Turban KASZKIET ADELE Turbany Lidia

od
lidiamiernik
48,00
1 osoba kupiła 1 sztukę
Liczba sztuk
z 969 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0.1 kg
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      Uniwersalny
    • Kolor:
      wielokolorowy
    • Marka:
      Inna marka
    • Dostawa z Polski:
      tak

Opis

Przedmiotem aukcji jest turban

KASZKIET ADELE 

Turban gotowy do nałożenia

Tkanina: punto  lub elana

Podszewka: 100% bambus

Rozmiar uniwersalny

Regulacja: gumka z tyłu głowy

Ukryte pod podszewką szwy wykończeniowe nie podrażniają skóry 

Masz pytania odnośnie turbanów - chętnie pomożemy ! 

Pytania można kierować poprzez email: turbanylidia@gmail.com badź telefonicznie 724 753 893 lub 797 399 391

2/01

2/02

2/03

2/04

2/05

2/06

2/07

2/08

2/09

2/10

2/11

2/12

Płatności dokonać można przez system płatności natychmiastowej PayU

bądź tradycyjnym przelewem na Nasze konto

PKO 52 1020 2906 0000 1002 0264 7741

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

3,67

Opinie o produkcie

2
0
0
0
1

3 października 2018 od
Świetna czapka, ciepła , zakrywa uszy. I ślicznie wygląda się w niej

Dostawa i płatność

od 10,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Koszyce, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u lidiamiernik za co najmniej 65.00 zł.

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
8-11 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
8-11 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Lidia Miernik Atelier de Creation Lidia
ul. 3 Maja 44
32-130 Koszyce
Dodatkowe informacje

 Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy, bez konieczności podawania przyczyn, w terminie 14 dni liczonym od momentu otrzymania zamówionego towaru. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 

1) Świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust 1, 

2) Świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.  

Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: turbanylidia@gmail.com lub pocztą na adres firmy. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać krótki opis usterki oraz dane kontaktowe zgłaszającego, jak również  dowod zakupu (paragon) . W każdm zamówieniu znajda Państwo formularz reklamacyjny w którym należy zawrzeć powyższe informacje.  Reklamowany produkt kupujący odsyła na adres naszej firmy listem poleconym , chyba że zostaną podjęte inne ustalenia.  

Uwaga ! Jeżeli klient chce rezygnować z turbanu - musi on być w stanie idealnym , z metką , opakowaniem i bez śladów użytkowania.



  

.................................................................

Miejscowość, data



Do .....................................................................................

(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)

...........................................................................................

Imię, nazwisko

............................................................................................


Adres konsumenta



Reklamacja towaru 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:


  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę      towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie:      ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym      na mój adres* (art. 560 § 1)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny      towaru na konto ………….* (art. 560 §      1)

Z poważaniem

*niepotrzebne skreślić







Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Lidia Miernik Atelier de Creation Lidia
ul. 3 Maja 44
32-130 Koszyce
Dodatkowe informacje

 

1. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny                                   (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1225.) Klientowi który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu  dni.  Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy  się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia  jej zawarcia.  Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia skierowanego na adres ul. 3 Maja 44 32-130 Koszyce ,  przed upływem wskazanego powyżej terminu. 

2. Jednocześnie prawo do odstąpienia, a tym samym zwrotu nie przysługuje w następujących wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. 

3.  W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do dokonania zwrotu otrzymanego  towaru  w terminie 14 dni na adres sklepu. Po otrzymaniu  zwrotu zostanie dokonana stosowna wpłata na konto podane przez klienta. W celu usprawnienia procedury  zwrotu  i  jego przyśpieszenia klient  winien skontaktować się na następujący adres e-mail turbanylidia@gmail.com . W przypadku zwrotów  „za pobraniem” należy uprzednio skontaktować się ze sklepem na adres e-mail turbanylidia@gmail.com lub tel. 724753893 , 797399391

O sprzedającym

lidiamiernik

O sprzedającym

lidiamiernik

99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
18 czerwca 2019 o 09:26

Dane firmy

Lidia Miernik
Atelier de Creation Lidia
ul.3 MAJA 44
32-130 Koszyce
REGON: 356192133
NIP: 662-104-86-96

Kontakt

  • 724 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Lidia Miernik Atelier de Creation Lidia 

ul. 3 Maja 44 

32-130 Koszyce 


Firma Lidia Miernik Atelier de Creation "Lidia" przedstawia kolekcje pięknych turbanów szytych w różnych kolorach i fasonach. Jesteśmy producentem turbanów na rynku Polskim od 8 lat. Wszystkie modele dostępne w naszej ofercie są projektowane i tworzone w naszej pracowni. Ogromny nacisk wkładamy w jakość tkanin z których wykonane są turbany. Wszystkie tkaniny wybieramy sami, tworzymy wlasne wzory, wiele tkanin produktujemy w Polsce , niektóre materiały sprowadzamy. Do jakości tkanin przykładamy największą uwagę - co powoduje że wykonane z nich turbany są bardzo przyjemne dla wrażliwej skóry głowy podczas chemioterapii i kobiety wyglądają w nich bardzo elegancko. Wychodząc na przeciw Naszym klientkom, turbany szyjemy również z bawełny i tkaniny bambusowej - bardzo delikatnej tkaniny dla skóry głowy. Jeżeli nie znajdziesz w Naszej ofercie kompozycji która Ci odpowiada , skontaktuj sie z Nami a my stworzymy dla Ciebie turban z wybranych z Naszej oferty tkanin.  

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO    CZ 1 

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Lidię Miernik prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą LIDIA MIERNIK ATELIER DE CREATION "LIDIA" z siedzibą w Koszycach za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), działającego pod nazwą użytkownika: lidiamiernik. 

 § 1 Definicje    

1. Allegro - oznacza Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000268796.    

2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.    

3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.  

 4. Dostawca - oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.    

5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa sprzedaży.    

6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.    

7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.    

8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.  

 9. Sprzedawca - oznacza Lidię Miernik prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą LIDIA MIERNIK ATELIER DE CREATION "LIDIA" z siedzibą w Koszycach (32-130), ul. 3-go Maja 44, NIP: 6621048696, REGON: 356192133, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii; e-mail: turbanylidia@gmail.com, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.   10. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika lidiamiernik, działające w domenie allegro.pl.   11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.    

12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.    

13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.  

§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego    

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.    

2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy, tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością Sprzedawcy; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.   3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta.  

§ 3 Płatność i realizacja zamówień    

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:    

a) karta płatnicza, przelew bankowy lub BLIK poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);  

 b) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);    

c) system płatności ratalnych "ratyPayU", obsługiwany przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu od PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu płatności za zamówiony Towar).    

2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.    

3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.  

 4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.    

5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z  §3 ust. 1 Regulaminu.  

 6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”.    

7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.  

 8. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.    

9. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.    

10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.  


Pozostałe informacje

Regulamin CZ 2

§ 4 Rękojmia  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).  

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:  

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.  

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.  

b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.   Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.  

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.  

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.  

W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi.  

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.  

7. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. 

§ 5 Odstąpienie od Umowy sprzedaży  

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.  

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.   3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.  

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.  

4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.  

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  

6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.   8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.  

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.  

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.  

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

§ 6 Postanowienia końcowe  

1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro.  

2. Dane osobowe zbierane przez lidiamiernik są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.  

3. Sprzedawca spełnia obowiązki informacyjne wynikające z RODO w stosunku do osób których dane dotyczą, przesyłając je na podany adres poczty elektronicznej.  

4. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.  

5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.  

6. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.  Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).  

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.05.2019 r.

Numer oferty:6496588233
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro