TOPER Nakładka na materac 140x200 VISCO GEL MEMORY

od
hiper-okazje
wyprzedaż799,00 zł
325,00
16,25 zł x 20 rat raty zero
1 osoba kupiła 1 sztukę
Kurier
Przesyłka kurierska17,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 8 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Wymiary:
      140x200

Opis

Przedmiotem sprzedaży jest:

NAKŁADKA TOPER NA MATERAC 4D Deluxe

ROZMIAR 140x200

Marki: ECO-DE

Kod przedmiotu: ECO-140/200

POWŁOKA: tkanina typu strech

WYPEŁNIENIE: Visco gel 1.5 cm (memory foam) + włókno 300gr

Topper  4D Deluxe pomaga przywrócić energię utraconą w ciągu dnia, dotlenia ciało, zapobiega dolegliwościami i eliminuje ból dzięki promieniowaniu podczerwonemu oraz jonom turmalin. Daje efekt termoregulacji. Przedłuża fazę REM snu, a także zapewnia przyjemne i witalne przebudzenie.

Szczególnie zalecany osobom cierpiącym na reumatyzm, artretyzm, skoliozę, kifozę a także inne schorzenia wymagające odpowiedniego odpoczynku.

Właściwości turmalin:

  • Turmaliny, to jedyne minerały będące w stanie wytworzyć prąd stały, są naturalnym źródłem emisji podczerwieni.
  • Ich częstotliwość elektromagnetyczna znajduje się w wiązce dalekiej podczerwieni (FIR, która mającej formę bioaktywnego ciepła, które oddziałuje na ludzkie tkanki, stymuluje komórki bez potrzeby kontaktu ze skórą.
  • Daleka podczerwień jest potwierdzonym wazodylatatorem (powoduje rozkurcz mięśni gładkich w ścianie naczyń krwionośnych), co pomaga w krążeniu krwi, podnosi poziom tlenu w tkankach i stymuluje żywotność komórek.
  • Dzięki temu, ciepło które turmaliny emitują podczas naszego snu posiada zdolność stymulowania aktywności leukocytów, tak aby zapobiec stresowi oksydacyjnemu nienasyconych kwasów tłuszczowych, żeby zwiększyć poziom tlenu w komórkach, usprawnić krążenie krwi a także stymulować pracę komórek.
raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 23.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 17,00 zł

Wysyłka z: Ostrołęka (magazyn) , Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
17,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
6-7 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Essels International Sp. z o.o.
Warszawska 36
07-415 Kordowo koło Ostrołęki
Dodatkowe informacje

 

1. KUPUJĄCEMU przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w  trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem  Cywilnym.

2. Reklamację można złożyć drogą email essels@o2.pl

3.  Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Sprzedawca      Essels  International Sp. z o.o. niezwłocznie skontaktuje się z KUPUJĄCYM w       celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.

4. Reklamacje  rozpatrywane są w terminie 14 dni od zgłoszenia drogą email – jeśli  możliwe jest rozwiązanie problemu bez potrzeby odsyłania zakupionego  przedmiotu. Jeśli rozwiązanie reklamacji wymaga odesłana kupionego  przedmiotu na wskazany adres przez Sprzedawcę Essels International Sp. z  o.o. – reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od otrzymania przez  Essels International Sp. z o.o. przedmiotu wraz z dowodem sprzedaży,  który to KUPUJĄCY otrzymał wraz z kupionym przedmiotem.

5. Klient  ma obowiązek na wezwanie przez Essels International Sp. zo.o. dostarczyć  na swój koszt i ryzyko przedmiot na wskazany adres przez Sprzedawcę  Essels International Sp. z o.o. w celu stwierdzenia wady oraz dokonania  napraw. Kupujący zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia  zwracanego przedmiotu. Kupujący jest również zobowiązany dostarczyć wraz  z zwracanym przedmiotem dowodu zakupu (Faktura Vat / Paragon).

6.  Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia  przedmiotu w ramach reklamacji, w razie braku dostarczenia przez  KUPUJĄCEGO paragonu lub Faktury Vat. W takiej sytuacji Essels  International Sp z o.o.  nie ponosi kosztów zwrotu przedmiotu.

7.  Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość  nie przyjęcia  przedmiotu w ramach reklamacji, jeżeli przesyłka jest nienależycie  zabezpieczona lub uszkodzona.

8. Kupujący zostanie poinformowany  przez sprzedawcę Essels International Sp.z o.o. emailowo o decyzji w  sprawie zgłoszonej reklamacji oraz o dalszym postępowaniu w celu  likwidacji wady.

9. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji,  SPRZEDAJĄCY Essels International Sp. z o.o. odeśle/dostarczy przedmiot  KUPUJĄCEMU wraz z pisemnym uzasadnieniem odmownej decyzji co do  reklamacji.

10. W razie uwzględnienia przez SPRZEDAJACEGO  reklamacji dotyczącej niezgodności kupionego przedmiotu z umową,  SPRZEDAJĄCY nieodpłatnie naprawi przedmiot lub wymieni na nowy  niewadliwy egzemplarz.

11. W przypadku, gdy naprawa lub wymiana   przedmiotu nie jest możliwa, SPRZEDAJĄCY zwróci KUPUJĄCEMU - uiszczoną  przez niego kwotę.

12. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez  SPRZEDAJĄCEGO , KUPUJĄCEMU przysługuje zwrot kosztów poniesionych w celu  dostarczenia reklamowanego przedmiotu.

13. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji składający reklamację ponosi jej koszty.

14.  Jeżeli identyczne przedmioty nie są dostępne w czasie naprawy ,  SPRZEDAJACY zastrzega sobie prawo zastąpienia materiałów innymi o tej  samej jakości o porównywalnych walorach.

=====   DOTYCZY MEBLI INDYJSKICH======

ZA WADY NIE ZOSTANĄ UZNANE (nie podlegają zwrotowi ani reklamacji):

- nierównomierne wybarwienia wynikające z naturalnych właściwości materiału,

- zmiany zachodzące naturalnie, podczas przeciętnej eksploatacji mebla

- właściwości wynikające z rodzaju użytego materiału oraz ręcznej produkcji.

- naturalne różnice w odcieniu drewna

- niewielkie zaprawki ubytków w drewnie

- niewielkie ciemniejsze zabarwienia 

- dopuszczalne różnice  w wymiarach zewnętrznych i wewnętrznych  +/- 5 cm

- zapach drewna jako naturalna cecha użytego do produktu materiału .

- zapach użytego lakieru

-  uszkodzenia wynikające z niewłaściwego ustawienia mebla np. meble  ustawione bezpośrednio przy otwartym kominku, meble ustawione  bezpośrednio przy urządzeniach grzejnych, meble ustawione np. w miejscu  gdzie narażone są na warunki atmosferyczne

- uszkodzenia produktów  powstałe przez ustawienie na nich gorących oraz zimnych przedmiotów,  czyszczenie środkami chemicznymi, lub narażone na długotrwały kontakt z  wodą.

- uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu  o wilgotności mniejszej niż 40%  oraz większej niż 60 % (Przesuszenie  lub zawilgocenie drewna wykraczające poza normy podane wyżej  nie może  być przedmiotem reklamacji.)

- naturalne zużywanie się produktu i jego wyposażenia ( np. zarysowania )  

-uszkodzenia mechaniczne (obicia, zarysowania) które powstały z winy KUPUJĄCEGO

-   meble,  na które zamawiający uzyskał obniżkę ceny z tytułu trwałych wad i uszkodzeń .

-drewno jako materiał naturalny może ulegać zmianom kolorystycznym, pod wpływem promieni UV może jaśnieć lub ciemnieć.

-uszkodzenia wynikające z długotrwałego wystawienia produktu na bezpośrednie działanie promieni słonecznych.    

- uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu o temperaturze poniżej 16 stopni Celsjusza       

-uszkodzenie  produktu poprzez przykrycie dużej powierzchni materiałami takim jak  szkło, pcv, folia, kamień które to materiały zapobiegają naturalnemu  procesowi oddychania drewna

- uszkodzenia powstałe w wyniku zalania mebla wodą lub innymi cieczami

- zabrudzenia stałe powstałe w wyniku braku pielęgnacji oraz czyszczenia mebla

- uszkodzenia powstałe w wyniku prób wykonania naprawy lub poprawek przez osoby nieuprawnione

- uszkodzeń powstałe w wyniku niewłaściwego transportu bądź przenoszenia mebli przez KUPUJĄCEGO

- uszkodzenia powstałe w wyniku zbyt intensywnego oświetlenia światłem słonecznym lub sztucznym

-szkód i usterek spowodowanych przez człowieka / zwierzęta

- Drobne pęknięcia, ryski, nierówności czy sęki widoczne na meblach uwarunkowane są naturalnie i nie podlegają prawu do zwrotu.

SPRZEDAJĄCY  nie odpowiada za straty moralne , materialne ,utracone zarobki lub inna  postać utraconych korzyści poniesionych przez nabywcę wyrobu w związku z  ewentualna wadą zakupionego produktu.


 =====   DOTYCZY MATERACY COMODON/ZENG/ECO-DE ====== 

Tolerancja w wysokości materaca wynosi do +/- 10%.  Różnica w wysokości nie podlega reklamcji. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Przesyłka kurierska
na własny koszt
Adres do zwrotu
Essels International Sp. z o.o.
Warszawska 36
07-415 Kordowo koło Ostrołęki
Dodatkowe informacje

 

Zwrot należy wcześniej ustalić telefonicznie lub mailowo. 

1. Złożenie zamówienia (mailowo, za pośrednictwem  Allegro lub w sklepie internetowym  oraz  telefonicznie na produkty jest równoznaczne z wyrażeniem  zgody na wszystkie postanowienia zawarte w niniejszych Regulaminie.  

2. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią postanowień zawartych w niniejszym regulaminie przed złożeniem  zamówienia i jest związany wszystkimi postanowieniami obowiązującymi na dzień zawarcia Umowy.  

3. Firma Essels International Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność  wobec KUPUJĄCEGO jeżeli sprzedany Produkt ma Wadę zmniejszającą jego wartość lub użyteczność zgodną z jego przeznaczeniem. Sprzedawca  ponosi odpowiedzialność wobec Klienta wyłącznie za Wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie – wady ukryte.  

4. Firma Essels International  sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wady które powstały po wydania Produktu KUPUJACEMU. Klient przed odebraniem przesyłki z produktem  ma obowiązek dokładnie sprawdzić w obecności pracowników dostarczających stan produktu (w przypadku dostawy kurierem w obecności kuriera). 

  5. Za wady nie uznaje się takich zmian  które są wynikiem jego naturalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej pielęgnacji, powstałych po jakichkolwiek przeróbkach, zmianach konstrukcyjnych oraz naprawach dokonywanych bez zgody i wiedzy sprzedawcy Essels International Sp. z o.o., działania siły wyższej (pożar, powódź itp.),a także za uszkodzenia powstałe z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa Klienta lub innego użytkownika.  

6. Sprzedawca Essels International Sp. z o.o.  nie ponosi odpowiedzialności za wady, o których istnieniu KUPUJĄCY wiedział w chwili zawarcia umowy.  

7. Sprzedawca Essels International Sp.z o.o. ponosi odpowiedzialność  za wady wyłącznie do wysokości ceny sprzedanego przedmiotu  z chwilą jego wydania KUPUJĄCEMU. 

 8. Kolor sprzedawanego przedmiotu w rzeczywistości może się nieznacznie różnić. Jest to spowodowane ustawieniami monitora i oświetleniem podczas robienia zdjęcia.  

 9. W przypadku niezgodności przedmiotu z umową KUPUJĄCEMU  przysługuje prawo do złożenia reklamacji.  

10. W celu złożenia reklamacji, KUPUJĄCY ma obowiązek zgłosić ten fakt drogą mailową essels@o2.pl, w zgłoszeniu reklamacji KUPUJĄCY powinien przedstawić dokładny opis wady oraz jeśli jest to możliwe o przesłanie zdjęć powstałej wady. 

 11.  Klient ma obowiązek na wezwanie przez Essels International Sp. zo.o. dostarczyć na swój koszt i  ryzyko przedmiot na wskazany adres przez Sprzedawcę Essels International Sp. z o.o.  w celu stwierdzenia wady oraz dokonania napraw. Kupujący zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia zwracanego przedmiotu. Kupujący jest również zobowiązany dostarczyć wraz z zwracanym przedmiotem dowodu zakupu (Faktura Vat / Paragon).   

12.  Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji, w razie braku dostarczenia przez KUPUJĄCEGO paragonu lub Faktury Vat. W takiej sytuacji Essels International Sp z o.o.  nie ponosi kosztów zwrotu przedmiotu.  

13. Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość  nie przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji, jeżeli przesyłka jest nienależycie zabezpieczona lub uszkodzona. 

 14. Prawidłowo złożona reklamacja będzie rozpatrywana w terminie  14 dni kalendarzowych od dnia skutecznego doręczenia zwracanego w ramach reklamacji przedmiotu wraz z dowodem zakupu tj paragon lub Faktura VAT. 

 15. .Kupujący  zostanie poinformowany przez sprzedawcę Essels International Sp.z o.o. emailowo o decyzji w sprawie zgłoszonej reklamacji oraz o dalszym postępowaniu w celu likwidacji wady. 

  16. W razie niemożności oceny zasadności reklamacji na podstawie dostarczonych dokumentów  takich jak zdjęcia,opis ,SPRZEDAJĄCY Essels International Sp. o.o.  może zażądać udostępnienia przez składającego reklamacje towaru celem przeprowadzenia oględzin.  

17. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, SPRZEDAJĄCY Essels International Sp. z o.o. odeśle/dostarczy przedmiot KUPUJĄCEMU wraz z pisemnym uzasadnieniem odmownej decyzji co do reklamacji. 

18. W razie uwzględnienia przez SPRZEDAJACEGO  reklamacji dotyczącej niezgodności kupionego przedmiotu z umową, SPRZEDAJĄCY nieodpłatnie naprawi przedmiot lub wymieni na nowy niewadliwy egzemplarz.  

19. W przypadku, gdy naprawa lub wymiana  przedmiotu  nie jest możliwa, SPRZEDAJĄCY  zwróci KUPUJĄCEMU - uiszczoną przez niego kwotę  

20. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez SPRZEDAJĄCEGO , KUPUJĄCEMU  przysługuje zwrot kosztów poniesionych w celu dostarczenia  reklamowanego przedmiotu.  

21. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji składający reklamację ponosi jej koszty. 

 22. Jeżeli identyczne przedmioty  nie są dostępne w czasie naprawy , SPRZEDAJACY zastrzega sobie prawo zastąpienia materiałów innymi o tej samej jakości o porównywalnych walorach. 

 23. KUPUJACY uprawniony jest  do odstąpienia od umowy sprzedaży  przedmiotu  zakupionego na Allegro, telefonicznie lub mailowo w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.  

24. Skorzystanie z uprawnień odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14dni od dostarczenia KUPUJACEMU przedmiotu odbywa się poprzez wysłanie drogą mailową na adres essels@o2.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy  

25. .Zwracany przedmiot (na podstawie odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14dni ) musi zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz z dowodem sprzedaży (Paragon / Faktura VAT). 

 26.Koszty dostarczenia przedmiotu ponosi KUPUJĄCY.  Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów przesyłanych „za pobraniem”         

27. Zwrot należności następuje na wskazany przez KUPUJĄCEGO  rachunek bankowy w ciągu 14dni od chwili dostarczenia przez KUPUJĄCEGO zwracanego przedmiotu wraz z dokumentami Paragon / Faktura VAT.  

28. KUPUJĄCY ZOBOWIĄZANY JEST DO (dotyczy mebli indyjskich): - prawidłowego użytkowania przedmiotu, zgodnie z jego przeznaczeniem - utrzymywanie odpowiedniej temperatury w pomieszczeniu (16-28 st .C.) - utrzymanie odpowiedniej wilgotności powietrza w pomieszczeniu (40-60 %)  Przesuszenie lub zawilgocenie drewna wykraczające poza normy podane wyżej  nie może być przedmiotem reklamacji.  Więcej informacji odnośnie warunków reklamacji znajduje się na stronie REKLAMACJA. Link do strony znajduje się na każdej naszej aukcji.  

O sprzedającym

hiper-okazje
hiper-okazje

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:26

Dane firmy

Essels International Sp. z o.o.
Tytusa Chałubińskiego 8
00-694 Warszawa
NIP: 527-272-04-03

Kontakt

  • 604 *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Adres rejestrowy firmy:

Essels International Sp. z o.o. 

Tytusa Chałubińskiego 8 

00-694 Warszawa 

REGON: 147422750 

NIP: 527-272-04-03 

KRS: 0000522939


biuro@essels.pl


NA ALLEGRO PROWADZIMY SPRZEDAŻ NA 2 KONTACH FIRMOWYCH:

1. ESSELS

2. HIPER-OKAZJE


Konto do wpłat:   09 1020 3802 0000 1802 0231 5927 PKOBP

Telefon kontaktowy:  604168315

Kontakt mailowu:  biuro@essels.pl     essels@o2.pl

(preferujemy kontakt mailowy, odpowiadamy tak szybko jak to możliwe)


Nasza firma jest wyłącznym dystrybutorem marki Comodon oraz Zeng na Polskę.  

Oferujemy materace wysokiej klasy w bardzo konkurencyjnych cenach. 


Na naszych aukcjach oferujemy ceny hurtowe klientom detalicznym . 


Na materace marki Zeng udzielamy gwarancji na okres 1 lub 2 lat.

Materace Comodon - gwarancja 2  lub 5 lat.


Nowe oryginalne ( markowe ) materace sprzedajemy średnio za 1/4 ceny katalogowej ( sugerowanej ceny detalicznej przez producentów dla sklepów stacjonarnych ).


DOSTAWA: 

Zakupiony przez Państwa przedmiot dostarczony będzie naszym autem przez naszych pracowników. Prosimy o wybranie formy wysyłki jako:  PRZESYŁKA KURIERSKA = nasz transport.

Pozostałe informacje

*****   REGULAMIN *****


 UWAGA:  Nasi pracownicy dostarczający naszym autem zakupione przez Państwa przedmioty nie mają obowiązku wnoszenia przedmiotów do domów kupujących. Ewentualną pomoc prosimy ustalać bezpośrednio z osobami dostarczającymi. 


DOSTAWA ORAZ PŁATNOŚĆ:

Na wpłatę czekamy do 5 dni. 

Po tym czasie zastrzegamy sobie prawo do anulowania transakcji.   

Czas dostawy podany jest na każdej naszej aukcji.  

Najczęściej w weekend (piątek, sobota, niedziela).  

W tym celu prosimy o wybranie formy dostawy: PRZESYŁKA KURIERSKA (nasz transport). Przesyłka kurierska oznacza nasz transport, naszym autem z naszymi pracownikami.   

Płatności można dokonać za pomocą wpłaty z Payu lub zwykłym przelewem bankowym. 

Przed planowaną dostawą będziemy kontaktować się w celu ustalenia szczegółów.

 Czas oczekiwania na dostawę podany jest na każdej aukcji.

Koszty dostawy podane są na każdej aukcji.  W przypadku opóźnienia terminu dostawy będziemy kontaktować się z klientem. 


 Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiany jest paragon lub na życzenie  Faktura VAT.  

Po dokonaniu zakupu prosimy również o wskazanie dokładnego adresu dostawy wraz z numerem telefonu do osoby która będzie odbierała zakupione przedmioty.  

Telefon kontaktowy w sprawie przedmiotów wystawionych na naszym koncie hiper-okazje oraz na drugim koncie essels:  604168315 lub drogą mailową. 

Odpisujemy tak szybko jak to jest możliwe.  


ADRES DO ZWROTU: Essels International Sp. z o.o. Warszawska 36 (przy trasie na Warszawę) 07-415 Kordowo koło Ostrołęki. 

Zwrot należy wcześniej ustalić telefonicznie lub mailowo. 

1. Złożenie zamówienia (mailowo, za pośrednictwem  Allegro lub w sklepie internetowym  oraz  telefonicznie na produkty jest równoznaczne z wyrażeniem  zgody na wszystkie postanowienia zawarte w niniejszych Regulaminie.  


2. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią postanowień zawartych w niniejszym regulaminie przed złożeniem  zamówienia i jest związany wszystkimi postanowieniami obowiązującymi na dzień zawarcia Umowy.  


3. Firma Essels International Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność  wobec KUPUJĄCEGO jeżeli sprzedany Produkt ma Wadę zmniejszającą jego wartość lub użyteczność zgodną z jego przeznaczeniem. Sprzedawca  ponosi odpowiedzialność wobec Klienta wyłącznie za Wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie – wady ukryte.  



4. Firma Essels International  sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wady które powstały po wydania Produktu KUPUJACEMU. Klient przed odebraniem przesyłki z produktem  ma obowiązek dokładnie sprawdzić w obecności pracowników dostarczających stan produktu (w przypadku dostawy kurierem w obecności kuriera). 


  5. Za wady nie uznaje się takich zmian  które są wynikiem jego naturalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej pielęgnacji, powstałych po jakichkolwiek przeróbkach, zmianach konstrukcyjnych oraz naprawach dokonywanych bez zgody i wiedzy sprzedawcy Essels International Sp. z o.o., działania siły wyższej (pożar, powódź itp.),a także za uszkodzenia powstałe z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa Klienta lub innego użytkownika.  


6. Sprzedawca Essels International Sp. z o.o.  nie ponosi odpowiedzialności za wady, o których istnieniu KUPUJĄCY wiedział w chwili zawarcia umowy.  


7. Sprzedawca Essels International Sp.z o.o. ponosi odpowiedzialność  za wady wyłącznie do wysokości ceny sprzedanego przedmiotu  z chwilą jego wydania KUPUJĄCEMU. 


 8. Kolor sprzedawanego przedmiotu w rzeczywistości może się nieznacznie różnić. Jest to spowodowane ustawieniami monitora i oświetleniem podczas robienia zdjęcia.  


 9. W przypadku niezgodności przedmiotu z umową KUPUJĄCEMU  przysługuje prawo do złożenia reklamacji.  

10. W celu złożenia reklamacji, KUPUJĄCY ma obowiązek zgłosić ten fakt drogą mailową essels@o2.pl, w zgłoszeniu reklamacji KUPUJĄCY powinien przedstawić dokładny opis wady oraz jeśli jest to możliwe o przesłanie zdjęć powstałej wady. 


 11.  Klient ma obowiązek na wezwanie przez Essels International Sp. zo.o. dostarczyć na swój koszt i  ryzyko przedmiot na wskazany adres przez Sprzedawcę Essels International Sp. z o.o.  w celu stwierdzenia wady oraz dokonania napraw. Kupujący zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia zwracanego przedmiotu. Kupujący jest również zobowiązany dostarczyć wraz z zwracanym przedmiotem dowodu zakupu (Faktura Vat / Paragon).   


12.  Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji, w razie braku dostarczenia przez KUPUJĄCEGO paragonu lub Faktury Vat. W takiej sytuacji Essels International Sp z o.o.  nie ponosi kosztów zwrotu przedmiotu.  


13. Essels International Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość  nie przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji, jeżeli przesyłka jest nienależycie zabezpieczona lub uszkodzona. 


 14. Prawidłowo złożona reklamacja będzie rozpatrywana w terminie  14 dni kalendarzowych od dnia skutecznego doręczenia zwracanego w ramach reklamacji przedmiotu wraz z dowodem zakupu tj paragon lub Faktura VAT. 


 15. .Kupujący  zostanie poinformowany przez sprzedawcę Essels International Sp.z o.o. emailowo o decyzji w sprawie zgłoszonej reklamacji oraz o dalszym postępowaniu w celu likwidacji wady. 

  16. W razie niemożności oceny zasadności reklamacji na podstawie dostarczonych dokumentów  takich jak zdjęcia,opis ,SPRZEDAJĄCY Essels International Sp. o.o.  może zażądać udostępnienia przez składającego reklamacje towaru celem przeprowadzenia oględzin.  


17. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, SPRZEDAJĄCY Essels International Sp. z o.o. odeśle/dostarczy przedmiot KUPUJĄCEMU wraz z pisemnym uzasadnieniem odmownej decyzji co do reklamacji. 


18. W razie uwzględnienia przez SPRZEDAJACEGO  reklamacji dotyczącej niezgodności kupionego przedmiotu z umową, SPRZEDAJĄCY nieodpłatnie naprawi przedmiot lub wymieni na nowy niewadliwy egzemplarz.  


19. W przypadku, gdy naprawa lub wymiana  przedmiotu  nie jest możliwa, SPRZEDAJĄCY  zwróci KUPUJĄCEMU - uiszczoną przez niego kwotę  


20. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez SPRZEDAJĄCEGO , KUPUJĄCEMU  przysługuje zwrot kosztów poniesionych w celu dostarczenia  reklamowanego przedmiotu.  

21. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji składający reklamację ponosi jej koszty. 


 22. Jeżeli identyczne przedmioty  nie są dostępne w czasie naprawy , SPRZEDAJACY zastrzega sobie prawo zastąpienia materiałów innymi o tej samej jakości o porównywalnych walorach. 


 23. KUPUJACY uprawniony jest  do odstąpienia od umowy sprzedaży  przedmiotu  zakupionego na Allegro, telefonicznie lub mailowo w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.  


24. Skorzystanie z uprawnień odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14dni od dostarczenia KUPUJACEMU przedmiotu odbywa się poprzez wysłanie drogą mailową na adres essels@o2.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy  


25. .Zwracany przedmiot (na podstawie odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14dni ) musi zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz z dowodem sprzedaży (Paragon / Faktura VAT). 


 26.Koszty dostarczenia przedmiotu ponosi KUPUJĄCY.  Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów przesyłanych „za pobraniem”         


27. Zwrot należności następuje na wskazany przez KUPUJĄCEGO  rachunek bankowy w ciągu 14dni od chwili dostarczenia przez KUPUJĄCEGO zwracanego przedmiotu wraz z dokumentami Paragon / Faktura VAT.  

28. KUPUJĄCY ZOBOWIĄZANY JEST DO (dotyczy mebli indyjskich): - prawidłowego użytkowania przedmiotu, zgodnie z jego przeznaczeniem - utrzymywanie odpowiedniej temperatury w pomieszczeniu (16-28 st .C.) - utrzymanie odpowiedniej wilgotności powietrza w pomieszczeniu (40-60 %)  Przesuszenie lub zawilgocenie drewna wykraczające poza normy podane wyżej  nie może być przedmiotem reklamacji.  Więcej informacji odnośnie warunków reklamacji znajduje się na stronie REKLAMACJA. Link do strony znajduje się na każdej naszej aukcji.  

29. MATERACE:  tolerancja w wysokości materaca wynosi do +/- 10%.  Różnica w wysokości nie podlega reklamcji.



Numer oferty:7896769082
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro