Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościParametry
Stan | Nowy |
Faktura | Wystawiam fakturę VAT |
Producent | TEC-2000 |
Numer katalogowy producenta | TECEF |
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym | 0.426 kg |
Opis
TEC 2000 Engine Flush Płukanka silnika
TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników spalinowych. Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanałach magistrali olejowej, popychaczy zaworowych. TEC 2000 Engine Flush pozbywa się m.in. osadu, nagaru, sadzy, a także dokładnie usuwa zużyty olej. Jedna puszka wystarczy na 4-5 L oleju w samochodach oraz 5-6 L oleju w motocyklach.
TEC 2000 Engine Flush płukanka do silnika jest kompozycją
Engine Flush jest jednym z pierwszych i nielicznych preparatów w którym zrezygnowano z Chlorowanych Węglowodorów – co oznacza brak szkodliwych oparów podczas pracy preparatu i czystsze środowisko.
TEC 2000 Engine Flush jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Jest bardzo łatwy w użyciu w dowolnych warunkach. Formuła TEC 2000 Engine Flush jest obecna na światowym rynku od ponad 20 lat i cieszy się doskonałą opinią wśród klientów profesjonalnie zajmujących się rynkiem motoryzacyjnym.
Płukanka ma w sobie 4 składniki:
A) Podstawowy związek czyszczący to opracowany na nowo Toluen C7H8 (toluene) (związek powierzchniowo-czynny z dodatkowym zabezpieczeniem na działanie z tworzywami sztucznymi). Toluen został zmodyfikowany i podwyższono jego temperaturę wrzenia.
B) Rozpuszczalnik Estrowy (łagodny – organiczny)
C) Dodatki przeciw-zatarciowe ZDDP
D) Bazą są węglowodory (transport rozpuszczalników i dodatków)
Płukana TEC 2000 Engine Flush działa podczas mieszania (pracy) oleju w temperaturze roboczej silnika, jednakże płukanka nie działa podczas spoczynku bez mieszania i bez odpowiedniej temperatury.
Płukanka TEC 2000 w odróżnieniu od nafty posiada dodatki przeciw-zatarciowe ZDDP i środki czyszczące, które penetrują nagar nie odrywają, ale rozpuszczają, dlatego płukanka TEC 2000 Engine Flush jest bezpieczna dla silnika/uszczelek, mocniejsza i bezpieczniejszy niż nafta czy benzyna ekstrakcyjna.
Pamiętaj o wlewaniu nowego oleju do czystego silnika, który został bezpiecznie wyczyszczony od środka płukanką TEC 2000 Engine Flush.
Jak stosować?
TEC 2000 Engine Flush należy stosować podczas standardowej wymiany oleju.
Należy dodać preparat do silnika, jeszcze do starego oleju. Silnik powinien osiągnąć normalną temperaturę pracy. Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na biegu jałowym przez ok. 10-15 minut (auto powinno znajdować się w wentylowanym pomieszczeniu lub na zewnątrz aby uniknąć zatrucia spalinami). Po tym czasie, należy spuścić stary olej, założyć nowy filtr i uzupełnić stan nowym olejem.
W wypadku gdy silniku pojawiły się problemy takie jak: lepkie pierścienie, nierówna kompresja, zwiększone zużycie oleju lub czarny dym, praca z preparatem powinna trwać ok 25-30 min zanim olej zostanie wymieniony.
Unikalna kombinacja bardzo skutecznych detergentów wraz z bardzo efektywnym smarowaniem pozwala na stosowanie preparatu we wszystkich silnikach spalinowych – benzynowych, diesla oraz zasilanych gazem. Operacja jest całkowicie bezpieczna dla silnika.
375 ml NA 4-5 LITRÓW OLEJU
Pytania i odpowiedzi
Czy Engine Flush może być stosowane w silnikach benzynowych i diesla?
- Tak. Preparat jest przeznaczony do silników benzynowych i diesla. W samochodach, ciężarówkach, motocyklach i łodziach. Do silników dwusuwowych nie jest zalecany, jednak do przekładni zębatych i mokrego sprzęgła zaleca się stosowanie, wraz z Oil Booster.
Czy jest różnica w stosowaniu dla suchego i mokrego sprzęgła? Tak.
- Dawkowanie dla suchego sprzęgła to 375ml – 1 puszka na 4-5L oleju
- Dawkowanie dla mokrego sprzęgła to 375ml – 1 puszka na 5-6L oleju
Czy Engine Flush zawiera molibden lub teflon?
- Nie zawiera.
Czy Engine Flush zawiera siarkę?
- Nie zawiera.
Czy Engine Flush jest bezpieczny dla powłoki Nikasil?
- Tak, ponieważ nie zawiera związków siarki, które są niebezpieczne dla powłoki Nikasilowej.
Czy DPF może zostać uszkodzony podczas stosowania Engine Flush?
- Nie, ponieważ produkt podczas ewentualnego spalania nie powoduje powstawania sadzy.
Czy można jeździć samochodem, gdy wlejemy Engine Flush do silnika?
- Nie zaleca się. Zwykle silnik powinien pracować na normalnych lub wyższych obrotach, na biegu jałowym. Czas poświęcony na mycie silnika od wlania do spuszczenia starego oleju nie powinien przekraczać 1 godziny.
Czy zostało zanotowane uszkodzenie silnika po zastosowaniu płukanki?
- Wieloletnie stosowanie produktu przyniosło pozytywne komentarze. Dla pewności przeprowadziliśmy długoterminowy test na silniku 1.8 V8. Auto jeździło ponad 14 dni w warunkach miejskich, dziennie 16 kilometrów. Silnik miał zalaną jedną pełną dawkę preparatu Engine Flush oraz wkręconą śrubę magnetyczną, po spuszczeniu oleju nie zanotowaliśmy zmiany na śrubie magnetycznej w ilości opiłków.
Przewidywany przez Allegro czas dostawy na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego.
Przeglądasz ofertę produktu: PŁUKANKA DO SILNIKA TEC2000 ENGINE FLUSH 375ml. Widzisz ofertę innego produktu? Zgłoś nam to