naprawskuter_pl

Uchwyt,MOCOWANIE BLOTNIKA PRZOD do ROMET OGAR 900

od
naprawskuter_pl
14,50
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/712,50 zł
Kurier
Przesyłka kurierska15,00 zł
Przesyłka kurierska pobranie18,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 6 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Producent części:
      Inny

Opis

Metalowe mocowanie przedniego błotnika

Możliwe zastosowanie wg producenta

Romet Ogar 900 2009r

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Opinie o produkcie

5,00
Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 12,50 zł

Lokalizacja: naprawskuter_pl, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u naprawskuter_pl za co najmniej 478.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
35
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
150
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
150
czas realizacji
2-3 dni robocze

Wysyłka za granicę

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Austria
pierwsza sztuka
79,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Belgia
pierwsza sztuka
78,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Czechy
pierwsza sztuka
59,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Francja
pierwsza sztuka
98,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Hiszpania
pierwsza sztuka
250,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Holandia
pierwsza sztuka
78,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Litwa
pierwsza sztuka
64,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Niemcy
pierwsza sztuka
72,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Szwecja
pierwsza sztuka
190,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Słowacja
pierwsza sztuka
58,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
95,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Włochy
pierwsza sztuka
190,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
Dodatkowe informacje

Kupując w sklepie naprawskuter_pl oświadczasz, że w pełni zapoznałeś się i akceptujesz regulamin strony O MNIE. Wszystkie części wysyłamy w jednym opakowaniu zbiorczym. Oferta w allegro jest ofertą wysyłkową. Przed dokonaniem zakupów sprawdz wymiary oferowanego przedmiotu oraz porównaj z częścia z Twojego pojazdu.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Seaco
Rodzinna 97
43-210 Kobiór
Dodatkowe informacje

[do przesyłki należy dołączyć dane zwracającego-login, imię nazwisko, powód zwrotu] Od 1.10.2016 do KAŻDEGO ZWROTU NALEŻY DOŁĄCZYĆ PISEMNE OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY - bez oświadczenia nie będą zwracane środki na konto. Zwroty i reklamacje proszę odsyłać Pocztą Polską na adres: SEACO Rodzinna 97, 43-210 Kobiór

Przesyłki paczkomatowe z opcją darmowego zwrotu należy wysyłać wg procedur firmy INPOST zgodnie z danymi w polu "nadawca przesyłki"

 KONSUMENT-Reklamacje należy zgłaszać e-mail'em lub telefonicznie. Towar należy odesłać wraz z paragonem lub FV potwierdzającą montaż w wyspecjalizowanym warsztacie zajmującym się jednośladami. Jeśli zamówiłeś części i nie pasują nalezy je odesłać pod w/w adres do 14 dni od daty zakupu zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Towar nie może być używany ani nosić śladów użycia.Do 14 dni roboczych odpowiadamy e-mailem o decyzji w zgłoszeniu reklamacyjnym.Przesyłki zawierające reklamowane przedmioty należy nadsyłać najtańszym sposobem transportu.Nieprzyjmujemy przesyłek pobraniowych!Nie gwarantujemy odbioru przesyłek reklamacyjnych wysłanych na dane rejestrowe firmy(inne niż wyżej podane) 

PRZESDSIĘBIORCA - zakupy firma-firma nie podlegają ustawie z art. 7 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 r. i nie możliwe jest odstąpienie od umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni. Nieuzasadnione zwroty są obciążone 15% opłata manipulacyjną zwrotów gotówkowych dokonujemy tylko na wskazane konto bankowe ujmując koszty przelewu.W przypadku wymiany towaru klient ponosi koszta z nią związane. Do przesyłki proszę włożyć kartkę z krótką informacją o przyczynie zwrotu, loginem oraz numerem i danymi konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu wpłaty(do 14 dni roboczych). W przypadku wymiany towaru proszę dokonać rekalkulacji kosztów z uwzględnieniem ponownej wysyłki wymienionego towaru z naszej siedziby.    




PRZESDSIĘBIORCA - zakupy firma-firma nie podlegają ustawie z art. 7 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 r. i nie możliwe jest odstąpienie od umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni. Nieuzasadnione zwroty są obciążone 15% opłata manipulacyjną zwrotów gotówkowych dokonujemy tylko na wskazane konto bankowe ujmując koszty przelewu.W przypadku wymiany towaru klient ponosi koszta z nią związane. Do przesyłki proszę włożyć kartkę z krótką informacją o przyczynie zwrotu, loginem oraz numerem i danymi konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu wpłaty(do 14 dni roboczych). W przypadku wymiany towaru proszę dokonać rekalkulacji kosztów z uwzględnieniem ponownej wysyłki wymienionego towaru z naszej siedziby. 


UWAGA - klienci INPOST PCZAKOMATY - postępowanie w przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki przy odbiorze.

Zgodnie z §13 Regulaminu świadczenia  usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o., pkt 5.  […]Operator umożliwia zainicjowanie procedury  reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w  Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na  ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie,  należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu  pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. […]Operator po wyjęciu Przesyłki z  Paczkomatu i dostarczeniu jej na Oddział przez Kuriera, dokonuje komisyjnego  otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie  Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej  uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie.   Pkt 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub  uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie  7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę  uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest  sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi  się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później  niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez  Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie  z ust. 5 powyżej.  


Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
30 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Seaco
Rodzinna 97
43-210 Kobiór

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy oferowana usługa została już wykonana w całości, za wyraźną zgodą kupującego poinformowanego uprzednio przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

[do przesyłki należy dołączyć dane zwracającego-login, imię nazwisko, powód zwrotu] Od 1.10.2016 do KAŻDEGO ZWROTU NALEŻY DOŁĄCZYĆ PISEMNE OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY - bez oświadczenia nie będą zwracane środki na konto. Zwroty i reklamacje proszę odsyłać Pocztą Polską na adres: SEACO Rodzinna 97, 43-210 Kobiór

Przesyłki paczkomatowe z opcją darmowego zwrotu należy wysyłać wg procedur firmy INPOST zgodnie z danymi w polu "nadawca przesyłki"

Zwrot śordków odbywa się tylko i wyłącznie na konto bankowe!!!!!


 KONSUMENT-Reklamacje należy zgłaszać e-mail'em lub telefonicznie. Towar należy odesłać wraz z paragonem lub FV potwierdzającą montaż w wyspecjalizowanym warsztacie zajmującym się jednośladami. Jeśli zamówiłeś części i nie pasują nalezy je odesłać pod w/w adres do 14 dni od daty zakupu zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Towar nie może być używany ani nosić śladów użycia.Do 14 dni roboczych odpowiadamy e-mailem o decyzji w sprawie zwrotu Przesyłki zawierające zwracane przedmioty należy nadsyłać najtańszym sposobem transportu.Nieprzyjmujemy przesyłek pobraniowych!Nie gwarantujemy odbioru przesyłek reklamacyjnych wysłanych na dane rejestrowe firmy(inne niż wyżej podane) 


PRZESDSIĘBIORCA - zakupy firma-firma nie podlegają ustawie z art. 7 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 r. i nie możliwe jest odstąpienie od umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni. Nieuzasadnione zwroty są obciążone 15% opłata manipulacyjną zwrotów gotówkowych dokonujemy tylko na wskazane konto bankowe ujmując koszty przelewu.W przypadku wymiany towaru klient ponosi koszta z nią związane. Do przesyłki proszę włożyć kartkę z krótką informacją o przyczynie zwrotu, loginem oraz numerem i danymi konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu wpłaty(do 14 dni roboczych). W przypadku wymiany towaru proszę dokonać rekalkulacji kosztów z uwzględnieniem ponownej wysyłki wymienionego towaru z naszej siedziby.    


O sprzedającym

naprawskuter_pl
naprawskuter_pl

98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:36

Dane firmy

Marcin Molenda
SEACO
Rodzinna 97
43-210 Kobiór
REGON: 241122073
NIP: 646-275-21-57

Kontakt

  • 506****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Hurtownia wysyłkowa nie prowadzi sklepu z odbiorem osobistym.


W naszej ofercie można znaleźć


Kaski motocyklowe w innych aukcjach firmy naprawskuter_pl

kaski turystyczne kaski sportowe kaski cross/enduro kaski otwarte - jet 


Części motocyklowe w innych aukcjach naprawskuter_pl:


Części elektryczne: akumulatory 12v i 6v, wiązki elektryczne, regulatory napięcia, iskrowniki, linki i cięgna: hamulcowe, sprzęgła, gazu, ssania części silnikowe: tłoki, cylindry, wały, uszczelniacze i łożyska opony: turystyczne, sportowe, cross, enduro 


Części do skuterów w innych aukcjach firmy naprawskuter_pll:  wariatory i rolki wariatora paski napędowe sprzęgła tłoki, cylindry opony do skuterów


Części do tuningu, modyfikacji i przeróbek, zmiana wyglądu, podnisienie mocy


Dane do wpłat bezpośrednich: 21 1140 2004 0000 3502 5973 9259


UWAGA - anulowanie zakupu, wysyłki proszę zgłaszać telefonicznie w pierwszej kolejności - dopiero po potwierdzeniu zgłoszenia przez pracownika sklepu można uznać, że przesyłka będzie anulowana/wstrzymana.



Pozostałe informacje

Przesyłki są wysyłane przez 5 dni w tygodniu. Czas realizacji zamówienia od 24h do 3 dni roboczych. W przypadku sytuacji awaryjnych nawiązujemy kontakt z kupującym, aby przekazać informacje nt opóźnień dłuższych niż normalny, podany czas realizacji.

Na wpłaty/decyzję o pobraniu czekamy 3 dni kalendarzowe od momentu złożenia oferty.

Na wiadomości e-mail odpowiadamy do 48h

Jeden formularz = jedna paczka. Nie łączymy paczek jeśli dzieli ich czas wypełnienia dłuższy niż 15-30 minut. W skrajnych wypadkach[np zamknięcie dnia wysyłkowego] mogą nie zostać połączone elementy, których dla których formularz dostawy wypełniono w krótszym odstępie czasu. DOPILNUJ, aby wszystkie zakupy znalazły się na jednym formularzu dostawy !!!!!

UWAGA@@@

Po złożeniu zamówienia magazyn przystępuje do jego realizacji w związku z tym magazyn nie wykonuje pomiarów i nie dopasowuje części !!!!!!!!!!!! Zamówienie zostanie skompletowane i wysłane zgodnie z przybiciami ofert w serwisie allegro.

W przypadku zgłoszenia anulowania zamówienia należy skontaktować się NATYCHMIAST TELEFONICZNIE z obsługą sklepu i uzyskać potwierdzenie anulowania zamówienia, dodatkowo informacja o rezygnacji musi zostać potwierdzona poprzez e-mail. Dopiero po takim zgłoszeniu zamówienie zostanie wstrzymane o ile będzie to możliwe.

NIE REALIZUJEMY ZAMÓWIEŃ POZA SERWISEM ALLEGRO

DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW NA AUKCJACH

w serwisie wystawiany jest towar, który znajduje się w bezpośrednim magazynie wysyłkowym lub w głównym magazynie firmy. Z uwagi na automatyczną synchronizację stanów magazynowych z ilościami na aukcjach mogą pojawić się rozbieżności spowodowane szybkością łączą czy przepustowością wprowadzania możliwych zmian przez API. W przypadku nieszczęśliwego zbiegu okoliczności i zakupu towaru, który stał się niedostępny wpłaty są zwracane po pozytywnym potwierdzeniu przez kupującego formularza zwrotu prowizji na rzecz sklepu.

Uwaga-wszystkie zakupy towarów w gabarycie B, z opcją wysyłki litem poleconym są automatycznie przekształcane w paczkę.

Wszystkie towary sprzedawane na aukcjach są przeznaczone do montażu przez podmioty specjalistyczne zajmujące się naprawą jednośladów. Części nie należy montować we własnym zakresie

Dane do wysyłki należy umieszczać w oknie do tego przeznaczonym, dotyczy to również danych do FV VAT. Umieszczenie ich w innym miejscu[mail,pole wiadomość dla sprzedającego] niż do tego przeznaczone nie będą brane pod uwagę.

Chęć otrzymania FV imiennej należy dodatkowo zgłosić w oknie "wiadomość dla sprzedającego" ponieważ w przypadku niepełnych danych [brak NIP,nazwy] domyślnie dla transakcji jest wystawiany paragon.


REKLAMACJE/ZWROTY

[do przesyłki należy dołączyć dane zwracającego-login, imię nazwisko, powód zwrotu] Od 1.10.2016 do KAŻDEGO ZWROTU NALEŻY DOŁĄCZYĆ PISEMNE OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY - bez oświadczenia nie będą zwracane środki na konto. Zwroty i reklamacje proszę odsyłać  na adres: 

SEACO 

Rodzinna 97

43-210 Kobiór


 KONSUMENT-Reklamacje należy zgłaszać e-mail'em lub telefonicznie. Towar należy odesłać wraz z paragonem lub FV potwierdzającą montaż w wyspecjalizowanym warsztacie zajmującym się jednośladami. Jeśli zamówiłeś części i nie pasują nalezy je odesłać pod w/w adres do 14 dni od daty zakupu zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Towar nie może być używany ani nosić śladów użycia.Do 14 dni roboczych odpowiadamy e-mailem o decyzji w zgłoszeniu reklamacyjnym.Przesyłki zawierające reklamowane przedmioty należy nadsyłać najtańszym sposobem transportu.Nieprzyjmujemy przesyłek pobraniowych!Nie gwarantujemy odbioru przesyłek reklamacyjnych wysłanych na dane rejestrowe firmy(inne niż wyżej podane) PRZESDSIĘBIORCA - zakupy firma-firma nie podlegają ustawie z art. 7 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 r. i nie możliwe jest odstąpienie od umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni. Nieuzasadnione zwroty są obciążone 15% opłata manipulacyjną zwrotów gotówkowych dokonujemy tylko na wskazane konto bankowe ujmując koszty przelewu.W przypadku wymiany towaru klient ponosi koszta z nią związane. Do przesyłki proszę włożyć kartkę z krótką informacją o przyczynie zwrotu, loginem oraz numerem i danymi konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu wpłaty(do 14 dni roboczych). W przypadku wymiany towaru proszę dokonać rekalkulacji kosztów z uwzględnieniem ponownej wysyłki wymienionego towaru z naszej siedziby.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AKUMULATORY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

W

związku z ustawą o bateriach i akumulatorach[Ustawa

z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach

Dz.U. 2009 nr

79 poz. 666, Art 53-57 ]informujemy, że zobowiązujemy

się do:

-Nieodpłatnego

przyjęcia Twojego zużytego akumulatora

-Pobrania

opłaty depozytowej w wysokości 30pln za każdy zakupiony akumulator

kwasowy oraz potwierdzenia pobrania tej opłaty, jeżeli przy

zakjupie akumulatorów kupujący nie przekazał zużytych

akumulatorów w ilości co najmniej takiej , jak ilość zakupionych

-Zwrotu

pobranej opłaty depozytowej oraz potwierdzenie tego zwrotu w

terminie 30 dni od dnia jej pobrania w przypadku, gdy kupujący

przekaże zużyty akumulator.

-Potwierdzenie

pobrania oraz zwrotu opłaty depozytowej, o której mowa w pkt 2 i 3,

następuje na dokumentach potwierdzających pobranie opłaty

depozytowej oraz zwrot opłaty depozytowej.

Informujemy

również, że opłata depozytowa nie zostanie pobrana w przypadku

spełnienia jednego z poniższych warunków:

-Gdy

kupujący na swój koszt dostarczy zużyty akumulator przed

dokonaniem zakupu [np w formie wysyłki na adres sprzedawcy] lub

osobiście dostarczy zużyty akumulator.

-Gdy

kupujący prześle za pośrednictwem poczty elektronicznej [mailem],

potwierdzenie zdania zużytego akumulatora w dowolnym punkcie

zbierania zużytych baterii [np zbiornice złomu, stacje benzynowe,

gminne punkty odbioru odpadów, firmy recyklingowe, punkty utylizacji

i wszystkie punkty sprzedaży akumulatorów np sklepy motoryzacyjne,

supermarkety, etc]

-Jeśli

zakupione akumulatory są przeznaczone do dalszej odsprzedaży i

prowadzisz działalność gospodarczą.

Wcześniej

pobrana opłata depozytowa zostanie zwrócona po spełnieniu jednego

z powyższych punktów, jeśli kupujący dostarczy zużyty akumulator

lub wymagane potwierdzenie o zdaniu zużytego akumulatora w ciągu 30

dni od daty pobrania wspomnianej opłaty.

JEŚLI NIE ZDAJESZ AKUMULATORA W NAPRAWSKUTER_PL LUB NIE KUPUJESZ NA FAKTURĘ NIEZBĘDNE JEST WPISANIE W FORMULARZ DOSTAWY W MIEJSCE "INFORMACJE DLA SPRZEDAJĄCEGO" OŚWIADCZENIA O ZGODZIE NA POBRANIE TEJŻE OPŁATY. W PRZYPADKU BRAKU TEGO ZAPISU ZAKUP BĘDZIE ZAWIESZONY, AŻ DO MOMENTU NADESŁANIA TAKIEJ INFORMACJI, A JEŚLI TO NIE NASTĄPI DO 3 DNI OD DATY ZAWARCIA TRANSAKCJI ZAKUP ZOSTANIE ANULOWANY.

PRZY WPŁATACH WYMAGAMY INFORMACJI O PRZESŁANIU WARTOŚCI KAUCJI LUB WYSŁANIU POTWIERDZENIA ZDANIA AKUMULATORA.

!!!!!!CENY

AKUMULATORÓW NIE ZAWIERAJĄ KAUCJI!!!!!


zwrot kaucji następuje w przecięgu 60 dni rb.


Wszystkie towary są przeznaczone do montażu w warsztatach przez wykwalifikowanych serwisantów posiadających niezbędne narzędzia od prawidłowej obsługi technicznej towarów mechanicznych.

Numer oferty:7104133311
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro