, , ,

Telewizor Samsung UE50RU7172 SmartTV 4K UHD

od
Super Sprzedawcy
maxmyslowice
99,3% poleca sprzedawcę
79,78 zł x 20 rat raty zero
12 monet
152 osoby kupiły 260 sztuk
Darmowa dostawa
Czas wysyłkinatychmiast
Czas na odstąpienie od umowy14 dni
Ubezpieczenia od 231,83 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 9924 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Model:
      UE50RU7172
    • Kod producenta:
      UE50RU7172
    • Typ telewizora:
    • Przekątna ekranu:
      50"
    • Format HD:
    • Rozdzielczość ekranu (px):
      3840 x 2160
    • Smart TV:
      inny system producenta
    • Technologia 3D:
      nie
    • Technologia HDR:
      Tak
    • Liczba złączy HDMI:
      3
    • Liczba złączy USB:
      2
    • Odświeżanie obrazu:
      1400 Hz
    • Klasa efektywności energetycznej:
      A
    • Pobór mocy:
      91 W
    • Zakrzywiony ekran (Curved):
      Nie
    • Komunikacja:
      Bluetooth, DLNA, Wi-Fi, Wi-Fi Direct
    • Tuner:
      DVB-C, DVB-S2, DVB-T2

Opis

Telewizor SAMSUNG 50 cali UE50RU7172UXXH

Precyzyjne i żywe kolory

Oglądaj swoje ulubione treści w naturalnych barwach, z tak wyraźnymi szczegółami, jak w rzeczywistości. Wprowadź barwniejszy świat do swojego domu.

Procesor UHD niesamowita jakość obrazu

Osiągnięcie jakości obrazu, która Cię poruszy, nie byłoby możliwe bez inteligentnego procesora. Pojedynczy chip będący sercem telewizorów Samsung UHD zarządza kolorem, optymalizuje wysoki współczynnik kontrastu i kontroluje HDR.

Prawdziwa Rozdzielczość 4K UHD

Od teraz zobaczysz nawet najdrobniejsze szczegóły w każdej ze scen. Ciesz się ostrym i wyraźnym obrazem dzięki telewizorowi 4K UHD, który oferuje czterokrotnie więcej pikseli niż odbiornik Full HD.

UHD Dimming

Ciesz się kolorami, ostrością i kontrastem, zoptymalizowanymi dla jak najlepszej jakości oglądania. Samsung UHD Dimming dzieli ekran na małe bloki, dzięki czemu zobaczysz precyzyjnie oddane szczegóły.

Zobacz więcej szczegółów dzięki HDR

Technologia High-Dynamic Range zwiększa zakres świetlny telewizora, dzięki czemu widzisz ogromne spektrum kolorów i szczegółów, nawet w najciemniejszych scenach.

Zobacz więcej

Na dużym ekranie wszystko staje się bardziej realne. Dzięki niemu możesz jeszcze mocniej przeżyć każdy moment oglądanej rozgrywki i znaleźć się w samym centrum akcji.

Smukły Design

Nowoczesne i dopracowane wzornictwo telewizora UHD dzięki prostej konstrukcji naturalnie wypełni Twoją przestrzeń.

Łatwy dostęp do treści i prosta kontrola telewizora

Telewizor Samsung UHD stał się jeszcze bardziej inteligentny za sprawą Smart Hub i Jednego Pilota. Dzięki nim masz wszystko na wyciągnięcie ręki, od programów telewizyjnych i aplikacji, przez dekoder i konsolę do gier. A jedyne, czego potrzebujesz by z nich skorzystać, to Jeden Pilot.

Bezproblemowa łączność

Telewizor Samsung UHD może stanowić centrum nowego i wygodniejszego życia w świecie urządzeń połączonych w sieci. Telewizor łatwo integruje się z inteligentnymi głośnikami i urządzeniami mobilnyminawet innych firm.

Specyfikacja techniczna :

  • Model: UE50RU7172UXXH
  • Panel: LED
  • Przekątna ekranu: 50"
  • Technologia HD: Ultra HD (4K)
  • Rozdzielczość: 3840 x 2160
  • Proporcje obrazu: 16:9
  • Kontrast dynamiczny: Mega Contrast
  • Tuner TV: DVB-T2 ;DVB-C DVB-S2
  • Smart TV: Tak
  • System TV: Smart TV
  • Obraz: UHD Engine
  • Obsługa 3D: Nie
  • DLNA: Tak
  • Funkcje: Aktualizacja oprogramowania przez USBAutomatyczne wyłączenieEPGOdtwarzanie napisów
  • System dźwięku: Dolby Digital PlusDialog EnhancementAudio Pre-selection DescriptorMoc RMS: 20 WRodzaj głośników2CHKompatybilność z Systemami Multiroom: TakBlutooth Audio: Tak
  • Max. moc głośników (sumaryczna): 20 W
  • Tryb hotelowy: Nie
  • Procesor: Czterordzeniowy
  • Bluetooth: Tak
  • WiFi: Direct
  • Gniazda we/wy: 3 x HDMI1 x Composite2 x USB 2.01 x RJ-45 LAN1 x SPDIF out1 x Gniazdo CI/Cl+
  • Pobór mocy: 115 W
  • Akcesoria w zestawie: Pilot zdalnego sterowania: TM1240ABaterie (do pilota)Instrukcja obsługiInstrukcja w wersji elektronicznejKabel zasilający
  • Wysokość: 650.2 mm
  • Wysokość z podstawą: 728.8 mm
  • Szerokość: 1124.8 mm
  • Głębokość: 59.1 mm
  • Głębokość z podstawą: 261.3 mm
  • Waga: 13.6 kg
  • Waga z podstawą: 13.9 kg
raty zero

Kupuj wygodnie na raty zero

Raty zero to wygodny i bezpieczny sposób finansowania Twoich zakupów na Allegro. Możesz rozłożyć swoje zakupy nawet na 20 rat nie ponosząc dodatkowych kosztów. Np. robisz zakupy za 2000 PLN i spłacasz w 20 ratach po 100 PLN.
Sprawdź szczegóły w Regulaminie (allegro.pl/raty/regulamin) i złóż wniosek.

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.01.2020 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.01.2020 r. - 1.03.2020 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,77

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,77/5
(585 ocen)
529
27
4
0
25

9 września 2019 od
najbardziej pomocna
Duży, markowy telewizor za rozsądną monetę
13 listopada 2019 od
Telewizor o bardzo dobrych parametrach, świetny obraz, intuicyjna obsługa. Polecam. Jakość w stosunku do ceny znakomita.
29 października 2019 od
Bardzo dobry TV za te pieniądze. Bardzo łatwy w obsłudze, nawet dla osób 60+.Telewizor dotarł oryginalnie zapakowany, bez widocznych wad. Jak dotąd działa bez zarzutu.
31 października 2019 od
Jak to Samsung. Jakość wykonania i obrazu bez zastrzeżeń
31 października 2019 od
Bardzo dobry telewizor. Funkcje smart działają dobrze, na ten moment brak problemów. Przyjemnie ogląda się na nim filmy zwłaszcza z Netflixa, ale też nadaje się żeby pograć Niestety pilot będący w zestawie nie jest zbyt wygodny.
Dobry telewizor w przystępnej cenie, dobrze rozbudowane funkcje smart
Pilot nie jest zbyt wygodny i nieco archaiczny
13 grudnia 2019 od
Drugi raz bym go nie kupił, wybrałbym konkurencję, np LG. Nie spodziewałem się kroku w tył w stosunku do wcześniejszych generacji(patrz wady)
Jakość obrazu, Wykonanie, Łatwa integracja pilota z nboxem
Brak obsługi kodeków xvid/divx, Brak wyjścia audio jack/RCA
17 stycznia 2020 od
Konto po dwóch dniach wyłączone.
13 stycznia 2020 od
Dobra jakość, dobra cena
23 grudnia 2019 od
Ładny design. Dobra jakość w przystępnej cenie. Podświetlenie całego ekranu bez zarzutu.
17 października 2019 od
TV spoko. Obraz spoko. Dzwiek moglby byc nieco lepszy. Cena = Jakosci. Osobiscie jestem zadowolony.
27 listopada 2019 od
uważam że ten telewizor to dobry stosunek jakości do ceny telewizor jest tani więc nie ma co od niego wymagać.
dobry produkt za rozsądną cenę
3 sekundowe opóźnienie przy przełączaniu kanałów
27 stycznia 2020 od
Tylko 4 dni
26 stycznia 2020 od
W tym przedziale cenowym OK.
26 stycznia 2020 od
Subskrypcja w opisie na 30 dni. Po 16 dniach przestaje działać i zero kontaktu ze sprzedającym.
25 stycznia 2020 od
konto zawieszone po 4 dniach , brak odpowiedzi na zgłoszenia

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Mysłowice, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
pon. 27 sty. w punkcie
pon. 27 sty. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
pon. 27 sty. w punkcie
pon. 27 sty. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. u Ciebie
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
4,90 zł
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. u Ciebie
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. u Ciebie

Punkty odbioru

KAKTO.pl RTV/AGD - Centrum Handlowe (Targ)
Świętokrzyska 40B
34-300 ŻYWIEC
woj. śląskie
email: avantzywiec@gmail.com
tel.: 508 213 214

poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota
10:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

LIDER AGD/RTV
Mikołowska 42b
41-400 Mysłowice
woj. śląskie
email: allegromyslowice@gmail.com
tel.: 500 789299

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
231,83 zł
36 miesięcy po gwarancji producenta
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant II - Standardowy
POLECAMY
355,01 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant III - Rozszerzony
407,66 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
  • utraty
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  1. Sklep ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od  wad. 2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym,  nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i  kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep posiadają  kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 3. W razie  niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument  powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie  powiadomić o tym obsługę sklepu. 4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia  reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania  umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia  występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność  określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu  cywilnego. 5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to  wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer  zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu  (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g.  rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 6. W razie ewentualnych braków  reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep   niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 7. Zastosowanie  się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze  rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem  e-mail: allegromyslowice@gmail.com, pod adresem pocztowym ul. Mikołowska 14 41-400 Mysłowice lub telefonicznie pod nr telefonu 500789299. . 9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w  terminie 14 dni. 10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z  gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta,  wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 11. W wypadku gdy Konsument nie  korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest  rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili  styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń  mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek  rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą  dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.  12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt  sklepu. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

LIDER AGD/RTV
MIKOŁOWSKA 42 B
41-400 MYSŁOWICE
Dodatkowe informacje

1. Sklep  ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od  wad. 

2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym,  nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i  kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep posiadają  kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 

3. W razie  niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument  powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie  powiadomić o tym obsługę sklepu. 

4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia  reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania  umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia  występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność  określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu  cywilnego. 

5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to  wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer  zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu  (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g.  rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 

6. W razie ewentualnych braków  reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep  niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 

7. Zastosowanie  się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze  rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem  e-mail: allegromyslowice@gmail.com, pod adresem pocztowym ul. Mikołowska 42B, 41-400 Mysłowice 

9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w  terminie 14 dni. 

10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z  gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta,  wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 

11. W wypadku gdy Konsument nie  korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest  rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili  styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń  mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek  rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą  dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.  

 

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nastowary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności ztytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych zreklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to równieżna jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będziegwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoichuprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na nasząodpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani niezawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanejPodstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jestokreślona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisamiKodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 rokuprzepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedażykonsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze141, poz. 1176 ze zm.).Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wadafizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydaniaKupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, któreistniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczynytkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400Mysłowice lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:allegromyslowice@gmail.com, avantzywiec@gmail.com.W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzeniaproduktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny alboodstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszyrozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mająformę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciemzalecanego opisu reklamacji.Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązanydostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400 Mysłowice. Jeżeli jednakze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłobynadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, wktórym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczeniaTowaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem kosztdostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dnikalendarzowych od dnia jej złożenia.Postanowienia dotyczące przedsiębiorcówZgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zaTowar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego niebędącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwoprzypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosiodpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go doprzewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem,bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczegoroszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnejceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialnośćw stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkodyprzewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułuutraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeńSzczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącegokonsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeńoraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu OchronyKonkurencji i Konsumentów pod adresem:https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy(telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. PowstańcówWarszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocykonsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporówkonsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania zpozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek orozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji nastronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązaniasporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronieinspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przezSprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów luborganizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane sąmiędzy innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numereminfolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 -18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowegosystemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczebluunijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronęinternetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążącychdo pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających zinternetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stroniesamej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji iKonsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
LIDER AGD/RTV
ŚWIĘTOKRZYSKA 40B
34-300 ŻYWIEC
Dodatkowe informacje

  

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będącychkonsumentami.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowychodstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztówokreślonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jegoupływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemniena adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400 Mysłowice lub w formie elektronicznej zapośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegromyslowice@gmail.com,avantzywiec@gmail.com.Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest toobowiązkowe.Bieg terminu do odstąpienia od umowyBieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu którejSprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowasprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niegoosobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wieleTowarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanieostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarówprzez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałychumów – od dnia zawarcia umowy.Zwrot wzajemnych świadczeńKonsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych oddnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobieupoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że samodbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400 Mysłowice.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech ifunkcjonowania Towaru.Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych oddnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowiwszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiemdodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innegoniż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonujezwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument,chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niegoz żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar odkonsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta dochwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jegoodesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Możliwe koszty odstąpienia od umowyKonsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykłysposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany dozwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.Wyjątki od prawa odstąpienia od umowyPrawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi wodniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę zawyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, żepo spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) wktórej przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany wedługspecyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) wktórej przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótkitermin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczanyw zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić zewzględu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostałootwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które podostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymirzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowaniezostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, zwyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane nanośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodąkonsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu goprzez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

maxmyslowice

O sprzedającym

maxmyslowice

99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:42

Dane firmy

Patryk Sikora
PHU Patryk Sikora
Mikołowska 42b
41-400 Mysłowice
REGON: 366529079
NIP: 628-226-85-95

Kontakt

  • 500 ****** (pokaż)
  • 508 ****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

PHU Patryk Sikora Mikołowska 42 B, 41-400 Mysłowice REGON: 366529079 NIP: 6282268595

Pozostałe informacje



Numer oferty: 8612881568

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro