Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościOpis
Autorzy tego przewodnika przedstawili propozycję 13 kolejnych ćwiczeń i wykładów z przedmiotu nauczanie techniki sportowej, który ma zaznajomić przyszłych trenerów, nauczycieli, specjalistów rekreacji i turystyki z teoretycznymi podstawami mechanizmów rządzących nabywaniem specyficznych czynności ruchowych zwanych techniką sportową. Opisy ćwiczeń zawierają temat, skrótowo zarysowaną tematykę zajęć, najważniejsze pojęcia i zagadnienia oraz lekturę obowiązkową. Uczenie się motoryczne. Przewodnik do nauczania czynności ruchowych i techniki sportowej to dokładny scenariusz dla wszystkich prowadzących zajęcia z tej dziedziny.
Spis treści
Ćwiczenia
Ćwiczenie 1. Interferencje kontekstowe
Ćwiczenie 2. Informacje zwrotne sensoryczne
Ćwiczenie 3. Dynamika procesu uczenia się motorycznego
i wykonywania czynności ruchowych.
Ćwiczenie 4. Trening decyzyjny
Ćwiczenie 5. Informacja zwrotna uzupełniająca.
Ćwiczenie 6. Instruowanie i demonstracja
Ćwiczenie 7. Uczenie się zamierzone i niezamierzone.
Ćwiczenie 8. Praca to 99% sukcesu
Ćwiczenie 9. Ontogenetyczny model nabywania i retencji czynności
motorycznych i poznawczych na poziomie eksperckim
Ćwiczenie 10. Uczenie się motoryczne przez tworzenie ograniczeń.
Ćwiczenie 11.0 koordynacji raz jeszcze
Ćwiczenie 12. Podsumowanie ćwiczeń.
Wykłady
Wykład 1. Rys historyczny obszaru nauki zajmującej się
uczeniem motorycznym.
Wykład 2. Podstawowe pojęcia.
Wykład 3. Przegląd teorii introspektywnych - Galpierin.
Wykład 4. Teoria Bernsteina, Adamsa i teoria schematów Schmidta
Wykład 5. Teorie pamięci
Wykład 6. Uwaga, percepcja oraz inne czynniki psychofizjologiczne wpływające na proces nabywania czynności motorycznych
Wykład 7. Podsumowanie tematyki wykładów i ćwiczeń
STAN KSIĄŻKI BDB++++
KSIĄŻKA PO BIBLIOTECZNA !!
ZDJĘCIE SPRZEDAWNEJ KSIĄŻKI !!
Przewidywany przez Allegro czas dostawy na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego.