Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
Ankon_Meble

SZAFA PRZESUWNA TALIN III z lustrem 180 Garderoba

od
Ankon_Meble - 99,9%
-40%999,00 zł
29,95 zł x 20 rat raty zero
22 osoby kupiły 28 sztuk

Dostawa od 129,00 zł
Czas wysyłki zwykle do 5 dni roboczych
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 4786 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Głębokość mebla:
      58 cm
    • Szerokość mebla:
      180 cm
    • Wysokość mebla:
      215 cm
    • Wykończenie:
    • Informacje dodatkowe:
    • Kod produktu:
      Talin

Opis

Szafa Przesuwna TALIN III

Wymiary:

  • szerokość: 180cm
  • wysokość: 215cm
  • głębokość: 58cm

Dostępne kolory (po zakupie prosimy o informacje):

  • biały
  • sonoma
  • choco
  • czarny
  • biały/czarny
  • czarny/biały
  • biały/sonoma
  • sonoma/biały

Wykonanie:

  • korpus i fronty: płyta laminowana 16mm
  • przegrody i półki: płyta laminowana 16mm
  • wszystkie elementy w płycie matowej
  • okleina PCV
  • system drzwi przesuwnych marki Sevroll
  • lustro na froncie
  • dowolna kombinacja lustra, po prawej lub lewej stronie
  • ozdobne listwy w kolorze chromu i w kształcie trapezu,
  • uchwyt w formie listwy aluminiowej, wzdłuż drzwi

Dodatkowe informacje:

  • Mebel w paczkach do samodzielnego montażu.
  • W komplecie (w paczce) akcesoria montażowe wraz z instrukcją.

Elegancka rączka

Aluminiowe rączki zastosowane w drzwiach przesuwnych podkreślają jej nowoczesny styl, poprawiają jej funkcjonalność oraz zapobiegają wyginaniu się drzwi.

Prosto od producenta

Szafa produkowana jest w naszej fabryce. Kupujesz więc prosto od producenta, a dzięki temu masz pewność, że omijasz prowizje od pośredników. O wysoką jakość produkowanego mebla dbają nasi najlepsi i wykwalifikowani pracownicy, a także nowoczesny park maszyn.

Kolor: Biały

.

Kolor: Sonoma

 

Kolor: Choco

 

Kolor: Czarny

.

Biały/Czarny

.

Czarny/Biały

.

Biały/Sonoma

.

Sonoma/Biały

 

Wnętrze szafy

Oświetlenie LED

Do szafy oferujemy oświetlenie LED RGB z pilotem, które jest dostępne w naszej ofercie, na odrębnej aukcji. Zachęcamy do zakupu!

raty zero

Kupuj wygodnie na raty zero

Raty zero to wygodny i bezpieczny sposób finansowania Twoich zakupów na Allegro. Możesz rozłożyć swoje zakupy nawet na 20 rat nie ponosząc dodatkowych kosztów. Np. robisz zakupy za 2000 PLN i spłacasz w 20 ratach po 100 PLN.
Sprawdź szczegóły w Regulaminie (allegro.pl/raty/regulamin) i złóż wniosek.

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU 0%: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0%, całkowita kwota kredytu: 1751 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1751 zł, całkowity koszt kredytu: 0 zł, w tym: prowizja: 0 zł i odsetki: 0 zł, 17 równych miesięcznych rat w wysokości po: 103 zł. Kalkulacja na dzień 01.06.2020 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny, albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Monedo Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,76

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,76/5
(59 ocen)
49
8
1
0
1

28 listopada 2019 od
najbardziej pomocna
4 gwiazdki ponieważ niektóre elementy miały drobne zadrapania .
2 stycznia 2020 od
Produkt zgodny z opisem, jakość porównywalna do ceny.
10 maja 2020 od
Super polecam!
13 lutego 2020 od
Doskonała. Złożenie nie sprawiało problemów, wszystkie konieczne części w większej ilości, żadnych braków. Płyta bardzo dobrej jakości. Instrukcja montażu bardzo czytelna, choć trochę brakuje oznaczeń cyfrowych na częściach, bo wtedy byłoby jeszcze łatwiej ją montować. Ostatecznie wygląda bardzo ładnie. Polecam wszystkim.
22 czerwca 2020 od
Szafa jest piękna . Otrzymałam szafę w ciągu 2 dni Prosta do złożenia, zanim człowiek nie weźmie się za drzwi. Spędziliśmy 4godz przy obsadzeniu drzwi A i tak jedne drzwi ciągle się otwierają
20 czerwca 2020 od
Szafa warta ceny.
15 czerwca 2020 od
Dobry produkt, choć mógłby być zapakowany w więcej kartonów, bo są ciężkie i nieporęczne do wnoszenia.
13 maja 2020 od
Bardzo dobra jakościowo szafa. Solidna, pojemna i o to wtym chodzi a dodatkowo świetnie sie prezentuje. Polecam wszystkim
20 kwietnia 2020 od
ok
18 kwietnia 2020 od
Szafa warta swojej ceny, są pewne niedoróbki, ale jak że te pieniądze akceptowalne.
1 kwietnia 2020 od
polecam szafa zgodna z opisem

Dostawa i płatność

od 129,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Kępno, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Ankon_Meble za co najmniej 4000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Dostawa przez sprzedającego
129,00 zł
za 8 - 9 dni u Ciebie
za 8 - 9 dni u Ciebie
Kurier za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier za pobraniem
Dostawa przez sprzedającego pobranie
129,00 zł
za 8 - 9 dni u Ciebie
za 8 - 9 dni u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 5 dni roboczych.

Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 5 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Ankon Meble
Osiny 14
63-600 Kępno
Dodatkowe informacje

 Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub  uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien zgłosić reklamację drogą  mailową, na adres biuro@ankon-meble.pl. Do zgłoszenia należy dołączyć  zdjęcie(jeśli uszkodzenie itp). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są  najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony  zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już  niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep  zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne,  dostępne w sklepie towary do wyboru. Po pozytywnym rozpatrzeniu  reklamacji produkt jest wymieniany lub jego równowartość jest zwracana w  ciągu 15 dni roboczych.  Procedury opisane w punkcie pierwszym tego paragrafu tyczą się każdej  reklamacji zgłoszonej w ważnym okresie gwarancyjnym produktu.  



Gwarancja i Reklamacje 


1. Większość spośród prezentowanych w Sklepie produktów jest objęta  gwarancją producenta lub Sklepu. Szczegółowa informacja dotycząca  gwarancji znajduje się w opisie produktu. W wypadku braku takiej  informacji w celu ustalenia szczegółów należy skontaktować się ze  Sklepem. Zakres gwarancji udzielonej przez producenta bądź dystrybutora  określa dołączony do towaru dokument gwarancyjny. 


2. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za  wadliwość towaru w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu cywilnego,  a w szczególności przepisy o rękojmi (art. 556 – 576 (4) Kodeksu  cywilnego). 


3. Pojęcie „reklamacja” oznacza, związane z uznaniem przez Konsumenta,  że towar jest wadliwy, odstąpienie przez Konsumenta od umowy sprzedaży  zawartej ze Sprzedawcą albo skierowane do Sprzedawcy przez Konsumenta  żądanie obniżenia ceny towaru albo naprawy bądź wymiany towaru na nowy. 


4. Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie  pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany na wstępie niniejszego  regulaminu bądź pocztą elektroniczną na adres e-mail:  biuro@ankon-meble.pl. W zgłoszeniu reklamacji prosimy podać imię i  nazwisko lub nazwę Kupującego oraz w miarę możliwości opisać wadę  towaru, a także należy dołączyć zdjęcie (jakie uszkodzenie itp.). 


5. W przypadku, gdy towar jest wadliwy, prosimy o jego prawidłowe  zabezpieczenie, aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem czy  zniszczeniem do momentu zakończenia postępowania reklamacyjnego. 


6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Kupującego  niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia  reklamacji. 


7. Reklamowany produkt odsyłać należy na adres siedziby Sprzedawcy,  określony na wstępie niniejszego regulaminu. 


8. Konsument może składać reklamacje z tytułu rękojmi przez okres 2 lat  od dnia otrzymania towaru, z zastrzeżeniem odpowiedniego stosowania  przepisów o rękojmi. 


9. Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta o dołączenie do reklamowanego  produktu paragonu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do  szybszego rozpatrzenia reklamacji. Ponadto Sklep zwraca uwagę, że  Kupujący jest zobowiązany wykazać, iż produkt reklamowany nabył od  Sprzedającego. 


10. Gwarancja, o której mowa wyżej, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie  zawiesza uprawnień Kupującego będącego Konsumentem przysługujących mu  wobec Sprzedawcy na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów  prawa. 


11. Zwrotowi nie podlega nigdy, niezależnie od podmiotu będącego jego  nabywcą, towar będący uszkodzonym z winy Kupującego. 


12. W wypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na  inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z  powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy  równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie  towary do wyboru. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkt jest  wymieniany lub jego równowartość jest zwracana w ciągu 15 dni roboczych. 


13. Procedury opisane powyżej tyczą się każdej reklamacji zgłoszonej w  ważnym okresie gwarancyjnym produktu. 


14. Sklep może na życzenie Kupującego, w miarę dostępnych możliwości,  dokonać wymiany zakupionego towaru. Kupujący przedstawia swoje życzenie  dotyczące wymiany zakupionego produktu na inny(kolor, model, itd.),  natomiast Sklep określa faktyczną możliwość dokonania wymiany a także  koszty dodatkowe jakie kupujący ponosi na skutek swoich życzeń. W  przypadku kiedy wymiana odbywa się bez dodatkowych kosztów (ten sam  produkt, model, itd.) kupujący zobowiązuje się tylko do pokrycia kosztów  dostawy wymienianego produktu. Wymiana odbywa się o okresie 21 dni  roboczych. Wszelkie koszty kupujący reguluje przy odbiorze wymienianego  mebla. Warunkiem wymiany towaru jest oddanie zakupionego produktu w  stanie nienaruszonym. 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Ankon Meble
Osiny 14
63-600 Kępno
Dodatkowe informacje

Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza  lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez  podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich  kosztów zwrotu rzeczy Sprzedawcy. Zwracany w tym trybie towar zostanie  przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym,  nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością oraz dowodem zakupu  a sam przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił  jakichkolwiek śladów używania. Dopiero po otrzymaniu towaru i  potwierdzeniu jego nienaruszenia, w terminie do 10 dni zostają zwrócone  pieniądze na wskazane we formularzu konto bankowe.  Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu  14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca  zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy  odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie  zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT".  W przypadku chęci z korzystania transportu firmy Ankon Meble klient  zobowiązuje się skontaktować wcześniej w celu uzgodnienia warunków i  kosztów zwrotu, gdyż w tym przypadku to kupujący pokrywa bezpośrednie  koszty zwrotu, a wysokość tych kosztów jest uzależniona od gabarytów  oraz odległości miejsca odsyłanego towaru. Wysokość tych kosztów jest  szacowana maksymalnie na kwotę około 500,00 zł. Zwrot pieniędzy  następuje niezwłocznie po dostarczeniu produktu do naszej siedziby oraz  sprawdzeniu go przez nasz dział kontroli jakości.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu  będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny  do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 


O sprzedającym

Ankon_Meble

O sprzedającym


99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa klienta

4,9/5star

Koszt wysyłki

4,8/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 6 lat i 5 miesięcy

Ostatnie logowanie

4 lipca 2020 o 8:20

Dane firmy

Piotr Stempin
ANKON MEBLE
Sienkiewicza 50c
63-600 Kępno
REGON: 302614470
NIP: 619-202-09-34

Kontakt

  • +48********* ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ANKON MEBLE 

Osiny 14

63-600 Kępno 

NIP: 619-202-09-34 

REGON: 302614470 

Pozostałe informacje

Realizacja zamówienia

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych(np. koloru produktu), umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru telefonu i adresu e-mail pozwalających na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Warunkiem przyjęcia zamówienia może być także konieczność zaakceptowania niniejszego regulaminu.

2. W szczególności dane niezbędne do podania to: dane osobowe zamawiającego, określenie formy płatności oraz sposobu dostawy towaru Dane powyższe należy przesłać do informacji Sklepu – zgodnie z wybraną formą zamówienia.

3. Złożone zamówienie stanowi o istotnych postanowieniach zawieranej umowy. W zależności od wybranej formy płatności może ona stanowić podstawę dla Kupującego do uiszczenia zaliczki bądź dokonania całkowitej zapłaty za zamówiony towar, na wskazany przez Sprzedającego numer rachunku bankowego.

4. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem przez Sklep. Za moment przyjęcia zamówienia uważa się potwierdzenie tego faktu przez Sprzedającego za pośrednictwem poczty elektronicznej.

5. Sklep zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia następujących przypadków (łącznie bądź pojedynczo):

a) w razie niewypełnienia lub niepoprawnego wypełnienia formularza zamówienia,

b) jeżeli zamówienie wzbudza wątpliwości pod względem wiarygodności zawartych w nim danych,

c) jeżeli zaistniały inne obiektywne przyczyny, dla których realizacja zamówienia nie jest możliwa,

d) w zamówieniu nie zostały podane wszystkie wymagane regulaminem dane,

e) w wypadku braku możliwości potwierdzenia rzetelności zamówienia lub Kupującego.

6. Moment potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Niemniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy kupna - sprzedaży, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia. Zastrzega się przy tym, że powyższe nie jest obligatoryjne (nie jest obowiązkiem sklepu) i uzależnione jest od możliwości Sklepu a w szczególności wyłączone mogą zostać produkty wykonane na indywidualne zamówienie, bądź według indywidualnych wytycznych, Kupującego.

7. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty - każdorazowo podając przyczynę takiego działania.

8. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.

9. Za zakupy w sklepie Kupujący płaci przy odbiorze towaru lub za pomocą dostępnych form płatności z góry.

10. Sklep dostarcza zamówione towary transportem własnym, przy użyciu operatora pocztowego bądź za pośrednictwem innego podmiotu trzeciego. Sposób transportu o ile nie umożliwiono opcji wyboru w Sklepie, pozostaje w wyłącznej decyzyjności Sklepu. Sklep zastrzega sobie możliwość udostępnienia wyłącznie jednej wybranej przez siebie formy transportu.

11. Sklep zastrzega sobie, że z uwagi na specyfikę produktu, jako wykonywanego na indywidualne zamówienie (każdorazowo ręcznie i pod indywidualne zamówienie klienta), rzeczywiste parametry produktu mogą nieznacznie odbiegać od podanych w Sklepie. Dopuszczalne odstępstwa określa się na +/- 5% i spowodowane są one specyfiką produktu. Nadto zaznacza się, że różnice w odcieniu wybarwienia drewna, płyty laminowanej, które wynikają z różnie ustawionych parametrów monitora lub karty graficznej, jak także z różnic pomiędzy partiami produkcyjnymi, nie stanowią podstawy do zgłoszenia reklamacji. Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe.

12. Dostawa towaru nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania, należy więc zapewnić odpowiedniilość osób do wniesienia towaru do miejsca przeznaczenia.

13. Meble dostarczamy od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 23:00.

14. Czas realizacji jest podany indywidualnie dla każdego produktu. W przypadku wyboru artykułów o różnych terminach, zamówienie jest realizowane z terminem najdłuższym.

15. Nie obsługujemy życzeń klientów odnośnie konkretnego dnia i godziny dostawy.

16. Kierowca dojeżdza samochodem najbliżej jak to możliwe. Nie wpływa na ewentulne braki przejazdu (np. z powodu remontu drogi).


Uszkodzenie towaru w transporcie

1. Zaznacza się, że szkody powstałe w trakcie transportu rozpatrywane są przede wszystkim przez podmiot dostarczający, a nie sam Sklep – z wyłączeniem wypadków transportu własnego Sklepu. Kupujący w przypadku widocznych uszkodzeń opakowania przy dostawie winien spisać protokół szkody przy osobie dostarczającej. W wypadku dostawy kurierem Sklep zobligowany jest przedstawić kurierowi dowód na powstanie szkody w trakcie transportu. W związku z tym możliwe jest, że w przypadku nie okazania protokołu reklamacja nie zostanie uznana.

2. Informujemy nadto, iż zgodnie z art. 545 Kodeksu cywilnego Kupujący powinien sprawdzić doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach określonego rodzaju. W razie jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny celem wyjaśnienia sprawy. Ponadto Informujemy, że w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, Kupujący ma prawo, zgodnie z ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. 1984 nr 53, poz. 272 ze zm.), do zwrócenia się do dostarczyciela o sporządzenie protokołu szkody w sytuacji kiedy dostarczyciel nie sporządzi protokołu szkody z własnej inicjatywy. Jeżeli Kupujący otrzyma od dostarczyciela protokół szkody, zalecamy przesłanie kopii tego dokumentu na wskazany na wstępie adres siedziby Sprzedawcy, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia przez Sprzedawcę zgłoszonej przez Kupującego reklamacji.

3. W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie prosimy o prawidłowe zabezpieczenie towaru, aby uchronić go przed ewentualnym dalszym uszkodzeniem czy zniszczeniem. Nadto należy niezwłocznie skontaktować się telefonicznie ze Sklepem pod numerem 665 539 166. oraz stosowną informację należy przesłać również drogą elektroniczną (e-mail).


Numer oferty: 8439797550

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka