narzedzia_seger

Ukośnica pilarka Metabo KGS 216 M + stół KSU 251

od
Super Sprzedawcy
narzedzia_seger
1 539,00
153,89 zł x 11 rat ()
Liczba sztuk
z 3 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Stan:
      Nowy
    • Marka:
      Metabo

Opis

Ukośnica Metabo KGS 216 M + KSU 251 (690966000)

  • Producent: METABO
  • Model: KGS216M SET
  • Kod producenta: 690966000
  • Waga: 26 kg

Ukośnica kapówka METABO KGS 216 M + stół KSU 251

Metabo Kapówka KGS 216 M

Charakterystyka wyposażenia

Numer artykułu: 619260000

  • Funkcja posuwu do obróbki szerokich elementów
  • Lekki, kompaktowy model, którego rozmiary pozwalają na transport w jednej ręce
  • Masywna konstrukcja z aluminiowego odlewu ciśnieniowego umożliwia stosowanie do najcięższych zadań
  • Łatwy transport dzięki ergonomicznym uchwytom do przenoszenia i zabezpieczeniu głowicy
  • Efektywne odsysanie wiórów przez zintegrowane gniazdo ssące
  • Szybkie i precyzyjne ustawianie najczęściej używanych podczas pracy kątów dzięki zdefiniowanym pozycjom
  • Laser do precyzyjnego wskazywania linii cięcia (zasilany sieciowo, nie wymaga baterii)
  • Rozsuwane bezstopniowo poszerzenia stołu, demontowane w celu podłożenia długich paneli, listew, itp.
  • Światło robocze LED do oświetlenia obszaru cięcia (zasilanie sieciowe, nie wymaga baterii)
  • Wysokie, przesuwane bocznie ograniczniki do bezpiecznego piłowania
  • Zacisk do bezpiecznego mocowania obrabianego elementu od góry lub od przodu
  • Ogranicznik głębokości umożliwia wykonywanie rowków
  • Pochylana w lewo głowica z dodatkowym zakresem kątowym do podcinania
  • Wszystkie podziałki i elementy obsługowe dobrze widoczne z pozycji stanowiska pracy
  • Łatwa wymiana piły tarczowej dzięki blokadzie wrzeciona bez konieczności demontowania osłony

Parametry techniczne:

Wymiary760 x 475 x 340 mm

Maks. szerokość cięcia 90o/45o305 / 205 mm

Maksymalna głębokość cięcia 90o/45o65 / 36 mm

- cięcie proste 90o/90o305 x 65 mm

- podwójny skos 45o/45o205 x 36 mm

Regulacja talerza obrotowego lewo/prawo47 / 47 o

Pochylenie brzeszczotu w lewo/prawo47 / 2 o

Piła216 x 30 mm

Moc znamionowa S1 100%1.200 W

Moc znamionowa S6 20%1.500 W

Prędkość obrotowa na biegu jałowym5.000 /min

Prędkość obrotowa pod obciążeniem3.750 /min

Prędkość cięcia57 m/s

Ciężar13,5 kg

Długość kabla2 m

Zakres dostawy

  • Piła tarczowa z węglików spiekanych (40 zębów)
  • 2 zintegrowane poszerzenia stołu
  • Ogranicznik długości
  • Zacisk do mocowania obrabianego elementu
  • Klucz do wymiany piły tarczowej
  • Zwijacz przewodu
  • Worek na wióry
  • Stół KSU 251

Dlaczego warto u nas kupić:

  • Masz pewność, że kupujesz oryginalny produkt od autoryzowanego dystrybutora
  • Do każdego urządzenia otrzymasz wypełnioną kartę gwarancyjną oraz dokument zakupu
  • Jesteśmy dystrybutorem VIP - możesz korzystać z 3 letniej gwarancji XXL, również w przypadku uszkodzenia urządzenia z twojej winy. (Metabo)
  • Rejestrujemy urządzenia elektronicznie za Ciebie - Oleo-Mac, Festool, Karcher, Honda
  • Własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich sprzedawanych urządzeń.
  • Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12.00 realizujemy tego samego dnia - 24h (chyba, że podany jest inny czas realizacji na aukcji)
  • Monitoring statusu wysyłek w powiadomieniach e-mail lub sms.

Kupując u nas masz pewność, że zostaniesz obsłużony na najwyższym poziomie.

Zapraszamy do pewnych zakupów.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 13,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Dębica, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
13,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
19,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Hurtownia Narzędzi "SEGER" Zygmunt, Ozga Sp.Jawna
Konarskiego 32A
39-200 Dębica
woj. podkarpackie
email: allegro@seger.pl

poniedziałek - piątek
07:00 - 16:00
sobota
08:00 - 12:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.

Do każdego towaru dołączona jest karta gwarancyjna autoryzowanego serwisu producenta.

Jakiekolwiek  problemy techniczne są rozwiązywane przez autoryzowane placówki  serwisowe na terenie Polski,których adresy znajdują się na karcie  gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta.Jaki okres  gwarancji obowiązuje na elektronarzędzia ? Producenci, których  reprezentujemy proponują różne warunki i okresy gwarancji. Najczęściej i  zgodnie z obowiązującym prawem należy rozróżnić dwie kategorie:

GWARANCJA KOMERCYJNA (obowiązuje w przypadku zakupu na fakturę VAT).

Okres gwarancji 1 rok do 5 lat w zależności od producenta:

  1. Festool- 3 lata (rejestrujemy za Ciebie)
  2. Makita - 2 lata (z możliwością przedłużenia do 3 lat https://rejestracja.makita.pl/service-web/login.html )   

- w przypadku urządzeń spalinowych, konieczne jest udokumentowane odpowiednim wpisem w karcie gwarancyjnej, wykonywanie przeglądów okresowych ( odpłatnych ) .


Warunkiem gwarancji jest pierwszy przegląd przedsprzedażny polegający na pierwszym uruchomieniu urządzenia (odpłatny).


  1. Metabo - 2 lata (do 3 lat po rejestracji urządzenia na https://www.metabo-service.com/pl/login Jesteśmy dystrybutorem VIP partner Meatbo - bezwzględna gwarancja 3 lata nawet w przypadku uszkodzenia urządzenia z twojej winy.
  2. Oleo-Mac - 1 rok
  3. Karcher professional -2 lata (rejestruje nasz sklep)
  4. Honda - 2 lata
  5. DeWalt - 3 lata po rejestaracji
  6. FLEX- 3 lata
  7. Fiskars - 2 lata

GWARANCJA KONSUMENCKA (obowiązuje w przypadku zakupu na paragon).

Okres gwarancji 1 rok do 5 lat w zależności od producenta.

  1. Festool - 3 lata (rejestruje nasz sklep)
  2. Makita - 3 lata po rejestracji

 

- w przypadku urządzeń spalinowych, konieczne jest udokumentowane odpowiednim wpisem w karcie gwarancyjnej, wykonywanie przeglądów okresowych ( odpłatnych ) .


Warunkiem gwarancji jest pierwszy przegląd przedsprzedażny polegający na pierwszym uruchomieniu urządzenia (odpłatny).


  1. Metabo - 3 lata (po rejestracji urządzenia na https://www.metabo-service.com/pl/login)         Partner VIP Metabo - 3 lata bezwzględnj gwarancji nawet w przypadku uszkodzenia z twojej winy
  2. Oleo-Mac - 3 lata (rejestruje nasz sklep)
  3. Honda  - 5 lat
  4. Starmix - 3lata
  5. Karcher 2 lata (seria profesjonalana, rejestruje nasz sklep)
  6. DeWalt - 3 lata po rejestracji
  7. FLEX - 3 lata
  8. Fiskars - 2 lata ( 25lat w przypadku rejestracji tylko wybranych produktów: siekiery, seria PowergearX, Xact)

Wszystkie narzędzia zakupione w sklepie SEGER podlegają minimum 12 miesięcznej gwarancji.

Gwarancja dłuższa obowiązuje, jeśli producent ustanowił inny  okres gwarancji i wszystkie niezbędne informacje znajdują się na kartach  gwarancyjnych dołączanych do zakupionych elektronarzędzi. Należy pamiętać o rejestracji urządzeń w celu uzyskania przedłużonej gwarancji.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Hurtownia Narzędzi "SEGER" Zygmunt, Ozga Sp.Jawna
ul. Konarskiego 32A
39-200 Dębica
Dodatkowe informacje

  

  1. Do reklamacji Towarów zakupionych w Sklepie, zastosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego
     


  1. Jeżeli zakupiony  wysyłkowo Towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa  Sprzedawca. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Sprzedawcę, który  stwierdzi czy usterka wynikła z wady tkwiącej uprzednio w Towarze.
     


  1. Jeżeli do zakupionego  Towaru została dołączona karta gwarancyjna, uprawnienia z tytułu  gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami i zasadami określonymi w  karcie gwarancyjnej oraz podanych w karcie punktach serwisowych. Warunki  gwarancji jakości Towarów są określane przez ich producentów lub  przedstawicieli na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
     
  2. W sytuacji zakupu Towaru  przez konsumenta zastosowanie będzie mieć ustawa o szczególnych  warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z  dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakładająca  odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w  przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania  towaru. W myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru  konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub,  oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Jeżeli okaże się to  niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało nadmiernych kosztów, Klient  ma możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. W  takim przypadku Sprzedawca rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14  dni roboczych od dnia jej wpłynięcia.
     


  1. Zgłoszenie Reklamacji,  rozpocząć należy nawiązaniem kontaktu z obsługą Sprzedawcy i podaniem  przyczyny reklamacji. Następnie po ustaleniu z konsultantem sposobu  wysyłki – odesłanie na adres z którego nadany został Towar wraz z  informacją identyfikującą zakup i opisem stwierdzonych wad lub  niezgodności z umową. Uznana reklamacja wiąże się z usunięciem wad lub  wymianą na nowy i wysyłką towaru, ewentualnie zwrotem Ceny
     


  1. Przesłany w ramach  reklamacji Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające  jego bezpieczny transport. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania  zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas  transportu. Do przesłanego Towaru powinien być dołączony opis uszkodzeń  wraz z podaną informacją od kiedy dana usterka występuje. Powyższe  umożliwi szybszą realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić  żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania (z tytułu rękojmi, gwarancji  lub niezgodność towaru z umową). Do reklamowanego sprzętu należy  dołączyć oryginał bądź kserokopię gwarancji, jeżeli została wydana oraz  dokument zakupu.
     


  1. Reklamacja powinna być zgłoszona na adres z którego dokonano wysyłki.
     
  2. Jeżeli dostarczony w  ramach reklamacji Towar okaże się pozbawiony wad, koszty jego przesyłki  oraz uzasadnione koszty diagnostyki poniesie Klient.
     
  3. Art.  65. Ustawy Prawo przewozowe
     
    [Odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki]
    1.  Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie  przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz  za opóźnienie w przewozie przesyłki.
     
    Art.  75. [Reklamacja lub wezwanie do zapłaty; legitymacja do dochodzenia roszczeń]
    1. Dochodzenie roszczeń w postępowaniu sądowym na podstawie ustawy lub przepisów wydanych w jej wykonaniu przysługuje uprawnionemu po bezskutecznym wyczerpaniu drogi reklamacji, przewoźnikowi zaś - po bezskutecznym wezwaniu zobowiązanego do zapłaty.
    2.  Reklamacje lub wezwanie do zapłaty uważa się za bezskuteczne, jeżeli  dłużnik nie zapłacił dochodzonych należności w terminie 3 miesięcy od  dnia doręczenia reklamacji lub wezwania do zapłaty.
     
    Ustawa  nadaje uprawnienie do dochodzenia roszczeń nadawcy lub odbiorcy,  zależnie od tego, któremu z nich przysługuje prawo rozporządzania  przesyłką. Legitymacja do dochodzenia roszczeń unormowana jest zatem w  sposób czysto formalny. Osobą uprawnioną do dochodzenia roszczeń  odszkodowawczych wobec przewoźnika jest nadawca – do  chwili odbioru przesyłki albo przyjęcia listu przewozowego przez  odbiorcę lub wprowadzenia przez niego zmian do umowy przewozu. Od tego  momentu osobą uprawnioną jest odbiorca przesyłki (art. 53 ust. 4).
    W świetle  powyższego uprawnienia do dochodzenia roszczeń od przewoźnika po  dokonanym odbiorze towaru ma wyłącznie odbiorca i to on winien  przewoźnikowi je zgłosić – w formie reklamacji. 

Zwroty

90 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

90 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
90 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Hurtownia Narzędzi "SEGER" Zygmunt, Ozga Sp.Jawna
ul. Konarskiego 32A
39-200 Dębica
Dodatkowe informacje

  

  1. Jeżeli do zakupionego  Towaru została dołączona karta gwarancyjna, uprawnienia z tytułu  gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami i zasadami określonymi w  karcie gwarancyjnej oraz podanych w karcie punktach serwisowych. Warunki  gwarancji jakości Towarów są określane przez ich producentów lub  przedstawicieli na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
     
  2. W sytuacji zakupu Towaru  przez konsumenta zastosowanie będzie mieć ustawa o szczególnych  warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z  dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakładająca  odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w  przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania  towaru. W myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru  konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub,  oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Jeżeli okaże się to  niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało nadmiernych kosztów, Klient  ma możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. W  takim przypadku Sprzedawca rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14  dni roboczych od dnia jej wpłynięcia.
     


  1. Zgłoszenie Reklamacji,  rozpocząć należy nawiązaniem kontaktu z obsługą Sprzedawcy i podaniem  przyczyny reklamacji. Następnie po ustaleniu z konsultantem sposobu  wysyłki – odesłanie na adres z którego nadany został Towar wraz z  informacją identyfikującą zakup i opisem stwierdzonych wad lub  niezgodności z umową. Uznana reklamacja wiąże się z usunięciem wad lub  wymianą na nowy i wysyłką towaru, ewentualnie zwrotem Ceny
     


  1. Przesłany w ramach  reklamacji Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające  jego bezpieczny transport. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania  zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas  transportu. Do przesłanego Towaru powinien być dołączony opis uszkodzeń  wraz z podaną informacją od kiedy dana usterka występuje. Powyższe  umożliwi szybszą realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić  żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania (z tytułu rękojmi, gwarancji  lub niezgodność towaru z umową). Do reklamowanego sprzętu należy  dołączyć oryginał bądź kserokopię gwarancji, jeżeli została wydana oraz  dokument zakupu.
     


  1. Reklamacja powinna być zgłoszona na adres z którego dokonano wysyłki.
     
  2. Jeżeli dostarczony w  ramach reklamacji Towar okaże się pozbawiony wad, koszty jego przesyłki  oraz uzasadnione koszty diagnostyki poniesie Klient.
     
  3. Art.  65. Ustawy Prawo przewozowe
     
    [Odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki]
    1.  Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie  przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz  za opóźnienie w przewozie przesyłki.
     
    Art.  75. [Reklamacja lub wezwanie do zapłaty; legitymacja do dochodzenia roszczeń]
    1. Dochodzenie roszczeń w postępowaniu sądowym na podstawie ustawy lub przepisów wydanych w jej wykonaniu przysługuje uprawnionemu po bezskutecznym wyczerpaniu drogi reklamacji, przewoźnikowi zaś - po bezskutecznym wezwaniu zobowiązanego do zapłaty.
    2.  Reklamacje lub wezwanie do zapłaty uważa się za bezskuteczne, jeżeli  dłużnik nie zapłacił dochodzonych należności w terminie 3 miesięcy od  dnia doręczenia reklamacji lub wezwania do zapłaty.
     
    Ustawa  nadaje uprawnienie do dochodzenia roszczeń nadawcy lub odbiorcy,  zależnie od tego, któremu z nich przysługuje prawo rozporządzania  przesyłką. Legitymacja do dochodzenia roszczeń unormowana jest zatem w  sposób czysto formalny. Osobą uprawnioną do dochodzenia roszczeń  odszkodowawczych wobec przewoźnika jest nadawca – do  chwili odbioru przesyłki albo przyjęcia listu przewozowego przez  odbiorcę lub wprowadzenia przez niego zmian do umowy przewozu. Od tego  momentu osobą uprawnioną jest odbiorca przesyłki (art. 53 ust. 4).
    W świetle  powyższego uprawnienia do dochodzenia roszczeń od przewoźnika po  dokonanym odbiorze towaru ma wyłącznie odbiorca i to on winien  przewoźnikowi je zgłosić – w formie reklamacji. 

O sprzedającym

narzedzia_seger

O sprzedającym

narzedzia_seger

98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 06:37

Dane firmy

Hurtownia Narzędzi "SEGER" Zygmunt, Ozga Sp.Jawna
Konarskiego 32A
39-200 Dębica
REGON: 850057520
NIP: 8721001436

Kontakt

  • 14 *** ** ** (pokaż)
  • 14 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 12:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep internetowy działający pod adresem www.seger_pl prowadzony jest przez HURTOWNIĘ NARZĘDZI "SEGER" ZYGMUNT, OZGA SPÓŁKA JAWNA, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, Wydziale XII Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000096408, NIP 8721001436, REGON 850057520, ul. Konarskiego 32, 39-200 Dębica. Korzystanie z serwisu/sklepu seger_pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail z informacjami handlowymi.

Numer oferty: 7738327411

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro