Sprzedaż zakończona

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Sferis-PTR

Telewizor 40'' 4K LED Samsung UE40NU7192 SmartTV

od
Super Sprzedawcy
Sferis-PTR
1 349,00
67,45 zł x 20 rat raty zero
Odbiór w punkcie
Allegro UPS Odbiór w Punkcie9,72 zł
Kurier
Przesyłka kurierska20,00 zł
Przesyłka kurierska pobranie25,00 zł
sprawdź szczegóły
Ubezpieczenia od 196,01 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 91 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Samsung
    • Model:
      UE40NU7192UXXH
    • Kod producenta:
      UE40NU7192UXXH
    • Typ telewizora:
      LED
    • Kolor:
      czarny
    • Przekątna ekranu:
      40"
    • Format HD:
      4K UHD
    • Rozdzielczość ekranu (px):
      3840 x 2160
    • Smart TV:
      system producenta
    • Technologia 3D:
      nie
    • Technologia HDR:
      Tak
    • Komunikacja:
      Wi-Fi
    • Liczba złączy HDMI:
      3
    • Liczba złączy USB:
      2
    • Odświeżanie obrazu:
      1300 Hz
    • Kontrast statyczny (x:1):
      0
    • Kontrast dynamiczny (x:1):
      0
    • Liczba głośników:
      2
    • Technologie dźwięku:
      Dolby Digital Plus
    • Klasa efektywności energetycznej:
      A
    • Pobór mocy w trybie czuwania:
      63 W
    • Pobór mocy:
      63 W
    • Zakrzywiony ekran (Curved):
      Nie
    • Standard VESA:
      200 x 200
    • Waga z podstawą:
      8.8 kg
    • Szerokość produktu:
      91.3 cm
    • Wysokość produktu:
      53.1 cm
    • Głębokość produktu:
      5.9 cm
    • Waga produktu:
      8.8 kg
    • Waga (z opakowaniem):
      8.8 kg
    • Złącza:
      HDMI, RJ-45, USB
    • Tuner:
      DVB-C, DVB-S2, DVB-T2
    • Załączone wyposażenie:
      baterie, pilot

Opis

TV 40" Samsung UE40NU7192 (4K HDR 1300Hz SmartTV)

ID 596264

  • Przekątna ekranu: 40,0"
  • Technologia obrazu: Telewizory LED, Telewizory 4K
  • Rozdzielczość: 3840 x 2160
  • Tuner TV: DVB-C - cyfrowy kablowy, MPEG4, Analogowy, DVB-T2 - cyfrowy naziemny, DVB-T - cyfrowy naziemny, DVB-S2 - cyfrowy satelitarny
  • Typ matrycy: LED
  • Interfejsy: RJ-45 (Ethernet LAN), USB 2.0

Rozdzielczość 4K

Zachwyć się wyjątkowo ostrym i szczegółowym obrazem obrazem dzięki rozdzielczości czterokrotnie wyższej niż Full HD. Z telewizorem UHD 4K zobaczysz każdy, nawet najmniejszy detal.

HDR

Dzięki technologii HDR obraz staje się bardziej wyrazisty, a kolory nasycone. Szerszy zakres poziomów jasności uwydatnia szczegóły w najjaśniejszych i najciemniejszych obszarach sceny.

PurColour

Technologia PurColour pozwala odtworzyć naturalne barwy każdej sceny. Ciesz się obrazem pełnym żywych, nasyconych kolorów.

UHD Dimming

Po podzieleniu obrazu na mniejsze fragmenty technologia UHD Dimming dokonuje optymalizacji kontrastu, ostrości, jasność oraz nasycenia każdego z nich. W ten sposób sprawia, że prezentowane treści są pełne detali, a jednocześnie wyglądają naturalnie.

Obraz tak piękny, że chcesz go widzieć więcej...

Poczuj się tak, jakbyś znajdował się w centrum wydarzeń przedstawionych na ekranie. Bez względu na to czy akurat grasz, oglądasz film, czy kibicujesz ulubionym zawodnikom - większy obraz dostarczy Ci jeszcze więcej emocji.

Nowoczesne wzornictwo

Prosty design w połączeniu z klasyczną czernią sprawiają, że telewizor idealnie wkomponuje się w wystrój każdego pomieszczenia.

Elegancki design

Nie tylko ekran telewizora potrafi wzbudzić zachwyt. Na uwagę zasługuje również nowoczesna forma obudowy. Smukła konstrukcja sprawia, że urządzenie może wręcz stanowić ozdobę pomieszczenia.

Smart Hub

Wyjątkowo przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika pozwala w mgnieniu oka uzyskać dostęp do poszukiwanych treści. Zamiast tracić czas na przeglądanie menu możesz w spokoju oddać się rozrywce.

SmartThings

Zarządzaj wszystkimi urządzeniami typu smart w swoim domu za pośrednictwem telefonu lub telewizora. Dzięki SmartThings bez problemu zapalisz światło nie wstając nawet z fotela, uruchomisz automatyczny odkurzacz, a także będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia o satusie pracy swoich sprzętów AGD np. informacje o zakończeniu cyklu prania. Możesz również dodać wybrane aplikacje ze smatphona do Smart Hub i korzystać z nich na dużym ekranie.

Content Sync&Share

Udostępnij swoje zdjęcia ze smartphona za pośrednictwem Samsung Cloud i zachwyć się nimi na nowo na doskonałym ekranie telewizora. Możesz przesłać je również do innych urządzeń typu smart i np. zamienić w cyfrowy album wyświetlacz lodówki.

Steam Link

Dzięki aplikacji Steam Link możesz strumieniować gry z komputera na telewizor. Przekonaj się na własne oczy jaki komfort zapewnia duży ekran podczas wymagających potyczek.

SPECYFIKACJA:

Informacje ogólne

  • Typ produktu: Telewizory
  • Stan produktu: Nowy
  • Rodzaj: Domowe

Ekran/Obraz

  • Przekątna ekranu: 40,0"
  • Rozdzielczość: 3840 x 2160
  • Typ matrycy: LED
  • Kontrast: Brak danych
  • Technologia obrazu: Telewizory LED, Telewizory 4K
  • Częstotliwość odświeżania: Brak danych
  • Współczynnik płynności obrazu: 1300
  • Technologia odświeżania: PQI (Picture Quality Index)
  • Proporcje ekranu: 16:9
  • Zakrzywiony ekran: Nie
  • Funkcje dodatkowe obrazu: Tryb filmowy, Tryb gry HDR, HDR

Dźwięk

  • Głośniki: 2 x 10W
  • Liczba głośników: 2.0
  • Moc głośników: 20 W
  • Funkcje dodatkowe dźwięku: Tryb gry, Dolby Digital Plus

Funkcje i technologie

  • Technologia 3D: Brak
  • Smart TV: Tak
  • Obsługiwane Smart TV: Brak danych
  • HDR: Tak
  • Funkcje i wyposażenie TV: Przeglądarka internetowa, Obsługa napisów, Gry, Kontrola rodzicielska, EPG, Tryb gier, HbbTV, Tryb filmowy
  • Obsługiwane typy plików: AAC, FLV, MP4, TS, 3GP, FLAC, MOV, RMVB, WMA, AVI, MKV, OGG, WAV, ASF, M4A, MPEG, VOB

Interfejsy

  • Interfejsy: RJ-45 (Ethernet LAN), USB 2.0
  • Obsługa sieci bezprzewodowej: WiFi
  • Liczba USB: 2
  • Wyjścia/wejścia dźwięku: Cyfrowe złącze optyczne (S/PDIF)
  • Wyjścia/wejścia obrazu: HDMI, Złącze antenowe
  • Liczba HDMI: 3
  • Liczba Euro-Scart: Brak

Zasilanie

  • Rodzaj zasilania: Sieciowe
  • Klasa energetyczna: A
  • Pobór mocy (włączony): 63 W
  • Pobór mocy (maksymalny): 100 W
  • Pobór mocy (czuwanie): 0.5 W
  • Napięcie zasilania / zasilacza: 230 V
  • Rodzaj wtyczki sieciowej: Typ E

Parametry techniczne

  • Tuner TV: DVB-C - cyfrowy kablowy, MPEG4, Analogowy, DVB-T2 - cyfrowy naziemny, DVB-T - cyfrowy naziemny, DVB-S2 - cyfrowy satelitarny

Parametry fizyczne

  • Kolor główny: Czarny
  • Kolor dodatkowy: Nie dotyczy
  • Szerokość: 913.7 mm
  • Wysokość: 531 mm
  • Wysokość z podstawą: 604.2 mm
  • Głębokość: 59 mm
  • Głębokość z podstawą: 210.3 mm
  • Wymiary bez podstawy: 913.7 x 531 x 59 mm
  • Waga: 8,80 kg
  • Standard VESA: 200 x 200 mm

Dodatkowe informacje

  • Dodatkowe informacje: Możliwość montażu na ścianie, Złącze Anynet+, Aplikacja YouTube
  • Zawartość zestawu: Baterie, Pilot
  • Kod producenta: UE40NU7192
raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu/pożyczki: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu/pożyczki: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 11.03.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 11.03.2019 r. - 5.05.2019 r. Umowa o kredyt odnawialny zawierana jest pomiędzy kredytobiorcą a Bankiem BNP Paribas Bank Polska S.A. Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje z tym Kredytodawcą i dokonuje czynności faktycznych w zakresie pośrednictwa w zawieraniu ww. umów. Umowa o pożyczkę zawierana jest pomiędzy pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A., mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. PayU S.A. współpracuje z tymi Pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu z nimi ww. umów. Umowa o kredyt odnawialny/pożyczkę zawierana jest pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej kredytobiorcy/pożyczkobiorcy. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Opinie o produkcie

4,79
Rewelacyjny
4,79/5
(62 oceny)
52
7
3
0
0

28 sierpnia 2018 od
najbardziej pomocna
Firma AFG super ale TV nie odtwarza formatu Divix czyli żal....
28 grudnia 2018 od
Ładne kolry, dużo mozliwości ustwień, przyjemne korzystanie z netu i YT. Czasami TV nie reaguje na przycisk Smart
cena/jakość
18 kwietnia 2019 od
Świetnie się sprawdza, piękny obraz, polecam
Dobra proporcja jakość-cena. Jestem zadowolony :)
16 kwietnia 2019 od
na razie ok, przejście z programu do innego trochę trwa, ale to samo miałam w poprzednim Samsungu/ wina kablówki czy Samsungów???/
30 marca 2019 od
Dla mnie idealny. Obraz brzytwa
14 marca 2019 od
Telewizor spełnił moje oczekiwania.
12 marca 2019 od
Ogólnie tv ok. Mankamentem jest brak gniazdka słuchawkowego i brak szybkiej redakcji na zmianę kanału, tj. po przełączeniu na dany kanał obraz wchodzi z opóźnieniem. W moim 55LG, reakcja jest natychmiastową. Menu ustawień też mogło by być bardziej przejrzyste a nie rozwijane w kolejnych obciach.
20 lutego 2019 od
wszystko ok...
7 stycznia 2019 od
SUper
17 grudnia 2018 od
Jak za tą cenę - super.
14 listopada 2018 od
Brak dekodowania DTS. O innych formatach audio i wideo jeszcze czas pokaże. W porownaniu do IPS, obraz kiepski. Patrzac na wprost jest ok ale pod kątem to porażka. Menu ustawień bardzo ubogie. No ale jaka cena taka jakość.
1 listopada 2018 od
UE40NU7192 to trudna inicjacja. Nastawcie się na 30 do 40 minut na zamontowanie aktualnej wersji oprogramowania! Prawdziwa droga przez mękę! Trzeba założyć specjalne konto, dodać dostęp do wszystkich możliwych danych: kontakty, wasze zdjęcia, wszystkie możliwe wrażliwe dane, nr kart kredytowych, hasła, itd., itp.. Na końcu okazuje się, że nic, absolutnie nic, nie da się zrobić z apką samsunga. Jedynym rozwiązaniem jest pilot. Moja rada: rejestracja tylko i wyłącznie przez pilota, bez żadnego ściągania apek na telefon, bez wifi itd. Szkoda czasu!
mała ramka
oprogramowanie to horror, brak netflixa
28 października 2018 od
Fajny tv za dobrą cenę
Szybki interfejs
26 września 2018 od
ok

Dostawa i płatność

od 9,72 zł

Lokalizacja: wysyłkowo CAŁA POLSKA, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Allegro UPS Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,72 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Punkt odbioru zamówień - Silver Screen
Piłsudskiego 5
90-368 Łódź
woj. łódzkie
email: lodz-lo1@sferis.pl
tel.: 500299748

poniedziałek - sobota
10:00 - 21:00
niedziela
10:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
196,01 zł
36 miesięcy po gwarancji producenta
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant II - Standardowy
POLECAMY
300,15 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant III - Rozszerzony
344,67 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
  • utraty
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SFERIS SERWIS
DAWIDOWSKA 10
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

 

  1. ACTION przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym przez Konsumentów. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny ACTION, drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl, a także w Salonach Sferis. Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu internetowego (zakładka: Sieć sprzedaży i Punty odbioru). Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu ACTION pod adresem ACTION z dopiskiem „SERWIS - SFERIS”, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl. Wskazane jest przesłanie przez Klienta opisu występującej wady wraz z określeniem swoich żądań oraz fotografiami reklamowanego towaru jeśli były wykonane (pozwoli to nam na sprawniejsze rozpatrzenie zgłoszonych reklamacji).
  2. Strony wyłączają odpowiedzialność ACTION z tytułu rękojmi za wady fizyczne towarów (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego), przy sprzedaży do Klientów będących przedsiębiorcami, z wyjątkiem przypadków, gdy ACTION udziela wyraźnie rękojmi na określone produkty.
  3. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w Salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) ACTION prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: ACTION SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki ACTION jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez ACTION na podstawie przekazanych danych.
  4. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do Salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez ACTION. W Salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie.
  5. Zawsze w przypadku reklamacji towaru w ramach gwarancji istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji bezpośrednio w Autoryzowanym Serwisie Fabrycznym (ASF). Klient może nie skorzystać z pośrednictwa Salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej, co może przyspieszyć załatwienie reklamacji z tytułu gwarancji.
  6. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru.
  7. Przed oddaniem sprzętu do serwisu, Klient powinien odpowiednio przygotować sprzęt, m.in. poprzez:

a) wykonanie kopii zapasowej wszelkich danych m.in. zdjęć, nagrań, dzwonków, książki adresowej, oprogramowania, aplikacji i ich usunięcie z urządzenia; dane pozostawione na urządzeniu mogą zostać utracone w trakcie naprawy; Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę;
b) spisanie numeru IMEI telefonu (15 cyfrowy numer identyfikacyjny, umieszczony na naklejce znamionowej w telefonie lub dostępny po wybraniu kodu: *#06#) lub numeru seryjnego SN urządzenia (serial numer - umieszczony zgodnie z instrukcja obsługi w danym miejscu);
c) wykonanie czynności, które mają na celu ochronę Twojej prywatności - dotyczy to przede wszystkim usunięcia prywatnych danych, zdjęć oraz kart i oznaczeń, umożliwiających wykonywanie płatności elektronicznych przez telefon;
d) usunięcie karty SIM;
e) usunięcie wszelkich dodatkowych akcesoriów, takich jak etui, zawieszki, folie ochronne, szkło hartowane, naklejki, stickery;
f) w przypadku telefonów dezaktywację funkcji, które blokują dostęp do sprzętu, takich jak np. FindMyiPhone, czy usunięcie konta Google na telefonach z systemem Android od wersji 5.1, dezaktywację kodu zabezpieczającego telefon; w przypadku laptopów należy usunąć wszelkie hasła bądź nr pin umożliwiające dostęp do systemu, jak również do systemu BIOS.
Pozostawienie dodatkowych akcesoriów tych blokad i funkcji może spowodować znaczne wydłużenie procesu naprawy, a nawet ją uniemożliwić.
Brak możliwości odczytania SN (serial numer) może spowodować odrzucenie reklamacji.

8. Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w opakowaniu fabrycznym lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym zabezpieczenie produktu w czasie transportu zarówno przed uszkodzeniami mechanicznymi, jak i elektrostatycznymi. Inne zasady dostarczania, szczególne dla konkretnego rodzaju produktów, opisane są na uzyskanej autoryzacji. Nabywca ma obowiązek zapoznania się z nimi i stosowania się do nich

9. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: reklamacje@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii.

10.Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja (w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne (rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.



11. W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 1823) ACTION oświadcza, iż wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem właściwym dla ACTION do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, http://wiih.org.pl/.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Dział Reklamacji Action - ZWROT TOWARU SFERIS Numer zwrotu – (z allegro
Dawidowska 10 Zamienie
05-500 Piaseczno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ADRES ZWROTÓW:

  

ACTION S.A  w restrukturyzacji

Dział Reklamacji Action -  ZWROT TOWARU SFERIS  

Numer zwrotu – (z allegro)     

ul. Dawidowska 10

05-500 Piaseczno, Zamienie


1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, które ponosi Konsument, tj.: a. poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy Konsumentowi, jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sferis, b. bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy do Sferis. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter (gabaryty, wagę) nie mogą być w zwykłym trybie odesłane pocztą (w szczególności: duże artykuły AGD/RTV), ich zwrot w przypadku odstąpienia od umowy może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa. Szacunkowa wysokość tych kosztów wynosi 200 zł brutto, c. kosztów spełnionych świadczeń do chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy wykonania usługi, której świadczenie rozpoczęło się na wyraźne żądanie Konsumenta przez upływem terminu do odstąpienia od umowy, gdy Konsument odstępuje od tej umowy po zgłoszeniu takiego żądania. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia, d. kosztów wynagrodzenia za spełnione usługi finansowe w zakresie ubezpieczeń. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, to jest za okres w jakim ubezpieczyciel ponosił odpowiedzialność do chwili odstąpienia od umowy. 


2. Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość, składając Sferis oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Korzystanie z powyższego wzoru nie jest obowiązkowe. Sferis nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. 


3. Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od: a. Objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – dla umowy, w wykonaniu której Sferis wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności (w szczególności umowa sprzedaży). Jeżeli tego rodzaju umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin liczony jest od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy, b. Dnia zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów (w szczególności gdy umowa dotyczy świadczenia usługi). 


4. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ustępie poprzednim, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres:  ACTION S.A. w restrukturyzacji Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno lub na adres mailowy:  zwroty.reklamacje@sferis.pl   


5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sferis przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 


6. W przypadku odstąpienia od umowy: a. Sferis ma obowiązek niezwłocznie, nie potniej niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem przypadku wskazanego w lit. b poniżej, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z uwzględnieniem przypadku wskazanego w ust. 1 lit. a powyżej). Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. b. Jeżeli Sferis nie zaproponował, że sam odbierze rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, od Konsumenta, Sferis może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. c. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, Sferis (na adres korespondencyjny wskazany w nagłówku) lub przekazać ją w Salonach Sferis osobie upoważnionej przez Sferis o odbioru niezwłocznie, jednak nie potniej niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. d. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. e. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 Ustawy o prawach konsumenta. 


7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu wykonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


8. W przypadku umów ubezpieczenia, termin w którym Konsument może odstąpić od umowy wynosi 30 dni od dnia poinformowania go o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia wymaganych prawem informacji, jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, terminie 30 dni: a. od odstąpienia od umowy – w przypadku świadczeń konsumenta; b. od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy – w przypadku świadczeń przedsiębiorcy.

O sprzedającym

Sferis-PTR
Sferis-PTR

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:37

Dane firmy

ACTION S.A. w restrukturyzacji
Zamienie, ul. Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
REGON: 011909816
NIP: 527-110-72-21

Kontakt

  • 801 *** *** (pokaż)
  • 022 ******* (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Adres do korespondencji:

Zamienie,  ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców

prowadzonego przez SAD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SADOWEGO pod numerem 0000214038, NIP

5271107221, REGON 011909816, Numer BDO 000035215  kapitał zakładowy w wysokości

1.695.700,00 zł. wpłacony w całości. 



Pozostałe informacje

UWAGA ! Kliencie, Po dokonaniu zakupu otrzymasz fakturę VAT na dane podane w formularzu FOD. Upewnij się że są one prawidłowe. 


======== UWAGA =========


Na uzupełnienie danych formularza opcji dostawy i wpłatę czekamy 7dni od daty złożenia zamówienia. 

Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.


======== UWAGA =========


Postanowienia końcowe

1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja

(w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają

nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne

(rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę

rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie

dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta

odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym

rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)

rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie

rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji

społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów

Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja).  Zasady

dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach

internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można

uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony

Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ;

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym

czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na

stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie

wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian.

3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce

\"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym

Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego

żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie.

4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015  r. Regulamin ma

zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie

Allegro po dacie opublikowania regulaminu.

Załącznik do Regulaminu:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

-   Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę

przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer

faksu i adres e-mail]

-   Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym

odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy

następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu

następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

-   Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

-   Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

-   Adres konsumenta(-ów)

-   Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

-   Data

5. Utylizacja starego sprzętu:

Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, ACTION S.A. w restrukturyzacji udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu.


Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”.

Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru.

Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport.

W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl

Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg

Numer BDO 000035215 

Numer oferty:7839112752
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro