#TM Olej kokosowy Extra Virgin zimnotłoczony 900ml

od
kamilkrupa
17,88
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
103 osoby kupiły 150 sztuk
Liczba sztuk
z 98437 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Pojemność:
      Inna pojemność
    • Rodzaj:
      olej kokosowy
    • Waga (z opakowaniem):
      1200 kg
    • Cechy:
      Nie zawiera cukru, Nie zawiera glutenu, Nie zawiera konserwantów, Nie zawiera laktozy, Nie zawiera oleju palmowego, Nie zawiera orzechów, Nie zawiera soi, Nie zawiera substancji zbrylających, Produkt niesiarkowany, Produkt wegański, Produkt wegetariański

Opis

#TM Olej kokosowy Extra Virgin zimnotłoczony 900ml

Nasz olej kokosowy Extra Virgin uzyskiwany jest metodą zimnego tłoczenia z ręcznie zbieranych, dojrzałych kokosów. Olej jest nieoczyszczony, w pełni naturalny, bez konserwantów, sztucznych barwników i aromatów. Nadaje się idealnie do celów zarówno spożywczych jak i kosmetycznych.

Olej kokosowy jest trwały i stabilny termicznie.  Można go używać do smarowania pieczywa oraz pieczenia.  Bardzo dobrze nadaje się do smażenia. W kosmetyce używany jest m.in. do pielęgnacji matowych i łamliwych włosów oraz suchej i swędzącej skóry głowy. 

Przechowywanie : Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. 

  • Składniki: 100 % Olej kokosowy Extra Virgin
  • Wartości odżywcze w 100g: -
  • Wartość energetyczna: 3700 kJ/ 900 kcal
  • Tłuszcz: więcej niż 98 %
  • w tym tłuszcze nasycone: 93,5 %
  • Węglowodany: < 0,1 %
  • w tym cukry: -
  • Błonnik: <0,5 %
  • Białko: 0,3 %
  • Sól: -

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,91

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,91/5
(146 ocen)
137
6
2
1
0

25 czerwca 2019 od
OK!!!
24 czerwca 2019 od
Jakosc tym razem przecietna wyczuwalne w oleju jakies twarde kuleczki ??? Nie polecam:(
Nie czysty
22 czerwca 2019 od
Smaczny, pachnący!
duża porcja
7 czerwca 2019 od
92g/100g tłuszczów NASYCONYCH !!!!!!!!!!!!
25 maja 2019 od
Polecam. Polują w duchu zero waste na prośbę.
13 maja 2019 od
świetna jakość, a zarazem niska cena, bardzo dobry towar ogolnie
11 maja 2019 od
Dobra cena za nierafinowany olej kokosowy.
29 kwietnia 2019 od
Duża pojemność za dobrą cenę - mam od listopada a nadal połowa produktu jest!
17 kwietnia 2019 od
Super zapach i konsystencja
9 kwietnia 2019 od
ekstra produkt, polecam!
7 kwietnia 2019 od
najlepszy olej kokosowy jakiego używałem
cena/jakość
słoik
30 marca 2019 od
Olej dziwnie miękki i wysącza się z niego "woda" mimo, że w temperaturze pokojowej powinien być stały i twardy.
8 marca 2019 od
ok
28 lutego 2019 od
ok
21 lutego 2019 od
SUPER
OK
NIE DOTYCZY

Dostawa i płatność

od 4,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u kamilkrupa za co najmniej 200.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
4,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4-6 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Allegro Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4-6 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 pobranie
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
15,87 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.H. KruKam
Marklowicka 21B
44-300 Wodzisław Śląski
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas

towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z

tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z

reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również

na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie

gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich

uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą

odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie

zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest

określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami

Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku

przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży

konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze

141, poz. 1176 ze zm.).

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada

fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania

Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które

istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny

tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Marklowicka 21B, 44-300 Wodzisław Śląski lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na

adres: sklep@krukam.pl.

W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,

w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia

produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo

odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy

rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają

formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem

zalecanego opisu reklamacji.

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany

dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Marklowicka 21B, 44-300 Wodzisław Śląski. Jeżeli

jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie

byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w

miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt

dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego

konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni

kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za

Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie

będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo

przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi

odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do

przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego

konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony

Konkurencji i Konsumentów pod adresem:

https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy

(telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców

Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy

konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów

konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z

pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o

rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na

stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania

sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez

Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub

organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.

Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są

między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem

infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 -

18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego

systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu

unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę

internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących

do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z

internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie

samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i

Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
F.H. KruKam
Marklowicka 21B
44-300 Wodzisław Śląski
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących

konsumentami.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych

odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego

upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie

na adres: ul. Marklowicka 21B, 44-300 Wodzisław Śląski lub w formie elektronicznej za

pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@krukam.pl.

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to

obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której

Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa

sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego

osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele

Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie

ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów

przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych

umów – od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od

dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie

upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam

odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Marklowicka 21B, 44-300 Wodzisław Śląski.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem

korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i

funkcjonowania Towaru.

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od

dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi

wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem

dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego

niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje

zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument,

chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego

z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od

konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego

odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły

sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do

zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w

odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za

wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że

po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w

której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według

specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w

której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki

termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany

w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze

względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało

otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po

dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi

rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo

programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie

zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z

wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na

nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą

konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go

przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

kamilkrupa

O sprzedającym

kamilkrupa

98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:05

Dane firmy

Kamil Krupa
F.H. KruKam
Nowowiejska 1c/7
45-460 Opole
REGON: 160790334
NIP: 7542972648

Kontakt

  • 323****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta kamilkrupa jest KAMIL KRUPA prowadzący działalność gospodarczą pod firmą F.H. KruKam Kamil Krupa wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 7542972648, REGON 160790334. 

Dane kontaktowe Sprzedającego: 

Adres do doręczeń: Marklowicka 21B, 44-300 Wodzisław Śląski

Adres e-mail: allegro@krukam.pl

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący, 

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy. 

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. 

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów, 

Sklep KruKam


PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.

Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów. 

POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY 

Informacje dotyczące płatności 

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność” 

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. 

Informacje o dostawie 

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa” 

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa; (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). 

Administrator danych osobowych 

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. 

Cel zbierania danych i odbiorcy danych 

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. 

W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. 

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania 

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. 

Dobrowolność podania danych osobowych 

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 

Prawo właściwe, język 

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.

Numer oferty:7327401643
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro