Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

SZYBKI PENDRIVE ADATA 64GB UV150 USB 3.0 90Mb/s

od
Super Sprzedawcy
Ozir_2010 - 99,6%
Allegro Smart!
79 osób kupiło 89 sztuk

Dostawa od 5,90 zł
Przewidywana dostawa: pojutrze w punkcie
 
Zwrot za darmo
15 dni na odstąpienie od umowy

kup do 14:00 - wyślemy dziś


Liczba sztuk
z 19 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Dane podstawowe
    • Kod producenta:
      AUV150-64G-RRD
    • Model:
      UV150
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Pojemność:
    • Interfejs:
      USB 3.0
    • Maksymalna prędkość zapisu:
      40 MB/s
    • Maksymalna prędkość odczytu:
      90 MB/s
    • Szyfrowanie:
      brak informacji
  • Parametry fizyczne
    • Kolor:
      czerwony
    • Materiał:
      tworzywo sztuczne

Opis

ADATA UV150 64GB

Doskonały produkt w niskiej cenie !

Najważniejsze cechy produktu:

  • Super szybki standard USB 3.0
  • Prędkość odczytu do 90MB/s (podawana przez producenta)
  • Prędkość zapisu do 25 MB/s (podawana przez producenta)
  • Wygodny w użyciu
  • Szeroki uchwyt na smycz
  • Prosta i elegancka konstrukcja
  • Błyszcząca powierzchnia przykuwa wzrok
  • Kompatybilny z wcześniejszym standardem USB 2.0

Dwa kolory do wyboru

Wypełnij formularz opcji dostawy i w polu "Wiadomość do sprzedającego" wpisz wybrany kolor.

* Jeżeli wybrany kolor nie zostanie wskazany w formularzu po zakupie lub będzie niedostępny wysyłamy kolor losowy.

Szczegółowy opis produktu

Wygodny w użyciu

UV150 łączy w sobie klasyczny wygląd z ekonomiczną ceną, interfejs USB 3.0 SuperSpeed oraz perłowy atrakcyjny wygląd. Uderzające kolory: szkarłat lub lśniący onyks oraz minimalistyczny i nowoczesny design sprawiają, że jest modny i praktyczny.

Elegancki

Błyszcząca powierzchnia UV150 przykuwa wzrok, szeroki uchwyt na smycz umożliwia bezproblemowe korzystania z poręcznej pamięci flash USB.

Specyfikacja techniczna

  • Pojemność: 64GB
  • Szybkość (podawana przez producenta): odczyt do 90 MB/s, zapis do 25 MB/s
  • Wymiary: 58 x 18 x 11mm
  • Kompatybilność z systemami: Windows® 8.1, Windows 8, Windows 7 (SP1), Windows Vista® (SP1, SP2), Mac OS X 10.3.x lub nowszym, Linux 2.6.x lub nowszym (do podłączenia urządzenia USB 3.0 jest wymagany port USB 3.0)
  • Dodatkowe: Plug&Play - nie wymaga sterowników

Galeria produktu

Opinie o produkcie

4,92

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,92/5
(125 ocen)
118
6
0
0
1

19 września 2020 od
Zapis ok 32MB/s Odczyt ok 40MB/s Przeciętny pendrive,
9 września 2020 od
Działa jak każdy w tej cenie, niby 3.0 a przy wrzuceniu dużych plików filmowych prędkość skacze od kilku do 26 kb/s
6 września 2020 od
ok
4 września 2020 od
ok
19 sierpnia 2020 od
Może być.
13 sierpnia 2020 od
Super polecam
12 sierpnia 2020 od
szybko i bez problemów
12 sierpnia 2020 od
Towar nie ma nic wspólnego z opisem-może jedynie jeśli chodzi o jego wygląd-kolor itd. Na forum ma nie najlepszą opinię.
Ładnie wygląda-jeśli komuś to wystarczy.
Najczęściej nie widoczny na urządzeniach.
29 lipca 2020 od
Towar zgodny z opisem. Wysoka jakość wykonanego przedmiotu
29 lipca 2020 od
Ok
28 lipca 2020 od
Ok.
26 lipca 2020 od
Mógłby mieć trochę lepsze osiągi, ale tragedii nie ma.
17 lipca 2020 od
Wszystko ok.
8 lipca 2020 od
Polecam ! Ekspresowa prz esyłka!
2 lipca 2020 od
Szybki pendrive


Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Lublin, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
RUCH
6,70 zł
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,00 zł
śr. 23 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 23 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
Automat Paczkowy
7,95 zł
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. w punkcie
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. w punkcie
Orlen
7,95 zł
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. w punkcie
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. w punkcie
Poczta Polska
7,95 zł
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. w punkcie
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. w punkcie
Żabka
7,95 zł
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. w punkcie
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
12,90 zł
śr. 23 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
Kurier, InPost
14,90 zł
śr. 23 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
Kurier, Pocztex
9,90 zł
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. u Ciebie
Kurier
12,50 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie
List polecony priorytetowy
8,70 zł
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. - pon. 28 wrz. u Ciebie
List polecony ekonomiczny
5,90 zł
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
Paczka pocztowa ekonomiczna
10,90 zł
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, DPD
18,90 zł
śr. 23 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie, InPost
20,90 zł
śr. 23 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie
17,50 zł
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie
śr. 23 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Aby zgłosić swoje urządzenie do naprawy bądź reklamacji zapraszamy do wypełnienia naszego formularza internetowego znajdującego się pod adresem:

http://www.serwis.all-net.com.pl

w zakładce REKLAMACJE/ODSTĄPIENIA po kliknięciu w przycisk [FORMULARZ]


Wypełnij dostępny na stronie formularz i postępuj zgodnie z instrukcja przesłaną po wypełnieniu formularza na podany w nim adres e-mail. Znajdziesz tam poradnik krok po kroku.

Dla ułatwienia i identyfikacji Twojej paczki prosimy o naklejenie na zewnątrz przesyłki swojego NICKU Z ALLEGRO, ułatwi to nam odnalezienie zgłoszenia.


GWARANCJA 

Towary mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane towary. 

Zasady gwarancji producenta lub importera nie są jednakowe dla wszystkich towarów objętych asortymentem Sklepu. Informacje o udzieleniu gwarancji, okresie obowiązywania gwarancji oraz jej warunkach, zawarte są każdorazowo w opisie danego towaru oraz na kartach/drukach gwarancyjnych towarów dostarczanych Klientowi wraz z towarem. 

Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług. 

Jeżeli została udzielona gwarancja co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie wątpliwości, że gwarant jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, o ile wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w oświadczeniu gwarancyjnym. 

Jeżeli w warunkach gwarancji nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

ALLNET ELECTRONICS - Serwis
ul. Mełgiewska 9e
20-209 Lublin
Dodatkowe informacje

 

REGULAMIN SPRZEDAŻY
PRZEDMIOT REGULACJI
1.1. Niniejszy Regulamin Sprzedaży – zwany dalej Regulaminem - ma zastosowanie do aukcji wystawianych za pośrednictwem portalu Allegro na koncie użytkownika Ozir_2010 w ramach zorganizowanej działalności gospodarczej sprzedającego prowadzonej pod firmą:  ALLNET ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K. ,  ul. Mełgiewska 9e, 20-209 Lublin, NIP 9462681571  REGON 380500774, KRS: 0000736400, e-mail biuro@all-net.com.pl telefon 533373111, zwanego dalej Sklepem. 
1.2. Przedmiotem Regulaminu jest określenie zasad i warunków prowadzenia przez Sklep sprzedaży oraz świadczenia usług za pośrednictwem serwisu Allegro, w tym w szczególności: określenie praw i obowiązków uczestników aukcji, reguł związanych z zawieraniem i realizacją umów zawieranych na odległość oraz trybu postępowania reklamacyjnego.
1.3. Postanowienia Regulaminu w zakresie przedmiotu umowy nie mają zastosowania dla danego zamówienia w zakresie, w jakim pozostają w sprzeczności z jednoznaczną treścią zamieszczoną w opisie aukcji.
1.4. Składanie Zamówień jest możliwe poprzez funkcje portalu Allegro. Komunikacja Klientów ze Sklepem odbywa się przede wszystkim w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail, a także za pomocą 
aktualnie dostępnych mechanizmów lub formularzy kontaktowych udostępnionych przez portal Allegro.
ZASADY PROWADZENIA AUKCJI
2.1. Sklep prezentuje oferty sprzedaży posiadanego asortymentu wystawiając ogólnodostępne aukcje na portalu Allegro. Kupujący ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie w trybie 24 godzin/7 dni w tygodniu/365 dni w roku, z wyłączeniem okresu przerw technicznych przeprowadzanych na portalu Allegro lub przerw inwentarzowych powadzonych przez Sklep. 
2.2. Przedmiotem transakcji sprzedaży są legalnie wprowadzone na rynek polski oraz dopuszczone do obrotu towary. Informacja o producencie lub importerze danego towaru znajduje się w opisie aukcji, podobnie jak inne informacje, o ile są wymagane przez odrębne przepisy.
2.3. Każda aukcja zawiera opis przedmiotu aukcji określający jego istotne właściwości oraz stan, jak również warunki finansowe aukcji, tj. w szczególności cenę – obejmującą wszystkie jej składniki - oraz dodatkowo wskazuje koszty dostawy, które są uzależnione od wybranego przez kupującego sposobu płatności i dostawy. Wszystkie ceny podane na aukcjach są cenami brutto, a kwoty wyrażane są w złotych polskich (PLN). 
2.4. Standardowym sposobem płatności za zakupiony towar lub usługę jest dokonanie przez kupującego przelewu na rachunek bankowy Sklepu o numerze  28 1140 2004 0000 3202 7804 3374 , ewentualnie także płatność za pobraniem. Aukcja może przewidywać w swojej treści inne formy płatności.
2.5. Warunki określone w aukcji są wiążące dla Sklepu przez cały czas trwania aukcji. Termin końcowy aukcji oznaczony jest w jej treści. Aukcja może być zakończona przed terminem na zasadach określonych w 
Regulaminie Allegro. 
2.6. Sklep udziela odpowiedzi na kierowane drogą mailową dodatkowe zapytania dotyczące aukcji. 
2.7. Zmiany i uzupełnienia treści aukcji dopuszczalne są na zasadach przewidzianych w Regulaminie Allegro.
OBOWIĄZKI STRON
3.1. Kupujący, który wygrał aukcję zobowiązany jest do zapłaty ceny wynikającej z tej zakończonej aukcji wraz z kosztami dostawy uzależnionymi od wybranej opcji dostawy, zaś Sklep zobowiązany jest do wydania rzeczy objętej przedmiotem aukcji. 
3.2. Zmiana warunków umowy wymaga zgody obu stron, a w przypadku zmian w ilości i rodzaju zakupionego asortymentu lub trybu dostawy, które mają wpływ na zwiększenie ceny lub kosztów wysyłki - w szczególności w razie wniosku o dokonanie ubezpieczenia przesyłki -  zmiana wymaga dokonania odpowiednich dopłat przez kupującego.
3.3. Płatności za nabyte w Sklepie towary (cena oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Sklepie oraz na zasadach określonych w opisie aukcji. Użytkownik dokonuje zakupu towaru według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. 
3.4. Klient dokonujący zakupu oferowanych przez Sklep produktów wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra  Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych  faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.

REKLAMACJE
Sklep rozpatruje reklamacje przekazane w formie elektronicznej na adres : serwis@all-net.com.pl lub pisemnie na adres Sklepu:  ALLNET ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. ul. Mełgiewska 9e, 20-209 Lublin.
Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe klienta, oznaczenie aukcji, opis problemu. Dołączenie do reklamacji kopii faktury lub paragonu dokumentującej sprzedaż, szczegółowego opisu przyczyn reklamacji i dokumentacji fotograficznej potwierdzającej okoliczności opisane w reklamacji, jak również oznaczenie przesyłki lub maila określeniem (Reklamacja), pozwala przyśpieszyć czas rozpatrywania reklamacji przez Sklep.
Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej zgłoszenia. Odpowiedź udzielana jest w takiej samej formie w jakiej została zgłoszona reklamacja, chyba że co innego wynikało z jej treści.
Sklep nie przyjmuje kierowanych do niego przesyłek pocztowych odesłanych za pobraniem.
Odpowiedź na reklamację, o ile Klient nie zastrzegł sobie wyłącznie kontaktu w formie pisemnej, udzielana jest pisemnie lub w formie elektronicznej na podany do kontaktu adres poczty e-mail Klienta.
W razie sporu ze Sklepem konsument może korzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w tym w szczególności z doradztwa rzeczników konsumentów, mediacji wojewódzkich
inspektorów inspekcji handlowej, czy stałych polubownych sądów konsumenckich - tryb i organizację pracy tych instytucji określa ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów z dnia 16 lutego 2007 r. (Dz.U. Nr 50, poz. 331) oraz ustawa o Inspekcji Handlowej z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25).
Szczegółowe informacje w przedmiocie sposobów polubownego rozpoznawania sporów konsumenckich znajdują się również na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

GWARANCJA
Towary mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez
gwaranta. Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane towary.
Zasady gwarancji producenta lub importera nie są jednakowe dla wszystkich towarów objętych asortymentem Sklepu. Informacje o udzieleniu gwarancji, okresie obowiązywania gwarancji oraz
jej warunkach, zawarte są każdorazowo w opisie danego towaru oraz na kartach/drukach gwarancyjnych towarów dostarczanych Klientowi wraz z towarem.
Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług.
Jeżeli została udzielona gwarancja co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie wątpliwości,
że gwarant jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, o ile wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w oświadczeniu gwarancyjnym.
Jeżeli w warunkach gwarancji nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata
licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.
ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ
Sklep jako sprzedawca jest obowiązany dostarczyć przedmiot umowy bez wad i ponosi odpowiedzialność względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
2)  nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
3)  nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
4)  została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna).


Zwroty

15 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
15 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
ALLNET ELECTRONICS - SERWIS
ul. Mełgiewska 9e
20-209 Lublin
Dodatkowe informacje

SZCZEGÓLNE UPRAWNIENIA KONSUMENTÓW

1.1. Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę ze Sklepem korzystając w ramach aukcji z opcji Kup Teraz (umowa zawarta na odległość) może od niej w terminie 15 dni odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 1.11, 1.12 i 1.13 niniejszego paragrafu.

1.2. Jeżeli na wyraźne żądanie konsumenta wykonywanie usługi zamówionej w Sklepie ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Sklep wymaga od konsumenta złożenia wyraźnego oświadczenia zawierającego takie żądanie - w szczególności takie żądanie może być złożone w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty e-mail.

1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Natomiast w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – bieg tego terminu rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, zaś w przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy. 

1.4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy o świadczenie usług zawartej za pośrednictwem sklepu rozpoczyna się od daty zawarcia tej umowy o świadczenie usług.

1.5. Jeżeli konsument nie został poinformowany przez Sklep o prawie odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu określonego w pkt 1.1. niniejszego paragrafu. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sklep o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie.

1.6. Konsument może odstąpić od umowy, składając do Sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem, w tym wysłanie go drogą elektroniczną na adres e-mail Sklepu.

1.7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

1.8. Sklep zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności następuje na podane w formularzu konto bankowe użytkownika.

1.9. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

1.10. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz do Sklepu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

1.11. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

1.12. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.

1.13. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z pkt 1.2.Regulaminu, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

1.14. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że Sklep nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy (o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a także o wzorze formularza odstąpienia od umowy, zawartym w załączniku nr 1 do Regulaminu).

1.15. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sklepem konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 1.11, 1.12 i 1.13  niniejszego paragrafu. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sklep poinformuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.

1.16. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług,jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 15 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k) zawartej w drodze aukcji publicznej;

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


O sprzedającym

Ozir_2010

O sprzedającym


99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 16 lat i 10 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 13:50

Dane firmy

ALLNET ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K.
ul. Mełgiewska 9e
20-209 Lublin
REGON: 380500774
NIP: 946-268-15-71

Kontakt

  • +48 *** *** *** ()
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma AllNet to pewny i solidny sprzedawca, na allegro rozwijamy się nieprzerwanie od 2003 roku, zaufało nam już ponad 200 tysięcy zadowolonych Klientów.

Oprócz ciągle aktualnego certyfikatu Rzetelna Firma przedsiębiorca AllNet został laureatem Plebiscytu Złoty Płatnik 2015, organizowanego przez Euler Hermes Collections, lidera w  zarządzaniu należnościami.

Złoty Płatnik 2015 to prestiżowe wyróżnienie za zachowanie najwyższych standardów dyscypliny  płatniczej, które jest przyznawane firmom spełniającym jednocześnie wszystkie z następujących kryteriów:

PMI powyżej 80 punktów,

Rating na poziomie powyżej CCC,

Brak aktywnych windykacji.

Jedynie 5% firm na polskim rynku spełnia ww. kryteria, co oznacza, że Certyfikat Złoty Płatnik 2015 to elitarne odznaczenie, świadczące o rzetelności firmy.

Firma ALLNET uzyskała średnie PMI na poziomie 92 w roku 2015.


Oto dostępne formy realizacji zamówienia:

1. Wpłata poprzez system Payu jest to najszybsza forma płatności której czas realizacji to zaledwie od 30 do 90min oraz wypełnienie formularza zapłaty i dostawy. 

Do wartości przedmiotu należy dodać kwotę wysyłki realizowaną firmą kurierską lub inną dostępną na danej aukcji formą transportu. 

W pole tytuł przelewu wpisz nazwę użytkownika Allegro, czyli swój NICK (nazwa konta allegro). 

Koszta wysyłki zawsze są określone w górnej części opisu aukcji w zakładce dostawa i płatność.  

Wysyłki wieloprzedmiotowe przy zakupie przez allegro realizowane są tylko zgodnie z widniejącymi opcjami dostawy i płatności a wysyłane tylko firmą kurierską. 

 2. Wpłata z góry na nasze konto oraz wypełnienie formularza zapłaty i dostawy. 

mBank 28 1140 2004 0000 3202 7804 3374

Dane do przelewu: ALLNET ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. ul. Mełgiewska 9e, 20-209 Lublin  

Do wartości przedmiotu należy dodać kwotę wysyłki realizowaną firmą kurierską lub inną dostępną na danej aukcji formą transportu. 

W pole tytuł przelewu wpisz nazwę użytkownika Allegro, czyli swój NICK (nazwa konta allegro). 

Koszta wysyłki zawsze są określone w górnej części opisu aukcji w zakładce dostawa i płatność.  

Wysyłki wieloprzedmiotowe przy zakupie przez allegro realizowane są tylko zgodnie z widniejącymi opcjami dostawy i płatności a wysyłane tylko firmą kurierską.

3. Jeśli chcesz otrzymać towar ZA POBRANIEM (płatność kurierowi gotówką przy odbiorze) wypełnij formularz zapłaty i dostawy i tam zaznacz opcję wysyłki kurierskiej pobraniowej, nie wysyłamy paczek za pobraniem pocztą oraz paczkomatami. Wyślemy towar doliczając koszt przesyłki kurierskiej pobraniowej podanej na aukcji. 

Koszta wysyłki zawsze są określone w górnej części opisu aukcji w zakładce dostawa i płatność.  

Wysyłki wieloprzedmiotowe przy zakupie przez allegro realizowane są tylko zgodnie z widniejącymi opcjami dostawy i płatności a wysyłane tylko firmą kurierską.  

4. Odbiór osobisty jest możliwy tylko dla aukcji nie oznaczonych jako brak odbioru osobistego, w przypadku możliwości odbioru osobistego w Lublinie zawsze przed zakupem wcześniej prosimy o kontakt telefoniczny: +48 533 373 111

Prosimy o wcześniejsze ustalenie (dla aukcji z możliwym odbiorem) terminu odbioru osobistego telefonicznie z Działem Handlowym w celu rezerwacji towaru, miejsca odbioru to:  Sklep ALLNET ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. ul. Mełgiewska 9e, 20-209 Lublin


Uwaga !!! Bardzo ważne !!!   

Faktury VAT i zmiany adresu dostaw towaru! 

W przypadku gdy paczka ma zostać wysłana na adres inny niż w danych z allegro prosimy co ważne OD RAZU po licytacji o podanie właściwych danych w  formularzu zapłaty i dostawy, z racji bezpieczeństwa nie zmieniamy danych do wysyłki lub faktury na podstawie wysłanych e-maili ponieważ mieliśmy próby podszywania się pod naszych kupujących. Wszystkie paczki oraz faktury realizujemy na podstawie danych podanych w formularzu zapłaty i dostawy. 

UWAGA (1): Zakup na naszej aukcji jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu, oraz wyrażeniem zgody na otrzymanie dokumentu zakupu (faktury) w formie elektronicznej. 

UWAGA (2): W przypadku chęci uzyskania faktury dla firmy prosimy o podanie w formularzu zapłaty i dostawy pełnych danych czyli: 

1. Pełna nazwa firmy 

2. Dokładny adres z kodem pocztowym

3. I najważniejsze NIP firmy !!!  Po wypełnieniu formularza zapłaty i dostawy potwierdzenie e-mailem jest zbędne, w przypadku nie wypełnionego formularza wysyłkę skierujemy pod adres z karty użytkownika Allegro.


!!!!!!  BARDZO WAŻNE  -  PRAWIDŁOWY ODBIÓR WYSYŁKI  !!!!!  

Drogi Allegrowiczu PAMIĘTAJ !!!  

Po otrzymaniu paczki zawsze sprawdź jej zawartość w obecności kuriera a w przypadku uszkodzenia, zmiany, zawartości czy braku przedmiotu itp. nie odbieraj paczki! lub  ŻĄDAJ od kuriera sporządzenia protokołu szkody.

Prawidłowo wypełniony protokół szkody:

a. posiada informacje o takich zabezpieczeniach jak: firmowa taśma zabezpieczająca, karton, styropian,  folia stretch, naklejka uwaga szkło itp. 

b. zawiera informacje o wszelkiego rodzaju wgnieceniach, zdeformowaniach, uszkodzeniach kartonu lub innego opakowania w którym zabezpieczony jest przedmiot  

c. posiada informację o braku towaru który powinien znajdować się w paczce lub jego uszkodzeniu bądź zamianie oczekiwanego towaru, produktu. 

Po wypełnieniu protokołu dokładnie go przeczytaj i porównaj ze stanem faktycznym zanim go podpiszesz !!!


Kontakt z nami:  

Infolinia: +48 533 373 111 Pon-Pt: -  9.00 - 17.00 

Ogólny i preferowany kontakt e-mail: allegro@sklep-allnet.pl


Numer oferty: 9220784320

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka