Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Sylwestrowe buty bioeco by ARKA BI1723 rozm. 38

od
comfortbut_pl
149,00
Liczba par
z 1 pary
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      38
    • Długość wkładki:
      24.5 cm
    • Kolor:
      szary, srebrny
    • Marka:
      inna
    • Oryginalne opakowanie producenta:
      pudełko
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Materiał zewnętrzny:
      Skóra naturalna
    • Materiał wkładki:
      Skóra naturalna
    • Rodzaj obcasa:
      szpilka
    • Wysokość obcasa/platformy:
      8 cm
    • Nosek:
      Szpic
    • Cechy dodatkowe:
      lakierowane
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Zapięcie:
      wsuwane

Opis

Model: BI 1723 335

Grupa: damskie

Rodzaj: czółenka

Kolor: szary

Wysokość obcasa: ok. 8,5 cm

Materiał: skóra naturalna lakierowana

W celu uzyskania dokładnej długości wkładki prosimy o kontakt.

Dostawa i płatność

od 13,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Częstochowa, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
15,50 zł
4 dni robocze
4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
15,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka pocztowa ekonomiczna
13,00 zł
5-7 dni roboczych
5-7 dni roboczych
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Salon Bosa
Al. N.M.P. 81
42-200 Częstochowa
Dodatkowe informacje

  Miejsce i sposób składania reklamacji

  1. Klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru zamówionego za pośrednictwem Sklepu poprzez wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego zamówionego towaru na adres: Salon Bosa, Al. N.M.P. 81, 42-200 Częstochowa bądź drogą mailową: salon.bosa@gmail.com.
  2. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: datę zawarcia umowy sprzedaży, wskazanie zapłaconej ceny oraz metody płatności, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady, wskazanie daty zauważenia wady.
  3. Zgłaszając reklamację należy dostarczyć firmie Laguna sp. z o. o. reklamowany towar oraz dowód jego zakupu na adres: Salon Bosa, Al. N.M.P. 81, 42-200 Częstochowa.
  4. Szczegółowe uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi za wady regulują przepisy Ustawy KODEKS CYWILNY z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z dnia 18 maja 1964 r.) oraz Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).
  5. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 5.1. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

                  1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;                  2) nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;                  3) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;        5.2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa Sklep jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna).     6. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu.         6.1. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest Konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w p-cie 6.         6.2.W terminach określonych w p-cie 6.1 Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Klient żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.        6.3.W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Klientowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawo mocnego zakończenia postępowania.    7. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.    8. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli Klientem jest Konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych.    9. Sklep jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.   10. Jeżeli Klientem jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.   11. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o:           1.obniżeniu ceny,           2.odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.   12. Jeżeli Klientem jest Konsument, może żądać:          1.wymiany rzeczy na wolną od wad          2. usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep.   13. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.   14. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.   15.Sklep jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.   16. Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sklep może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.   17. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sklepu dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży.   18. Koszt wymiany lub naprawy ponosi Sklep.   19.Sklep obowiązany jest przyjąć od Klienta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.   20. Sklep ustosunkuje się do:

  1. oświadczenia o obniżeniu ceny,
  2. żądania wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad,
  3. żądania usunięcia wady

w terminie 14 dni. W przeciwnym razie uważa się, że żądanie uznał za uzasadnione. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Salon Bosa
Al. N.M.P. 81
42-200 Częstochowa
Dodatkowe informacje

  Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego w Sklepie (od umowy sprzedaży zawartej na odległość) bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punktach: 3 i 13 , składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres:  Salon Bosa, Al. N.M.P. 81, 42-200 Częstochowa lub adres mailowy firmy tj. salon.bosa@gmail.com
  2. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  3. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
  4. Konsument może także odstąpić od umowy drogą elektroniczną: przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy lub przez złożenie oświadczenia dostępnego na stronie internetowej Sklepu pod adresem: http://www.buty-bosa.pl/Formularze-cabout-pol-32.html.
  5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: oświadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem umowa uważna jest za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie odstąpieniu od umowy zanim Sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Zwrot towaru powinien nastąpić na adres: Salon Bosa, Al. N.M.P. 81, 42-200 Częstochowa.
  10. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem, Sklep niezwłocznie,nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
  11. Zwrot zostanie wykonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  13. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

O sprzedającym

comfortbut_pl

O sprzedającym

comfortbut_pl

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:00

Dane firmy

Lidia Gryczka
Laguna Gryczka Lidia
ul.Władysławy 17
42-200 Częstochowa
REGON: 241137063
NIP: 573-183-36-68

Kontakt

  • 508****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Numer oferty: 8254353366

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro