Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

Dostępne oferty

dla Samsung Series 8 QE75Q80TAT 190,5 cm (75") 4K Ultra HD Smart TV Wi-Fi Czarny, Srebrny
Aktualnie wybrana oferta
10999,00
549,95 zł × 20 ratraty zero
10 Monet
Nowy
Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
raty zero
neo24-plod Super Sprzedawcy neo24-pl
99,4% poleca tego sprzedawcę
szczegóły

11499,00
574,95 zł × 20 ratraty zero
10 Monet
Nowy
Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
raty zero
98,7% poleca tego sprzedawcę
szczegóły

Wszystkie oferty (2)
, , ,

Samsung Series 8 QE75Q80TAT 190,5 cm (75") 4K Ultra HD Smart TV Wi-Fi Czarny, Srebrny


neo24-pl
udostępnij

TELEWIZOR QLED 75 SAMSUNG QE75Q80TAT 4K UHD 2020

od
Super Sprzedawcy
neo24-pl - 99,4%
549,95 złx 20 ratraty zero
10 Monet
1 osoba kupiła 1 sztukę

Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
raty zero

Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

TELEWIZOR QLED 75 SAMSUNG QE75Q80TAT 4K UHD 2020SOUNDBAR SAMSUNG HW-Q800T 330W 3.1 subwoofer
Cena za zestaw
13498,00

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Model:
      QE75Q80TAT
    • Kod producenta:
      QE75Q80TAT
    • Typ telewizora:
    • Kolor:
      czarny
    • Przekątna ekranu (cale):
      75"
    • Format HD:
    • Rozdzielczość ekranu (px):
      3840 x 2160
    • Smart TV:
      Tizen
    • Technologia 3D:
      nie
    • Technologia HDR:
      Tak
    • Liczba złączy HDMI:
      4
    • Liczba złączy USB:
      2
    • Standard kodowania:
      MPEG-4
    • Liczba głośników:
      2
    • Łączna moc głośników:
      60 W
    • System dźwięku:
      inny
    • Technologie dźwięku:
      Dolby Digital Plus
    • Klasa efektywności energetycznej:
      A
    • Pobór mocy w trybie czuwania:
      0.5 W
    • Roczne zużycie energii:
      279 kWh
    • Pobór mocy:
      201 W
    • Zakrzywiony ekran (Curved):
      Nie
    • Standard VESA:
      400 x 400
    • Szerokość produktu z podstawą:
      167.06 cm
    • Wysokość produktu z podstawą:
      103.62 cm
    • Głębokość produktu z podstawą:
      31.68 cm
    • Waga z podstawą:
      40.3 kg
    • Szerokość produktu:
      167.06 cm
    • Waga produktu:
      34.4 kg
    • Waga (z opakowaniem):
      50.7 kg
    • Załączone wyposażenie:
      pilot
    • Komunikacja:
      Bluetooth, Wi-Fi Direct, Wi-Fi, DLNA
    • Złącza:
      HDMI, USB
    • Tuner:
      DVB-C, DVB-S2, DVB-T, DVB-T2

Opis

SAMSUNG QLED QE75Q80TAT NOWOŚĆ 2020

Najważniejsze cechy

  • Klasa energetyczna: A
  • Typ telewizora: QLED
  • Przekątna ekranu [cal]: od 70"
  • Standard HD: 4K Ultra HD
  • HDR (High Dynamic Range): Tak
  • Tuner telewizji kablowej (DVB-C): DVB-C
  • Tuner telewizji satelitarnej (DVB-S): DVB-S
  • Tuner telewizji naziemnej (DVB-T): DVB-T
  • Funkcje specjalne: ["Multiroom","Obraz w obrazie","Tryb Ambient"]
  • Smart TV: Tak
  • AllShare/DLNA: Nie
  • Nagrywanie na USB [PVR]: Tak
  • System operacyjny: Tizen
  • Amblilight: Tak
  • Tryby obrazu: ["Tryb standard"]
  • HDMI [szt.]: 4
  • USB [szt.]: 2
  • Złącze Ethernet (LAN): Tak
  • WiFi: Tak
  • Bluetooth: Tak
  • Wyjście słuchawkowe: Nie
  • D-Sub (VGA): brak danych
  • Zasilanie 12 V: Nie
  • Szerokość z podstawą [mm]: 1670.6
  • Możliwość montażu na ścianie: Tak
  • Kolor: Srebrno-czarny

Wszystkie nasze produkty są nowe i fabrycznie zapakowane.

Chcesz poznać nasze OFERTY? Kliknij "Wszystkie przedmioty sprzedającego" lub zjedź na dół aukcji!

Specyfikacja Techniczna:

  • Kolor: Srebrno-czarny
  • Gwarancja: 24 miesiące
  • Załączone wyposażenie: Pilot TM2050C
  • Typ telewizora: QLED
  • Wielkość ekranu [cal]: 75"
  • Rozdzielczość [px]: 3840 x 2160 px
  • HDMI [szt.]: 4
  • Tuner telewizji naziemnej (DVB-T): DVB-T
  • Menu w języku polskim: Tak
  • Wyjście słuchawkowe: Nie
  • D-Sub (VGA): brak danych
  • Wejście komponentowe: Nie
  • Tryb hotelowy: Nie
  • Technologie obrazu: Supreme UHD Dimming
  • Inne: - Anynet+ (HDMI-CEC) - Wejścia na kabel telewizji naziemnej / kablowej (wspólne z naziemną) / satelitarnej x2
  • Technologie dźwięku: - Dolby Digital Plus - Dekoder Dolby 5.1 - Dźwięk Podążający za Obiektem - Q-Symphony - Wzmacnianie dialogów - Funkcja Adaptacji Dźwięku+ - Aktywny Wzmacniacz Głosu - Bluetooth Audio
  • Głośniki: 2.2.2CH
  • Moc głośników [W]: 60 W
  • Pozostałe funkcje: - Teletekst - FreeSync - EPG - ConnectShare™ (USB 2.0) - ConnectShare™ (HDD)
  • Klasa energetyczna: A
  • Możliwość montażu na ścianie: Tak
  • Technologie kontrastu: Wzmacnianie kontrastu
  • Pobór mocy (włączony / tryb czuwania): 201/0,5 W
  • VESA: 400 x 400 mm
  • Zasilanie: 100 - 240 AC 50/60 Hz
  • Złącze Ethernet (LAN): Tak
  • Wbudowana pamięć [GB]: b.d.
  • Złącze CI (Common Interface): Tak
  • Cyfrowe wyjście optyczne: Tak
  • Złącze kompozytowe AV: Nie
  • Standard HD: 4K Ultra HD
  • Oszczędzanie energii: Nie
  • Bluetooth: Tak
  • Inne technologie: - Bezpośrednie Strefowe Podświetlenie 8x - Funkcja Adaptacji Obrazu
  • Tuner telewizji kablowej (DVB-C): DVB-C
  • Tuner telewizji satelitarnej (DVB-S): DVB-S
  • Waga z podstawą: 40,3 kg
  • Waga bez podstawy: 34,3 kg
  • Technologia odświeżania: PQI 3800
  • Smart TV: Tak
  • AllShare/DLNA: Nie
  • WiFi: Tak
  • Nagrywanie na USB [PVR]: Tak
  • Nowa linia: 2020
  • System operacyjny: Tizen
  • HDR (High Dynamic Range): Tak
  • Procesor: Quantum 4K
  • Aplikacje: SmartThings
  • Przeglądarka internetowa: Tak
  • Tryb kinowy: Tryb filmowy
  • Przekątna ekranu [cal]: od 70"
  • Tryb sportowy: Nie
  • Tryb gry: Real Game Enhancer +
  • Technologie kolorów: 100% Natężenie Kolorów (dzięki Quantum Dot)
  • Roczne zużycie energii: 279 kWh
  • Wysokość z podstawą [mm]: 1036,2 mm
  • Szerokość z podstawą [mm]: 1670.6
  • Głebokość z podstawą [mm]: 316,8 mm
  • Wysokość bez podstawy[mm]: 958,7 mm
  • Szerokość bez podstawy [mm]: 1670,6 mm
  • Głębokość bez podstawy [mm]: 53,9 mm
  • Sterowanie smartfonem: Tak
  • Amblilight: Tak
  • Technologia HDR: HDR 10+, Quantum HDR 1500
  • USB [szt.]: 2
  • Zasilanie 12 V: Nie
  • Funkcje specjalne: ["Multiroom","Obraz w obrazie","Tryb Ambient"]
  • Tryby obrazu: ["Tryb standard"]
  • Ekran: 75" 4K Ultra HD
  • Złącza: QLED
  • Funkcje: WI-FI, Bluetooth

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Przykład reprezentatywny

Wygodne płatności



Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Wrocław, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier
0,00 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie
19,99 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

NEO24.PL Sp. z o.o. Dział reklamacji
Ryszarda Chomicza 11-13A
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
Dodatkowe informacje

W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie prosimy o spisanie z dostawcą protokołu uszkodzeń (dotyczy dostaw DPD, DB Schenker).

  

Dział reklamacji znajduje się przy ul. Ryszarda Chomicza 11-13A, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, Prologis Wrocław Park V hala DC2. 

Reklamacje można zgłaszać osobiście, listownie pod wskazanym adresem, mailowo pod adresem poczty elektronicznej: reklamacje@neo24.pl lub telefonicznie pod numerem infolinii 71 397 49 99

GWARANCJA: Jest to tryb reklamacji oferowany przez gwarantów, którzy udzielili zapewnienia co do jakości sprzedanej rzeczy. Tryb ten może polegać na dokonaniu naprawy towaru przez autoryzowany serwis gwaranta, wymianie towaru lub zapewnieniu przez gwaranta innych usług. 

Sposób kontaktu z serwisem gwaranta określony jest w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie internetowej gwaranta. 

Jest to bardzo szybki tryb reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie uzyskać sprawny towar. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru, o ile nie świadczy napraw w Państwa miejscu zamieszkania. 

Żeby zrealizować uprawnienia z gwarancji, nie jest konieczne zgłaszanie reklamacji niesprawnego towaru za pośrednictwem sprzedawcy. 

RĘKOJMIA ZA WADY: Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEO24.PL. jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla podmiotów gospodarczych oraz (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r.) także dla konsumentów

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to kupujący korzystający z tego trybu może: 

żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, 

żądać usunięcia wady, 

złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, 

złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki.

Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. 

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 

Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 

Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Szczegółowe zasady reklamacji z tytułu rękojmi reguluje Kodeks Cywilny

Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania wymiany rzeczy, usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny w wypadku rękojmi za wady wynosi 14 dni

NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ: Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEO24.PL jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla konsumentów, z którymi umowy zostały zawarte przed dniem 25.12.2014 r. (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r. konsument może kierować wobec sprzedawcy roszczenia z tytułu rękojmi za wady). 

Tryb ten (Niezgodność towaru z umową) jest regulowany przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego. 

Jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. 

Jeżeli konsument, z powodu niemożliwości lub nadmiernych kosztów, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. 

Konsument traci uprawnienia, o których mowa powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Ponadto sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania naprawy lub wymiany towaru na nowy w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
NEO24.PL Dział Reklamacji
ul. Ryszarda Chomicza 11-13A
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
Dodatkowe informacje

DROGI KLIENCIE

Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania

Jeśli chcesz skorzystać z takiego prawa, wystarczy, że wyślesz do nas stosowne oświadczenie. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

- Wysyłając oświadczenie drogą pocztową na adres: NEO24.PL Sp. z o.o., Dział Reklamacji, ul. Bp. Bernarda Bogedaina 8, 50-514 Wrocław

- Wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@neo24.pl 

- Telefonicznie pod numerem infolini (71) 397 49 99 

ZWROT TOWARU

Zwracany towar należy odesłać lub przekazać na adres NEO24.PL Dział Reklamacji ul. Ryszarda Chomicza 11-13A, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, Prologis Wrocław Park V hala DC2 maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. 

Termin jest zachowany, jeśli dokonasz zwrotu przed upływem 14 dni. W związku z odstąpieniem od umowy, koszty odesłania towaru ponosi kupujący. 

BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

- O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

- W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

- W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

- W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia

- W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

- W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

- W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

- W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

- W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

- O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; 

- O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

- O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


O sprzedającym

neo24-pl

O sprzedającym


99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 13 lat i 11 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 5:41

Dane firmy

NEO24.PL sp. z o.o.
ul. Nyska 48a
50-505 Wrocław
REGON: 930716951
NIP: 895-10-09-163

Kontakt

  • (71* *** ** ** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 20:00
sobota - niedziela
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Pamiętaj! 

  • Sprawdź poprawność danych w formularzu. Zwróć szczególną uwagę na adres dostawy, dane do faktury i numer telefonu. Prawidłowe dane przyspieszą wysyłkę. 
  • Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski. 
  • Kurier wniesie przesyłkę, której waga nie przekracza 30 kg
  • Nie wykonujemy modyfikacji w towarze przed wysyłką, nawet na życzenie Klienta. Towary wysyłamy w fabrycznych, oryginalnych opakowaniach.
  • Sprawdź czas wysyłki towaru (czas jaki mamy na nadanie towaru u przewoźnika) 
  • Po odbiorze paczki sprawdź dokładnie stan towaru.
  • Jeżeli mamy odebrać stary sprzęt do utylizacji, prosimy o pozostawienie takiej informacji w uwagach do zamówienia (stary sprzęt nie jest odbierany przy dostawie nowego).
  • Od 1 stycznia 2020 roku, w przypadku dokonania zakupu towaru w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, w momencie zakupu należy podać pełne dane firmy (nazwa i NIP). W takim przypadku zostanie wystawiona faktura VAT jako dokument potwierdzający sprzedaż. Informujemy, iż w przypadku gdy zakup dokonany będzie przez Kupującego bez wskazania przez niego powyższych danych (firma, NIP), to po wystawieniu dokumentu sprzedaży nie będzie możliwości uzupełnienia dokumentu o dane związane z prowadzoną przez Kupującego działalnością gospodarczą.
  • Fakturę zakupu generujemy w momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia. Data wystawienia FV może być późniejsza niż data zakupu w allegro. Dokumenty generujemy w dni robocze do godziny 14.


Dla Twojej wygody,

do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę elektroniczną. Jeżeli potrzebujesz faktury firmowej, zaznacz w formularzu dostawy pole "faktura VAT". Jeżeli w parametrach aukcji jest informacja "nie wystawiam faktury", możliwe jest uzyskanie tylko elektronicznej faktury imiennej. Poprzez dokonanie zakupu, kupujący automatycznie wyraża zgodę na otrzymanie faktury w wersji elektronicznej.


Zamówienia złożone do godziny 13:00 w dni robocze, wysyłamy w ten sam dzień (za wyjątkiem produktów z czasem wysyłki w 48h i więcej).


Sklep internetowy neo24-pl istnieje na polskim rynku usług internetowych od 2006 roku. Od samego początku sukcesywnie rozwijamy ofertę, starając się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych Klientów. Umożliwiamy Państwu wybór spośród ponad 30 000 towarów wiodących światowych producentów.


Za główny cel postawiliśmy sobie dostarczenie produktów wysokiej jakości, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i możliwie najkrótszym terminie. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych systemów zarządzania informacją oraz obserwacjom światowych trendów, udało nam się maksymalnie obniżyć koszty obsługi sprzedażowej. To dzięki temu oferujemy towary w tak okazyjnych cenach.

Sklep internetowy neo24-pl posiada własne centra logistyczne. Dostępność towaru w magazynach zlokalizowanych w różnych częściach kraju usprawnia realizację zamówień, przez co towar szybciej dociera do klienta.


Neo24-pl jest zwycięzcą i laureatem wielu prestiżowych rankingów i nagród. Co roku udowadniamy, że jesteśmy liderem e-handlu w Polsce.

Pozostałe informacje

Klauzula informacyjna dla klientów NEO24.PL Sp. z o. o. (dalej: Sprzedawca) dokonujących zakupów za pośrednictwem platformy internetowej ALLEGRO.PL 

I. Definicje 

1. Administrator lub Sprzedający – NEO24.PL Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Nyskiej 48a, NIP: 895-10-09-163, REGON: 930716951, KRS: 0000169728, który świadczy sprzedaż produktów jako Sprzedający w rozumieniu Regulaminu serwisu internetowego Allegro.pl. 

2. Kupujący – osoba zdefiniowana w Regulaminie serwisu internetowego Allegro.pl jako „Kupujący”. 

3. Regulamin Allegro – Regulamin serwisu internetowego Allegro.pl dostępnego pod adresem: https://allegro.pl/regulamin/pl 

4. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) 

II. Obowiązki informacyjne Administratora 

1. Zapisy w niniejszym dokumencie klauzuli wyczerpują obowiązki informacyjne NEO24.PL Sp. z o. o wynikające z art. 14 RODO. 

2. Administrator deklaruje, że dołożył wszelkiej staranności, aby obowiązki te wypełnić przy zachowaniu zwięzłej, przejrzystej, zrozumiałej i łatwo dostępnej formy informowania, o której mowa w art. 12 RODO. 

III. Dane kontaktowe w sprawach przetwarzania danych osobowych. 

1. Administrator reprezentujący NEO24.PL Sp. z o. o wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Do zgłaszania wszelkich spraw związanych z przetwarzaniem danych osobowych Kupujących zostały dedykowane poniższe dane kontaktowe: adres e-mail: iod@neonet.pl oraz adres korespondencyjny: Inspektor Ochrony Danych, NEO24.PL Sp. z o.o. ul. Nyska 48a, 50-505 Wrocław. 

IV. Oświadczenie Administratora 

1. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony praw i wolności osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że dane te są: a) przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty, b) zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami, c) adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane, d) prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane, e) przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów, w których są przetwarzane, f) przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. 

2. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane zgodnie z RODO. 

V. Cel, podstawa i zakres przetwarzania danych osobowych 

1. Podstawowym celem przetwarzania danych osobowych udostępnianych NEO24.PL Sp. z o. o za pośrednictwem platformy internetowej ALLEGRO.PL jest realizacja umowy kupna - sprzedaży, w której NEO24.PL Sp. z o. o występuje jako Sprzedający. 

2. Możliwe cele zbierania przez Administratora danych osobowych Kupującego za pośrednictwem Allegro.pl: 

1) Zawarcie i realizacja umowy sprzedaży. Podstawa przetwarzania - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy). Zakres przetwarzanych danych osobowych (tylko dane zwykłe): a) imię i nazwisko, b) adres zamieszkania, c) adres dostawy (jeżeli jest inny niż adres zamieszkania), d) adres e-mail, e) numer telefon, g) dane identyfikujące osobę w systemach Allegro i NEO24.PL Sp. z o. o h) NIP (jeśli dotyczy) i) adres prowadzenia działalności (jeśli dotyczy) 

2) Postępowanie reklamacyjne związane z wykonaną lub wykonywaną umową sprzedaży za pośrednictwem platformy Allegro.pl. Podstawa przetwarzania - art. 6 ust. 1 lit. b) oraz art. 6 ust. 1 lit. c (RODO) (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – tu: obowiązków wynikających z praw konsumenta). Zakres przetwarzanych danych osobowych Kupującego oraz Osoby zgłaszającej reklamację (jeżeli jej dane osobowe są inne niż Kupującego) a) imię i nazwisko, b) adres korespondencyjny, c) adres e-mail, d) numer telefonu.

3) Dokonywanie rozliczeń między platformą ALLEGRO i Sprzedającym oraz innymi uczestnikami transakcji. Postawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy). 

4) Zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych administratora i ochrony danych jego użytkowników. Podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie usprawiedliwionych interesów realizowanych przez Administratora danych lub przez stronę trzecią). Zakres przetwarzanych danych osobowych: dane logowania do systemów IT zarządzanych przez NEO24.PL Sp. z o. o., dane i geolokalizacja Urządzenia, z którego dokonywane jest połączenie, m.in. adres IP Urządzenia. 

VI. Udostępnianie i powierzanie danych osobowych 

1. W związku z realizacją transakcji sprzedaży za pośrednictwem Allegro.pl Administrator udostępnia dane osobowe uprawnionym pracownikom i współpracownikom w zakresie niezbędnym do realizacji zadań służbowych. 

2. Administrator w ramach realizacji umowy sprzedaży oraz usług posprzedażowych może przekazywać dane osobowe następującym kategoriom podmiotów: a) firmom kurierskim lub innym podmiotom pośredniczącym w dostarczeniu towarów zakupionych przez Użytkowników, b) firmom świadczącym usługi serwisowe/naprawcze towarów zakupionych przez Użytkowników. 

3. Dane Kupujących mogą być przetwarzane przez podmioty świadczące na rzecz Sprzedającego: a) hosting usług IT, b) inne wyspecjalizowane usługi techniczne, w tym logistyczne, c) usługi finansowo-księgowe, d) obsługę klienta, w tym postępowania reklamacyjne 

4. Administrator oświadcza, że przy wyborze podmiotów świadczących usługi opisane w pkt. 2 i 3 powyżej zawsze kieruje się kryteriami podanymi w art. 28 ust. 1 RODO, tzn., że każdy ze zleceniobiorców musi dawać gwarancję wdrożenia i stosowania odpowiednich do kategorii danych osobowych środków technicznych i organizacyjnych służących ich bezpieczeństwu. 

5. Administrator oświadcza, że w każdym przypadku udostępnienie lub przekazanie danych osobowych odbywa się w oparciu o umowę powierzenia przetwarzania danych lub w oparciu o obowiązek prawny. 

VII. Okresy przetwarzania danych osobowych (retencja danych) 

1. Dane osobowe Kupujących za pośrednictwem Allegro.pl będą przetwarzane do czasu zakończenia transakcji kupna-sprzedaży, a następnie w postaci archiwalnej do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń stron wynikających z zawartej umowy, nie dłużej jednak niż przez 6 lat licząc od początku roku po roku, w którym nastąpiła sprzedaż towaru i ewentualnie usług towarzyszących sprzedaży. 

2. Dane osobowe dotyczące faktów i zdarzeń podlegających obowiązkom podatkowym lub ujęcia w odpowiednich księgach rachunkowych – przez okres wymagany postanowieniami ustaw: ordynacja podatkowa i ustawa o rachunkowości lub innych przepisów powszechnie obowiązujących. 

VIII. Prawa osoby, której dane są przetwarzane przez Administratora. 

1. Każdej osobie, której dane są przetwarzane w związku z realizacją sprzedaży przez Administratora za pośrednictwem serwisu Allegro.pl przysługują następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w RODO; b) prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) jeśli osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy RODO lub inne przepisy o ochronie danych osobowych. 

IX. Możliwość wyboru w zakresie zbieranych przez Administratora danych osobowych 

1. Podanie danych przy zakupie produktów lub usług przez Sprzedającego ma charakter dobrowolny, niepodanie jednak tych danych będzie skutkować brakiem możliwości zawarcia umowy kupna-sprzedaży. 

2. Podanie danych przy składaniu reklamacji ma charakter dobrowolny, niepodanie jednak tych danych ma skutek w postaci braku możliwości rozpoznania reklamacji. 

X. Źródło danych. Źródłem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją przez Administratora sprzedaży poprzez platformę Allegro.pl jest: Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, KRS: 0000635012 


Numer oferty: 9425616556

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka