Sukienka ciążowa i do karmienia Oasi 3594 S

od
oasiallegro
69,00
Allegro Smart!
Liczba sztuk
z 988 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      36 (S)
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Rękaw:
      rękaw 3/4
    • Długość:
      mini
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Kolor:
      brązowy, beżowy, niebieski, różowy, szary, srebrny, zielony, inny kolor

Opis

Śliczna sukienka ciążowa i do karmienia rękaw 3/4

Produkt Polskiej marki Oasi, producenta odzieży ciążowej,  daje to pewność doskonałej jakości i poprawności wykonania wyrobu.

Polecana na sezon: wiosna, lato, jesień, zima

Przeznaczenie: ciąża, po ciąży

Dress code: czas wolny, wizyta, oficjalna uroczystość

Model opracowany specjalnie dla kobiet w ciąży, dodatkowo z dyskretnymi zamkami, tak aby po ciąży była elegancką sukienką ułatwiającą karmienie niemowlaka

Skład: 95% poliester 5% elastan

Sukienka z kieszeniami, lekko mini, lekko ołówkowa, doskonale układa się na ciążowej sylwetce.

dobry polski produkt

Kupuj bez obaw, przymierzaj w domu, u nas masz aż 90 dni na zwrot towaru

Sprawdź w tabeli wymiary odzieży.

Wymiary podajemy na płasko, mogą odbiegać o 1-2 cm, sukienka jest lekko elastyczna.

Kolory wybieraj z opisów pod zdjęciami, wybrany kolor podaj nam w mailu lub w informacji dla sprzedającego

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Świdnik, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u oasiallegro za co najmniej 250,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Kurier24 InPost
13,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
16,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
18,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
0,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych

Punkty odbioru

Oasi
Nadleśna 24
21-040 Świdnik
woj. lubelskie
email: 99shop.pl@gmail.com
tel.: 661600404

poniedziałek - piątek
08:00 - 14:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Odpowiedzialność za Towar i reklamacje§ 1Odpowiedzialność za wady rzeczy1.. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną (rękojmia).2.. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:1). nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;2). nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;3). nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;4). została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.5) za wadę nie może być poczytana różnica w kolorze lub odcieniu towaru o ile wynika ona z ustawień parametrów technicznych ekranu lub formatu graficznego urządzenia kupującego.3.. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu.4.. W razie niezgodności towaru z umową Klient najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany wysłać zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia (oświadczenia) przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na piśmie opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać zakres roszczenia (patrz pkt 5).5.. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może:a). żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,b). żądać usunięcia wady,c). żądać obniżenia ceny,d). odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.6.. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta lub udzielić informacji o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni. 7 Reklamacji nie podlegają mechaniczne uszkodzenia wyrobu oraz naturalne zużycie się wyrobu, reklamacji nie podlegają też uszkodzenia powstałe w wyniku źle dobranego rozmiaru. Klient nie może też reklamować wyrobu ze względu na niewłaściwy komfort użytkowania.8. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację na poprzez e-mail; oasifp@wp.pl i wysłać do Sprzedawcy reklamowany Towarna adres: Oasi FPU, Nadleśna 24, 21-040 Świdnik.6.. Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do załączenia pisemnego oświadczenia zawierającego następujące dane: dane reklamującego – imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę Towaru, cenę nabycia, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego. Składając reklamację, Klient zobowiązany jest również do załączenia dowodu sprzedaży – najlepiej oryginału lub kopii paragonu lub faktury VAT lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu. Gotowy formularz reklamacyjny stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.7. Klient jest zobowiązany do odesłania reklamowanego towaru do sprzedawcy rejestrowaną pocztową przesyłką ekonomiczną i zachować dowód jej nadania.8. W przypadku uznania roszczeń kupującego i zwrotu należności za towar sprzedawca zwróci też kupującemu rzeczywiste koszty odesłania towaru jednak wyłącznie do wysokości kosztów nadania przesyłki pocztowej ekonomicznej umożliwiającej wysyłkę zwrotną towaru.9.. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu +48 661 600 404 .§ 2Odstąpienie od umowy konsumenta1.. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) Klient będący konsumentem, który zakupił towar na odległość – za pośrednictwem sklepu internetowego – ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni (do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem).2.. Zwracany Towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru, towar nie może być uszkodzony lub zabrudzony.3.. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu, jest dostarczany wraz z Towarem. 4.. Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć:a). listem poleconym na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu.b). w postaci elektronicznej i wysłać Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu (Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi e-mailem potwierdzenie przyjęcia oświadczenia).5.. Odstępując od umowy, Klient może załączyć dowód sprzedaży – najlepiej oryginał lub kopię paragonu lub faktury VAT lub inny niebudzący wątpliwości dowód zakupu.6.. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy – na swój koszt – niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy (do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem).7.. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia (Sprzedawca zwraca najtańszy oferowany w Sklepie koszt dostarczenia Towaru). Sprzedawca może odstąpić od zwrotu kosztów dostarczenia w wypadku jeśli klient skorzystał z darmowej wysyłki lub zwrotu towaru.8.. Jeżeli Klient wraz z oświadczeniem o odstąpieniu nie odesłał Towaru, Sprzedawca wstrzymuje się do zwrotu dokonanych przez Klienta płatności do dnia otrzymania Towaru.9.. Klient może przesłać zwracany Towar na swój koszt na adres: Oasi FPU, Nadleśna 24, 21-040 Świdnik.10.. Prosimy o odsyłanie Towaru w miarę możliwości w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu.11.. Zwrot należności nastąpi w takiej formie, w jakiej dokonywany był zakup: konto bankowe lub na kartę, a w przypadku zakupu za pobraniem – na wskazane przez Klienta konto bankowe.12.. Przesyłki ze zwracanym Towarem nadane za pobraniem, na koszt odbiorcy lub w inny sposób nakładający na odbiorcę (Sprzedawcę) obowiązek zapłaty przy odbiorze przesyłki, nie będą przyjmowane.13.. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku towaru w postaci nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu. 14. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, lub rzecz została nabyta w drodze aukcji lub licytacji.15. W przypadku gdy konsument zakupił wiele towarów a zwraca tylko ich część, Sprzedawca może odmówić zwrotu kosztów wysyłki towarów lub zwrócić je proporcjonalnie. § 3Wymiana towaru1. Klient ma prawo do wymiany zakupionego towaru ze względu na źle dobrany rozmiar lub kolor.2. Klient powinien w tym przypadku skontaktować się ze sklepem mailowo: oasifp@gmail.com lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu lub telefonicznie: +48 661 600 404 celem potwierdzenia i uzgodnienia możliwości wymiany towaru.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozwiązania sporu ze sprzedawcą. 

Niniejszy regulamin nie ogranicza innych praw konsumenta, w szczególności praw zapisanych w ogólnie obowiązujących aktach prawnych.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Oasi FPU
Nadleśna 24
21-040 Świdnik
Dodatkowe informacje

Reklamacji nie podlega: wyrób w którym nastąpiło normalne zużycie się wyrobu podczas użytkowania,wady powstałe w wyniku niewłaściwj konserwacji wyrobu, wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych,lub w wyniku dobrania niewłaściwego rozmiaru odzieży1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: oasifp@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


 

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr  dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów  pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma  ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę  internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i  przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu  dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy  sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie  samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

 

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Zgodnie z art.  558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu  rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje  wyłączona.

Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru  przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści  i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty  lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi  odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od  przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w  przewozie przesyłki.


 

Zwroty

90 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

90 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
90 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Oasi FPU
Nadleśna 24
21-040 Świdnik
Dodatkowe informacje

Sprzedawca umożliwia wszystkim klientom dokonanie zwrotu towaru zakupionego w firmie Oasi FPU w ciągu 14 dni na zasadach określonych w prawie polskim. Jednocześnie informyjemy że zgodnie z prawem konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  Zgodnie z przepisami prawa koszt zwrotu towaru obciąża konsumenta. 

Sprzedawca dodatkowo umożliwia wszystkim klientom dokonanie zwrotu towaru zakupionego w firmie Oasi FPU w przedłużonym terminie to jest w ciągu 90 dni od daty jego zakupu.

Zwracany w tym terminie towar nie może być używany, oraz nosić jakichkolwiek śladów użytkowania, musi też posiadać wszystkie metki zamocowane w sposób oryginalny, towar nie może być uszkodzony. Zwrotom nie podlegajątowary handlowe, przeznaczone do dalszej odsprzedaży.

W celu dokonania zwrotu towaru w tym terminie, zwracany towar należy odesłać nie później niż w czasie 90 dni od dokonania zakupu, na adres sprzedawcy, wraz z dowodem zakupu. Zwrotu należy dokonać na jeden z tych sposobów: osobiście w siedzibie firmy, listem poleconym, paczką pocztową, przesyłką kurierską lub inną przesyłką rejestrowaną opłaconą przez konsumenta zwracającego towar, lub przesyłką "darmowy zwrot InPost". Dla zwrotów w tym terminie sprzedawca, po sprawdzeniu towaru, zwróci należność jaką kupujący zapłacił wyłącznie za towar, zwrot nastąpi w ciągu 14 dni  od dnia otrzymania towaru przez sprzedawcę, na wskazany przez kupującego rachunek bankowy.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa:

         

Miejscowość, data: ..................................................

Imię i nazwisko konsumenta: ....................................................................

Adres zamieszkania: ....................................................................................

 Dane przedsiębiorcy: 

Oasi FPU

21-040 Świdnik

Nadleśna 24

Tel. + 48 661 600 404

odstępuję od umowy …………........................................ nr ............................................ zawartej dnia: ............................................... przedmiotem zakupu był:

.......................................................................... 

………………………………………………………

………………………………………………………

………………………………………………………

w/w towar otrzymałam/em w dniu: …….

Proszę o zwrot kwoty .................. zł

na konto nr ........................................................................................................................... 

podpis Konsumenta ..............................................

O sprzedającym

oasiallegro

O sprzedającym

oasiallegro

98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:41

Dane firmy

Robert Kołodziejczyk
Oasi F.P.U.
Nadleśna 24
21-040 Świdnik
REGON: 430781987
NIP: 713-115-53-91

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 14:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym


Producentem i sprzedawcą odzieży jest firma: 

Oasi FPU, Nadleśna 24, 21-040 Świdnik,

nip: 7131155391, 

UM Świdnik ew. dz. gosp. nr 04652 

tel. 661-600-404

e-mail: oasifp@wp.pl

zapraszamy do kontaktu w godzinach: 8-14, od pn. do pt.

Polska marka Oasi to doskonale zaprojektowana odzież ciążowa i nie tylko.

Dokładnie wyselekcjonowane tkaniny i dzianiny, w większości posiadające certyfikaty jakości to materiały z których tworzymy nasze kolekcje. Wszystkie wyroby produkujemy w naszym własnym zakładzie w Polsce.

Dokładamy wszelkich starań by nasze klientki czuły się doskonale w naszych ubraniach.

Pozostałe informacje

Czas wysyłki towaru 24 h, podany jest orientacyjnie, jednak dokładamy wszelkich starań aby nadać przesyłkę w ciągu 24h od opłacenia zamówieniana. Na realny czas wysyłki ma wpływ wiele czynników, z przyczyn obiektywnych może być wydłużony. 

Zwroty oraz towar reklamowany należy odesłać Pocztą Polską, listem poleconym, paczką pocztową lub poprzez opcję "darmowy zwrot InPost". 

Nie przyjmujemy przesyłek płatnych przy odbiorze.

Adres do zwrotu: Oasi FPU, Nadleśna 24, 21-040 Świdnik

Numer oferty:7357438184
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro