, , ,
maxmyslowice

Telewizor Manta LED 32LHA48L HD SMART WiFi ANDROID

od
Super Sprzedawcy
maxmyslowice
577,00
28,85 zł x 20 rat raty zero
8 monet
196 osób kupiło 212 sztuk
Ubezpieczenia od 83,84 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 3670 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Model:
      32LHA59L
    • Kod producenta:
      32LHA59L
    • Typ telewizora:
    • Przekątna ekranu:
      32"
    • Format HD:
    • Rozdzielczość ekranu (px):
      1366 x 768
    • Smart TV:
      Android TV
    • Technologia 3D:
      tak
    • Komunikacja:
      Wi-Fi
    • Liczba złączy HDMI:
      2
    • Liczba złączy USB:
      2
    • Odświeżanie obrazu:
      60 Hz
    • Standard kodowania:
      MPEG-4
    • Klasa efektywności energetycznej:
      A
    • Pobór mocy:
      50 W
    • Zakrzywiony ekran (Curved):
      Nie
    • Złącza:
      USB, HDMI, D-Sub (VGA), RJ-45, wyjście słuchawkowe, Audio IN
    • Tuner:
      DVB-C, DVB-T, DVB-T2
    • Załączone wyposażenie:
      instrukcja, baterie, przewód zasilający, podstawka, pilot, karta gwarancyjna

Opis

Wysyłamy najnowszy produkt fabryki MANTA : Telewizor HD Manta 32LHA59L

Kompaktowe rozmiary, duże możliwości Telewizor Manta 32LHA59L wyposażony został w 32-calowy ekran o rozdzielczości HD, który może wyświetlić 16,7 mln kolorów. Krótki czas reakcji matrycy wynoszący zaledwie 8 ms sprawia, że obraz jest wyraźny nawet w bardzo dynamicznych scenach (np. podczas transmisji sportowych). Wysoki kontrast dynamiczny i statyczny oraz wierne odwzorowanie barw zapewniają realistyczne wrażenia

Kompaktowe rozmiary, duże możliwości

Telewizor Manta 32LHA59L wyposażony został w 32-calowy ekran o rozdzielczości HD, który może wyświetlić 16,7 mln kolorów. Krótki czas reakcji matrycy wynoszący zaledwie 8 ms sprawia, że obraz jest wyraźny nawet w bardzo dynamicznych scenach (np. podczas transmisji sportowych). Wysoki kontrast dynamiczny i statyczny oraz wierne odwzorowanie barw zapewniają realistyczne wrażenia podczas oglądania. Dwa 10-watowe głośniki bez problemów radzą sobie z odtwarzaniem mocnego i czystego dźwięku podczas gdy system Dolby Digital Plus dba o przekazanie go w sposób zgodny z intencją twórców wyświetlanych treści.

Android 7 – moc możliwości

Wykorzystanie otwartej platformy, jaką jest Android 7.1, jako bazy dla systemu operacyjnego telewizora to rozwiązanie dające niemal nieograniczone możliwości rozszerzania funkcjonalności sprzętu. Cztery gigabajty pamięci flash pozwalają na instalowanie dodatkowych aplikacji i rozszerzeń, a gigabajt pamięci operacyjnej zapewni ich płynne działanie. Moduł WLAN połączy się z domową siecią bezprzewodową umożliwiając dostęp do internetu i treści w nim zawartych. Zarówno cyfrowe treści multimedialne (wideo, muzyka, obrazy) jak i zwykłe strony WWW mogą być wyświetlane na ekranie telewizora. Aby wygodniej sterować przeglądarką internetową do jednego z dostępnych portów USB podłączyć można klawiaturę i myszkę.

Dobry wybór – wiele zastosowań

Manta 32LHA59L to produkt, który świetnie sprawdzi się np. jako drugi telewizor w domu. Przekątna długości 32 cali (80 cm)

Dane techniczne:

  • Przekątna ekranu: 32″/80 cm
  • Typ ekranu: DLED
  • Rozdzielczość: 1366 x 768 (HD
  • Czas reakcji matrycy: 8 ms
  • System odbioru telewizji cyfrowej:: DVB-C/T/T2
  • Android: 7.1
  • RAM/FLASH: 1/4GB
  • Przeglądarka internetowa: Tak
  • Format obrazu: 16:9
  • Jasność: 200 cd/m²
  • Kontrast statyczny: 1200:01:00
  • Kontrast Dynamiczny: 3000000:1
  • Głośniki: 2 x 10W
  • Max. ilość kolorów: 16,7mln
  • System dźwięku: Dolby Digital Plus
  • System odbioru dźwięku: B/G, D/K, I
  • Redukcja szumów: 3D
  • Telegazeta: 1000 stron
  • Gniazda: HDMI x2, USB x2, VGA x1, PC Audio in x1, AV in x1, YPbPR x1, Earphone x1, SPDIF x1 , RJ45 x1
  • Standard VESA (mm): 100×100
  • Języki: Polish, English, Russian, Greek, Spanish, Portuguese, French, Italian, Czech, Slovakian, Romanian, Ukrainian, Latvian, Hungarian, Bulgarian, Luthuanian, Serbian, Slovenian
  • Zużycie energii w trybie czuwania: < 0,5W
  • Zużycie energii w trybie włączenia: 50W
  • Zasilanie: AC100-240V,50/60Hz
raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.10.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.10.2019 r. - 31.10.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,75

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,75/5
(202 oceny)
172
20
4
2
4

3 października 2019 od
najbardziej pomocna
Towar nie zgodny z modelem który był w opisie głownym. Został dostarczony telewizor inny niż 32LHA48L .
17 sierpnia 2019 od
Używany jako usypiacz w sypialni spełnia swoją funkcję.
18 lipca 2019 od
polecam
2 lutego 2019 od
Powiem tak - jak na swoją cenę to jest nawet zdecydowanie lepiej niż człowiek mógłby się spodziewać. Jakość w porządku, a do tego wszystko śmiga na androidzie. Stacja multimedialna w niewielkiej cenie. Zdecydowanie POLECAM! Dodatkowy plusik za to, że mamy do czynienia z naszą rodzimą marką!
15 października 2019 od
Telewizor przyszedł inny niż z opisem w ogłoszeniu. Smart tv nie działa
15 października 2019 od
Jest super
13 października 2019 od
Dobry wybór jak za ten przedział cenowy
11 października 2019 od
Kupiłem bo miał netflix w smart tv niestety jak się okazało netflix nie działa nawet po wygraniu softu który miał ten błąd naprawić
10 października 2019 od
Za takie pieniądze jest ok. Fatalna jakość dźwięku.
9 października 2019 od
Za tą cene telewizor naprawdę super i po aktualizacji smartTV Działa super !
8 października 2019 od
Polecam
5 października 2019 od
Super telewizor
super smart
5 października 2019 od
polecam niska cena,fajne funkcje,wszystko działa jak należy.ą
Wszystko ok, Produkt zgodny z opisem
jak za takie pieniądze nie ma się czego czepic;)
4 października 2019 od
Polecam wszystkim zainteresowanym
3 października 2019 od
WSZYSTKO super!

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Mysłowice, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
4,90 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych

Punkty odbioru

KAKTO.pl RTV/AGD - Centrum Handlowe (Targ)
Świętokrzyska 40B
34-300 ŻYWIEC
woj. śląskie
email: avantzywiec@gmail.com
tel.: 508 213 214

poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota
10:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

LIDER AGD/RTV
Mikołowska 42b
41-400 Mysłowice
woj. śląskie
email: allegromyslowice@gmail.com
tel.: 500 789299

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
83,84 zł
36 miesięcy po gwarancji producenta
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant II - Standardowy
POLECAMY
128,38 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant III - Rozszerzony
147,42 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
  • utraty
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  1. Sklep ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od  wad. 2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym,  nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i  kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep posiadają  kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 3. W razie  niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument  powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie  powiadomić o tym obsługę sklepu. 4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia  reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania  umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia  występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność  określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu  cywilnego. 5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to  wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer  zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu  (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g.  rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 6. W razie ewentualnych braków  reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep   niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 7. Zastosowanie  się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze  rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem  e-mail: allegromyslowice@gmail.com, pod adresem pocztowym ul. Mikołowska 14 41-400 Mysłowice lub telefonicznie pod nr telefonu 500789299. . 9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w  terminie 14 dni. 10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z  gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta,  wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 11. W wypadku gdy Konsument nie  korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest  rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili  styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń  mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek  rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą  dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.  12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt  sklepu. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

LIDER AGD/RTV
MIKOŁOWSKA 42 B
41-400 MYSŁOWICE
Dodatkowe informacje

1. Sklep  ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od  wad. 

2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym,  nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i  kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep posiadają  kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 

3. W razie  niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument  powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie  powiadomić o tym obsługę sklepu. 

4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia  reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania  umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia  występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność  określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu  cywilnego. 

5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to  wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer  zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu  (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g.  rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 

6. W razie ewentualnych braków  reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep  niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 

7. Zastosowanie  się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze  rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem  e-mail: allegromyslowice@gmail.com, pod adresem pocztowym ul. Mikołowska 42B, 41-400 Mysłowice 

9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w  terminie 14 dni. 

10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z  gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta,  wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 

11. W wypadku gdy Konsument nie  korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest  rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili  styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń  mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek  rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą  dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.  

 

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nastowary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności ztytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych zreklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to równieżna jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będziegwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoichuprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na nasząodpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani niezawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanejPodstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jestokreślona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisamiKodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 rokuprzepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedażykonsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze141, poz. 1176 ze zm.).Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wadafizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydaniaKupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, któreistniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczynytkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400Mysłowice lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:allegromyslowice@gmail.com, avantzywiec@gmail.com.W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzeniaproduktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny alboodstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszyrozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mająformę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciemzalecanego opisu reklamacji.Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązanydostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400 Mysłowice. Jeżeli jednakze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłobynadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, wktórym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczeniaTowaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem kosztdostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dnikalendarzowych od dnia jej złożenia.Postanowienia dotyczące przedsiębiorcówZgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zaTowar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego niebędącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwoprzypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosiodpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go doprzewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem,bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczegoroszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnejceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialnośćw stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkodyprzewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułuutraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeńSzczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącegokonsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeńoraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu OchronyKonkurencji i Konsumentów pod adresem:https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy(telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. PowstańcówWarszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocykonsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporówkonsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania zpozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek orozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji nastronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązaniasporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronieinspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przezSprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów luborganizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane sąmiędzy innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numereminfolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 -18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowegosystemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczebluunijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronęinternetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążącychdo pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających zinternetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stroniesamej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji iKonsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
LIDER AGD/RTV
ŚWIĘTOKRZYSKA 40B
34-300 ŻYWIEC
Dodatkowe informacje

  

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będącychkonsumentami.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowychodstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztówokreślonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jegoupływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemniena adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400 Mysłowice lub w formie elektronicznej zapośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegromyslowice@gmail.com,avantzywiec@gmail.com.Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest toobowiązkowe.Bieg terminu do odstąpienia od umowyBieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu którejSprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowasprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niegoosobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wieleTowarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanieostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarówprzez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałychumów – od dnia zawarcia umowy.Zwrot wzajemnych świadczeńKonsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych oddnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobieupoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że samodbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400 Mysłowice.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech ifunkcjonowania Towaru.Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych oddnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowiwszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiemdodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innegoniż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonujezwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument,chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niegoz żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar odkonsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta dochwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jegoodesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Możliwe koszty odstąpienia od umowyKonsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykłysposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany dozwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.Wyjątki od prawa odstąpienia od umowyPrawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi wodniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę zawyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, żepo spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) wktórej przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany wedługspecyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) wktórej przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótkitermin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczanyw zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić zewzględu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostałootwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które podostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymirzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowaniezostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, zwyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane nanośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodąkonsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu goprzez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

maxmyslowice

O sprzedającym

maxmyslowice

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:42

Dane firmy

Patryk Sikora
PHU Patryk Sikora
Mikołowska 42b
41-400 Mysłowice
REGON: 366529079
NIP: 628-226-85-95

Kontakt

  • 500 ****** (pokaż)
  • 508 ****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

PHU Patryk Sikora Mikołowska 42 B, 41-400 Mysłowice REGON: 366529079 NIP: 6282268595

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący, 

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów.

Sprzedający MAXMYSLOWICE

POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY 

DOSTAWY:

BEZPŁATNE DOSTAWY, realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piatku, w godzinach 8-15 bez możliwości wyboru określonej pory przyjazdu kuriera. Do dostaw "za pobraniem " doliczana jest dodatkowa opłata za usługę pobrania zgodnie z warunkami zapisanymi na aukcji.

Informacje dotyczące płatności Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność” W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Informacje o dostawie Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa” Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa; (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (3) Transport własny Sprzedawcy; (4) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Mikołowska 42b, 41-400 Mysłowice oraz ul. Świętokrzyska 40b, 34-300 Żywiec – w dni robocze w godzinach od 09:00 do 17:00 oraz w soboty w godzinach od 9:00 do 13:00 ( z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej jako: RODO). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższego rozporządzenia oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych wyznaczonego przez Administratora: Zbigniew Sikora, numer telefonu kontaktowego 500 805535, adres poczty elektroniczneJ allegromyslowice@gmail.com 

Cel, zakres zbierania i okres przetwarzania danych osobowych :Dane osobowe Kupujących (login w portalu Allegro.pl, imię i nazwisko; adres dostawy: ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj, adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby, jeżeli jest inny niż adres dostawy, nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej) przetwarzane mogą być w następujących celach: • Przeprowadzenie Transakcji Sprzedającego i realizacja umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy. • Prowadzenie ksiąg podatkowych (KPiR). Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Sprzedającemu przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej). • Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Sprzedający lub jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Sprzedającego, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Sprzedającego działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata). • Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Podstawę prawną stanowi wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu. Odbiorcy danych osobowych Dane osobowe Kupującego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców: • Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Sprzedającego – w przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską. • Dostawcy usług zaopatrujący Sprzedającego w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Sprzedającemu prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia zarządzania sprzedażą, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Sprzedającemu) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami. • Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Sprzedającemu wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami. Prawa osoby, której dane są przetwarzane Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych, a jeżeli jej dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Prawo właściwe, język Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Numer oferty: 7491276622

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro