Tester sieci LAN RJ45/BNC VOICE REPORT LCD SC6106

od
Super Sprzedawcy
Stratos_JW
119,00
Allegro Smart!
2 osoby kupiły 3 sztuki
Liczba sztuk
z 25 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0.44 kg

Opis

Tester okablowania sieciowego RJ45/BNC UTP/FTP/STP, komunikaty głosowe, wyświetlacz LCD SC6106

nr katalogowy: 19394

Opis przedmiotu

Karta katalogowa, hiperlink do strony producenta oraz szczegółowa specyfikacja dostępna jest pod adresem: wwww.stratos.pl/strony/19394.htm

Oferowany tester jest narzędziem do szybkiego i wygodnego testowania sieci i przewodów wykonanych z każdego rodzaju skrętki, zarówno nieekranowanej (UTP) jak i ekranowanej (FTP, STP). Tester może również sprawdzać poprawność instalacji wykonanych z kabla współosiowego (koncentryka). Tester pozwala na sprawdzenie zarówno poprawności połączeń jak i zgodności ze standardami T568A/B T258A, 10Base-T oraz Token Ring. Tester posiada gniazda RJ45 oraz adaptery RJ45-BNC i RJ45-2xkrokodylek - tak więc można testować kable i odcinki sieci zakończone wtykami RJ45 lub BNC a także kable bez zakończeń wtykowych (żyły do testów chwytane są krokodylkami).

Tester składa się z dwóch części: jednostki głównej-nadajnika oraz odbiornika pozwalających na wygodne testowanie elementów sieci o długości do 300m (500m w przypadku kabla koncentrycznego zakończonego BNC). Kable można testować na dwa sposoby - lokalnie, używając wyłącznie jednostki głównej lub zdalnie, używając jednostki głównej i odbiornika. Testowanie lokalne jest wygodne w przypadku sprawdzania kabli (patchcordów) zaś testowanie zdalne - w przypadku testowania ułożonych już odcinków sieci gdy oba końce testowanego odcinka znajdują się w odległych miejscach (np. na różnych piętrach). Jeden koniec testowanego przewodu należy podłączyć do jednostki głównej (gniazdo MAIN), drugi koniec należy podłączyć do drugiego gniazda jednostki głównej (gniazdo LOOPBACK) lub do odbiornika.

Po uruchomieniu i wyborze rodzaju testowanego kabla (UTP, FTP, TELEPHONE, BNC) tester sprawdza badany przewód i prezentuje optycznie (na 4 wierszowym 9-sto znakowym wyświetlaczu LCD) oraz dźwiękowo (komunikatami w języku angielskim):

  • mapę połączeń (z informacją o poprawnym lub błędnym połączeniu)
  • zwarcia między przewodami
  • przerwy (rozwarcia) testowanych przewodów
  • błędne połączenia przewodów (np. końcówka nr 1 na jednym końcu trafia na nr 2 na drugim końcu testowanego odcinka sieci).

Ciekawą i niespotykaną w tego typu testerach funkcją są głosowe komunikaty o wynikach testów pozwalające wykonywać pomiary bez konieczności odczytywania wyników z ekranu LCD.

Uwaga! Testów można dokonywać tylko przy przewodach odłączonych od sprzętu (aktywnej instalacji). Testy przeprowadzane na aktywnych kablach (pod napięciem, podłączonych np. do sieci LAN lub telefonicznej) mogą być przyczyną uszkodzenia testera.

Dane techniczne

  • Typ badanych przewodów: RJ45, BNC, kable dwużyłowe bez końcówek
  • Maksymalna długość testowanych przewodów: do 300m dla kabli RJ45, do 500m dla kabli BNC
  • Napięcie zasilania: 6V (4 x bateria R3 AAA - w komplecie z testerem)
  • Wymiary jednostki głównej - nadajnika (długość/szerokość/wysokość): 123/67/24
  • Wymiary odbiornika (długość/szerokość/wysokość): 77/38/21mm
  • Masa (komplet nadajnik + odbiornik): ok. 150g
  • Komplet zawiera jednostkę główną - nadajnik, odbiornik, 4 baterie R3 AAA, 2 adaptery RJ45-2xkrokodyek (2 żyły), 2 adaptery RJ45-BNC oraz instrukcję obsługi.

Specyfikacja i szczegółowe parametry dostępne są pod adresem www.stratos.pl/specyfikacje/19394.pdf

Oferowany przez nas produkt jest towarem nowym, nieużywanym, zapakowanym fabrycznie. Oferowany przedmiot tak jak wszystkie sprzedawane przez nas artykuły jest towarem aktualnie dostępnym w naszym magazynie co umożliwia natychmiastową wysyłkę. Wraz z zakupionym towarem otrzymujecie Państwo dokument sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego (domyślnie) lub faktury VAT (na życzenie).

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
4-5 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
4-5 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
15,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
19,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

STRATOS JAROSŁAW WASILEWSKI
Kasprowicza 107
01-823 Warszawa
woj. mazowieckie
email: allegro@stratos.pl
tel.: 22 8348830

poniedziałek - piątek
09:30 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Stratos Jarosław Wasilewski
Kasprowicza 107
01-823 Warszawa
Dodatkowe informacje

  • W przypadku gdy dokonujecie Państwo zakupów w naszej firmie w celach związanych z działalnością gospodarczą (dokumentowane fakturą VAT wystawioną dla firmy), na zakupione towary udzielamy rękojmi na okres 1 roku od daty zakupu (zgodnie z kodeksem cywilnym art. 556-581 ustawy z dnia 23.04.1964r). 
  • W przypadku gdy dokonujecie Państwo zakupów w naszej firmie jako osoba fizyczna, korzystającą ze naszego sklepu internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową to podlegacie Państwo dodatkowej ochronie Konsumenckiej i przysługują Wam szczególne prawa z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru przez okres 2 lat. Tak więc macie Państwo prawo w terminie 2 lat zareklamować niezgodność towaru z umową oraz wady, które istniały w chwili zakupu towaru lub wynikły z przyczyny tkwiącej w produkcie. Jeżeli sprzedany produkt ma istotną wadę - a my nie możemy niezwłocznie wady usunąć (przez naprawę lub wymianę wadliwego przedmiotu lub jego części) - możecie Państwo żądać od nas naprawy, wymiany, obniżenia ceny, lub zwrotu zapłaty. 
  • Aby złożyć reklamację, musicie Państwo poinformować nas o tym wysyłając do nas pismo e-mailowo na adres reklamacje@stratos.pl lub listem poleconym na adres naszej siedziby. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego dostępnego pod adresem http://www.stratos.pl/protokol/protokol_reklamacji.pdf lub sformułować pismo samodzielnie pamiętając o przesłaniu informacji o zwracanym towarze, rodzaju i dacie wystąpienia niezgodności/wady, swoich danych, nicku Allegro oraz sposobie, w jaki mamy usuąć reklamowaną wadę. 
  • Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, o jej uznaniu lub odrzuceniu zostaniecie Państwo poinformowani pocztą elektroniczną. W przypadku braku odpowiedzi w wyznaczonym terminie reklamacja automatycznie zostaje uznana. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie w możlwie jak najszybszym terminie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe - zwrócona zostanie Państwu równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne towary do wyboru.
  • Reklamowany towar należy przesłać na adres naszej siedziby na własny koszt paczką pocztową ekonomiczną nieubezpieczoną, (w przypadku uznania reklamacji zwracamy koszt takiej przesyłki lub odbieramy reklamowany towar od Państwa we własnym zakresie).

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Stratos Jarosław Wasilewski
Kasprowicza 107
01-823 Warszawa
Dodatkowe informacje

  • Prawo do odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie Konsumentów czyli osób które dokonały zakupów w naszej firmie jako osoba fizyczna, w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową. 
  • Mają Państwo prawo odstąpić od umowy kupna towaru w terminie 14 dni (od momentu otrzymania przesyłki) bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy,  proszę wypełnić formularz odstąpienia od umowy. W  tym celu należy: - zalogować się na swoje konto Allegro - wybrać  zakładkę Moje zakupy - znaleźć zakupy do zwrotu - kliknąć link szczegóły  zakupu - liknąć link zwróć część lub całość  zakupu - zaznaczyć towary do zwrotu - podać dane rachunku bankowego - kliknąć przycisk Odstępuję od umowy  

Zwracany towar proszę odesłać na nasz adres:

Stratos Jarosław Wasilewski

01-823 Warszawa

ul. Kasprowicza 107

tel 228348839

  • Proszę pamiętać, że towar nie powinien nosić śladów używania (będziemy go  ponownie sprzedawać). Mamy prawo obciążyć Państwa kosztami zmniejszenia wartości  zwracanego towaru, jeśli ślady zużycia wskazują na korzystanie z niego w sposób  inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania  rzeczy. 
  • Do przesyłki proszę dołączyć oryginał  paragonu fiskalnego (bez niego zgodnie z Rozporządzenie Ministra  Finansów z dnia 14 marca 2013 r. w sprawie kas rejestrujących - Dziennik  Ustaw 2013 poz 363 - nie możemy zaksięgować zwrotu towaru).Jeśli zwracacie Państwo część towaru - dokonamy zwrotu należności wyłącznie  za zwrócone przedmioty i wystawimy i prześlemy paragon różnicowy na pozostawione  przedmioty. Jeśli zwracacie Państwo całość zakupów to w zwrócimy  należność za całość zakupów wraz z kosztem wysyłki (wyjątkiem jest zakup  dokonany w opcji wysyłki SMART - wtedy zgodnie z regulaminem Allegro koszt  wysyłki nie jest zwracany).
  • Wystąpimy o zwrot prowizji którą pobrało od nas  Allegro z tutułu sprzedaży zwracanych przez Państwo towarów. Proszę o potwierdzenie tego faktu gdy obsługa Allegro  zwróci sie do Państwa z taką prośbą weryfikując nasze  zgłoszenie.
  • Po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy mają Państwo 14 dni na odesłanie zakupionego towaru. Zwracany towar prosimy odesłać lub dostarczyć do naszej siedziby. W przesyłce oprócz zwracanego towaru powininna się znaleźć kartka z nickiem z allegro oraz paragon fiskalny potrzebny nam z powodów księgowych. 
  • W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty wysyłki w wysokości najtańszej przez nas oferowanej. Koszt odesłania towaru ponosicie Państwo i nie podlega on zwrotowi. Zwrotu płatności dokonamy w najdogodniejszy dla Państwa sposób, tak aby nie musieli Państwo z tego tytułu ponosić dodatkowych kosztów. 
  • Zwrotu należności dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru nie później jednak niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  •  Uwaga! Mamy prawo obciążyć Państwa kosztami zmniejszenia wartości zwracanego towaru, jeśli ślady zużycia wskazują na korzystanie z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym

Stratos_JW

O sprzedającym

Stratos_JW

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:58

Dane firmy

Jarosław Wasilewski
Stratos Jarosław Wasilewski
Kasprowicza 107
01-823 Warszawa
REGON: 015624826
NIP: 522-020-53-91

Kontakt

  • 228****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Organ Rejestrowy: Prezydent Miasta st. Warszawy

Firma Stratos Jarosław Wasilewski wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej

Adres: 01-823 Warszawa ul. Kasprowicza 107 (na terenie Szkoły Podstawowej 223 - piwnica pod salą gimnastyczną) 

Mapka dojazdu: http://www.stratos.pl/mapka.html

Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 9.00-17.00

Nr konta bankowego: mBank 45 1140 2004 0000 3502 4429 9143

Strona internetowa: www.stratos.pl

Pozostałe informacje

REGULAMIN

1) Zasady ogólne

Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia. Wszystkie towary przez nas oferowane są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie ceny podane na aukcjach są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.

2) Składanie zamówień

Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allegro 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienie jest kompletne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który zakupiony towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail. Po złożeniu zamówienia, otrzymacie Państwo automatyczną odpowiedź potwierdzającą otrzymanie przez nas Waszego zamówienia. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, próbujemy je uzupełnić kontaktując się z Kupującym. Jeśli kontakt nie będzie możliwy mamy prawo do anulowania zamówienia i wystąpienia do Allegro o zwrot prowizji. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu informacji o dokonaniu płatności poprzez PayU, wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku wyboru opcji wysyłki „za pobraniem”. W procesie składania zamówienia możecie Państwo wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego (dokument domyślny) lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci pliku PDF.

3) Koszty i termin wysyłki

Zakupiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia albo drogą mailową. Poinformujemy Państwa niezwłocznie o nieprawidłowych lub niekompletnych danych adresowych, które uniemożliwiają dokonanie wysyłki lub mogą ją opóźnić. Zakupione przedmioty wysyłamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Istnieje również możliwość odbioru osobistego towarów w naszej siedzibie. Przesyłka dostarczana jest zgodnie z terminem podanym przy każdym towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem” lub płatności PayU. Przy wyborze opcji płatności przelewem do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym. Koszty wysyłki zależą od wybranego przez Państwa spedytora i są podane przy każdym towarze na stronach serwisu. W przypadku zakupu większej liczby przedmiotów (na jednej lub wielu aukcjach) koszty wysyłki są doliczane tylko jeden raz.

4) Płatności

Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Płatność za zamówiony towar może nastąpić bezpośrednio przy odbiorze osobistym towaru w naszej siedzibie, przy odbiorze przesyłki pobraniowej, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU lub przelewem na konto bankowe naszej firmy.

5) Prawa nabywców

W przypadku gdy dokonujecie Państwo zakupów w naszej firmie w celach związanych z działalnością gospodarczą (dokumentowane fakturą VAT wystawioną dla firmy), na zakupione towary udzielamy rękojmi na okres 1 roku od daty zakupu (zgodnie z kodeksem cywilnym art. 556-581 ustawy z dnia 23.04.1964r).

W przypadku gdy dokonujecie Państwo zakupów w naszej firmie jako osoba fizyczna, korzystającą ze naszego sklepu internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową to podlegacie Państwo dodatkowej ochronie Konsumenckiej i przysługują Wam szczególne prawa:

5a) Prawo do odstąpienia od umowy (dotyczy wyłącznie Konsumentów)

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy kupna towaru w terminie 14 dni (od momentu otrzymania przesyłki) bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji wysyłając do nas oświadczenie e-mailowo na adres zwroty@stratos.pl lub listownie na adres siedziby naszej firmy. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod adresem http://www.stratos.pl/protokol/protokol_zwrotu_towaru.pdf lub sformułować oświadczenie samodzielnie pamiętając o przesłaniu informacji o dacie zakupu, zwracanym towarze, swoich danych, nicku Allegro oraz sposobie, w jaki mamy Państwu zwrócić płatnosci. Po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy mają Państwo 14 dni na odesłanie zakupionego towaru. Zwracany towar prosimy odesłać lub dostarczyć do naszej siedziby. W przesyłce oprócz zwracanego towaru powininno się znaleźć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (jeśli nie przesłano go wcześniej elektronicznie) oraz paragon fiskalny potrzebny nam z powodów księgowych. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty wysyłki w wysokości najtańszej przez nas oferowanej (czyli 10zł). Koszt odesłania towaru ponosicie Państwo i nie podlega on zwrotowi. Zwrotu płatności dokonamy w najdogodniejszy dla Państwa sposób, tak aby nie musieli Państwo z tego tytułu ponosić dodatkowych kosztów. Zwrotu należności dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru nie później jednak niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Uwaga! Mamy prawo obciążyć Państwa kosztami zmniejszenia wartości zwracanego towaru, jeśli ślady zużycia wskazują na korzystanie z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6) Reklamacja (dotyczy wyłącznie Konsumentów)

Firma Stratos zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad i odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru przez okres 2 lat. Tak więc macie Państwo prawo w terminie 2 lat zareklamować niezgodność towaru z umową oraz wady, które istniały w chwili zakupu towaru lub wynikły z przyczyny tkwiącej w produkcie. Jeżeli sprzedany produkt ma istotną wadę - a my nie możemy niezwłocznie wady usunąć (przez naprawę lub wymianę wadliwego przedmiotu lub jego części) - możecie Państwo żądać od nas naprawy, wymiany, obniżenia ceny, lub zwrotu zapłaty. Aby złożyć reklamację, musicie Państwo poinformować nas o tym wysyłając do nas pismo e-mailowo na adres reklamacje@stratos.pl lub listem poleconym na adres naszej siedziby. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego dostępnego pod adresem http://www.stratos.pl/protokol/protokol_reklamacji.pdf lub sformułować pismo samodzielnie pamiętając o przesłaniu informacji o zwracanym towarze, rodzaju i dacie wystąpienia niezgodności/wady, swoich danych, nicku Allegro oraz sposobie, w jaki mamy usuąć reklamowaną wadę. Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, o jej uznaniu lub odrzuceniu zostaniecie Państwo poinformowani pocztą elektroniczną. W przypadku braku odpowiedzi w wyznaczonym terminie reklamacja automatycznie zostaje uznana. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie w możlwie jak najszybszym terminie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe - zwrócona zostanie Państwu równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne towary do wyboru. Reklamowany towar należy przesłać na adres naszej siedziby na własny koszt paczką pocztową ekonomiczną nieubezpieczoną, (w przypadku uznania reklamacji zwracamy koszt takiej przesyłki lub odbieramy od Państwa reklamowany towar we własnym zakresie).

7) Uwagi

W przypadku produktów objętych również gwarancją producenta informujemy, iż gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. W przypadku zaistnienia rozbieżności w ocenie reklamacji możecie Państwo zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie UOKiK-u tutaj http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

8) Polityka prywatności

  1. Firma Stratos gromadzi dane osobowe Kupujących uzyskane w trakcie realizacji zamówień. W przypadku osób fizycznych są to Imię, nazwisko oraz dane teleadresowe, w przypadku przedsiębiorstw dodatkowo adres siedziby, NIP, REGON oraz nr rachunku bankowego.  
  2. Administratorem danych jest Stratos Jarosław Wasilewski z siedzibą w 01-823 Warszawa ul. Kasprowicza 107. 
  3. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu zawarcia umowy i późniejszej realizacji usługi. Dane gromadzimy w celu realizacji zamówienia, rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz do celów rachunkowych i podatkowych.  
  4. Dane przechowujemy przez okres niezbędny do należytej realizacji zamówienia (1 rok po terminie wygaśnięcia rękojmi) oraz przez okres wymagany przez przepisy prawa dotyczące dokumentów księgowych. 
  5. Dane osobowe mogą być przez nas przekazane innym podmiotom w celu realizacji zamówienia (firmy kurierskie, banki), podmiotom obsługującym nasze systemy teleinformatyczne (dostawcy usług IT), podmiotom obsługującym księgowość oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa (Urzędy Skarbowe, organa ścigania)  
  6. Kupujący ma prawo do informacji na temat swoich danych, ich sprostowania lub usunięcia.  W sprawach dotyczących danych osobowych należy kontaktować się e-mailowo pod adresem rodo@stratos.pl lub listownie pod adresem siedziby naszej firmy.


Numer oferty:7550875690
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro