, , ,

Telefon stacjonarny dla seniora LJ-290 DarTel sreb

od
Super Sprzedawcy
elektro-box
100% poleca sprzedawcę
75,50
Allegro Smart!
4 monety
3 osoby kupiły 3 sztuki
Dostawaod 8,00 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 7 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0.5 kg
    • Cechy dodatkowe:
      identyfikacja numeru przychodzącego, możliwość montażu na ścianie

Opis

TELEFON STACJONARNY LJ-290 FIRMY DARTEL Z DUŻYMI KLAWISZAMI I PODŚWIETLANYM WYŚWIETLACZEM DLA SENIORA, DO DOMU LUB DO BIURA

Zestaw zawiera następujące elementy:

* Aparat telefoniczny z słuchawką w kolorze srebrnym 1szt;

* Przewody przyłączeniowe:

- do słuchawki

- do gniazda telefonicznego z wtykami RJ-11;

* Podstawkę

* Instrukcja obsługi w j. polskim;

* karta gwarancyjna;

* Dowód zakupu (paragon lub na życzenie faktura Vat)

Charakterystyka telefonu LJ-290:

* 8 przycisków pamięci szybkiego wybierania

* 16 - cyfrowy wyświetlacz podświetlany na zielono;

* Pamięć 30 ostatnich wybranych numerów

* CLIP - prezentacja numeru (identyfikacja numeru)

przychodzącego - 104 komórki pamięci;

* 10 komórek pamięci pod klawiaturą

* Zegar, data;

* Świetlna sygnalizacja dzwonienia

* Powtarzanie ostatniego numeru

* Możliwość wyłączenia dzwonka

* Współpraca aparatu z centralką wewnętrzną (funkcja Flash);

* Funkcja H.F-dial-wybieranie numeru bez podnoszenia słuchawki

* 16 rodzajów dzwonka w tym 8 melodii;

* Regulacja głośności dzwonka - dwa poziomy głośności

* Funkcja HOLD - muzyka na potrzymaniu rozmowy;

* Wybieranie tonowe lub impulsowe;

* Funkcja alarmu-budzika

* Regulacja głośności w słuchawce /dwa poziomy/

* Możliwość zamocowania aparatu w pozycji wiszącej;

Podsumowanie:

Aparat telefoniczny LJ-290 firmy DarTel posiada duże klawisze numeryczne, które sprawiają, że jego obsługa nie sprawi trudności osobom starszym. Ponadto wyposażony jest w duży (16-sto cyfrowy) wyświetlacz podświetlany na zielono, co znacznie zwiększa jego czytelność.

Dodatkowe funkcje takie jak optyczna sygnalizacja dzwonienia, oraz osiem oddzielnych przycisków szybkiego wybierania, pod którymi można zaprogramować dowolne numery powoduje, że telefon ten idealnie sprawdzi się dla seniora ,oraz osób niedowidzących.

Gwarancja 24 miesiące.

Dla seniora polecamy również elektroniczny wizjer do drzwi OR-WIZ-1102 z funkcją nagrywania obrazu oraz dzwonkiem , jest on dostępny na naszych aukcjach

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(10 ocen)
10
0
0
0
0

3 lipca 2019 od
Dla seniora bomba
27 lutego 2019 od
Telefon estetyczny, poręczny, ładny dzwonek, wiele praktycznych funkcji, za niewygórowaną cenę. Brawo! (Mam nadzieje, że towar z pare lat pociagnie :-)

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łęg Tarnowski, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u elektro-box za co najmniej 400,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
2-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2-4 dni robocze
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier DPD
18,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier DPD pobranie
23,50 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 IV. GWARANCJA I REKLAMACJA  1. Jeżeli otrzymany produkt  uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn  niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile  gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera,  dystrybutora lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w  dokumencie gwarancyjnym (oświadczeniu gwarancyjnym), który otrzymałeś  wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie  upłynął jeszcze jej okres obowiązywania.  W przypadku skorzystania z gwarancji proszę skontaktować się z Nami (np  e-mailem lub telefonicznie), aby ustalić adres serwisu na jaki należy  odesłać zakupiony (u Nas) towar.  V. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE  1. Sprzedawca odpowiada za jakość świadczenia ,oraz za dostarczenie  towarów sprawnych bez wad  2. Reklamacje nabywców towarów będą rozpatrywane przez Sprzedawcę  /adresy kontaktowe jak w danych sprzedawcy/  3. Towary wystawione do sprzedaży przez sprzedawcę objęte są  24-miesięczną gwarancją, na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej  /oświadczeniu gwarancyjnym/ danego produktu, które jest dostarczone wraz  z towarem.  4. Gwarant w ramach gwarancji jest zobowiązany do naprawy, usunięcia  usterki, wady  lub do dostarczenia produktu wolnego od wad, o ile wady  te ujawnią w ciągu terminu określonego w karcie  gwarancyjnej/oświadczeniu gwarancyjnym/   5. Sprzedawca jest odpowiedzialnym przed nabywcą jeżeli sprzedany towar  ma wadę fizyczną lub prawną /rękojmia/ która obejmuje wadę fizyczną lub  prawną  6. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową  sprzedaży jeżeli:  a) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć ze  względu na cel w umowie sprzedaży.  b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił nabywcę.  c) nie nadaje się do celu, o którym nabywca poinformował sprzedawcę przy  zawarciu umowy sprzedaży, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia do  takiego jej przeznaczenia   d) została nabywcy wydana w stanie niezupełnym  7. Wada prawna  a) sprzedawca jest odpowiedzialny względem nabywcy jeżeli sprzedany  produkt stanowi własność osoby trzeciej ,albo jest obciążony prawem  osoby trzeciej.  b) sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi jeżeli  klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży,/nie dotyczy  konsumentów/  8. Nabywca  może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne  dostarczonego towaru, niezależnie od uprawnień wynikających z  gwarancji, wykonywanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na  odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi  9. Jeżeli sprzedany towar ma istotną wadę fizyczna lub prawną nabywca  może złożyć oświadczenie o  obniżeniu ceny usunięciu wady, albo  odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie  i bez  nadmiernych niedogodności dla nabywcy  usunie wadę, wymieni wadliwy  produkt na wolny od wad  na  własny koszt.  10. Jeżeli nabywca jest konsumentem a wada fizyczna została stwierdzona  przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego produktu domniemywa się,  że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa  na nabywcę.  11. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat:  - reklamację należy składać do Sprzedawcy w formie elektronicznej lub  pisemnej na adres sprzedawcy ,która powinna zawierać co najmniej:   imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, login Allegro Nabywcy  (jeżeli posiada)  datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji w  szczególności rodzaju i wystąpienia niezgodności /wady/  żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży  lub oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpienie od umowy sprzedaży  ,lub usunięciu wady,  12. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany w  przeciągu 14 dni od momentu jej otrzymania w prawidłowej postaci. Drogą  poczty elektronicznej (e-mailem) bądź za pomocą poczty tradycyjnej.  13 .O ile nabyty towar objęty jest gwarancją np. producenta, importera,  sprzedawcy itp. której zakres potwierdza wydany wraz z towarem dokument  gwarancyjny, niezależnie od innych przysługujących uprawnień  reklamacyjnych, Nabywca może zgłosić reklamację powołując się na zakres  udzielonej gwarancji.  14. Nabywca będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości  skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń                                                                                                                                                                             a) Nabywca upoważniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży  b) nabywca uprawniony jest do zwrócenia się wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w  sprawie polubownego zakończenia sporu między nabywcą a sprzedawcą  c) nabywca może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między nabywcą a sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego /miejskiego/ rzecznika konsumenta lub organizacji społecznej  do której zadań statutowych należy ochrona konsumenta/m.in. federacja  Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich/ 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.H.U. BOX s. c.
ul. Witosa 167
33-131 Łęg Tarnowski
Dodatkowe informacje

IV. GWARANCJA I REKLAMACJA 1. Jeżeli otrzymany produkt uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera, dystrybutora lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym (oświadczeniu gwarancyjnym), który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres obowiązywania. W przypadku skorzystania z gwarancji proszę skontaktować się z Nami (np e-mailem lub telefonicznie), aby ustalić adres serwisu na jaki należy odesłać zakupiony (u Nas) towar. V. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 1. Sprzedawca odpowiada za jakość świadczenia ,oraz za dostarczenie towarów sprawnych bez wad 2. Reklamacje nabywców towarów będą rozpatrywane przez Sprzedawcę /adresy kontaktowe jak w danych sprzedawcy/ 3. Towary wystawione do sprzedaży przez sprzedawcę objęte są 24-miesięczną gwarancją, na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej /oświadczeniu gwarancyjnym/ danego produktu, które jest dostarczone wraz z towarem. 4. Gwarant w ramach gwarancji jest zobowiązany do naprawy, usunięcia usterki, wady lub do dostarczenia produktu wolnego od wad, o ile wady te ujawnią w ciągu terminu określonego w karcie gwarancyjnej/oświadczeniu gwarancyjnym/ 5. Sprzedawca jest odpowiedzialnym przed nabywcą jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną /rękojmia/ która obejmuje wadę fizyczną lub prawną 6. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową sprzedaży jeżeli: a) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży. b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił nabywcę. c) nie nadaje się do celu, o którym nabywca poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy sprzedaży, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia do takiego jej przeznaczenia d) została nabywcy wydana w stanie niezupełnym 7. Wada prawna a) sprzedawca jest odpowiedzialny względem nabywcy jeżeli sprzedany produkt stanowi własność osoby trzeciej ,albo jest obciążony prawem osoby trzeciej. b) sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży,/nie dotyczy konsumentów/ 8. Nabywca może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne dostarczonego towaru, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, wykonywanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi 9. Jeżeli sprzedany towar ma istotną wadę fizyczna lub prawną nabywca może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny usunięciu wady, albo odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla nabywcy usunie wadę, wymieni wadliwy produkt na wolny od wad na własny koszt. 10. Jeżeli nabywca jest konsumentem a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego produktu domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na nabywcę. 11. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat: - reklamację należy składać do Sprzedawcy w formie elektronicznej lub pisemnej na adres sprzedawcy ,która powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, login Allegro Nabywcy (jeżeli posiada) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności rodzaju i wystąpienia niezgodności /wady/ żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpienie od umowy sprzedaży ,lub usunięciu wady, 12. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany w przeciągu 14 dni od momentu jej otrzymania w prawidłowej postaci. Drogą poczty elektronicznej (e-mailem) bądź za pomocą poczty tradycyjnej. 13 .O ile nabyty towar objęty jest gwarancją np. producenta, importera, sprzedawcy itp. której zakres potwierdza wydany wraz z towarem dokument gwarancyjny, niezależnie od innych przysługujących uprawnień reklamacyjnych, Nabywca może zgłosić reklamację powołując się na zakres udzielonej gwarancji. 14. Nabywca będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń a) Nabywca upoważniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży b) nabywca uprawniony jest do zwrócenia się wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między nabywcą a sprzedawcą c) nabywca może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nabywcą a sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego /miejskiego/ rzecznika konsumenta lub organizacji społecznej do której zadań statutowych należy ochrona konsumenta/m.in. federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich/

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
F.H.U. BOX s.c.
ul. Witosa 167
33-131 Łęg Tarnowski
Dodatkowe informacje

III. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dn.30.05.2014r.Dz.U.z 2014r.poz.827. Konsument który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem sprzedawcy ma prawo odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za nie zawartą. 2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy konsument musi poinformować nas o swojej decyzji, odstąpienia od zawartej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną) wpisując nazwisko pełny adres pocztowy, oraz o ile są dostępne nr.tel. adres e-mail, login Allegro oraz nazwę rzeczy, które to dotyczy. Może również skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (do pobrania na stronie „o mnie” w serwisie Allegro) należy go wypełnić i przesłać drogą elektroniczną, ta forma nie jest obowiązkowa. Potwierdzenie przyjęcia odstąpienia od umowy prześlemy do Państwa. 3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Prawa Odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy /14 dni/ 4. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę. Koszt zwrotu rzeczy do sprzedawcy ponosi konsument. 5. Niezwłocznie a w każdym przypadku nie później niż 14dni od dnia w którym zostaliśmy poinformowani przez konsumenta o decyzji wykonania prawa odstąpienia od umowy dokonamy zwrotu płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy będących przedmiotem odstąpienia od umowy. 6. Konsument ma obowiązek zwrócić (odesłać) rzecz na adres sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru cech i funkcjonowania rzeczy. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów : -w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb -w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarcia opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu - w której przedmiotem świadczenia są Produkty które po dostarczeniu, ze względu za swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami sprzedany produkt stanowi własność osoby trzeciej ,albo jest obciążony prawem osoby trzeciej.

O sprzedającym

elektro-box

O sprzedającym

elektro-box

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:03

Dane firmy

Firma Handlowo-Usługowa "BOX" s.c. S. Mężyk, K. Mężyk
ul. Witosa 167
33-131 Łęg Tarnowski
REGON: 850053478
NIP: 871-000-20-24

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)

Pozostałe informacje

I. DEFINICJE

1. Sprzedawca – Firma Handlowo-Usługowa \"BOX\" s.c. S. Mężyk, M. Mężyk-Zając z siedzibą w 33-131 Łęg Tarnowski ul. Witosa 167, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 8710002024, REGON: 850053478, działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dla Stanisław Mężyk, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej dla Marta Mężyk - Zając, który, prowadząc działalność gospodarczą, dokonuje w ramach konta Allegro „elektro-box” sprzedaży towarów.

login (konto) Allegro: elektro-box

Tel. 14 645 14 81 lub 692 416 549

e-mail: biuro@boxsc.com.pl

2. Nabywca – Użytkownik, który w ramach Allegro zawarł Umowę sprzedaży ze sprzedawcą.

3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Umowa – obejmuje Umowę sprzedaży rzeczy

5. Allegro – platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której dokonywane są transakcje oraz świadczone są inne usługi związane z transakcjami, prowadzona w domenie internetowej allegro.pl przez Grupę Allegro, dostępna również w ramach innych serwisów internetowych prowadzonych przez partnerów Grupy Allegro.

6. Grupa Allegro – Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796, o kapitale zakładowym w wysokości 33.916.500,00zł, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 5272525995.

7. PayU – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 zł w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 7792308495 oraz numer REGON 300523444.

8. Dzień roboczy - Dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy


II. OGÓLNE ZASADY

1. Po wylicytowaniu przedmiotu lub skorzystaniu z opcji KUP TERAZ prosimy o wypełnienie formularza zapłaty i dostawy Allegro lub przesłanie e-maila na biuro@boxsc.com.pl z informacją potwierdzającą adres wysyłki, sposób dostawy i rodzaju płatności. W e-mailu należy zamieścić również informacje takie jak: własny login Allegro oraz nr i tytuł aukcji, której dotyczy zamówienie.  

2. Akceptowalne formy płatności:

- pobranie, płatność poprzez system płatności PAYU lub wpłata na konto sprzedawcy.  

Na płatność lub informację, że przesyłka ma zostać wysłana za pobraniem czekamy 10 dni, Po tym okresie zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji od niesfinalizowanej transakcji.

3. W przypadku wyboru przedpłaty na konto (sprzedawcy) proszę w tytule wpłaty podać numer aukcji oraz nazwę użytkownika Allegro (login). Wpłacana kwota stanowi równowartość ceny zakupionego przedmiotu, powiększona o koszty przesyłki (wybraną podczas składania zamówienia).   Numer konta na które należy dokonać wpłaty to:

PKO BP 16 1020 4955 0000 7302 0010 5098  

4. Zamówienia realizowane (wysyłane) będą w terminie do dwóch dni roboczych  od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub otrzymania informacji, że klient wybrał opcję za pobraniem.

5. Kupując kilka przedmiotów równocześnie na naszych aukcjach, koszt dostawy pod jeden adres doręczenia jest jeden – zgodny z cennikiem (zakładka „dostawa i płatność”).

6. RODO

Dane zbierane są w konkretnych  ,wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane w sposób niezgodny z tymi celami. Są wykorzystywane do adresowania przesyłek, korespondencji z danym klientem ,oraz postepowań reklamacyjnych.Przechowywane są w formie umożliwiającej identyfikacje osoby której dane dotyczą , przez okres nie dłuższy , niż jest to niezbędne do celów w których dane te są przetwarzane. Czas przechowywania danych wynosi max. 2-lata do czasu obowiązywania umowy. Dane te sa przechowywane tak aby uniemożliwić dostep do nich osobom nieuprawnionym.


INFORMACJE DODATKOWE

1. Adresy gwarantów zgodnie z oświadczeniem gwarancyjnym /gwarancją /produktów sprzedawanych w sklepie

a).Produkty Firmy Veris  

Veris , Al. Prymasa Tysiąc Lecia 46 , 01-242 Warszawa   tel.22/3821634

b) Produkty Firmy ORNO

  ORNO-POLSKA , ul. Katowicka 134 , 43-190 Mikołów , tel.32/4343110

c) Produkty Firmy Dartel

Przedsiębiorstwo Dartel s.c. Podlipie 26 ,29-100 Włoszczowa ,tel.41/391473

d) .Produkty Firmy Maxcom

Maxcom SA ,ul. Towarowa 23a , 43-100 Tychy, tel.32/3277089

Numer oferty: 6689986626

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro