Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
GRYMEL_pl

THE LAST OF US PART 2 II PLAYSTATION 4 PL + BONUSY

od
GRYMEL_pl - 99,6%
Allegro Smart!
28 osób kupiło 28 sztuk
Przedsprzedaż
Wysyłka od 19 cze.
Dostawa od 6,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 472 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Wersja językowa:
    • Tytuł:
      The Lasy of Us Part II
    • Tryb gry:
      singleplayer
    • Platforma:
      PS4

Opis

OFICJALNA POLSKA DYSTRYBUCJA I OKŁADKA

PLANOWANA WYSYŁKA W DNIU PREMIERY LUB DZIEŃ PRZED PREMIERĄ

Tytuł: The Last Us Part II

Stan: Nowa

Premiera: 19.06.2020

Platforma: PlayStation 4

Producent: Naughty Dog

Wersja językowa: PL (dubbing)

Zamawiając przed premierą otrzymasz egzemplarz gry z dwustronną okładką oraz bonusy:

  • ulepszenie - większa pojemność magazynka
  • podręcznik do wytwarzania przedmiotów (cyfrowy)

Zmierz się z tragicznymi konsekwencjami działań Ellie – zarówno fizycznymi, jak i emocjonalnymi.

Pięć lat po pełnej niebezpieczeństw podróży przez wyniszczone epidemią Stany Zjednoczone Ellie i Joel osiedli w Jackson, Wyoming. Życie w prosperującej społeczności tych, którym udało się przetrwać, dało im spokój i poczucie stabilności mimo nieustającego zagrożenia ze strony zarażonych i innych, bardziej zdesperowanych ocalałych.

Gdy brutalne wydarzenie zakłóca ten spokój, Ellie wyrusza w drogę, by wywrzeć sprawiedliwą pomstę. Odławiając winnych jeden po drugim, musi zmierzyć się z niszczycielskimi skutkami swoich działań.

Główne cechy:

Skomplikowana, pełna emocji opowieść

Doświadcz narastających, moralnych konfliktów spowodowanych przez nieustające dążenie Ellie do zemsty. Błędne koło przemocy, które po sobie pozostawia, zmusi Cię do zastanowienia się nad tym, czym jest dobro, a czym zło, co jest słuszne, a co nie, kto jest bohaterem, a kto złoczyńcą.

Piękny, ale niebezpieczny świat

Wyrusz w podróż wraz z Ellie, spośród sielskich gór i lasów Jackson w porośnięte bujną roślinnością ruiny metropolitalnego Seattle. Będziecie spotykać nowe grupy tych, którzy przeżyli, wędrować przez nieznane, zdradzieckie lokalizacje, oglądać przerażające formy zakażonych.

Ożywione przez najnowszą wersję silnika Naughty Dog postacie i otoczenie są bardziej realistyczne i pełne szczegółów niż kiedykolwiek.

Pełna akcji, emocji i poczucia desperacji rozgrywka typu survival

Nowe i udoskonalone systemy rozgrywki pozwalają Ellie walczyć ze śmiertelnie niebezpiecznymi przeszkodami podczas jej wędrówki przez wrogi świat. Poczuj jej desperacką walkę dzięki ulepszonym funkcjom, takim jak intensywna walka wręcz, płynne ruchy czy dynamiczne skradanie się.

Szeroka gama broni, przedmiotów do wyprodukowania, umiejętności i aktualizacji pozwala dopasować to, co potrafi Ellie, do Twojego stylu gry.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 6,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Zielona Góra, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
za 20 - 22 dni w punkcie
z pakietem
0,00 zł
za 20 - 22 dni w punkcie
Automat Pocztowy
9,99 zł
za 20 - 23 dni w punkcie
z pakietem
0,00 zł
za 20 - 23 dni w punkcie
Orlen
9,99 zł
za 20 - 23 dni w punkcie
z pakietem
0,00 zł
za 20 - 23 dni w punkcie
Poczta Polska
9,99 zł
za 20 - 23 dni w punkcie
z pakietem
0,00 zł
za 20 - 23 dni w punkcie
RUCH
9,99 zł
za 20 - 23 dni w punkcie
z pakietem
0,00 zł
za 20 - 23 dni w punkcie
Żabka
9,99 zł
za 20 - 23 dni w punkcie
z pakietem
0,00 zł
za 20 - 23 dni w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
za 17 dni w punkcie
za 17 dni w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
11,99 zł
za 20 - 23 dni u Ciebie
za 20 - 23 dni u Ciebie
Kurier DPD
18,90 zł
za 20 - 21 dni u Ciebie
za 20 - 21 dni u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
6,99 zł
za 21 - 24 dni u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
za 21 - 24 dni u Ciebie
List polecony priorytetowy
14,90 zł
za 20 - 23 dni u Ciebie
za 20 - 23 dni u Ciebie

Punkty odbioru

Grymel.pl
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra
woj. lubuskie
email: sklep@grymel.pl
tel.: 68 414 55 00

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar natychmiast.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i 

     pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w 

     przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep 

     nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 4.  Prawo do  odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o  dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym.
 

5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze 

     świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego  towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej  reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny,  pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu  wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub  zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty  związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca 

     natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności 

     towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od 

     stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

7. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest 

     uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed 

     odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. 

     W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W 

     przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie 

      przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i  skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.
 8.   Konsument może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja  (w ramach  której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają  nieporozumienie przy  udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne  (rozpoznanie sporu  następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę  rozstrzygania  sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie  dobrowolności.  Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta  odpowiedniego  wniosku w instytucji zajmującej się polubownym  rozstrzyganiem sporów,  tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów  (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie  rozstrzygnięcia sporu  konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji  społecznych do spraw ochrony  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej (stały  polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady  dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach  internetowych ww. instytucji.  Ważne informacje w tym zakresie można  uzyskać pod następującymi  adresami internetowymi Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
 


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Grymel
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i 

     pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w 

     przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep 

     nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 4.  Prawo do  odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o  dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym.
 

5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze 

     świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego  towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej  reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny,  pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu  wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub  zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty  związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca 

     natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności 

     towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od 

     stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

7. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest 

     uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed 

     odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. 

     W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W 

     przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie 

      przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i  skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.
 8.   Konsument może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja  (w ramach  której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają  nieporozumienie przy  udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne  (rozpoznanie sporu  następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę  rozstrzygania  sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie  dobrowolności.  Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta  odpowiedniego  wniosku w instytucji zajmującej się polubownym  rozstrzyganiem sporów,  tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów  (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie  rozstrzygnięcia sporu  konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji  społecznych do spraw ochrony  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej (stały  polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady  dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach  internetowych ww. instytucji.  Ważne informacje w tym zakresie można  uzyskać pod następującymi  adresami internetowymi Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Grymel
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zwroty i reklamacje 1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów. 2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 4. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu. Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. 6. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.


O sprzedającym

GRYMEL_pl

O sprzedającym


99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 05:05

Dane firmy

Remigiusz Miller
"REMER" Remigiusz Miller
Racula - Bojka 6
66-004 Zielona Góra
REGON: 080354193
NIP: 973-088-32-70

Kontakt

  • 68 *** ** ** ()

Informacje o sprzedającym

Nasz sklep działa już na rynku gier ponad 10 lat. Od tego czasu wiele w branży się zmieniło, w tym także i my. Zrealizowaliśmy setki tysięcy zamówień, budując w tym czasie bardzo dużą grupę zadowolonych i stałych Klientów. Współpracujemy ze wszystkimi wydawcami gier w Polsce, jak i z wieloma za granicą. Idąc za rozwijąjącą się dystrybucją cyfrową, w naszej ofercie pojawiło się także tysiące tytułów w formie elektronicznej na PC. Ostatnie lata to także rozszerzenie naszego asortymentu o gry planszowe, gadżety dla graczy, kubki, koszulki, czapki i wiele innych. Możecie u nas znaleźć także artykuły szkolne dla dzieci, tj. plecaki, piórkniki, worki na buty, zeszyty itp. 


  • Korzystając z naszych ofert masz pewność zakupu z legalnego źródła oraz otrzymania dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT na życzenie.
  • Masz wątpliwości co do oferowanego przez nas produktu lub już tego, który otrzymałeś? Nie wahaj się zapytać, a odpowiemy na Twoje pytanie i pomożemy Ci w problemie.
  • Prosimy po zakupie o wybór formy dostawy oraz płatności, abyśmy wiedzieli jak zrealizować twoje zamówienie
  • Zwracaj proszę uwagę na czas wysyłki w ofercie, z której korzystasz. Część produktów jest przedpremierowych z konkretną datą premiery i wysyłki, bądź też jest w trakcie dostawy. Wszystkie informacje o czasie wysyłki znajdziesz w opisie oraz w polu"czas wysyłki"
  • Jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00 w dzień roboczy i ma czas dostawy "natychmiast", to jeśli nie wystąpią żadne nieprzewidziane przypadki, zostanie wysłanego tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 przechodzą do realizacji na następny dzień roboczy
  • Jeśli dokonałeś zakupu przez pomyłkę, to poinformuj nas o tym jak najszybciej, ułatwi nam to znacznie pracę, a Ty nie będziesz otrzymywał automatycznych przypomnień o złożonym zamówieniu
  • Jesteś niezadowolony z transakcji? Skontaktuj się z nami przed wystawieniem negatywnej opinii, a na pewno dojdziemy do porozumienia :)
  • Wybierając przesyłkę z płatnością przy odbiorze, prosimy o przygotowanie gotówki do zapłaty kurierowi (kurier nie ma obowiązku posiadać drobnych do wydania), aby paczka niepotrzebnie nie wróciła do nas, generując po naszej stronie niepotrzebne koszta
  • Zamówienie przedpremierowe można składać tylko z płatnością z góry
  • Zamówienie oczekuje maksymalnie 7 dni na zaksiegowanie wpłaty (w przypadku wyboru płatności z góry)
  • Chcesz odstąpić od umowy po zakupie? Masz na to 14 dni. Poinformuj nas o tym przed odesłaniem towaru, abyśmy wiedzieli od kogo i dlaczego otrzymujemy zwrot.
  • Pamiętaj proszę, że zgodnie z ustawą produkty elektroniczne nie podlegają prawie zwrotu.


Masz inne pytania? Zapraszamy do kontaktu.


Nasza infolinia działa od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:00. Możesz z nami skontaktować się także poprzez formuarz kontaktowy Allegro.pl, wysyłając wiadomość na Facebook-u lub mailowo.


Pozdrawiamy,


Zespół GRYMEL_pl

Pozostałe informacje

Punkt odbiorów osobistych

GRYMEL

ul. Ogrodowa 36

65-461 Zielona Góra



Numer oferty: 9242675892

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka