Opis
Aukcja dotyczy: Osłona lusterka - indeks: 37038
Wszystkie oferowane części pochodzą ze stacji demontażu pojazdów, części pochodzą z samochodów europejskich!
Opis: OSOBOWY -jakość B && TOYOTA COROLLA VERSO OSŁONA LUSTERKA
Marka Model: Toyota Corolla verso 1 generacja [lifting] (2004-2009) Minivan 2.2 TD MT (177 KM)
Kod koloru: 209
Kod silnika: ---
Nr oryginału:
Pasuje do roczników: 2004-2009
Rok prod. pojazdu: 2005
Pytając oczęść prosimy o posługiwanie się indeksem części: 37038
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Gwarancja wystawiona jest na podstawie dokumentu sprzedaży. Obejmuje wszystkie przedmioty, na okres miesiąca. Liczona jest od dnia wystawienia dokumentu sprzedaży.
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzenie mechaniczne, czyli uszkodzenie urządzenia na skutek upadku, uderzenia itp.
- nieautoryzowana ingerencja – m.in. wykonanie w okresie gwarancji naprawy przez osobę lub podmiot do tego nieuprawniony.
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji może zostać również wyłączona w przypadku nie dostarczenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających uprawnienia gwarancyjne Klienta.
Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Nabywcy do domagania
się zwrotu utraconych zysków lub poniesionych kosztów montażu, w
przypadku gwarancyjnej konieczności wymiany po stwierdzeniu usterki.
Dokonanie zakupu, wiąże się z akceptacją warunków gwarancji oraz zwrotów.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Warunkiem złożenia reklamacji w przypadku wysyłki kurierem jest otwarcie i weryfikacja towaru w obecności kuriera. Kupujący musi dodać do reklamacji dowód zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy lub formularz zwrotu/wymiany towaru. Formularze znają państwo pod poniższymi linkami: http://autokasacja24.pl/szablon-allegro/formularz.pdf
UWAGA !!! Klient ma prawo obejrzeć zewnętrzny stan paczki w obecności kuriera. Jeśli przy odbiorze paczki zauważycie Państwo zewnętrzne uszkodzenie paczki lub jej zawartości, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub umieszczenie informacji o tym fakcie na liście przewozowym. W przypadku śladów uszkodzenia na opakowaniu przesyłki (rozdarcie, wgłębienie, wgniecenie, ślad uderzenia) należy zaznaczyć na protokole szkody, że opakowanie jest uszkodzone.
Brak w/w informacji oznacza, że paczka dotarła w stanie nieuszkodzonym i może to skutkować odrzuceniem reklamacji!
Zwroty
Zwroty
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@*********** (pokaż)
- 89 *** ** ** (pokaż)
Pozostałe informacje
UWAGA !!! Klient ma prawo obejrzeć zewnętrzny stan paczki w obecności kuriera. Jeśli przy odbiorze paczki zauważycie Państwo zewnętrzne uszkodzenie paczki lub jej zawartości, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub umieszczenie informacji o tym fakcie na liście przewozowym. W przypadku śladów uszkodzenia na opakowaniu przesyłki (rozdarcie, wgłębienie, wgniecenie, ślad uderzenia) należy zaznaczyć na protokole szkody, że opakowanie jest uszkodzone.
Brak w/w informacji oznacza, że paczka dotarła w stanie nieuszkodzonym i może to skutkować odrzuceniem reklamacji!
NIE WYSYŁAMY PACZEK ZA GRANICĘ POLSKI!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu