Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
promcar_wysylka
udostępnij

Światła do jazdy dzienne MTECH DRL LED OSRAM W5W

od
promcar_wysylka - 99,5%
Allegro Smart!z kurierem
13,60 złx 10 ratraty zero
51 osób kupiło 57 kompletów

Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
raty zero

Liczba kompletów
z 99581 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Producent części:
    • Kształt:
      podłużny
    • Rodzaj lampy:
      uniwersalna
    • Jakość części (zgodnie z GVO):
      Z - zamiennik
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe, Samochody dostawcze, Samochody ciężarowe

Opis

Światła do jazdy dziennej - DayLight MODEL 905 HP

Z ZASTOSOWANIEM DIOD LED Osram Opto Semiconductors

ZESTAW ZAWIERA:

  • 2 lampy dzienne po 4 diody
  • Komplet okablowania
  • Elementy montażowe
  • Instrukcję obsługi w języku polskim
  • Gwarancję
  • Opakowanie z kodem kreskowym

Rewolucyjne lampy PREMIUM na najlepszych na rynku diodach OSRAM Opto Semiconductors.Ogromna popularność lamp z serii 900 PREMIUM to zasługa najlepszego współczynnika jakość/cena i praktycznie zerowego współczynnikiem awaryjności.

Lampy LD905 są najbardziej kompaktowym i najczęściej wybieranym modelem przełomowej serii. Został stworzony w oparciu o nowoczesne technologie stosowane przez wiodących producentów oświetlenia samochodowego. Diody OSRAM o mocy 1W, umieszczone w górnej części lampy, wytwarzają mocne światło o śnieżnobiałej barwie, które odbijane jest od lustra na ścianie lampy. Dzięki takiemu rozwiązaniu uzyskano równomierne oświetlenie lampy, a co za tym idzie, wyjątkowo dużą ilość światła.

Dodatkowe atuty produktu to najlepsze materiały, z których zostały wykonane klosz i obudowa, bezpiecznik zamontowany na przewodzie zasilającym oraz odpowietrznik regulujący ciśnienie i temperaturę lampy. Dopracowanie tak wielu szczegółów zagwarantowało bezpieczne użytkowanie i bardzo długą żywotność diod, która dochodzi nawet do 100000 godzin jazdy. ControlBox, odpowiadający za sterowanie włączaniem i wyłączaniem świateł, został wyprowadzony na zewnątrz lampy i obsługuje wartości napięcia 9-32V typowe dla samochodów osobowych.

Lampy posiadają pełną homologację drogową, uprawniającą do legalnego użytku na drogach całej Unii Europejskiej.

ATUTY:

  • diody Osram Opto Semiconductors
  • najlepszy współczynnik jakość/cena
  • bezproblemowa obsługa posprzedażowa
  • brak reklamacji
  • uniwersalne rozmiary
  • najwyższej jakości materiały- pełna homologacja
  • +30% więcej światła w stosunku do modeli z 2015r

PARAMETRY TECHNICZNE:

  • diody Osram Opto Semiconductors
  • Wymiary: długość: 127mm, wysokość:31mm, głębokość: 22mm
  • Ilość diod: 4xHP OSRAM Opto Semiconductors
  • Max. pobór mocy lampy: 4W
  • Napięcie 9-32V
  • Homologacja: E4

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Przykład reprezentatywny

Wygodne płatności



Opinie o produkcie

4,81

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,81/5
(69 ocen)
63
2
2
1
1

30 października 2019 od
najbardziej pomocna
Światła rewelacja świecą bardzo mocno ładnie się prezentują jakoś też jest ok z czystym sumieniem polecam
Mocne światła łatwy montaż super wyglądają
Brak
1 z 2
9 listopada 2018 od
Sprzęt dobrej jakości. Mocne światło. Widoczność bardzo dobra widać z odległości minimum 200m (na większej odległości nie sprawdzałem). Polecam
Mocne światło
3 sierpnia 2020 od
Po pierwszym myciu jedna lampka zaparowała jak narazie świeci zobaczymy co dalej
2 lipca 2020 od
Super :)
16 czerwca 2020 od
ok.
11 czerwca 2020 od
Dobra jakosc
11 maja 2020 od
Bardzo mocno świecą, niestety jedna blaszka mocująca miała za małe wcięcie.
15 kwietnia 2020 od
Produkt zgodny z opisem
22 sierpnia 2019 od
Polecam
4 grudnia 2018 od
bardzo dobre
12 października 2018 od
super światło jest moc ;)

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Zabrze, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Automat Paczkowy
9,99 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
Orlen
9,99 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
Poczta Polska
9,99 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
Żabka
9,99 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
pon. 10 sie. w punkcie
pon. 10 sie. w punkcie
RUCH
0,00 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, InPost
10,00 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Kurier, DHL
12,99 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Kurier, Pocztex
11,99 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
pon. 10 sie. w punkcie
pon. 10 sie. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Poczta Polska
13,99 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, InPost
13,00 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, DHL
16,99 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, Pocztex
15,99 zł
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - pt. 14 sie. u Ciebie

Punkty odbioru

Promcar
Keplera 10 (wejście od strony balkonów)
41-800 Zabrze
woj. śląskie
tel.: 660611461

poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Dodatkowe informacje od sprzedającego

E-przesyłka - forma wysyłki pocztowej, w której paczka odbierana jest przez Państwa w wybranej placówce Poczty Polskiej.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PROMCAR Krzysztof Kloska
Keplera 10
41-800 Zabrze
Dodatkowe informacje

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres promcar@gmail.com. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. W przypadku Towarów objętych również gwarancją Sprzedający informuje, iż gwarancja na sprzedany Towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z ustawy o prawach konsumenta. Rękojmia Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PROMCAR Krzysztof Kloska
Keplera 10
41-800 Zabrze
Dodatkowe informacje

Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej pod adresem: www.promcar.pl/druki/odstapienie.docx. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres Sprzedającego: PROMCAR ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy: o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;zawartej w drodze aukcji publicznej;o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


O sprzedającym

promcar_wysylka

O sprzedającym


99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 4 lat i 8 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 10:04

Dane firmy

Krzysztof Kloska
PROMCAR
Keplera 10
41-800 Zabrze
REGON: 241249550
NIP: 6482397386

Kontakt

  • 327****** ()
  • 660****** ()
poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

     Firma Promcar zajmuje się sprzedażą detaliczną i hurtową akcesoriów i części motoryzacyjnych. Jesteśmy bezpośrednim producentem, oraz importerem sprzedawanego towaru, dzięki temu zapewniamy najlepszą jakość produktów, przy zachowaniu korzystnych cen. W naszej ofercie znajdą Państwo między innymi zestawy oświetlenia xenonowego, czujniki parkowania, autoalarmy,      światła do jazdy dziennej, oświetlenie led i wiele innych akcesoriów i części samochodowych – na naszej stronie można zapoznać się z pełną ofertą. Na sprzedawane przez nas towary udzielamy 12 miesięcznej gwarancji realizowanej w naszej firmie, co skraca czas reklamacji do minimum.

Pozostałe informacje

Dane kontaktowe Sprzedającego:

Adres miejsca prowadzenia działalności i adres do korespondencji: ul.

Keplera 10, 41-800 Zabrze, powiat Zabrze, woj. ŚLĄSKIE) Adres poczty

elektronicznej: biuro@promcar.pl Numer telefonu kontaktowego: +48 724 35

31 (opłata jak za połączenie standardowe – według stawek właściwego

operatora)

Istotne właściwości towaru: Istotne właściwości Towaru wystawionego na

Transakcji określone są w

opisie danej Transakcji i udostępnione w Allegro. Dodatkowo informacje

dotyczące istotnych właściwości Towaru określone są na Towarze, są

trwale z nim połączone lub zawarte są w załączonym do przesyłki Towaru

dowodzie zakupu. Cena towaru: Cena Towaru będącego przedmiotem danej

Transakcji podana jest w opisie danej Transakcji zgodnie z jej rodzajem i

wyrażona jest w złotych

polskich oraz zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT i cła.

Cena Towaru nie zawiera jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są

wskazywane osobno w opisie danej Transakcji, chyba że opis danej

Transakcji stanowi inaczej. Zasady zapłaty ceny: Sprzedający udostępnia

Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej

Transakcji stanowi inaczej:

Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego.

Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU.pl (spółka PayU SA

z siedzibą w Poznaniu).

Dostępne metody płatności elektronicznych poprzez PayU.pl wskazane są

przed dokonywaniem płatności na stronie platformy handlowej Allegro oraz

na stronie http://www.payu.pl/

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy

Sprzedającego prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta

Użytkownika w platformie handlowej Allegro oraz numeru Transakcji –

ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności.  

Koszt oraz termin i sposób dostawy:

Koszt dostawy: koszt dostawy Towaru jest wskazany w opisie danej

Transakcji.

Termin dostawy:

Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 30 dni roboczych (od

poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),

chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Termin ten

należy liczyć w następujący sposób:

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub

płatności elektroniczne - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta

rozliczeniowego Sprzedającego.

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od

dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Dostępne sposoby dostawy lub odbioru, chyba że opis danej Transakcji

stanowi inaczej:

Przesyłka kurierska; przesyłka kurierska za pobraniem.

Odbiór osobisty pod adresem: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze – w dni

robocze, w godzinach od 09:30 do 16:30 (od poniedziałku do piątku z

wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

Termin, w jakim oferta lub informacja o cenie mają charakter wiążący:

Transakcja, jej opis i cena Towaru są wiążące z uwzględnieniem rodzaju

danej Transakcji zgodnie z Regulaminem Allegro.

Miejsce i sposoby składania reklamacji:

Pisemnie na adres: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego

sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym

Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji

Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i

procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:

www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Informacje dotyczące procedury zawierania umowy sprzedaży między

Sprzedającym i Kupującym za pośrednictwem platformy handlowej Allegro

Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji,

określa:

czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy;

skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty;

zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez

Sprzedającego drugiej stronie treści zawieranej umowy;

metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we

wprowadzanych danych.

W powyższym zakresie wszelkie informację zawarte są w Regulaminie

Allegro, który dostępny jest tutaj:

http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php

Sprzedający do każdej przesyłki Towaru dołącza dowód zakupu oraz

specyfikację zawartej umowy sprzedaży. Umowa między Sprzedającym i

Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Usługi świadczone drogą elektroniczną: Sprzedający wystawia Towary

korzystając z platformy handlowej Allegro, której usługodawcą jest Grupa

Allegro. Regulamin Allegro określa również reguły świadczenia usług

drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy handlowej Allegro.

Regulamin

Allegro określa w szczególności: rodzaje i zakres usług świadczonych

drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,

warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą

elektroniczną, tryb postępowania reklamacyjnego, dane, których podanie

jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą

elektroniczną.

W powyższym zakresie wszelkie informację zawarte są w Regulaminie

Allegro, który dostępny jest tutaj:

http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php

Dane osobowe: Administrator danych osobowych:Krzysztof Kloska prowadzący

działalność gospodarczą pod firmą PROMCAR KLOSKA KRZYSZTOF (adres

miejsca prowadzenia działalności i adres  do korespondencji: ul. Keplera

10, 41-800 Zabrze, powiat Zabrze, woj. ŚLĄSKIE) wpisaną do Centralnej

Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej

Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP

6482397386, REGON 241249550, adres

poczty elektronicznej: biuro@promcar.pl Dane zbierane przez

Administratora zbierane są wyłącznie w celach związanych z

przeprowadzeniem Transakcji i z realizacją umów sprzedaży zawartych w

wyniku Transakcji Sprzedającego. Dane przekazujemy także wybranemu przez

Kupującego przewoźnikowi w

zakresie niezbędnym dla dokonania dostawy Towaru. Obecnie korzystamy z:

DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-823), przy

ul. Osmańskiej 2, Numer KRS:0000047237, REGON: 012005407 NIP: 5270022391

Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa NIP:

525-000-73-13, KRS: 0000334972, K-EX Sp. z o.o. ul. Zagnańska 61, 25-528

Kielce NIP 959 185 69 95 REGON 260287537, INPOST SP Z O O (KRS:

0000442032, NIP: 6793087624, REGON: 122726260) Malborska 130 30-624

Kraków. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich

poprawiania. Każdemu przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych,

które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora. W celu

realizacji powyższych uprawnień można przesłać stosowną wiadomość

pisemnie na adres Administratora lub za pośrednictwem poczty

elektronicznej na adres: biuro@promcar.pl

Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez

Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w

Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji

i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje odmową udziału w Transakcji lub

zawarcia umowy sprzedaży. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub

udziału w Transakcji są także każdorazowo wskazane na stronie

internetowej platformy handlowej Allegro.


Numer oferty: 7334040761

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka