, , ,

Szorty jeansowe 6M-9M LOSAN grfitowe

od
Super Sprzedawcy
morelkowe_pl
59,99
Allegro Smart!

kup do 10:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Kolor:
      inny kolor
    • Bohater:
    • Materiał dominujący:
      jeans
    • Wzór dominujący:
      inny wzór
    • Cechy dodatkowe:
      kieszenie
    • Szerokość w pasie:
      45 cm
    • Waga (z opakowaniem):
      0.05 kg

Opis

Grafitowe spodenki z wysokiej jakości materiału. Wygodny model z kieszonkami z przodu i z tyłu, zapinane na guziczek. Dbałość o detale i ładnie uszyty fason sprawią, że będzie doskonałym uzupełnieniem garderoby modnego chłopca. Losan to hiszpańska marka odzieży. Ceniona za atrakcyjne wzornictwo i bardzo wysoką jakość.

[Kod produktu: bzVyKRx/Ir CYLD6wPVBe LwF4ox7E6f VRWMEeQOTd bpk=]

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 7,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: MSTÓW, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
7,99 zł
2-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
8,99 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
10,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier DPD
12,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier DPD pobranie
17,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

Jeżeli po otrzymaniu towaru wtrakcie jego użytkowania klient stwierdzi, że ma on wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych. Podstawą dochodzenia roszczeń jest dokument potwierdzający wydanie towaru z magazynu lub paragon/faktura . 

W przypadku wad reklamację należy zgłaszać poprzez wypełnienie formularza:

https://www.morelkowe.pl/reklamacje

Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od chwili jej otrzymania kompletnego zgłoszenia.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

MORE Monika Mazur
Pl. A. Mickiewicza 22
42-244 MSTÓW
Dodatkowe informacje

Uwaga, zawsze oceń stan paczki dostarczonej do Ciebie przez kuriera.

Jeżeli dostrzegasz jakieś uszkodzenia postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Jeżeli nie odbierasz przesyłki osobiście przekaż ponizsze wskazówki osobie odbierającej przesyłkę.

  • jeżeli przesyłka posiada ślady uszkodzenia typu: rozerwanie pudełka, koperty lub taśmy zabezpieczającej, ślady zgniecenia, zalania lub inne podobne, wtedy zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i niezwłoczne powiadomienie nas o tym fakcie telefonicznie +48 781 292 000 lub mailowo sklep@morelkowe.pl
  • dla własnego bezpieczeństwa należy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera zaraz po podpisaniu potwierdzenia odbioru przesyłki, nawet jeśli przesyłka wydaje się być nieuszkodzona. Kurier DPD ma obowiązek zaczekać, dopóki odbiorca nie potwierdzi, że produkty w przesyłce nie zostały uszkodzone podczas transportu.
  • jeżeli produkty zostały uszkodzone, kurier DPD ma obowiązek wypisania protokołu szkody. Tylko protokół wypisany w dniu doręczenia jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej DPD.

Z naszej strony zapewnimy, że dokładamy wyjątkowych starań podczas pakowania aby nadawane przesyłki nie ulegały uszkodzeniom w transporcie. Do pakowania używamy pudełek kartonowych oraz kopert bąbelkowych. By zabezpieczyć produkty stosujemy folie bąbelkowe oraz dmuchane wypełniacze.Jeśli chcecie Państwo odesłać produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn, prosimy o wypełnienie i przesłanie wraz ze zwracanym towarem formularza, który przyśpieszy proces. Mżona też użyć formularza elektronicznego dostępnego pod adresem:https://www.morelkowe.pl/reklamacje lub przesłać formulaż reklamacji w postaci pliku na adres sklep@morelkowe.pl Reklamowany produkty należy odesłać na adres: morelkowe.pl MORE Monika Pl.Mickiewicza 22, 42-244 MSTÓW

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, numer paragonu/login Allegro, adres e-mail Kupującego,numer telefonu oraz  stanowiącą podstawę reklamacji- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego. Kupujący ma możliwość załączenia pliku w formie zdjęcia. 

 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź poprzez kontakt telefoniczny z numerem podanym w formularzu. 

Prosimy o należyte zabezpieczenie produktu przed odesłaniem.  

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MORE Monika Mazur
Pl. A.Mickiewicza 22
42-244 MSTÓW
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

  

Uprawnienie do odstąpienia od Umowy dla produktów nieużywanych

1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

3. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, wysyłając wiadomość na adres: sklep@morelkowe.pl lub na adres: morelkowe.pl MORE Monika Mazur, Pl. A. Mickiewicza 22, 42-244 MSTÓW

4. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy czy formularza elektronicznego oba te dokumenty dostępne są pod adresem: https://www.morelkowe.pl/t7,zwroty-i-reklamacje

5. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy

6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

7. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Zwracający powinien stosownie zabezpieczyć wysyłany towar przed uszkodzeniem w trakcie transportu, a sprzedajacy nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w skutek niewłaściwego zabezpieczenia zwracanego towaru. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy lub uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego zabezpieczenia zwracanego towaru do transportu.

8. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;

b. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;

c. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

e. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;

h. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;

i. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;

j. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;

k. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

l. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

9. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

10. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

11. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

12. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

KILKA PORAD DLA ODBIERAJĄCYCH PRZESYŁKĘ

Uwaga, zawsze oceń stan paczki dostarczonej do Ciebie przez kuriera.

Jeżeli dostrzegasz jakieś uszkodzenia postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Jeżeli nie odbierasz przesyłki osobiście przekaż ponizsze wskazówki osobie odbierającej przesyłkę.

Jeżeli przesyłka posiada ślady uszkodzenia typu: rozerwanie pudełka, koperty lub taśmy zabezpieczającej, ślady zgniecenia, zalania lub inne podobne, wtedy zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i niezwłoczne powiadomienie nas o tym fakcie telefonicznie +48 781 292 000 lub mailowo sklep@morelkowe.pl

Dla własnego bezpieczeństwa należy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera zaraz po podpisaniu potwierdzenia odbioru przesyłki, nawet jeśli przesyłka wydaje się być nieuszkodzona. Kurier DPD ma obowiązek zaczekać, dopóki odbiorca nie potwierdzi, że produkty w przesyłce nie zostały uszkodzone podczas transportu.

Jeżeli produkty zostały uszkodzone, kurier DPD czy InPost ma obowiązek wypisania protokołu szkody. Tylko protokół wypisany w dniu doręczenia jest podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.

Z naszej strony zapewnimy, że dokładamy wyjątkowych starań podczas pakowania aby nadawane przesyłki nie ulegały uszkodzeniom w transporcie. Do pakowania używamy pudełek kartonowych oraz kopert bąbelkowych. By zabezpieczyć produkty stosujemy folie bąbelkowe oraz dmuchane wypełniacze. A paczki są oznaczane stosownie do ich zawartości.

O sprzedającym

morelkowe_pl

O sprzedającym

morelkowe_pl

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:05

Dane firmy

Monika Mazur
MORE
Pl. A.Mickiewicza 22
42-244 Mstów
REGON: 241686686
NIP: 573-262-56-01

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Witaj na naszym profilu morelkowe_pl  znajdziesz tu wyselekcjonowane i bezpieczne produkty dla Twojego maluszka. Specjalizujemy się w produktach z segmentu premium dla maluszków od narodzin do trzeciego roku życia oraz ich mam. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Życzymy udanych zakupów. 

Pozdrawiamy zespół  morelkowe_pl


Zamówienia na produkty przyjmowane za pośrednictwem serwisu internetowego www.allegro.pl  dla konta morelkowe_pl realizowane są przez firmę: MORE Monika Mazur z siedzibą w 42-244 MSTÓW, Pl. A.Mickiewicza 22, NIP 573 262 56 01

  • odbiory osobiste oraz magazyn główny: MORE morelkowe.pl  Pl. A. Mickiewicza 22, 42-244 MSTÓW/k. Częstochowy
  • pracujemy: pon - pt 8:00-16:00. 
  • konto bankowe: Pekao S.A. 65 1240 1213 1111 0010 6676 3658

 

Ceny towarów na naszych aukcjach podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Ceny nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw (zakładka Dostawa i Płatność). Wyjątek dotyczy produktów objętych promocją polegającą na darmowej wysyłce. W takim przypadku koszt dostawy nie jest doliczany. 



Pozostałe informacje

  • Wszystkie oferowane przez nas prodykty są dostepne w naszym magazynie od ręki. 
  • W dni robocze zamówinia potwierdzone i opłacone do godziny 10.00 wysyłamy tego samego dnia. 
  • Produkty przed wysłaniem są dodatkowo zabezpieczanie, pakowane i oklejane taśmą firmową, która spełnia rolę plomby bezpieczeństwa.
  • Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firm: DPD, Poczta Polska i InPost oraz RUCH

  



Numer oferty: 7571090166

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro