty Polskiej przybliża nam raport UKE:
http://www.uke.gov.pl/files/?id_plik=16478
Przybliżone prawdopodobieństwo dostarczenia w dwa dni to 38,5%, w trzy dni to 88,0%, a w cztery dni 97,8%. Warto odnotować że zwyczajowa wysyłka po godz. 15:00 zwykle opóźnia dostawę o jeden dodatkowy dzień. Dostawa do małych miejscowości także wydłuża czas o jeden dzień. Pamiętajmy że Poczta w odróżnieniu od kuriera niczego nie gwarantuje, więc dostawa w 10 dni też jest u nich terminowa i czasem to się zdarza.
Jeżeli mamy piątek to czas dostawy wydłuża się o dwa dni, bo przewoźnicy w weekend nie pracują. Zamawiając przed dużymi świętami i długimi weekendami pamiętajmy że najlepiej przewidzieć dwa dni dodatkowego zapasu, bo tworzą się kolejki zarówno u sprzedawcy jak i w sortowniach kurierskich i pocztowych.
Wybierając Odbiór w Punkcie, proszę spradzić czy dany punkt przyjmie określone gabaryty paczki, bo Allegro nie weryfikuje tego automatycznie.
Informacja o ochronie danych osobowych
Ważne: Nie wysyłamy niechcianych reklam, ofert, zapytań, spamu i nie profilujemy kontrahentów! Chronimy dane i nie przekazujemy ich, z wyjątkiem realizacji wysyłek (Poczta, DHL, Sendego).
Firma SPIN Jarosław Niklewski, ul. Niska 3A/53, 00-179 Warszawa, otrzymuje dane osobowe podczas zawierania z Państwem umowy, w szczególności: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu. W przypadku przedsiębiorców dodatkowo: NIP
Gromadzimy Państwa Dane osobowe w następujących celach: zawierania i realizacji umowy, oraz wysyłki zamówionych towarów, realizacji płatności, obsługi reklamacji. Realizacji obowiązków przewidzianych prawem, w tym wystawiania i przechowywania faktur, oraz dokumentów księgowych
Możemy przekazywać Dane osobowe następującym osobom trzecim dla celów wskazanych w niniejszym dokumencie: podmiotom, z którymi mamy zawartą umowę współpracy w celu realizacji umowy, realizacji obowiązków przewidzianych prawem, ochrony praw, oraz realizacji uzasadnionego interesu w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. W szczególności możemy przekazywać Państwa Dane osobowe podmiotom takim jak: banki, firmy świadczące usługi pocztowe i kurierskie. Podmioty te są zobowiązane do stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa, technicznych i organizacyjnych, aby chronić Dane osobowe oraz przetwarzać je wyłącznie w celach realizacji umowy i powiadomienia o przesyłce. Organom władzy, sądom, urzędom w przypadku gdy jest to niezbędne dla realizacji celów wskazanych powyżej, oraz do wypełnienia obowiązków nałożonych prawem.
Zobowiązujemy się stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa, zarówno techniczne jak i organizacyjne, aby chronić Państwa Dane osobowe. Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów, dla których dane te są gromadzone, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, maksymalnie przez okres zabezpieczenia materiałów niezbędnych dla postępowań prawnych (w tym podatkowych) oraz do czasu ewentualnego przedawnienia roszczeń.
Zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych, jesteście Państwo uprawnieni do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub organu będącego jego następcą).
Ponadto, macie Państwo prawo do: żądania dostępu do Danych osobowych sprostowania Danych osobowych, usunięcia Danych osobowych ("prawo do bycia zapomnianym") , ograniczenia przetwarzania Państwa Danych osobowych, przenoszenia Danych osobowych, sprzeciwu.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Danych osobowych lub wykonywania praw w zakresie prywatności, prosimy o kontakt: Jarosław Niklewski, tel.22-831-56-47 http://www.mpit.gov.pl/media/50521/PrzewodnikMSP_RODO_2018.pdf
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu