TESCOMA Solniczka i Pieprzniczka CLUB

od
Super Sprzedawcy
Gobart1
18,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Kolor/wzór
Liczba kompletów
z 16 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Liczba elementów w zestawie:
      2
    • Materiał:
      szkło
    • Kod produktu:
      650314.00
    • Waga (z opakowaniem):
      0.1 kg
    • Kolor:
      przezroczysty, srebrny

Opis

Solniczka i pieprzniczka CLUB marki Tescoma

Odpowiednie do gastronomii oraz kuchni domowych.

Wyprodukowano z wysokiej jakości stali nierdzewnej oraz wytrzymałego szkła.

Wymiary : 8,5  x 3,5 cm

Kod produktu: 650314.00

Linia produktu: CLUB

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Dąbrowa Górnicza / Sosnowiec, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Gobart1 za co najmniej 399,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
7-8 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
7-8 dni roboczych
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
6 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
6 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
5 dni roboczych
5 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
5 dni roboczych
5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
9,99 zł
6 dni roboczych
6 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
7-8 dni roboczych
7-8 dni roboczych
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
7-8 dni roboczych
7-8 dni roboczych
Przesyłka kurierska
14,99 zł
6-7 dni roboczych
6-7 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
19,99 zł
6-7 dni roboczych
6-7 dni roboczych

Punkty odbioru

FHU Gobar
Andersa 15/p404
41-200 Sosnowiec
woj. śląskie
tel.: 516042520

poniedziałek - piątek
10:00 - 14:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

FHU Gobar
Andersa 15/p404
41-200 Sosnowiec
Dodatkowe informacje

Informacje dotyczące reklamacji: Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nastowary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności ztytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych zreklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to równieżna jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będziegwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoichuprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na nasząodpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani niezawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanejPodstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jestokreślona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisamiKodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 rokuprzepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedażykonsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze141, poz. 1176 ze zm.).Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wadafizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydaniaKupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, któreistniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczynytkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Andersa 15/p404 41-200Sosnowiec lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:gobar@autograf.pl. 

  

W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzeniaproduktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny alboodstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszyrozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mająformę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem   zalecanego opisu reklamacji Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązanydostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Andersa 15/p404 41-200 Sosnowiec. Jeżeli jednakze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłobynadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, wktórym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczeniaTowaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem kosztdostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący 

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dnikalendarzowych od dnia jej złożenia. 

Postanowienia dotyczące przedsiębiorcówZgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zaTowar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego niebędącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwoprzypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosiodpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go doprzewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem,bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczegoroszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnejceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialnośćw stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkodyprzewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu

utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeńSzczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącegokonsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeńoraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu OchronyKonkurencji i Konsumentów pod adresem:https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. 

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy(telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. PowstańcówWarszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocykonsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporówkonsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania zpozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek orozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji nastronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania

sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronieinspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przezSprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów luborganizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane sąmiędzy innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numereminfolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 -18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora). 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowegosystemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczebluunijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronęinternetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążącychdo pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających zinternetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stroniesamej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji iKonsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php                  

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
FHU Gobar
Andersa 15/p404
41-200 Sosnowiec
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących
konsumentami.
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych
odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów
określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie
na adres: ul. Andersa 15/p404 41-200 Sosnowiec lub w formie elektronicznej za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gobar@autograf.pl.
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to
obowiązkowe. 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której
Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa
sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego
osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele
Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie
ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów
przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych
umów – od dnia zawarcia umowy. 

Zwrot wzajemnych świadczeń
Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie
upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam
odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Andersa 15/p404 41-200 Sosnowiec.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i   funkcjonowania Towaru.
Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi
wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem
dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego
niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje
zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument,
chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego
z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od
konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do
chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Możliwe koszty odstąpienia od umowy
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły
sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do
zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w
odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że
po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w
której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według
specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w
której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany
w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze
względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie   zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z
wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na
nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go
przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy  

O sprzedającym

Gobart1

O sprzedającym

Gobart1

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:20

Dane firmy

Małgorzata Krzyzek
FHU GOBAR
Kasprzaka 56/38
41-303 Dąbrowa Górnicza
REGON: 276589272
NIP: 629-101-99-86

Kontakt

  • 516****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 14:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

DANE FIRMY 

FHU Gobar Małgorzata Krzyżek 

Kasprzaka 56/38 

41-303 Dabrowa Górnicza 

Rachunek bankowy ING 81 1050 1360 1000 0090 6753 2623 

NIP: PL 629-101-99-86 

REGON: 276589272 

Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej nr 33560 wydany przez Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej 

MAGAZYN/BIURO/ZWROTY 

Andersa 15/ p404 

41-200 Sosnowiec 

czynny w dni robocze od 10 do 14

tel 516 042 520

Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym umówieniu terminu

Sprzedającym w ramach Konta GOBART1 jest KRZYŻEK MAŁGORZATA prowadząca działalność gospodarczą pod firmą KRZYŻEK MAŁGORZATA F.H.U. GOBAR wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 6291019986, REGON 276589272.

Dane kontaktowe Sprzedającego: 

  • adres miejsca wykonywania działalności: ul. Kasprzaka 56/38, 41-303 Dąbrowa Górnicza i adres do doręczeń: ul. Andersa 15/p 404 41-200 Sosnowiec,
  • adres poczty elektronicznej: gobar@autograf.pl,
  • numer telefonu: 516042520

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów, Sprzedający GOBART1 

PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro

POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY 

Informacje dotyczące płatności

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność” W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. 

Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Informacje o dostawie 

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa” Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa; (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (3) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Andersa 15/p404 41-200 Sosnowiec – w dni robocze w godzinach od 10:00 do 14:00.

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 5 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 5 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Administrator danych osobowych 

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej jako: RODO). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższego rozporządzenia oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel, zakres zbierania i okres przetwarzania danych osobowych 

Dane osobowe Kupujących (login w portalu Allegro.pl, imię i nazwisko; adres dostawy: ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj, adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby, jeżeli jest inny niż adres dostawy, nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej) przetwarzane mogą być w następujących celach:

  • Przeprowadzenie Transakcji Sprzedającego i realizacja umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy
  • Prowadzenie ksiąg podatkowych (KPiR). Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Sprzedającemu przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej)
  • Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Sprzedający lub jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Sprzedającego, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Sprzedającego działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata)
  • Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Podstawę prawną stanowi wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

Odbiorcy danych osobowych 

Dane osobowe Kupującego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

  • Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Sprzedającego – w przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską
  • Dostawcy usług zaopatrujący Sprzedającego w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Sprzedającemu prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia zarządzania sprzedażą, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Sprzedającemu) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.
  • Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Sprzedającemu wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami

Prawa osoby, której dane są przetwarzane 

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych, a jeżeli jej dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych 

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 

Prawo właściwe, język Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Numer oferty:6172288840
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro