Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

maxmyslowice

Telewizor MANTA LED 19LHN58C HD 19CALI DVB-T/C/T2

od
maxmyslowice
597,00
59,70 zł x 11 rat ()
8 monet

kup do 12:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Ubezpieczenia od 86,74 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 4016 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Manta
    • Typ telewizora:
      LED
    • Przekątna ekranu:
      19"
    • Format HD:
      HD Ready
    • Rozdzielczość ekranu (px):
      1366 x 768
    • Smart TV:
      nie
    • Technologia 3D:
      nie
    • Liczba złączy HDMI:
      1
    • Liczba złączy USB:
      1
    • Odświeżanie obrazu:
      50 Hz
    • Jasność:
      180 cd/m²
    • Czas reakcji:
      6 ms
    • Standard kodowania:
      MPEG-4
    • Liczba głośników:
      2
    • Łączna moc głośników:
      6 W
    • Technologie dźwięku:
      Dolby Digital Plus
    • Klasa efektywności energetycznej:
      A
    • Pobór mocy w trybie czuwania:
      0.5 W
    • Roczne zużycie energii:
      36 kWh
    • Pobór mocy:
      23 W
    • Zakrzywiony ekran (Curved):
      Nie
    • Szerokość produktu z podstawą:
      44.3 cm
    • Wysokość produktu z podstawą:
      32 cm
    • Szerokość produktu:
      44.3 cm
    • Wysokość produktu:
      27.6 cm
    • Złącza:
      Common Interface, D-Sub (VGA), HDMI, SCART (Euro), USB, cyfrowe wyjście koaksjalne, złącze antenowe, złącze komponentowe, złącze kompozytowe
    • Tuner:
      DVB-C, DVB-T
    • Załączone wyposażenie:
      baterie, instrukcja, pilot, podstawka, przewód zasilający, karta gwarancyjna

Opis

Oferta dotyczy : Telewizor MANTA LED19LHN58C oraz MANTA LED 19LHN38L

Prezentowane modele różnią się jedynie nieznacznie kształtem nóżek , aktualnie wysyłany jest model MANTA LED 19LHN38L

  • Telewizor wyposażony jest w tuner DVB-T/C i umożliwia odbiór naziemnej telewizji cyfrowej oraz telewizji kablowej.
  • Dzięki złączu HDMI możliwe jest podłączenie na przykład odtwarzacza DVD czy konsoli do gier.
  • Telewizor wyposażony jest w gniazdo USB, dzięki któremu możliwe jest odtwarzanie multimediów z nośników wymiennych typu pendrive.
  • Funkcja PVR pozwala na nagrywanie audycji telewizyjnych na nośnikach wymiennych.
  • Elektroniczny Przewodnik po Programach (EPG) umożliwia wygodne wyświetlanie informacji o aktualnie wyświetlanym programie oraz o innych nadawanych audycjach. Pozwala także na czasowe programowanie nagrywania.

Telewizor z technologią LED

Technologia LED zastosowana do produkcji panelu znacznie poprawia jakość obrazu w stosunku do ekranów LCD. Dzięki diodom równomiernie podświetlającym ekran możliwe jest uzyskanie większego kontrastu, lepsze odwzorowanie kolorów, a także znakomitą głębię czerni z jej różnymi odcieniami. Panele LED pozwalają także na mniejsze gabaryty telewizora ,a przez to na zmniejszenie jego wagi.

Tryb hotelowy

Telewizor umożliwia odbiór cyfrowych programów telewizyjnych nadawanych w DVB-T/C z dźwiękiem w systemie Dolby Digital. Telewizor został wyposażony w funkcję „Trybu hotelowego” - Hotel Mode, dzięki czemu możliwe jest ograniczenie dostępu użytkownika do wybranych funkcji.

Centrum rozrywki

Po podłączeniu pendrive’a bądź przenośnego dysku twardego z odpowiednią zawartością poprzez wbudowane w telewizor złącze USB, użytkownik zyskuje możliwość odtwarzania multimedialnej zawartości nośnika. Odbiornik wspiera popularne formaty filmów – także w rozdzielczości HD – z polskimi napisami. Nie brakuje możliwości przeglądania na ekranie telewizora zdjęć zapisanych w formacie cyfrowym, można również odtwarzać pliki muzyczne. Telewizor umożliwia również nagrywanie programów, zapisując dane na podłączonym do telewizora urządzenia USB. Urządzenie świetnie radzi sobie także z przeglądaniem.

Dane podstawowe

  • Producent: Manta
  • Przekątna ekranu: 19 cali
  • Rodzaj ekranu: Prosty
  • Rozdzielczość: HD Ready
  • Technologia: Pozostałe
  • Tuner: DVB-CDVB-T
  • Blokada rodzicielska: Tak

Obraz

  • Wielkość ekranu: 47 cm
  • Rodzaj matrycy: LED
  • Częstotliwość odświeżania: 50 Hz
  • Kontrast dynamiczny: 5000000:1
  • Kontrast statyczny: 3000:1
  • Obraz w obrazie (PIP): Nie
  • Technologia 3D: Nie posiada
  • Tryb HDR: Nie

Dźwięk

  • Moc głośników: 2 x 3W
  • Dolby digital: Tak
  • System dźwięku przestrzennego: Nie
  • Automatyczna regulacja głośności: Tak

Funkcje sieciowe

  • Wi-Fi: Nie posiada
  • Smart TV: Nie posiada
  • Funkcje Smart TV: Nie dotyczy
  • DLNA: Nie
  • HbbTV: Nie
  • Przeglądarka internetowa: Nie
  • Telegazeta: Tak

Złącza

  • Ilość złącz HDMI: 1
  • Ilość złącz USB: 1
  • Złącze EURO: Tak
  • Wejście RF: Tak
  • Wejście komponentowe: Tak
  • Wejście PC VGA: Tak
  • Złącze RS-232C: Nie
  • Gniazdo CI: Tak
  • Ethernet (LAN): Nie
  • DisplayPort: Nie
  • Cyfrowe wyjście optyczne: Nie
  • AV: Nie
  • Czytnik kart pamięci: Nie

Etykieta energetyczna

  • Klasa energetyczna: A
  • Pobór mocy: 18 W
  • Przycisk całkowitego wyłączenia: Nie
  • Roczne zużycie energii: 23 kWh
  • Czujnik oświetlenia: Nie
  • Napięcie zasilania: 100 - 240 V

Parametry fizyczne

  • Standard VESA: 100x100
  • Głębokość bez podstawy: 4,3cm
  • Głębokość z podstawą: 16,5cm
  • Szerokość bez podstawy: 43,6cm
  • Szerokość z podstawą: 43,6cm
  • Wysokość bez podstawy: 25,8cm
  • Wysokość z podstawą: 29cm

Opinie o produkcie

4,85

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,85/5
(209 ocen)
183
22
2
2
0

16 maja 2019 od
Super Polecam!!!
11 maja 2019 od
w tej cenie absolutnie hit
6 maja 2019 od
Szybko sprawnie i na temat
6 maja 2019 od
Jakość dobra. Polecam
28 kwietnia 2019 od
POLECAM
4 kwietnia 2019 od
lekki odtwarza filmy bez problemu każda przetwornica w samochodzie uciagnie,nie trzeba kupywac telewizora na 12 volt który jest znacznie drozszy
lekki.maly pobór pradu
slabe nózki
28 lutego 2019 od
Dobra cena i jakość .
27 lutego 2019 od
jak za taka kwote to super
23 lutego 2019 od
ok
23 stycznia 2019 od
Naprawdę polecam
14 stycznia 2019 od
Polecam
9 stycznia 2019 od
Za takie pieniądze super
26 grudnia 2018 od
O/K
14 grudnia 2018 od
wszystko ok
28 listopada 2018 od
Tani telewizorek dobrej jakości.
Jakość

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Żywiec, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
4,90 zł
kolejna sztuka
4,90 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

KAKTO.pl RTV/AGD - Centrum Handlowe (Targ)
Świętokrzyska 40B
34-300 ŻYWIEC
woj. śląskie
email: avantzywiec@gmail.com
tel.: 508 213 214

poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota
10:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

SKLEP RTV/AGD MAX ELEKTRO
Mikołowska 42b
41-400 Mysłowice
woj. śląskie
email: allegromyslowice@gmail.com
tel.: 500 789299

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
86,74 zł
36 miesięcy po gwarancji producenta
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant II - Standardowy
POLECAMY
132,83 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant III - Rozszerzony
152,53 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
  • utraty
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  1. Sklep ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od  wad. 2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym,  nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i  kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep posiadają  kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 3. W razie  niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument  powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie  powiadomić o tym obsługę sklepu. 4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia  reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania  umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia  występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność  określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu  cywilnego. 5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to  wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer  zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu  (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g.  rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 6. W razie ewentualnych braków  reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep   niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 7. Zastosowanie  się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze  rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem  e-mail: allegromyslowice@gmail.com, pod adresem pocztowym ul. Mikołowska 14 41-400 Mysłowice lub telefonicznie pod nr telefonu 500789299. . 9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w  terminie 14 dni. 10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z  gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta,  wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 11. W wypadku gdy Konsument nie  korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest  rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili  styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń  mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek  rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą  dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.  12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt  sklepu. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MAX ELEKTRO
MIKOŁOWSKA 42 B
41-400 MYSŁOWICE
Dodatkowe informacje



1. Sklep  ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od  wad. 

2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym,  nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i  kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep posiadają  kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 

3. W razie  niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument  powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie  powiadomić o tym obsługę sklepu. 

4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia  reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania  umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia  występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność  określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu  cywilnego. 

5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to  wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer  zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu  (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g.  rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 

6. W razie ewentualnych braków  reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep MAX ELEKTRO  niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 

7. Zastosowanie  się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze  rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem  e-mail: allegromyslowice@gmail.com, pod adresem pocztowym ul. Mikołowska 42B, 41-400 Mysłowice 

9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w  terminie 14 dni. 

10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z  gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta,  wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 

11. W wypadku gdy Konsument nie  korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest  rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili  styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń  mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek  rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą  dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.  


 

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas
towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z
tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z
reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.
Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również
na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie
gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich
uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą
odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie
zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest
określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami
Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku
przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze
141, poz. 1176 ze zm.).
Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada
fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania
Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które
istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny
tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400
Mysłowice lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
allegromyslowice@gmail.com, avantzywiec@gmail.com.
W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,
w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia
produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo
odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy
rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają
formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem
zalecanego opisu reklamacji.
Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany
dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400 Mysłowice. Jeżeli jednak
ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby
nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w
którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia
Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt
dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za
Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie
będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo
przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi
odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do
przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem,
bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego
roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej
ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność
w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody
przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu
utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego
konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumentów pod adresem:
https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy
(telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców
Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy
konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów
konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o
rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na
stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania
sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie
inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez
Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są
między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem
infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 -
18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego
systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu
unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę
internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących
do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z
internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie
samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
MAX ELEKTRO
MIKOŁOWSKA 42 B
41-400 MYSŁOWICE
Dodatkowe informacje

  

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących
konsumentami.
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych
odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów
określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie
na adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400 Mysłowice lub w formie elektronicznej za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegromyslowice@gmail.com,
avantzywiec@gmail.com.
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to
obowiązkowe.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której
Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa
sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego
osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele
Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie
ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów
przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych
umów – od dnia zawarcia umowy.
Zwrot wzajemnych świadczeń
Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie
upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam
odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Mikołowska 42b, 41-400 Mysłowice.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania Towaru.
Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi
wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem
dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego
niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje
zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument,
chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego
z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od
konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do
chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Możliwe koszty odstąpienia od umowy
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły
sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do
zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w
odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że
po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w
której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według
specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w
której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany
w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze
względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z
wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na
nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go
przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

maxmyslowice

O sprzedającym

maxmyslowice

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:00

Dane firmy

Patryk Sikora
PHU Patryk Sikora
Mikołowska 42b
41-400 Mysłowice
REGON: 366529079
NIP: 628-226-85-95

Kontakt

  • 500 ****** (pokaż)
  • 508 ****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

PHU Patryk Sikora Mikołowska 42 B, 41-400 Mysłowice REGON: 366529079 NIP: 6282268595

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący, 

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów.

Sprzedający MAXMYSLOWICE

POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY 

DOSTAWY:

BEZPŁATNE DOSTAWY, realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piatku, w godzinach 8-15 bez możliwości wyboru określonej pory przyjazdu kuriera. Do dostaw "za pobraniem " doliczana jest dodatkowa opłata za usługę pobrania zgodnie z warunkami zapisanymi na aukcji.

Informacje dotyczące płatności Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność” W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Informacje o dostawie Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa” Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa; (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (3) Transport własny Sprzedawcy; (4) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Mikołowska 42b, 41-400 Mysłowice oraz ul. Świętokrzyska 40b, 34-300 Żywiec – w dni robocze w godzinach od 09:00 do 17:00 oraz w soboty w godzinach od 9:00 do 13:00 ( z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej jako: RODO). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższego rozporządzenia oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych wyznaczonego przez Administratora: Zbigniew Sikora, numer telefonu kontaktowego 500 805535, adres poczty elektroniczneJ allegromyslowice@gmail.com 

Cel, zakres zbierania i okres przetwarzania danych osobowych :Dane osobowe Kupujących (login w portalu Allegro.pl, imię i nazwisko; adres dostawy: ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj, adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby, jeżeli jest inny niż adres dostawy, nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej) przetwarzane mogą być w następujących celach: • Przeprowadzenie Transakcji Sprzedającego i realizacja umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy. • Prowadzenie ksiąg podatkowych (KPiR). Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Sprzedającemu przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej). • Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Sprzedający lub jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Sprzedającego, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Sprzedającego działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata). • Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Podstawę prawną stanowi wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu. Odbiorcy danych osobowych Dane osobowe Kupującego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców: • Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Sprzedającego – w przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską. • Dostawcy usług zaopatrujący Sprzedającego w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Sprzedającemu prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia zarządzania sprzedażą, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Sprzedającemu) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami. • Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Sprzedającemu wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami. Prawa osoby, której dane są przetwarzane Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych, a jeżeli jej dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Prawo właściwe, język Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Numer oferty:7495668149
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro