Sprawdź
Opis
Firma AllBag specjalizuje się w produkcji, imporcie oraz dystrybucji toreb papierowych, materiałowych i reklamowych z nadrukiem.
Priorytetem AllBag jest wysoka jakość, zadowolenie klienta, a także ochrona środowiska.
Na życzenie klienta mamy możliwość produkcji toreb w wybranym kolorze, rozmiarze oraz z nadrukiem na całej powierzchni torby- zapytania prosimy kierować na maila.
Na torbach jesteśmy w stanie wykonać nadruki techniką offsetową lub sitodrukową, na torbach laminowanych nadruki sitem wykonywane są przed laminowaniem i montażem toreb co wyróżnia nas spośród innych firm. Na odzieży dodatkowo możemy wykonać nadruk transferowy oraz haft komputerowy.
Od pewnego czasu rozszerzyliśmy ofertę o nowe produkty z nadrukiem takie jak: kubki, koszulki, poduszki dekoracyjne, bluzy, leżaki.
TORBA BAWEŁNIANA
"London 145"
- WYSOKOŚĆ: 42 cm
- SZEROKOŚĆ: 38 cm
- UCHWYT: 70 cm
- MATERIAŁ: bawełna
- GRAMATURA: 145 g/m2
- KOLOR: czarny melanż
Torby bawełniane idealnie nadają się do pakowania produktów spożywczych, przez co możemy je spotkać w sklepach, hurtowniach oraz marketach. Torby bawełniane to produkt ekologiczny wykorzystywany wielokrotnie. Z nadrukiem doskonałe dla wystawców na targach, do promocji firmy a także do sprzedaży dla klientów. Stanowią długotrwałą reklamę Twojej firmy.
Uwaga!
Z uwagi na to, że torby są szyte ręcznie może wystąpić różnica +/- 2cm w rozmiarze torby.
Prać w temperaturze 30 stopni Celsiusza.
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
REKLAMACJA TOWARU Regulacje prawne: Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego O reklamacji mówimy wtedy, gdy klient wykryje wadę/ niezgodność towaru z umową. Niezgodność towaru z umową jest pojęciem szerokim i poza wadą towaru, oznacza również brak właściwości, cech określonych w umowie, brak zgodności z opisem, wzorem czy próbką. Procedury związane z reklamacją towaru w sklepie Torebki-eko: 1. O wystąpieniu niezgodności towaru z umową klient musi zawiadomić sprzedawcę w ciągu 14 dni od dnia jej stwierdzenia. 2. Polityka firmy przewiduje doprowadzenie towaru do zgodności z umową m.in. poprzez wymianę na nowy towar, niewadliwy, objęty procedurą reklamacji, bądź inny towar do kwoty towaru reklamowanego, droższy towar za dopłatą, zwrot pieniędzy za towar będący przedmiotem reklamacji lub naprawę, jeżeli będzie możliwa. 3. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, w szczególności paragon fiskalny, faktura lub inny równoważny dowód. 4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, klient może żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy tj. taki sam towar w tym samym rozmiarze lub inny towar w tym samym rozmiarze w takiej samej lub wyższej cenie (za dopłatą). 5. Jeśli naprawa bądź wymiana nie jest możliwa, wówczas klient ma prawo odstąpić od umowy oraz otrzymać zwrot pieniędzy w formie, w jakiej była dokonana płatność. 6. Jeśli dochodzi do zwrotu pieniędzy za towar niezgodny z umową, klient otrzymuje kwotę równą zapłaconej, niezależnie od tego, czy cena tego towaru od dnia zakupu wzrosła czy też została obniżona. 7. Każda reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 48h od daty zgłoszenia. Każdorazowo, niezależnie od sposobu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, wypełniany jest Protokół Reklamacyjny. 8. W przypadku negatywnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, kierownik sklepu zobowiązany jest do pisemnego przedstawienia powodu jej odrzucenia w Protokole Reklamacyjnym a następnie na żądanie klienta udostępnienie kopii podpisanego w/w protokołu. 9. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego każdorazowo wypełniany jest również wewnętrzny formularz zwrotu towaru, który musi zostać podpisany przez klienta oraz pracownika sklepu. 10. Do każdej reklamacji należy dołączyć kopię dowodu sprzedaży. 11. Reklamacje bez dowodu zakupu, jakim jest w szczególności paragon fiskalny, faktura lub inny równoważny dowód, nie będą rozpatrywane. 12. Nie akceptujemy reklamacji towaru po upływie 2 lat od daty zakupu lub 2 miesięcy od daty stwierdzenia niezgodności/ wady. 13. Nie akceptujemy reklamacji towaru zakupionego poza granicami Polski. 14. Towar z wyprzedaży nie podlega reklamacji. 15. Akceptujemy reklamacje towarów posiadających oryginalne materiałowe metki wewnętrzne z numerem identyfikacyjnym towaru lub po przedstawieniu innego dowodu pochodzenia towaru.
Zwroty
Zwroty
Zwrot oraz wymiana towaru są dobrowolną zgodą sprzedającego (Allbag Tomasz Woźniak), w związku, z czym kupujący (klient) powinien przestrzegać ustalonych przez sprzedającego warunków, aby uzyskać zwrot pieniędzy lub możliwość wymiany towaru na inny. Zasady te dotyczą wyłącznie towarów pełnowartościowych. Obowiązkiem kupującego jest zapoznanie się z zasadami zwrotu towaru ustalonymi przez danego sprzedającego. Sprzedający nie ma obowiązku akceptacji każdego zwrotu, jeśli istnieje jakakolwiek nieprawidłowość ze strony kupującego. Procedury związane ze zwrotem oraz wymianą towaru w sklepie Allprints: 1. Zwracany lub wymieniany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów używania, nie może być zniszczony w żaden inny sposób, musi posiadać oryginalne, materiałowe metki wewnętrzne oraz papierową metkę z ceną. 2. Zwrot lub wymiana towaru może nastąpić tylko po okazaniu paragonu fiskalnego lub faktury, dodatkowo w przypadku płatności kartą płatniczą potwierdzenie transakcji z terminala. 3. Zwrot lub wymiana towaru nie jest możliwa w przypadku zamówienia produktu z indywidualnym projektem. 4. Wymiana jest możliwa na dowolny produkt z asortymentu sklepu w takiej samej cenie lub wyższej (za dopłatą). 5. Kwota zapłacona jest zwracana w taki sam sposób, w jaki była dokonana płatność. 6. Do każdego zwrotu oraz wymiany wypełniany jest wewnętrzny formularz zwrotu towaru, który musi zostać podpisany przez klienta oraz pracownika sklepu. 7. Towar z wyprzedaży nie podlega zwrotom i wymianom.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@********* (pokaż)
- +48********* (pokaż)
Pozostałe informacje
W przypadku zamówień z nadrukiem indywidualnym czas realizacji zamówienia uzależniony jest od terminu akceptacji projektu przez klienta. Realizacja rozpoczyna się dopiero w momencie zaakceptowania projektu i czas realizacji wynosi 7 dni od tego momentu.Faktura jest wystawiana do 14dni od złożenia zamówienia.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu