Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

Szafka RTV jasne drewno ACTON

od
Tuttishop - 96,1%
85,77 złx 11 rat

Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle do 3 dni roboczych
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
Raty PayU

Liczba sztuk
z 33 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolekcja:
      Inna kolekcja
    • Kolor mebla:
    • Materiał:
    • Marka:
    • Wysokość mebla:
      56 cm
    • Głębokość mebla:
      42 cm
    • Szerokość mebla:
      147 cm
    • Liczba półek:
    • Liczba szuflad:
      2
    • Montaż:
      brak informacji
    • Wykończenie:
    • Kod produktu:
      168403

Opis

Szafka RTV jasne drewno z białym ACTON

Dzięki prostej formie i przykuwającym uwagę detalom, ta szafka jest idealnym meblem do wszystkich wnętrz inspirowanych stylem skandynawskim, nowoczesnym oraz retro. Dzięki otworom na media pozwala ukryć i uporządkować wszystkie kable. Przestronne szafki i szerokie szuflady umożliwiają łatwe i wygodne przechowywanie wszystkich akcesoriów RTV. Wysokość: 56 Szerokość: 147 Głębokość: 42 Waga: 39.5 Materiał: MDF

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Przykład reprezentatywny

Wygodne płatności



Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: łódź, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier
0,00 zł
śr. 19 sie. - śr. 26 sie. u Ciebie
śr. 19 sie. - śr. 26 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 3 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

  Gwarancja udzielana jest przez producenta. Gwarant określa zasady rozpatrywania zgłoszeń. Udzielona gwarancja nie pozbawia Cię praw do roszczeń z tytułu rękojmi za zakup rzeczy z wadą fizyczną. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce "Gwarancje" na dole opisu aukcji zakupionego przez Ciebie produktu. Otrzymałeś towar uszkodzony? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta: tel. 42 214 44 39  E-MAIL: tuttishop.kontakt@gmail.com


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Partner Logistic Sp. z o.o.
Gadki 2
97-320 Wolbórz
Dodatkowe informacje

 Staramy się, aby nasze produkty spełniały Twoje oczekiwania. Gdyby jednak zdarzyło się inaczej, możesz złożyć reklamację. Dbamy o zadowolenie każdego Klienta. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.   

 

Pamiętaj, że przysługuje Ci również prawo do złożenia reklamacji na podstawie gwarancji. Wówczas adresatem jest producent Towaru zakupionego przez Ciebie. Gwarant określa zasady rozpatrywania zgłoszeń. Udzielona gwarancja nie pozbawia Cię praw do roszczeń z tytułu rękojmi za zakup rzeczy z wadą fizyczną.   


 Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).  Rękojmia za wady fizyczne i prawne to odpowiedzialność Sprzedawcy – dotycząca zarówno rzeczy nowych jak i używanych – względem klienta, wynikająca z ustawy, a nie z umowy stron.  



 Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. W przypadku chęci złożenia reklamacji możesz skorzystać z formularza załączonego w pierwszym mailu otrzymanym od nas po złożeniu zamówienia. Nie jest to jednak obowiązkowe.  


 Reklamację możesz składać w formie pisemnej na adres:  


 

SUPERSTORE sp. z o.o. 

Piotrkowska 122/6 

90-006 Łódź 


lub w formie elektronicznej na adres: tuttishop.kontakt@gmail.com  

Pamiętaj, aby w formularzu reklamacyjnym uwzględnić: 


(1) Datę zakupu produktu oraz jego opis. 


(2) Szczegółowy opis wady, tj. data wystąpienia oraz okoliczności powstania wady 


(3) Żądania w stosunku do Sprzedającego dotyczące sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową 


(4) Swoje dane kontaktowe (jeśli odbiorcą produktu był inny podmiot, prosimy również o podanie danych adresata). 


 Informujemy, iż podanie wymogów podczas składania reklamacji mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji   


 

Prześlij wypełniony, podpisany oraz zeskanowany formularz reklamacyjny na adres tuttishop.kontakt@gmail.com, a w załączniku dodaj zdjęcia wad produktu. Do maila dołącz również swój login Allegro. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie.  W zależności od wady produktu jak również terminu zgłoszenia szkody, możliwa jest: 


 (1) Wymiana produktu na nowy  


 (2) Zwrot części środków  


 (3) Wymiana części produktu  


 (4) Odstąpienie od umowy.  


 Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na dostarczyć produkt wadliwy na adres:  


 Partner Logistic Sp. z o.o. 


 Gadki 2 


 97-320 Wolbórz 


 Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić nam produkt we wskazanym miejscu.   




Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Przesyłka kurierska
na własny koszt
Adres do zwrotu
Partner Logistic Sp. z o.o.
Gadki 2
97-320 Wolbórz
Dodatkowe informacje

 Szanowni Klienci, uprzejmie prosimy by w momencie dokonywania zwrotu nie nadawać paczek na adres naszej siedziby. 


 Może to skutkować wydłużonym czasem rozpatrywania zgłoszenia i narazić Państwa na dodatkowe koszty.  


 W przypadku konieczności nadania paczki na adres naszej siedziby, zostaną Państwo o tym uprzednio poinformowani. 


 Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W ciągu kolejnych 14 dni ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu. 


 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie wiadomości mailowej na adres tuttishop.kontakt@gmail.com lub pisemnie na adres:  


SUPERSTORE sp. z o.o.  

Piotrkowska 122/6  

90-006 Łódź  




 Konsument może skorzystać z gotowych formularzy dostępnych w pierwszym mailu po złożeniu zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe.    


 Bieg terminu do odstąpienia od umowy:  


 

Art. 28: Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  

1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:  

a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,  

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;  

2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 


 Zwrot wzajemnych świadczeń:  


 

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze towar.   

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.  


 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).   

Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  


 Możliwe koszty odstąpienia od umowy   


 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, tj. koszty niezbędne do zwrócenia Towaru Sprzedającemu. Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  


 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy   


 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

(1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 

(2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

(3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

(4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

(6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

(8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  


     

W celu dokonania zwrotu, upewnij się, czy otrzymany przez Ciebie produkt jest w stanie nienaruszonym. Produkt nie może być używany. Pamiętaj również, aby towar zwracany był w oryginalnym opakowaniu.  


O sprzedającym

Tuttishop

O sprzedającym


96,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,8/5star

Obsługa kupującego

4,8/5star

Koszt wysyłki

4,8/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 3 miesięcy

Ostatnie logowanie

wczoraj o 19:00

Dane firmy

SUPERSTORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Piotrkowska 122 6
90-006 Łódź
NIP: 7252298876

Kontakt

  • 42 *** ** ** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Tuttistore to szeroki asortyment produktów z takich kategorii jak dom i ogród. Dzięki nam stylowo wyposażysz swoje wnętrze i zadbasz o przestrzeń ogrodową. W razie dodatkowych pytań dotyczących produktu lub złożonego zamówienia jesteśmy do Twojej dyspozycji - zarówno mailowo jak i pod numerem telefonu 42 214 44 39. Życzymy udanych zakupów :) 

Najczęściej zadawane pytania

  1. Jak mogę śledzić swoje zamówienie?   

W momencie nadania paczki otrzymują Państwo w wiadomości mailowej link do śledzenia swojej przesyłki. Wówczas mogą Państwo śledzić swoje zamówienie i w razie jakichkolwiek problemów skontaktować się z firmą kurierską lub naszą infolinią.   

2. Jak mogę dokonać zwrotu/reklamacji/wymiany towaru?   

Wszystkie informacje umieszczone są w zakładkach na dole aukcji zakupionego produktu. Prosimy o zapoznanie się z procedurami, a w razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z naszą infolinią. Informujemy, że w przypadku zwrotu, produkt musi być nieużywany i posiadać oryginalne opakowanie. Czas ustosunkowania się do złożonego wniosku wynosi do 14 dni roboczych.   

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?   

Czas realizacji podany jest w zakładce "Dostawa i płatność". Informujemy, iż czas wysyłki podany na aukcji oznacza czas, w którym produkt zostaje wysłany z magazynu. Czas dostawy to czas doręczenia przesyłki do Klienta.  

4. W jakiej formie otrzymam dokument sprzedaży?  

Do każdego zamówienia wystawiamy dowód sprzedaży w postaci paragonu elektronicznego. Paragon wysyłamy drogą mailową bezpośrednio po dokonaniu zakupu. Faktura VAT wysyłana jest na życzenie Klienta.   

UWAGA: Podczas składania zamówień, adres dostawy podajemy w miejscu do tego wyznaczonym. Prosimy nie wpisywać adresu w rubryce „TWOJA WIADOMOŚĆ DO SPRZEDAJĄCEGO”.   

FORMY PŁATNOŚCI  W naszym sklepie możesz zakupić produkty opłacając je z góry lub przy odbiorze. Cennik wysyłek znajdziesz w zakładce "Dostawa i płatność" lub "Szczegóły dostawy" na górze aukcji.   

Jeśli zdecydujesz się na płatność z góry, możesz zrobić to bezpośrednio w serwisie Allegro (PayU) lub dokonując przelewu na następujące dane:    

94 1140 2004 0000 3602 7996 9186  

SUPERSTORE sp. z o.o.   

Piotrkowska 122/6    

90-006 Łódź    W tytule wpisz swój login Allegro oraz imię i nazwisko adresata.   

ODBIÓR OSOBISTY   

Na tę chwilę nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych produktów. W Łodzi posiadamy jedynie biuro, a wysyłką zajmuje się magazyn zewnętrzny, który nie znajduje się na terenie Łodzi.    

Masz pytania? Skontaktuj się z naszą infolinią.

Pozostałe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY


Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W ciągu kolejnych 14 dni ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu.


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie wiadomości mailowej na adres tuttishop.kontakt@gmail.com lub pisemnie na adres

SUPERSTORE sp. z o.o. 

Piotrkowska 122/6

90-006 Łódź


Konsument może skorzystać z gotowych formularzy dostępnych w pierwszym mailu po złożeniu zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe.  


Bieg terminu do odstąpienia od umowy:  

Art. 28: Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:  a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,  b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;  2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 


Zwrot wzajemnych świadczeń:  

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze towar. 


Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.   Adres do zwrotu towaru:

SUPERSTORE sp. z o.o.  

Piotrkowska 122/6 

90-006 Łódź


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).


Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


Możliwe koszty odstąpienia od umowy 


Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, tj. koszty niezbędne do zwrócenia Towaru Sprzedającemu. Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


W celu dokonania zwrotu, upewnij się, czy otrzymany przez Ciebie produkt jest w stanie nienaruszonym. Produkt nie może być używany. Pamiętaj również, aby towar zwracany był w oryginalnym opakowaniu. 


REKLAMACJE: 


Staramy się, aby nasze produkty spełniały Twoje oczekiwania. Gdyby jednak zdarzyło się inaczej, możesz złożyć reklamację. Dbamy o zadowolenie każdego Klienta. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.   

Pamiętaj, że przysługuje Ci również prawo do złożenia reklamacji na podstawie gwarancji. Wówczas adresatem jest producent Towaru zakupionego przez Ciebie. Gwarant określa zasady rozpatrywania zgłoszeń. Udzielona gwarancja nie pozbawia Cię praw do roszczeń z tytułu rękojmi za zakup rzeczy z wadą fizyczną.   

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).  Rękojmia za wady fizyczne i prawne to odpowiedzialność Sprzedawcy – dotycząca zarówno rzeczy nowych jak i używanych – względem klienta, wynikająca z ustawy, a nie z umowy stron.   

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. W przypadku chęci złożenia reklamacji możesz skorzystać z formularza załączonego w pierwszym mailu otrzymanym od nas po złożeniu zamówienia. Nie jest to jednak obowiązkowe.  

Reklamację możesz składać w formie pisemnej na adres:


SUPERSTORE sp. z o.o.   

Piotrkowska 122/6  

90-006 Łódź


lub w formie elektronicznej na adres: tuttishop.kontakt@gmail.com


Pamiętaj, aby w formularzu reklamacyjnym uwzględnić: (1) Datę zakupu produktu oraz jego opis. (2) Szczegółowy opis wady, tj. data wystąpienia oraz okoliczności powstania wady (3) Żądania w stosunku do Sprzedającego dotyczące sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową (4) Swoje dane kontaktowe (jeśli odbiorcą produktu był inny podmiot, prosimy również o podanie danych adresata) Informujemy, iż podanie wymogów podczas składania reklamacji mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji


Prześlij wypełniony, podpisany oraz zeskanowany formularz reklamacyjny na adres tuttishop.kontakt@gmail.com, a w załączniku dodaj zdjęcia wad produktu. Do maila dołącz również swój login Allegro. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie.  W zależności od wady produktu jak również terminu zgłoszenia szkody, możliwa jest: (1) Wymiana produktu na nowy (2) Zwrot części środków (3) Wymiana części produktu (4) Odstąpienie od umowy. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na dostarczyć produkt wadliwy na adres: 


SUPERSTORE sp. z o.o.    

Piotrkowska 122/6   

90-006 Łódź


Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić nam produkt we wskazanym miejscu. 


GWARANCJA: 


Gwarancja udzielana jest przez producenta. Gwarant określa zasady rozpatrywania zgłoszeń. Udzielona gwarancja nie pozbawia Cię praw do roszczeń z tytułu rękojmi za zakup rzeczy z wadą fizyczną. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce "Gwarancje" na dole opisu aukcji zakupionego przez Ciebie produktu. Otrzymałeś towar uszkodzony? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta: tel. 42 214 44 39 / E-MAIL: tuttishop.kontakt@gmail.com


Numer oferty: 9408128785

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka