, , ,

T-Shirt męski Emporio Armani EA7 koszulka GRANAT

od
Super Sprzedawcy
e-trade-cz
129,00
Allegro Smart!
Kolor/wzór
Rozmiar
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Płeć:
      Produkt męski
    • Rozmiar:
      L
    • Kolor:
      granatowy

Opis

T-SHIRT EMPORIO ARMANI JHRZ10

T-shirt męski Emporio Armani

Rewelacyjny produkt ze sportowej kolekcji Emporio Armani EA7. Idealnie skrojony będzie kwintesencją elegancji i dobrego stylu każdego mężczyzny. Wysoka jakość materiałów sprawi, że będziesz się nim cieszyć przez wiele lat. Produkt posiada oryginalne metki producenta.

  • Skład surowcowy: 96% bawełna, 4% elastan
  • Fason: klasyczny, regular fit
  • Okrągły dekolt
  • Motyw Emporio Armani na przodzie

Rozmiar     Szerokość      Długość

    S             45 cm          64 cm

    M            47 cm          68 cm

    L             49 cm          70 cm

     XL          53 cm          73 cm

     XXL        54 cm          74 cm

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Cieszyn, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD
14,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
16,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne (związanie z dostawą, mechanicznymi uszkodzeniami Produktów) i prawne Produktu w terminie do dwóch lat od daty odbioru Produktu przez Kupującego.
2. W chwili odbioru przesyłki z Produktem od przewoźnika, Kupujący ma obowiązek zweryfikować stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia opakowania przesyłki, Kupujący ma obowiązek sprawdzić jej zawartość, stan Produktu oraz jego kompletność.
3. W przypadku stwierdzenia w obecności przewoźnika zniszczenia opakowania, jak również samego Produktu lub braku jego kompletności, sporządza się protokół reklamacyjny bądź oświadczenie o stwierdzonych wadach przesyłki i/lub Produktu, które to zostają opatrzone podpisami Kupującego oraz przewoźnika.
4. Kupujący w przypadku stwierdzenia wad Produktów winien niezwłocznie, tj. w terminie 7 dni zgłosić Sprzedającemu stwierdzone wady w formie pisemnej, w taki sposób by zawiadomienie
o wadzie dotarło do wiadomości Sprzedającego.
5. Sprzedający w terminie 14 dni ustosunkuje się do zawiadomienia o wadzie Produktów zgłoszonego przez Kupującego.
6. Koszt zwrotu wadliwego Produktu oraz ewentualny koszt przesłania nowego Produktu wolnego od wad Kupującemu, pokrywa Sprzedający.
7. Przesyłka z reklamowanym Produktem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z numerem telefonu.
8. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, pęknięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Zakupione Produkty należy również prać i czyścić zgodnie z zasadami podanymi
na wewnętrznej stronie metki przez producenta Produktów.
9. Reklamowany Produkt odesłany do Sprzedającego winien być czysty.
10. Produkt, którego reklamacja została rozpatrzona pozytywnie zostanie wymieniony na nowy tożsamy z poprzednim lub inny uzgodniony uprzednio z Kupującym.
11. Produkty wysłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają reklamacji. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Olzalogistic, e-trade-cz
Kościuszki 33
43-400 Cieszyn
Dodatkowe informacje

 1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne (związanie z dostawą, mechanicznymi uszkodzeniami Produktów) i prawne Produktu w terminie do dwóch lat od daty odbioru Produktu przez Kupującego. 2. W chwili odbioru przesyłki z Produktem od przewoźnika, Kupujący ma obowiązek zweryfikować stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia opakowania przesyłki, Kupujący ma obowiązek sprawdzić jej zawartość, stan Produktu oraz jego kompletność. 3. W przypadku stwierdzenia w obecności przewoźnika zniszczenia opakowania, jak również samego Produktu lub braku jego kompletności, sporządza się protokół reklamacyjny bądź oświadczenie o stwierdzonych wadach przesyłki i/lub Produktu, które to zostają opatrzone podpisami Kupującego oraz przewoźnika.4. Kupujący w przypadku stwierdzenia wad Produktów winien niezwłocznie, tj. w terminie 7 dni zgłosić Sprzedającemu stwierdzone wady w formie pisemnej, w taki sposób by zawiadomienie o wadzie dotarło do wiadomości Sprzedającego.5. Sprzedający w terminie 14 dni ustosunkuje się do zawiadomienia o wadzie Produktów zgłoszonego przez Kupującego.6. Koszt zwrotu wadliwego Produktu oraz ewentualny koszt przesłania nowego Produktu wolnego od wad Kupującemu, pokrywa Sprzedający. 7. Przesyłka z reklamowanym Produktem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z numerem telefonu.8. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, pęknięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Zakupione Produkty należy również prać i czyścić zgodnie z zasadami podanymi na wewnętrznej stronie metki przez producenta Produktów.9. Reklamowany Produkt odesłany do Sprzedającego winien być czysty. 10. Produkt, którego reklamacja została rozpatrzona pozytywnie zostanie wymieniony na nowy tożsamy z poprzednim lub inny uzgodniony uprzednio z Kupującym. 11. Produkty wysłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają reklamacji. 

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Olzalogistic, e-trade-cz
Kościuszki 33
43-400 Cieszyn

O sprzedającym

e-trade-cz

O sprzedającym

e-trade-cz

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 02:10

Dane firmy

e-trade-cz
Mánesova 535/29
737 01 Český Těšín
NIP: CZ683567638

Kontakt

  • 576****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ADRES DO ZWROTÓW W POLSCE

OlzaLogistic - E-TRADE-CZ

Kościuszki 33

43-400 Cieszyn



Sklep internetowy z modą męską na co dzień. Oryginalna, markowa odzież męska, zawsze w super cenach! Zapoznaj się z rozbudowaną kolekcją wysokiej klasy ubrań. Oryginalna odzież najlepszych firm to nasza specjalność! Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą.

Pozostałe informacje

Dane osobowe przekazywane przez Kupującego, stanowią niezbędne minimum do wdrożenia procesu sprzedaży Produktów i są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji sprzedaży Produktów oraz awarcia umowy sprzedaży z Kupującym


Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych


Wszystkie zdjęcia produktów na stronie sa naszego autorstwa i przedstawiają produkt fizycznie sprzedawany.


Do każdego zwrotu KONIECZNE JEST DOŁACZENIE IMIENIA oraz NAZWISKA oraz nick z allero do paczki ze zwrotem. Ułatwi oraz przespieszy to zwrot lub wymianę. Brak podania w/w danych może znacznie wysdłużyć proces wymian / zwrotów. Dziękujemy,  zespół E-TRADE-CZ

Numer oferty: 8140983730

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro