Opis
Dostępne kolory:
- biały - 13 szt
- czarny - 59 szt
- różowy - 72 szt
O wyborze koloru prosimy poinformować nas w wiadomości dla sprzedającego.
KUFEREK NA BIŻUTERIĘ - BEAUTYLUSHH
- PRAKTYCZNY – kuferek składa się z dwóch poziomów. Pierwszy z nich to wysuwana szufladka z 9 małymi przegródkami pozwalającymi na umieszczenie np. małych kolczyków. Na drugim poziomie znajduje się długi rząd przegródek z wałeczkami na pierścionki, oraz dwa duże schowki po bokach na pozostałą część biżuterii, np. łańcuszki, bransoletki, wisiorki, zegarki i wiele innych. Organizer został wyścielony miękkim materiałem, by chronić delikatną i cenną biżuterię przed zarysowaniem.
- LUSTERKO – wewnątrz kuferka znajduje się uchylne lusterko. Doskonale sprawdzi się do zakładania biżuterii, a także do wykonania makijażu. Pod lusterkiem znajduje się schowek, który umożliwi przechowywanie najcenniejszej biżuterii.
- ZAMYKANY NA KLUCZ – dzięki dołączonemu kluczowi zyskujemy pewność, że nikt oprócz nas nie korzysta z kuferka, nie ogląda i nie pożycza biżuterii; to dodatkowa ochrona wartościowych przedmiotów. Pod spodem znajdują się 4 antypoślizgowe pianki, które zabezpieczają przed zarysowaniem spodu podczas przesuwania kuferka.
- ELEGANCKI – kuferek wykonany z eko skóry ze srebrnymi dodatkami prezentuje się bardzo klasycznie, a zarazem elegancko. Jest to świetny pomysł na prezent! Produkt występuje w 3 wariantach kolorystycznych, biały, czarny oraz różowy.
- SPECYFIKACJA - kolor: biały / czarny / różowy; materiał: skóra ekologiczna; wymiary maksymalne (dł/szer/wys): 31/16/25cm; waga: 700g; waga z opakowaniem: 790g.
SPECYFIKACJA
- kolor: biały / czarny / różowy
- materiał: skóra ekologiczna
- wymiary maksymalne (dł/szer/wys): 31/16/25cm
- waga: 700g
- waga z opakowaniem: 790g
W ZESTAWIE
- kuferek
- kluczyk
Kuferek pozwoli w doskonałym stylu zadbać o biżuterię, zapewniając jej ochronę przed uszkodzeniem, a także pięknie ją wyeksponuje. Wykorzystaj specjalnie zaprojektowany do tego celu produkt i ciesz się doskonale uporządkowanymi oraz zabezpieczonymi kosztownościami w jednym miejscu.
Wewnątrz kuferka znajduje się uchylne lusterko.
Doskonale sprawdzi się do zakładania biżuterii, a także do wykonania makijażu. Pod nim znajduje się schowek, który umożliwi przechowywanie najcenniejszej biżuterii.
Praktyczna szkatułka posiada wiele rożnych przegródek i wgłębień, dzięki którym zapanujesz nad porządkiem swojej kolekcji.
Przegródki mają różne rozmiary i sprawdzą się zarówno do chowania zegarków, bransoletek, łańcuszków, jak i kolczyków, a nawet monet czy pendrive z ważnymi danymi.
Na drobniejsze przedmioty typu zawieszki, kolczyki „sztyfty” i pierścionki, doskonale posłużą przystosowane do tego przegródki w formie rolek, które stabilnie przytrzymują małe drogocenności. W zestawie znajduje się kluczyk, który sprawi że biżuteria będzie bezpieczna.
Elegancka kasetka doskonale sprawdzi się również jako pomysł na prezent.
ROZKŁAD SZKATUŁKI
→ Uchylne lusterko ze schowkiem
→ 2 poziom: przegródki z wałeczkami oraz dwie większe, prostokątne przegródki
→ 1 poziom – wysuwana szufladka: 6 małych przegródek
ANTYPOŚLIZGOWE STOPKI ZABEZPIECZAJĄCE PRZED ZARYSOWANIAMI
Prosimy o dokonanie wyboru koloru według dostępności na górze aukcji.
O wyborze prosimy poinformować nas w wiadomości dla sprzedającego.
Kod produktu: 8897 8898 8899
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).
Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: grandtrade@iso-trade.eu korzystając z formularza Reklamacyjnego: http://isotronik.nazwa.pl/info/iso/DETAL.odt Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres mailowy, NICK Z ALLEGRO - numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.
GWARANCJA Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).
NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM oraz przesyłek wysyłanych poprzez Paczkomaty InPost.
Zwroty
Zwroty
Odstąpienie do Umowy
Poinformuj nas o swojej decyzji:
pisząc na adres e-mail: grandtrade@iso-trade.eu
uzupełnij formularz odstąpienia do umowy
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
Sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.
Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Art 34 ustawy o prawach konsumenta 4:
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt
np. Czyli, jeśli kupiłam odkurzacz, to mogę go wyjąć z opakowania, obejrzeć, zbadać jakie ma funkcje, sprawdzić czy głośno pracuje, ale nie mogę odkurzać nim mieszkania. Jeśli kupiłam buty, to mogę je przymierzyć, przejść się po pokoju, ale nie mogę iść w nich na spacer. Jeśli kupiłam poduszkę, to mogę ją obejrzeć z każdej strony, ale nie mogę na niej spać.
Zwroty nie dotyczą firm oraz osób prowadzących działalność gospodarczą (zakup na fakturę VAT).
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost,
- Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU,
- Paczka w RUCHU Paczka 24 odbiór w punkcie,
- Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch,
- Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty.
W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
Usługi dodatkowe
Usługi dodatkowe
Zapakuj na prezent
Po zaznaczeniu opcji "zapakuj na prezent" napisz w wiadomości do sprzedającego dla kogo zapakować prezent (dla chłopca/dziewczynki/mężczyzny/kobiety) oraz w jakiej formie ma zostać dostarczony paragon (włożony do przesyłki z prezentem/wysłany osobno listem poleconym za dopłatą 5zł/wysłany na adres e-mail). UWAGA!!! USŁUGA ZAPAKUJ NA PREZENT NIE OBEJMUJE MONTAŻU PRODUKTU!!!
Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji przepis z ustawy
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- gra*******@************ (pokaż)
- 666****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Iso Trade
Mateusz Lasota
Rzeczypospolitej 116
59-220 Legnica
NIP: 691-222-10-18
REGON: 020206884
Pozostałe informacje
WAŻNE INFORMACJE:
OD DNIA 04.12.2019R. ODBIORY OSOBISTE NIE BĘDĄ MOŻLIWE, ZA UTRUDNIENIA BARDZO PRZEPRASZAMY
1. Infolinia czynna jest od godziny 8:00 do 15:00.
2. Na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ordynacji podatkowej z dniem 2 lipca 2018roku paragony imienne oraz faktury VAT będą wysyłane w formie elektronicznej na adres mail podany w zamówieniu.
3. Nie ma możliwości zakupu produktów z naszych aukcji telefonicznie
oraz drogą e-mailową,jedyną możliwością jest zakup przez system Allegro.
Osoby nieposiadające konta Allegro mogą kupić towar jako "osoba
niezarejestrowana " klikając opcję "Kup Teraz" na aukcji, następnie
wypełniając formularz danych do wysyłki i potwierdzając kliknięciem
przycisku "Kup bez rejestracji".Ta forma zakupu jest możliwa tylko w
przypadku gdy klient płaci przelewem z konta bankowego lub kartą
kredytową.
Nasze konto bankowe:
Mateusz Lasota
Iso-trade
rzeczypospolitej 116
59-220 Legnica
Bank Zachodni WBK S.A. PL 61 1090 1522 0000 0001 3588 0150
W tytule przelewu proszę napisać swój NICK z Allegro.
4. W związku z wysyłką zagraniczną może występować dodatkowa, obowiązkowa opłata strefowa np. obszar górski,wyspy, szczególne miejscowości. Dopłata strefowa wynosi 180zł. Wszystkie obszary strefowe do których jest naliczana opłata wymienione zostały w tabeli stref kodów pocztowych: http://isotronik.nazwa.pl/photo/formularze/tabela.pdf
5. Dowody zakupu są wysłane automatycznie drogą elektroniczą. Informujemy,że do jednego zamówienia generowany jest jeden dowód zakupu (paragon bądz faktura).
6. Nie wystawiamy FAKTUR " PRO FORMA", ani z ofroczonym terminem płatności , nawet gdy klient wcześniej nas o tym poinformuje.
7. Prosimy o zapoznanie się z informacją na aukcji odnośnie kolorów towarów. Jeśli wybrany kolor nie zostanie wskazany przy skaładaniu zamówinia w " informacja dla sprzedającego", informujemy,że nie gwarantujemy w 100% wysyłki koloru podanego nam w wiadomości na adres mailowy.
8. koszty zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji ponosi konsument.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu