, , ,
SaraMebleElblag

SZAFA NA BUTY, REGAŁ TOM BIAŁY, SZAFKA, BIURO

od
SaraMebleElblag
189,00
9,45 zł x 20 rat raty zero
126 osób kupiło 148 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 4390 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Głębokość mebla:
      35 cm
    • Szerokość mebla:
      75 cm
    • Wysokość mebla:
      180 cm
    • Wykończenie:
    • Informacje dodatkowe:
    • Waga (z opakowaniem):
      45 kg

Opis

Przedmiotem aukcji jest: Szafa / Regał TOM BIAŁY

Nowoczesna szafa - regał z kolekcji Sara to funkcjonalny i pakowny mebel, który urządzi wnętrze twojego biura, akademiku, przedpokoju, garażu, szkoły.

Jej uniwersalny wygląd sprosta oczekiwaniom wszystkich, którzy cenią połączenie prostoty i elegancji.

Gwarantujemy bardzo dobrą jakość wykonania.

Jesteśmy producentem nie pośrednikiem!!!

Prezentujemy pojemną i funkcjonalną szafę/ regał który ułatwi ci utrzymać ład.

Wyróżnia się prostotą oraz oryginalnym wyglądem.

W środku znajdują się 4 półki.

Wykonana jest z płyty laminowanej o grubości 16 mm, wykończona obrzeżem ABS, zabezpieczającym mebel przed wilgocią i spełniająca kryteria najbardziej wymagających klientów.

Za dwoma drzwiami znajdują się klasyczne półki.

Wygodne w użyciu uchwyty koloru satynowego wykonane z wysokiej jakości polimeru.

Meble z kolekcji Sara występują w następujących kolorach:

  • - biały
  • - sonoma

Szafa / Regał idealnie komponuje się z naszymi innymi produktami:

  • - regałami
  • - biurkami
  • - szafami
  • - komodami

Nasze wszystkie produkty objęte są dwuletnią gwarancją!!!

Produkt dostarczony do klienta w jednej paczce, do samodzielnego montażu, z czytelna i prostą instrukcją montażu.

Wymiary Szafy:

  • szer- 74 cm
  • wys - 180 cm
  • gł- 35 cm

UWAGA!

Przy zamówieniu kilku produktów z naszych aukcji zamówienie wysyłane jest na palecie lub półpalecie zabezpieczonej ściankami z czterech stron. Po zamówieniu kilku mebli otrzymają Państwo wiadomość sms o wysyłce paletowej. Prosimy o zwrócenie na to uwagi, aby uniknąć nieporozumień. WAŻNE! Kurier doręczający paletę nie ma obowiązku rozpakowywania mebli. Jego obowiązek kończy się na ściągnięciu palety z samochodu na stabilne podłoże. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze meble docierały do Państwa w całości i prosimy o przemyślane zakupy. Kurierzy doręczający przesyłki paletowe: DHL, Rohlig Suus. Zawsze służymy pomocą i gdy napotkają Państwo problemy w kontakcie z kurierem prosimy o kontakt pod numerem 502-230-516

Ważne!

Przy odbiorze przesyłki proszę sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.W razie uszkodzenia zawartości należy spisać protokół uszkodzenia towaru.Spisanie protokołu w momencie odbioru przesyłki lub w terminie późniejszym lecz nie dłuższym niż ten sam dzień, jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.

raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.10.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.10.2019 r. - 31.10.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,74

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,74/5
(70 ocen)
56
10
4
0
0

7 października 2019 od
najbardziej pomocna
Bardzo dobra jakość, łatwy montaż.
16 września 2019 od
Wszystko do siebie pasowało idealnie. Składanie w pojedynkę bezproblemowe. Regał prezentuje się super, jestem bardzo zadowolona polecam zakup.
27 lipca 2019 od
SUPER SZAFKA SWIETNE WYKONANIE POLECAM
21 października 2019 od
szaga pomiesci sporo butow jendka wyglad i wykonanie przecietne
duzo butow pomiesci
9 października 2019 od
Swietne wykonanie, rewelacyjne zabezpieczenie przesylki. Do zestawu montazowego przydalyby sie jeszcze katowniki do przymocowania do sciany. Jednak szczerze polecam!
18 sierpnia 2019 od
Produkt dobrze wykonany, solidy. polecam
2 sierpnia 2019 od
OK

Dostawa i płatność

od 40,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Gronowo Górne, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
40,00 zł
4-6 dni roboczych
4-6 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
50,00 zł
4-6 dni roboczych
4-6 dni roboczych

Punkty odbioru

Gronowo Górne
Bursztynowa 8
82-310 Elbląg2
woj. warmińsko-mazurskie
email: sylwia@sarameble.pl
tel.: 883041555

poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży


1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).


1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres PPHU „Sara” Sylwia Gójska,ul. Bursztynowa 8, 82-310 Elbląg 2 lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sarameble.pl. Tylko wówczas o ile na stronie sklepu nie znajdują się okreslone formularze warunki reklamacjii dla danego producenta


1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.


1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).


2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej


2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres PPHU „Sara” Sylwia Gójska, ul. Bursztynowa 8, 82-310 Elbląg 2 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sarameble.pl.


2.2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie jednego miesiąca licząc od dnia, w którym zauważył nieprawidłowości w świadczeniu Usługi elektronicznej.


2.3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.


2.4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.


2.5. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.


2.6 W przypadku nieodebrania towaru klient zobowiazany jest do zwrotu wszystkich kosztow transportu poniesinych dla okreslonego listu przewozowego zgodnie z obciażeniem zastosowanym przez przewożnika w całości. Ponadto w razie rezygnacji z towaru odesłanie go na własny koszt wymaganym transportem do miejsca z ktorego został mu dostarczony.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PPHU "Sara" Sylwia Gójska
Bursztynowa 8
82-310 Gronowo Górne
Dodatkowe informacje

1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży


1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).


1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres PPHU „Sara” Sylwia Gójska,ul. Bursztynowa 8, 82-310 Elbląg 2 lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sarameble.pl. Tylko wówczas o ile na stronie sklepu nie znajdują się okreslone formularze warunki reklamacjii dla danego producenta


1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.


1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).


2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej


2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres PPHU „Sara” Sylwia Gójska, ul. Bursztynowa 8, 82-310 Elbląg 2 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sarameble.pl.


2.2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie jednego miesiąca licząc od dnia, w którym zauważył nieprawidłowości w świadczeniu Usługi elektronicznej.


2.3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.


2.4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.


2.5. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.


2.6 W przypadku nieodebrania towaru klient zobowiazany jest do zwrotu wszystkich kosztow transportu poniesinych dla okreslonego listu przewozowego zgodnie z obciażeniem zastosowanym przez przewożnika w całości. Ponadto w razie rezygnacji z towaru odesłanie go na własny koszt wymaganym transportem do miejsca z ktorego został mu dostarczony.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
PPHU "Sara" Sylwia Gójska
Bursztynowa 8
82-310 Gronowo Górne
Dodatkowe informacje

1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: PPHU „Sara” Sylwia Gójska,ul. Bursztynowa 8, 82-310 Elbląg 2 lub sklep@sarameble.pl


Zwracany towar nie moze być uszkodzony ani nosić znamion używania. Powinien być kompletny tak jak zostal dostarczony i zgodny z listem przewozowym - chyba że klient posiada inny dokument z odbioru towaru od kuriera , sklepu . Klient moze dokonac sprawdzenia towaru tylko w taki sposób jak dokonałby go w sklepie stacjonarnym. Koszt zwrotu towaru ponosi klient.


2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia.


3. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.


4. Sprzedawca zwrot pieniędzy zwraca niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, sposobem jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.  W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 1 oraz 2; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych.

O sprzedającym

SaraMebleElblag

O sprzedającym

SaraMebleElblag

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:22

Dane firmy

Sylwia Gójska
PPHU "Sara" Sylwia Gójska
Bursztynowa 8
82-310 Gronowo Górne
REGON: 280522320
NIP: 578-307-52-28

Kontakt

  • 883 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sara Meble to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości mebli mieszkaniowych ( z przeznaczeniem do jadalni, pokoju dziennego, kuchni oraz łazienki). Do ich produkcji używa się wysokiej jakości płyt meblowych MDF i laminowanych- odpornych na zarysowania, wysoką temperaturę i środki chemiczne. Styl oraz jakość łączone są z funkcjonalnością i trwałością. Nasza firma przywiązuje dużą wagę do dalszego rozwoju i utrzymania wysokiej pozycji na rynku meblarskim zarówno w kraju jak i zagranicą. Firmę tworzą ludzie młodzi oraz osoby z wieloletnim stażem pracy gwarantującym merytoryczne przygotowanie. Zdajemy sobie sprawę, że przepustką do sukcesu jest m.in. elastyczność w kontaktach handlowych, nowoczesny styl zarządzania, oraz wnikliwa obserwacja rynku i tendencji na nim panujących. Dlatego też bezustannie pracujemy nad udoskonaleniem jakości produkowanych wyrobów.

Pozostałe informacje

Numer rachunku Bankowego :

Bank PKO BP

 46 1020 1752 0000 0502 0171 9087

w tytule przelewu należy wpisać nick z allegro

Numer oferty: 8193349767

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro