, , ,

TABLICA WARSZTATOWA NARZĘDZIOWA 115x78 cm ŚCIANKA

od
GardenGuru2
99,2% poleca sprzedawcę
109,99
Allegro Smart!z kurierem
11,00 zł x 10 rat raty zero
94 osoby kupiły 96 sztuk
Dostawaod 8,00 zł
Czas wysyłki3 dni robocze
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 99903 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

sku N600+390SK32

Tablica Orderline N600+390SK32 to tablica narzędziowa do zawieszenia na ścianie, uniwersalna i przydatna w każdym garażu czy warsztacie. W komplecie 4 Ścianek, 32 pojemniki Truck NP4 i 4 pojemniki NP8 i dodatkowa zestaw uchwytów. Łatwy montaż pojemników na tablicy pozwala na ich dowolne przemieszczanie w zależności od potrzeb. W każdej chwili można też pojemnik zdjąć, by uzyskać dostęp do zawartości.

Skład zestawu

  • 14 sztuk kuwet o wymiarach 80 x 115 x 60 mm  Kolor Czarny
  • 18 sztuk kuwet o wymiarach 120 x 195 x 90 mm | Kolor Pomarańczowy  Łączna powierzchnia: 1152 x 780 mm
  • Zestaw haków BINEER HOOKS
  • Półki BINEER SHELFS ITBP390do tablicy narzędziowej ITBNN.

W zestawie:- 2 półki narzędziowe 384 x 111 x 50 mm- 8 uchwytów na klucze (4 pionowe | 4 poziome)- 16 uchwytów na śrubokręty, drobne narzędzia- 8 wieszaków 5,5 cm,- 8 wieszaków 3,5 cm. Tablice: 4 tablice o wymiarach 576 x 390 mm

Skład zestawu

  • 14 sztuk kuwet o wymiarach 80 x 115 x 60 mm  Kolor Czarny
  • 18 sztuk kuwet o wymiarach 120 x 195 x 90 mm | Kolor Pomarańczowy  Łączna powierzchnia: 1152 x 780 mm
  • Zestaw haków BINEER HOOKS
  • Półki BINEER SHELFS ITBP390do tablicy narzędziowej ITBNN.

W zestawie:- 2 półki narzędziowe 384 x 111 x 50 mm- 8 uchwytów na klucze (4 pionowe | 4 poziome)- 16 uchwytów na śrubokręty, drobne narzędzia- 8 wieszaków 5,5 cm,- 8 wieszaków 3,5 cm. Tablice: 4 tablice o wymiarach 576 x 390 mm

raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Piła, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
śr. 11 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 11 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier GLS
10,95 zł
śr. 11 gru. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
śr. 11 gru. u Ciebie
Kurier GLS pobranie
15,99 zł
śr. 11 gru. u Ciebie
śr. 11 gru. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Hurtownia Prima
Sokola 30
64-920 Piła
Dodatkowe informacje

 

Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i  prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar  ma wadę fizyczną lub prawną.

1. Kupujący może złożyć reklamację za  pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  allegro@e-ogrodniczy.com.pl  lub też pisemnie na adres: Hurtownia  Ogrodnicza Prima ul. Sokola 30, 64-920 Piła.

2.  Reklamacja powinna zawierać dane Kupującego, informację o zakupionym towarze oraz przyczynę składania reklamacji. 

3.  Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później  niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na  podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób.

4. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:

a)  złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy  sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo  wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był  już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie  uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia  wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady  żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych  kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy  ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od  wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b)  żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta,  jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim  możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży  wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi  Sprzedawca.

5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu  rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.  Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

6. Sprzedawca odpowiada z  tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem  dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub  wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz  termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w  zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży  lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli  Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin  do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu  ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany  Towaru lub usunięcia wady.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Kurier GLS
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Kurier GLS pobranie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Hurtownia Prima
Sokola 30
64-920 Piła
Dodatkowe informacje

 

1.  Kupujący będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na  odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając  stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od chwili  objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego  osobą trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania tego terminu wystarczy  wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Oświadczenie można  wysłać na adres: Firma Hurtownia Ogrodnicza Prima ul. Sokola 30, 64-920  Piła lub na nasz adres mailowy: allegro@e-ogrodniczy.com.pl.  Oświadczenie można złożyć wykorzystując formularz udostępniony przez  portal Allegro.

3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana  za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.  Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od konsumenta płatności. Oprócz  równowartości ceny towaru sprzedawca zwróci konsumentowi koszty  doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej  najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient  wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między  wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 

4.  Konsument dokonuje zwrotu towaru na własny koszt. Zwrot zakupionego  towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie  czternastu dni od dnia złożenia oświadczenia. Termin jest zachowany,  jeśli Kupujący odeśle rzecz przed upływam 14 dni. Jeżeli konsument  dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od  daty dokonania przedpłaty.

5. Konsument ponosi odpowiedzialność za  zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w  sposób wykraczający ponad konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.

6. Sprzedawca dokona zwrotu niezwłocznie, a  w każdym razie nie później niż w terminie czternastu dni od dnia  złożenia oświadczenia odstąpienia od umowy, przy użyciu takich samych  sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej  transakcji, chyba że konsument wskaże inny sposób, w każdym razie  Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca  może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub  do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od  tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Termin czternastoodniowy, w  którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy  Sprzedaży od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia  Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia.

8. Prawo odstąpienia  od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:  (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem  terminu, o którym mowa powyżej w pkt 1 oraz 6; (2) dotyczących nagrań  audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach  danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3)  umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy  wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o  właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego  zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z  uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot  ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie  gier hazardowych.

O sprzedającym

e-ogrodniczy

O sprzedającym

 

98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcęw ostatnich 12 miesiącach

14274

149

ZGODNOŚĆ Z OPISEM5,0/5OBSŁUGA KLIENTA4,9/5CZAS WYSYŁKI4,8/5KOSZT WYSYŁKI4,9/5NA ALLEGRO ODod 8 lat i 9 miesięcyOSTATNIE LOGOWANIEdzisiaj o 08:54Środki ochrony roślin w przedmiotach sprzedającegoWszystkie przedmioty sprzedającego

Dane firmy

Hurtownia PRIMA Sp. z o.o.Sokola, 3064-920 PiłaREGON: 362028245NIP: 764-266-97-25

Kontakt
  • pytanie do sprzedającego
  • all****@******************* (pokaż)
  • 660****** (pokaż)

poniedziałek - piątek08:00 - 16:00sobota - niedzielazamknięte

Informacje o sprzedającym

Konto e-ogrodniczy prowadzone jest przez Hurtownie Ogrodniczą Prima

numer rachunku PL 34 1050 1911 1000 0024 3936 1946 z adres do wypłat Hurtownia PRIMA Sp. z o.o. sokola 30 64-920 Piła Polska 

Pozostałe informacje

UWAGA Od 3 kwietnia 2018 wysyłamy faktury zakupu w wersji  elektronicznej, którą dostaniesz w osobnej wiadomości mailowej w postaci  załącznika PDF.

 Faktury nie musisz drukować !! Zapisz ją w osobnym folderze na swoim  komputerze i w razie reklamacji możesz wysłać ją nam w wersji  elektronicznej.

 Dlaczego zrezygnowaliśmy z faktury papierowej ?

 Nasza firma stawia na EKOLOGICZNE rozwiązania.

 Zobacz co zyskuje  ŚRODOWISKO !!  

   -W Polsce wystawia się około 4 miliardów faktur, co daje około 20 tys. ton papieru rocznie  

  - By wyprodukować 1 tonę papieru trzeba ściąć 17 drzew, co daje rocznie 170 hektarów lasu   

  -Na produkcję jednej tony papieru zużywa się około 8 tys. kWh  energii     -Przez roczną produkcję faktur zanieczyszcza się 8,9 mld  litrów wody. 

  -  W ciągu roku, na wyprodukowanie faktur zużywa się 1,6 mln  tonerów Wiadomość generowana automatycznie, prosimy nie odpowiadać.  Preferowany kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie  zamówienia. Pozdrawiamy 

PROTOKÓŁ USZKODZEŃ FIRMY KURIERSKIE 

W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu i zastrzeżeń, co  do ilości dostarczonego towaru, należy w chwili doręczenia przesyłki, w  obecności dostawcy, spisać protokół szkody. Jest podstawą do wszczęcia  procedury reklamacyjnej z naszej strony. W protokole należy wpisać datę,  godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru oraz  opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać w terminie do 7 dni  na adres firmy. Druk protokołu posiada przedstawiciel firmy kurierskiej.  Protokół musi zostać czytelnie podpisany przez Odbiorcę oraz Kuriera.  Ważne, aby był spisany rzetelnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący  sposób uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską. 

PROTOKÓŁ USZKODZEŃ  PACZKOMATY

 Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp.  z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego  odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z  instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. Jeżeli odbiorca  stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z  Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z  przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i  zgłoszenia reklamacji.

 Dziękujemy za udaną transakcję!



O sprzedającym

GardenGuru2

O sprzedającym

GardenGuru2

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:36

Dane firmy

Hurtownia PRIMA Sp. z o.o.
Sokola, 30
64-920 Piła
NIP: 7642669725

Kontakt

  • 67 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Konto e-ogrodniczy prowadzone jest przez Hurtownie Ogrodniczą Prima numer rachunku PL 34 1050 1911 1000 0024 3936 1946 z adres do wypłat Hurtownia PRIMA Sp. z o.o. sokola 30 64-920 Piła Polska  

Pozostałe informacje

UWAGA Od 3 kwietnia 2018 wysyłamy faktury zakupu w wersji elektronicznej, którą dostaniesz w osobnej wiadomości mailowej w postaci załącznika PDF.  Faktury nie musisz drukować !! Zapisz ją w osobnym folderze na swoim komputerze i w razie reklamacji możesz wysłać ją nam w wersji elektronicznej.

Dlaczego zrezygnowaliśmy z faktury papierowej ? 

Nasza firma stawia na EKOLOGICZNE rozwiązania.  Zobacz co zyskuje  ŚRODOWISKO !!      -W Polsce wystawia się około 4 miliardów faktur, co daje około 20 tys. ton papieru rocznie     - By wyprodukować 1 tonę papieru trzeba ściąć 17 drzew, co daje rocznie 170 hektarów lasu      -Na produkcję jednej tony papieru zużywa się około 8 tys. kWh energii     -Przez roczną produkcję faktur zanieczyszcza się 8,9 mld litrów wody.    -  W ciągu roku, na wyprodukowanie faktur zużywa się 1,6 mln tonerów 

 PROTOKÓŁ USZKODZEŃ FIRMY KURIERSKIE  W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu i zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w chwili doręczenia przesyłki, w obecności dostawcy, spisać protokół szkody. Jest podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej z naszej strony. W protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru oraz opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać w terminie do 7 dni na adres firmy. Druk protokołu posiada przedstawiciel firmy kurierskiej. Protokół musi zostać czytelnie podpisany przez Odbiorcę oraz Kuriera. Ważne, aby był spisany rzetelnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską.  \

PROTOKÓŁ USZKODZEŃ  PACZKOMATY  Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.  Dziękujemy za udaną transakcję!

Numer oferty: 8731151324

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro