, , ,

TIMBERLAND CLASSIC 6 10760 TRAPERY DZIECIĘCE 24H

od
Super Sprzedawcy
debrande
279,00
Allegro Smart!
Liczba par
z 6 par
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rozmiar:
      34
    • Bohater:
    • Kolor:
      brązowy, beżowy
    • Długość wkładki wew.:
      20.5 cm
    • Materiał:
      Skóra naturalna
    • Rodzaj zapięcia:
      Sznurowadła
    • Dodatkowe informacje:
      Sztywny zapiętek
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki

Opis

AUKCJA DOTYCZY ROZMIARU 34 ( 20.5 )

TIMBERLAND CLASSIC 6 (10760)

  • Producent: TIMBERLAND; Model: CLASSIC 6  10760
  • CENA KATALOGOWA: 849,99 zł
  • Kolor: MIODOWY
  • Cholewka - skóra naturalna nubuk; od wewnątrz skórzana wyściółka połączona z materiałem tekstylnym
  • obuwie nowe, oryginalne, z kompletem metek producenta, zapakowane w karton

BUTY DZIECIĘCE TIMBERLAND: TIMBERLAND CLASSIK 6 to ponad czasowa klasyka dla Twojego dziecka. Wytrzymałe skórzane obuwie wyposażone zostało w specjalnie uszczelnioną konstrukcję na szwie, niebrudzącą, odporną na ścieranie lekką podeszwę, cholewkę wodoodporną.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Poznań, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
1 dzień roboczy
z pakietem
0,00 zł
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
12,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
16,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Użytkownik ma prawo do reklamacji produktu w ciągu 2 lat od zakupu. 

DEBRANDE Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 14 dni, w innym przypadku uznaje się reklamację za zasadną. 

DEBRANDE Sp. z o.o. ma na uwadze przede wszystkim zadowolenie Użytkownka, dlatego też bierze pod uwagę żądania Użytkownika wskazane w formularzu reklamacyjnym i zobowiązuje się do:

- wymiany wadliwej rzeczy na pełnowartościową (w miarę dostępności produktu) lub 

- usunięcia wady, jeśli produkt nie był już wcześniej wymieniany lub naprawiany lub 

- obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy i zwrotu środków 

Reklamacji podlegają ukryte wady produktu będące skutkiem procesu produkcyjnego lub wad materiałowych. Podstawą reklamacji nie mogą być przypadki: 

a) różnic w barwie rzeczywistej produktu, a tą zaprezentowaną na zdjęciach zamieszczonych w opisie produktu. Odbiór barwy jest subiektywny i zależny od wielu czynników, jak na przykład parametry monitora, ustawiony kontrast, parametry karty graficznej, natężenie światła, indywidualny odbiór barwy przez użytkownika; 

b) różnic w rzeczywistych wymiarach produktu (dot. odzieży) w porównaniu z wymiarami podanymi w opisie aukcji, nie przekraczające 2 cm. Różnica w poszczególnych wymiarach wynosząca maksymalnie 2 cm stanowi dopuszczalny błąd pomiarowy wynikający m. in. z ułożenia materiału, miejsca przyłożenia miarki, elastyczności tkaniny. 

c) uszkodzeń mechanicznych będących wynikiem niewłaściwego użytkowania produktu lub niedotrzymania warunków prania i czyszczenia wskazanych na metce przez producenta, uszkodzeń będących wynikiem braku lub niewłaściwej konserwacji czy naturalnego zużycia; 

Użytkownik powinien odesłać reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz z paragonem fiskalnym na adres: 

DEBRANDE Sp. z o.o. 

ul. Obornicka 227

60-650 Poznań 

tel. 575695711

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI: 

http://allegro.debrande.pl/Formularz_reklamacji.pdf 

Użytkownik reklamujący produkt w przypadkach uzasadnionych może rościć o zwrot kosztów przesyłki zwrotnej, jednak nie większy niż kwoty podane w zakładce "dostawa i płatność". Taki zwrot następuje jedynie na podstawie faktury VAT, pobranej przez użytkownika przy nadawaniu przesyłki. Faktura musi być dołączona do przesyłki zwrotnej i wystawiona na dane: 

Debrande sp. z o.o. 

ul. Ksawerego Zakrzewskiego 11E 

61-693 Poznań 

NIP - 7831731299

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Debrande sp. z o.o.
ul. Obornicka 227
60-650 Poznań
Dodatkowe informacje

Użytkownik ma prawo do reklamacji produktu w ciągu 2 lat od zakupu. 

DEBRANDE Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 14 dni, w innym przypadku uznaje się reklamację za zasadną. 

DEBRANDE Sp. z o.o. ma na uwadze przede wszystkim zadowolenie Użytkownka, dlatego też bierze pod uwagę żądania Użytkownika wskazane w formularzu reklamacyjnym i zobowiązuje się do:

- wymiany wadliwej rzeczy na pełnowartościową (w miarę dostępności produktu) lub 

- usunięcia wady, jeśli produkt nie był już wcześniej wymieniany lub naprawiany lub 

- obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy i zwrotu środków 

Reklamacji podlegają ukryte wady produktu będące skutkiem procesu produkcyjnego lub wad materiałowych. Podstawą reklamacji nie mogą być przypadki: 

a) różnic w barwie rzeczywistej produktu, a tą zaprezentowaną na zdjęciach zamieszczonych w opisie produktu. Odbiór barwy jest subiektywny i zależny od wielu czynników, jak na przykład parametry monitora, ustawiony kontrast, parametry karty graficznej, natężenie światła, indywidualny odbiór barwy przez użytkownika; 

b) różnic w rzeczywistych wymiarach produktu (dot. odzieży) w porównaniu z wymiarami podanymi w opisie aukcji, nie przekraczające 2 cm. Różnica w poszczególnych wymiarach wynosząca maksymalnie 2 cm stanowi dopuszczalny błąd pomiarowy wynikający m. in. z ułożenia materiału, miejsca przyłożenia miarki, elastyczności tkaniny. 

c) uszkodzeń mechanicznych będących wynikiem niewłaściwego użytkowania produktu lub niedotrzymania warunków prania i czyszczenia wskazanych na metce przez producenta, uszkodzeń będących wynikiem braku lub niewłaściwej konserwacji czy naturalnego zużycia; 

Użytkownik powinien odesłać reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz z paragonem fiskalnym na adres: 

DEBRANDE Sp. z o.o. 

ul. Obornicka 227

60-650 Poznań 

tel. 575695711

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI: 

http://allegro.debrande.pl/Formularz_reklamacji.pdf 

Użytkownik reklamujący produkt w przypadkach uzasadnionych może rościć o zwrot kosztów przesyłki zwrotnej, jednak nie większy niż kwoty podane w zakładce "dostawa i płatność". Taki zwrot następuje jedynie na podstawie faktury VAT, pobranej przez użytkownika przy nadawaniu przesyłki. Faktura musi być dołączona do przesyłki zwrotnej i wystawiona na dane: 

Debrande sp. z o.o. 

ul. Ksawerego Zakrzewskiego 11E 

61-693 Poznań 

NIP - 7831731299

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Debrande sp. z o.o.
ul. Obornicka 227
60-650 Poznań
Dodatkowe informacje

Użytkownik zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) może odstąpić od umowy kupna towaru zawieranej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. 

Użytkownik jest zobowiązany do zgłoszenia DEBRANDE Sp. z o.o. chęci dokonania zwrotu produktu w formie mailowej (allegro@debrande.pl). Od tego momentu Użytkownik ma 14 dni na odesłanie zwrotu do sprzedającego. 

Użytkownik jest zobowiązany do odesłania zwracanych produktów w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem metek na adres: 

DEBRANDE Sp. z o.o. 

ul. Obornicka 227 

60-650 Poznań 

tel. 575695711

Do przesyłki prosimy dołączyć paragon fiskalny oraz wypełniony formularz zwrotu. 

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU:

http://allegro.debrande.pl/Formularz_zwrotu.pdf 

DEBRANDE Sp. z o.o. zastrzega, że przesyłki nadawane przez użytkowników jako pobraniowe nie są odbierane. 

DEBRANDE Sp. z o.o. zobowiązuje się do zwrotu należności użytkownikowi z tytułu rozwiązania umowy kupna/sprzedaży bezpośrednim przelewem na wskazane przez użytkownika konto bankowe bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odebrania przesyłki zwrotnej.


 

Wymiana


DEBRANDE Sp.z o.o. umożliwia swoim użytkownikom wymianę produktu w przypadkach nietrafionego rozmiaru, braku zadowolenia z produktu lub w każdym innym przypadku.

Użytkownik jest zobowiązany do zgłoszenia DEBRANDE Sp. z o.o. chęci dokonania wymiany produktu w formie mailowej lub telefonicznej. Po ustaleniu szczegółów wymiany i potwierdzeniu dostępności produktów, 

Użytkownik zobowiązany jest do odesłania wymienianego produktu w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu oraz z kompletem metek na adres:

Debrande sp. z o.o. 

ul. Obornicka 227 

60-650 Poznań

tel. 575 695 711

Do przesyłki należy dołączyć paragon fiskalny oraz wypełniony formularz wymiany.

POBIERZ FORMULARZ WYMIANY:

http://allegro.debrande.pl/Formularz_wymiany.pdf

DEBRANDE Sp. z o.o. zastrzega, że przesyłki nadawane przez użytkowników jako pobraniowe nie są odbierane.

Realizacja wymiany jest zależna od dostępności interesującego użytkownika produktu.

Koszty przesyłki związanej z wymianą produktów ponosi użytkownik i muszą zostać uregulowane przez użytkownika bezpośrednim przelewem na konto przed realizacją wymiany z podaniem nicku z allegro w tytule przelewu.

DEBRANDE Sp.z o.o. zastrzega, że bez konieczności dopłaty za produkt możliwa jest jedynie wymiana produktów pochodzących z tej samej grupy cenowej. Jeśli cena produktu na wymianę jest wyższa, użytkownik jest zobowiązany do pokrycia różnicy w cenie, przelewając stosowną kwotę na konto z podaniem nicku z Allegro. Natomiast jeśli cena produktu na wymianę jest niższa, DEBRANDE Sp.z o.o. zobowiązuje się do zwrotu różnicy w cenie użytkownikowi bezpośrednim przelewem na wskazane konto w terminie 14 dni od realizacji wymiany.

O sprzedającym

debrande

O sprzedającym

debrande

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:37

Dane firmy

Debrande sp. z o.o.
Obornicka 227
60-650 Poznań
REGON: 362642608
NIP: 783-173-12-99

Kontakt

  • 575****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Debrande sp. z o.o. 

ul. Obornicka 227

60-650 Poznań 

NIP: 783-173-12-99 

REGON: 362642608 

KRS: 0000600263

tel. 575695711

mail: allegro@debrande.pl

nr konta: PKO Bank Polski  15 1020 4027 0000 1402 1393 2365

Pozostałe informacje

Płatność

Możliwe są trzy formy płatności:

a) Bezpośredni przelew na nasze konto bankowe:

Debrande sp. z o.o.

ul. Obornicka 227

60-650 Poznań

Polska

Numer konta: 15 1020 4027 0000 1402 1393 2365

W tytule przelewu należy koniecznie wpisać nick z allegro i numer aukcji

b) Płatność przez system PAYU

c) Płatność za pobraniem - płatność za zamówienie przy jego odbiorze.


Użytkownik ma obowiązek uiszczenia wpłaty za zamówienie w terminie nie przekraczającym 7 dni, po przekroczeniu którego transakcja jest anulowana i zgłaszana serwisowi allegro w celu zwrotu prowizji za transakcję.


Dostawa zamówienia i koszty transportu


Dokładamy wszelkich starań, by zamówienia zostały zrealizowane jak najszybciej. Kompletne zamówienia złożone do godziny 12:00 z potwierdzoną płatnością lub za pobraniem przekazywane są do wysyłki jeszcze tego samego dnia. 


Wysyłka zamówień następuje jedynie w dni robocze.


Zamówienia są dostarczane za pośrednictwem Allegro - InPost lub Patron Service w opcjach:

- Allegro Paczkomaty InPost - dostawa w 1 - 2 dni robocze od momentu nadania

- kurier Inpost - - dostawa w 1 dzień roboczy od momentu nadania


Koszt transportu ponosi użytkownik i nie podlega on negocjacjom. Koszty dostawy podane są w zakładce "dostawa i płatność".


DEBRANDE Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie dostawy zamówienia spowodowane:


a) błędnymi lub niepoprawnymi danymi adresowymi podanymi przez użytkownika

b) działaniem spedytora


Jeśli podczas transportu zamówienia przesyłka lub towar w niej zawarty uległy uszkodzeniu, użytkownik ma obowiązek spisać, w obecności osoby dostarczającej przesyłkę protokół reklamacyjny. Reklamacje ze względu na uszkodzenie przesyłki podczas transportu rozpatrywane są przez przewoźnika.


Użytkownik ma obowiązek sprawdzić zamówione produkty bezpośrednio po otrzymaniu przesyłki. 


Wszelkie roszczenia użytkownika z tytułu niedopełnienia umowy dostawy lub

uszkodzenia mechanicznego przesyłki i produktów w niej zawartych podczas

transportu wygasają w momencie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń w obecności osoby dostarczającej zamówienie. 


Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych niewidocznych w momencie dostawy (dot. produktów nieużytkowanych) prosimy zgłaszać niezwłocznie, niepóźniej niż w

terminie 14 dni od chwili odbioru zamówienia.


Wymiana


DEBRANDE Sp.z o.o. umożliwia swoim użytkownikom wymianę produktu w przypadkach nietrafionego rozmiaru, braku zadowolenia z produktu lub w każdym innym przypadku.


Użytkownik jest zobowiązany do zgłoszenia DEBRANDE Sp. z o.o. chęci dokonania wymiany produktu w formie mailowej lub telefonicznej. Po ustaleniu szczegółów wymiany i potwierdzeniu dostępności produktów, 


Użytkownik zobowiązany jest do odesłania wymienianego produktu w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu oraz z kompletem metek na adres:


Debrande sp. z o.o. 

ul. Obornicka 227 

60-650 Poznań

tel. 575 695 711


Do przesyłki należy dołączyć paragon fiskalny oraz wypełniony formularz wymiany.


POBIERZ FORMULARZ WYMIANY:

http://allegro.debrande.pl/Formularz_wymiany.pdf


DEBRANDE Sp. z o.o. zastrzega, że przesyłki nadawane przez użytkowników jako pobraniowe nie są odbierane.

Realizacja wymiany jest zależna od dostępności interesującego użytkownika produktu.

Koszty przesyłki związanej z wymianą produktów ponosi użytkownik i muszą zostać uregulowane przez użytkownika bezpośrednim przelewem na konto przed realizacją wymiany z podaniem nicku z allegro w tytule przelewu.


DEBRANDE Sp.z o.o. zastrzega, że bez konieczności dopłaty za produkt możliwa jest jedynie wymiana produktów pochodzących z tej samej grupy cenowej. Jeśli cena produktu na wymianę jest wyższa, użytkownik jest zobowiązany do pokrycia różnicy w cenie, przelewając stosowną kwotę na konto z podaniem nicku z Allegro. Natomiast jeśli cena produktu na wymianę jest niższa, DEBRANDE Sp.z o.o. zobowiązuje się do zwrotu różnicy w cenie użytkownikowi bezpośrednim przelewem na wskazane konto w terminie 14 dni od realizacji wymiany.

Numer oferty: 8490950912

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro