, , ,

Torba na laptopa teczka Armani Jeans - 932530_CD99

od
ZukSS-pl
704,00
70,40 zł x 11 rat ()
Liczba sztuk
z 38 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt męski
    • Kolor:
      czarny
    • Marka:
    • Rodzaj:
    • Wzór dominujący:
      inny wzór
    • Materiał dominujący:
      inny

Opis

Wszystkie produkty są NOWE i w 100% ORYGINALNE, pochodzące od legalnych i oficjalnych dystrybutorów marek i zapakowane w oryginalne opakowanie

Torba na laptopa teczka Armani Jeans - 932530_CD99

Rodzaj:Męska

Typologia:Teczka

Materiał:skóra syntetyczna

Główne zamknięcie:suwak

Uchwyty:dwa uchwyty

Pasek na ramię:zdejmowany pasek ramięregulowany pasek ramię

Środek:z podszewkąwyściełana przegródka na komputer

Kieszenie wewnętrzne ilość:2

Szerokość w cm:40

Wysokość w cm:29

Głębokość w cm:6.5

Szczegóły:z pokrowcemlogo widoczne

Model: 932530_CD991_00020_BLACK

Kod EAN13: 8059972158969

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Marki, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u ZukSS-pl za co najmniej 1,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
4-6 dni roboczych
4-6 dni roboczych

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Wszystkie towary dostarczane bezpośrednio od dystrybutora marek, wysyłamy w dzień wpłaty, oczekiwany czas dostawy to 4-6 dni robocze.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

GTR Maksim Zhuk
ul. Długosza 62/2
05-270 Marki
Dodatkowe informacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.

2. Produkty prezentowane w Sklepie Internetowym ZukSS.pl mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.

3. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

4. Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie Internetowym ZukSS.pl, jak również przebiegu realizacji Państwa zamówienia należy składać e-mailem na adres bok@zukss.com. Jeżeli reklamacja dotyczy Produktu zwykle celowe jest jego dostarczenie Sprzedawcy razem z reklamacją, w celu umożliwienia Sprzedawcy zbadania Produktu. W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji. Szczegóły dotyczące udostępnionych przez Sprzedawcę sposobów bezpłatnego dostarczenia mu przez Klienta Produktu w związku z reklamacją znajdują w ramach Sklepu Internetowego w zakładce „Rękojmia/Reklamacja”.

5. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
  • żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta;

z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego. 

6. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę  usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast  wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu  do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe  albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

7. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie  reklamacji:

  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu  reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądania  sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub  oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i  przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w  zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na  skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu  reklamacji.

8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta  niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.  Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył  oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być  obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznał za  uzasadnione.

9. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez  Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta  wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do  Sprzedawcy, zgodnie z art. 5612 w zw. z art. 354 § 2 Kodeksu Cywilnego,  Klient zobowiązany będzie dostarczyć Produkt na koszt Sprzedawcy na adres ul. Długosza 62/2, 05-270 Marki. 

10. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada  fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na  wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku Zamówienia złożonego przez Konsumenta – bieg  terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o  którym mowa w zdaniu pierwszym.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na koszt sprzedającego
Adres do zwrotu
GTR Maksim Zhuk
ul. Długosza 62/2
05-270 Marki
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez  ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa. Do zachowania terminu  wystarczy złożenie przez Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego  upływem. Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w  którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Oświadczenie  o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone na przykład:

  • pisemnie na adres: ul. Długosza 62/2, 05-270 Marki;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@zukss.com;
  • z wykorzystaniem formularza odstąpienia, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

2. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe.

3. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży  rozpoczyna się od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta  lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w  przypadku Umowy Sprzedaży, która:

  • obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane  osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego  Produktu, partii lub części, albo
  • polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później  niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez  niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).

6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu  takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że  konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże  się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że  sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z  powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w  zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez  Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze  Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Prosimy o dołączenie w miarę możliwości  dowodu zakupu Produktu.

8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie  wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób  wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania Produktu.

9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Sprzedawca może w ramach akcji promocyjnej zaproponować Konsumentowi odbiór zwracanych Produktów, przez Sprzedawcę od  Konsumenta.

10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość  nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie  usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą  konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,  że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia  od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku  finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą  wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której  przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany  według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin  przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są  napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy  Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca  nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca  do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;  jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których  wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części  zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo  odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub Produktów;
  • w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z  wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji  publicznej;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych  niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,  gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,  sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres  świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są  zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie  prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

ZukSS-pl

O sprzedającym

ZukSS-pl

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 06:00

Dane firmy

Maksim Zhuk
GTR
Aleja Lotników Polskich 1
21-045 Świdnik
NIP: 5252585250

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nasza firma zajmuje się sprzedażą nowej oryginalnej odzieży, obuwia oraz akcesoriów znanych światowych marek, oraz ekskluzywnych rzeczy od projektantów. 

Wszystkie produkty są NOWE i w 100% ORYGINALNE, pochodzące od legalnych i oficjalnych dystrybutorów marek i zapakowane w oryginalne opakowanie.

Numer oferty: 8481612375

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro