, , ,

Styl życia Zero Waste Amy Korst


STYL ŻYCIA ZERO WASTE. ŚMIEĆ MNIEJ, ŻYJ LEPIEJ 19w

od
Super Sprzedawcy
TopVideoGames
99,7% poleca sprzedawcę
14,90
Allegro Smart!
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawaod 8,99 zł
Czas wysyłki3 dni robocze
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Okładka:
      miękka ze skrzydełkami
    • Rok wydania:
      2017
    • Tytuł:
      Styl życia Zero Waste
    • Autor:
      Amy Korst
    • Wydawnictwo:
    • Liczba stron:
      384

Opis

Styl życia Zero Waste Amy Korst

Cechy produktu:

  • EAN:  9788365601797
  • Okładka:  miękka ze skrzydełkami
  • Rok wydania:  2017
  • Tytuł:  Styl życia Zero Waste
  • Autor:  Amy Korst
  • Wydawnictwo:  inne
  • Liczba stron:  384
  • Format: 150 x 220 mm

Książka jest nowa.

UWAGA:

KSIĄŻKA PRZYBRUDZONA Z BOKU. OKŁADKA LEKKO ZADARTA. STAN JAK NA ZDJĘCIACH PONIŻEJ.

KSIĄŻKA JEST NIEUŻYWANA.

Prawdziwa biblia ekologicznego stylu życia.

Czy masz wrażenie, że wokół ciebie panuje wieczny bałagan i otacza cię mnóstwo rzeczy, które bezsensownie trafiają do kosza na śmieci? "Styl życia Zero Waste" to praktyczny poradnik, który podpowie, co zrobić, aby żyć oszczędniej, produkować mniej odpadów, nie tracąc na wygodzie i zyskując przy tym więcej czasu na cieszenie się życiem!

Amy Korst, która ekologiczny styl życia opanowała do perfekcji, radzi, jak ograniczyć produkcję śmieci w każdym pomieszczeniu w domu, pracy, samochodzie, a także w podróży.

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • jak krok po kroku wprowadzać zmiany w swoim otoczeniu, aby wyrobić w sobie nowe, zdrowsze nawyki,
  • jak być świadomym konsumentem i na co zwracać uwagę w trakcie zakupów,
  • jak zaprowadzić porządek w swoim domu,
  • w jaki sposób żyć ekologicznie, nie wydając fortuny, a wręcz oszczędzając pieniądze.

Nr magazynowy: 19w

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,91

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,91/5
(23 oceny)
21
2
0
0
0

31 sierpnia 2019 od
Bardzo przydatne informacje :)
2 lutego 2019 od
Wszystko konkretnie opisane i zdecydowanie na temat. Z tą ksiąźką moźna bez problemu ograniczyć produkcje śmieci.
25 grudnia 2018 od
Polecam. Jakość dobra.

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Bydgoszcz, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
pt. 13 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pt. 13 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
16,00 zł
pt. 13 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. u Ciebie
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Billboard Masters Kamil Świątek
Rogalińska 11
85-408 Bydgoszcz
Dodatkowe informacje

Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. 

 

MATERACE:

Tolerancja w wysokości materaca wynosi do +/- 10%.  Różnica w wysokości nie podlega reklamcji oni zwrotowi.


 

=====   DOTYCZY MATERACY COMODON/ZENG/ECO-DE ====== 

Tolerancja w wysokości materaca wynosi do +/- 10%.  Różnica w wysokości nie podlega reklamcji.  


1. KUPUJĄCEMU przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w  trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem  Cywilnym.


2. Reklamację można złożyć drogą email biuro@topvideogames.pl

3.  Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Sprzedawca      niezwłocznie skontaktuje się z KUPUJĄCYM w       celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.

4. Reklamacje  rozpatrywane są w terminie 14 dni od zgłoszenia drogą email – jeśli  możliwe jest rozwiązanie problemu bez potrzeby odsyłania zakupionego  przedmiotu. Jeśli rozwiązanie reklamacji wymaga odesłana kupionego  przedmiotu na wskazany adres przez Sprzedawcę Essels International Sp. z  o.o. – reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od otrzymania przez  Essels International Sp. z o.o. przedmiotu wraz z dowodem sprzedaży,  który to KUPUJĄCY otrzymał wraz z kupionym przedmiotem.

5. Klient  ma obowiązek na wezwanie przez SPRZEDAWCĘ dostarczyć  na swój koszt i ryzyko przedmiot na wskazany adres przez Sprzedawcę   w celu stwierdzenia wady oraz dokonania  napraw. Kupujący zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia  zwracanego przedmiotu. Kupujący jest również zobowiązany dostarczyć wraz  z zwracanym przedmiotem dowodu zakupu (Faktura Vat / Paragon).

6.  SPRZEDAWCA zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia  przedmiotu w ramach reklamacji, w razie braku dostarczenia przez  KUPUJĄCEGO paragonu lub Faktury Vat. W takiej sytuacji SPRZEDAWCA nie ponosi kosztów zwrotu przedmiotu.

7.  SPRZEDAWCA zastrzega sobie możliwość  nie przyjęcia  przedmiotu w ramach reklamacji, jeżeli przesyłka jest nienależycie  zabezpieczona lub uszkodzona.

8. Kupujący zostanie poinformowany  przez SPRZEDAWCĘ mailowo o decyzji w  sprawie zgłoszonej reklamacji oraz o dalszym postępowaniu w celu  likwidacji wady.

9. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji,  SPRZEDAJĄCY  odeśle/dostarczy przedmiot  KUPUJĄCEMU wraz z pisemnym uzasadnieniem odmownej decyzji co do  reklamacji.

10. W razie uwzględnienia przez SPRZEDAJACEGO  reklamacji dotyczącej niezgodności kupionego przedmiotu z umową,  SPRZEDAJĄCY nieodpłatnie naprawi przedmiot lub wymieni na nowy  niewadliwy egzemplarz.

11. W przypadku, gdy naprawa lub wymiana   przedmiotu nie jest możliwa, SPRZEDAJĄCY zwróci KUPUJĄCEMU - uiszczoną  przez niego kwotę.

12. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez  SPRZEDAJĄCEGO , KUPUJĄCEMU przysługuje zwrot kosztów poniesionych w celu  dostarczenia reklamowanego przedmiotu.

13. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji składający reklamację ponosi jej koszty.

14.  Jeżeli identyczne przedmioty nie są dostępne w czasie naprawy ,  SPRZEDAJACY zastrzega sobie prawo zastąpienia materiałów innymi o tej  samej jakości o porównywalnych walorach.


=====   DOTYCZY MEBLI INDYJSKICH======

ZA WADY NIE ZOSTANĄ UZNANE (nie podlegają zwrotowi ani reklamacji):

- nierównomierne wybarwienia wynikające z naturalnych właściwości materiału,

- zmiany zachodzące naturalnie, podczas przeciętnej eksploatacji mebla

- właściwości wynikające z rodzaju użytego materiału oraz ręcznej produkcji.

- naturalne różnice w odcieniu drewna

- niewielkie zaprawki ubytków w drewnie

- niewielkie ciemniejsze zabarwienia 

- dopuszczalne różnice  w wymiarach zewnętrznych i wewnętrznych  +/- 5 cm

- zapach drewna jako naturalna cecha użytego do produktu materiału .

- zapach użytego lakieru

-  uszkodzenia wynikające z niewłaściwego ustawienia mebla np. meble  ustawione bezpośrednio przy otwartym kominku, meble ustawione  bezpośrednio przy urządzeniach grzejnych, meble ustawione np. w miejscu  gdzie narażone są na warunki atmosferyczne

- uszkodzenia produktów  powstałe przez ustawienie na nich gorących oraz zimnych przedmiotów,  czyszczenie środkami chemicznymi, lub narażone na długotrwały kontakt z  wodą.

- uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu  o wilgotności mniejszej niż 40%  oraz większej niż 60 % (Przesuszenie  lub zawilgocenie drewna wykraczające poza normy podane wyżej  nie może  być przedmiotem reklamacji.)

- naturalne zużywanie się produktu i jego wyposażenia ( np. zarysowania )  

-uszkodzenia mechaniczne (obicia, zarysowania) które powstały z winy KUPUJĄCEGO

-   meble,  na które zamawiający uzyskał obniżkę ceny z tytułu trwałych wad i uszkodzeń .

-drewno jako materiał naturalny może ulegać zmianom kolorystycznym, pod wpływem promieni UV może jaśnieć lub ciemnieć.

-uszkodzenia wynikające z długotrwałego wystawienia produktu na bezpośrednie działanie promieni słonecznych.    

- uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu o temperaturze poniżej 16 stopni Celsjusza       

-uszkodzenie  produktu poprzez przykrycie dużej powierzchni materiałami takim jak  szkło, pcv, folia, kamień które to materiały zapobiegają naturalnemu  procesowi oddychania drewna

- uszkodzenia powstałe w wyniku zalania mebla wodą lub innymi cieczami

- zabrudzenia stałe powstałe w wyniku braku pielęgnacji oraz czyszczenia mebla

- uszkodzenia powstałe w wyniku prób wykonania naprawy lub poprawek przez osoby nieuprawnione

- uszkodzeń powstałe w wyniku niewłaściwego transportu bądź przenoszenia mebli przez KUPUJĄCEGO

- uszkodzenia powstałe w wyniku zbyt intensywnego oświetlenia światłem słonecznym lub sztucznym

-szkód i usterek spowodowanych przez człowieka / zwierzęta

- Drobne pęknięcia, ryski, nierówności czy sęki widoczne na meblach uwarunkowane są naturalnie i nie podlegają prawu do zwrotu.

SPRZEDAJĄCY  nie odpowiada za straty moralne , materialne ,utracone zarobki lub inna  postać utraconych korzyści poniesionych przez nabywcę wyrobu w związku z  ewentualna wadą zakupionego produktu.


=====   DOTYCZY MATERACY COMODON/ZENG/ECO-DE ====== 

Tolerancja w wysokości materaca wynosi do +/- 10%.  Różnica w wysokości nie podlega reklamcji. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Kurier DPD
na własny koszt
Adres do zwrotu
Billboard Masters Kamil Świątek
Rogalińska 11
85-408 Bydgoszcz
Dodatkowe informacje

W PRZYPADKU ZWROTU PROSIMY ZWRÓCIĆ TAKŻE ORYGINALNY PARAGON. JEST TO WARUNEK UZNANIA ZWROTU. 

 


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt  

np. Czyli, jeśli kupiłam odkurzacz, to mogę go wyjąć z opakowania, obejrzeć, zbadać jakie ma funkcje, sprawdzić czy głośno pracuje, ale nie mogę odkurzać nim mieszkania. Jeśli kupiłam buty, to mogę je przymierzyć, przejść się po pokoju, ale nie mogę iść w nich na spacer. Jeśli kupiłam poduszkę, to mogę ją obejrzeć z każdej strony, ale nie mogę na niej spać.   

MATERAC MUSI BYĆ SPAKOWANY W ORYGINALNA FOLIE W JAKIEJ KLIENT OTRZYMAŁ.

MATERACE: Tolerancja w wysokości materaca wynosi do +/- 10%.  Różnica w wysokości nie podlega reklamcji oni zwrotowi.

KOSZT ZWROTU PRZEDMIOTU  W RAMACH ODSTĄPIENIA OD UMOWY PONOSI KUPUJĄCY.

Przed odesłaniem bardzo prosimy najpierw skontaktować się z nami.

Wraz z odsyłanym przedmiotem prosimy wysłać również  wypełniony druk zwrotu wraz z oryginalnym paragonem.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem. 

 

Zwracany przedmiot (na podstawie odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14dni ) musi zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz z ORYGINALNYM dowodem sprzedaży (Paragon / Faktura VAT).  

Sprzedawca  nie ponosi odpowiedzialności za wady, o których istnieniu KUPUJĄCY wiedział w chwili zawarcia umowy.  

 Zwrot należności następuje na wskazany przez KUPUJĄCEGO  rachunek bankowy w ciągu 14dni od chwili dostarczenia przez KUPUJĄCEGO zwracanego przedmiotu wraz z dokumentami Paragon / Faktura VAT.   

 

Zwrot należy wcześniej ustalić telefonicznie lub mailowo. 

1. Złożenie zamówienia (mailowo, za pośrednictwem  Allegro lub w sklepie internetowym  oraz  telefonicznie na produkty jest równoznaczne z wyrażeniem  zgody na wszystkie postanowienia zawarte w niniejszych Regulaminie.  

2. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią postanowień zawartych w niniejszym regulaminie przed złożeniem  zamówienia i jest związany wszystkimi postanowieniami obowiązującymi na dzień zawarcia Umowy.  

3. SPRZEDAWCA ponosi odpowiedzialność  wobec KUPUJĄCEGO jeżeli sprzedany Produkt ma Wadę zmniejszającą jego wartość lub użyteczność zgodną z jego przeznaczeniem. Sprzedawca  ponosi odpowiedzialność wobec Klienta wyłącznie za Wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie – wady ukryte.  

4. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za wady które powstały po wydania Produktu KUPUJACEMU. Klient przed odebraniem przesyłki z produktem  ma obowiązek dokładnie sprawdzić w obecności pracowników dostarczających stan produktu (w przypadku dostawy kurierem w obecności kuriera). 

  5. Za wady nie uznaje się takich zmian  które są wynikiem jego naturalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej pielęgnacji, powstałych po jakichkolwiek przeróbkach, zmianach konstrukcyjnych oraz naprawach dokonywanych bez zgody i wiedzy SPRZEDAWCY , działania siły wyższej (pożar, powódź itp.),a także za uszkodzenia powstałe z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa Klienta lub innego użytkownika.  

6. SPRZEDAWCA  nie ponosi odpowiedzialności za wady, o których istnieniu KUPUJĄCY wiedział w chwili zawarcia umowy.  

7. Sprzedawca  ponosi odpowiedzialność  za wady wyłącznie do wysokości ceny sprzedanego przedmiotu  z chwilą jego wydania KUPUJĄCEMU. 

 8. Kolor sprzedawanego przedmiotu w rzeczywistości może się nieznacznie różnić. Jest to spowodowane ustawieniami monitora i oświetleniem podczas robienia zdjęcia.  

 9. W przypadku niezgodności przedmiotu z umową KUPUJĄCEMU  przysługuje prawo do złożenia reklamacji.  

10. W celu złożenia reklamacji, KUPUJĄCY ma obowiązek zgłosić ten fakt drogą mailową , w zgłoszeniu reklamacji KUPUJĄCY powinien przedstawić dokładny opis wady oraz jeśli jest to możliwe o przesłanie zdjęć powstałej wady. 

 11.  Klient ma obowiązek na wezwanie przez SPRZEDAWCĘ dostarczyć na swój koszt i  ryzyko przedmiot na wskazany adres przez SPRZEDAWCĘ  w celu stwierdzenia wady oraz dokonania napraw. Kupujący zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia zwracanego przedmiotu. Kupujący jest również zobowiązany dostarczyć wraz z zwracanym przedmiotem dowodu zakupu (Faktura Vat / Paragon).   

12.  SPRZEDAWCA zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji, w razie braku dostarczenia przez KUPUJĄCEGO paragonu lub Faktury Vat. W takiej sytuacji SPRZEDAWCA  nie ponosi kosztów zwrotu przedmiotu.  

13. SPRZEDAWCA zastrzega sobie możliwość  nie przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji, jeżeli przesyłka jest nienależycie zabezpieczona lub uszkodzona. 

 14. Prawidłowo złożona reklamacja będzie rozpatrywana w terminie  14 dni kalendarzowych od dnia skutecznego doręczenia zwracanego w ramach reklamacji przedmiotu wraz z dowodem zakupu tj paragon lub Faktura VAT. 

 15. .Kupujący  zostanie poinformowany przez sprzedawcę mailowo o decyzji w sprawie zgłoszonej reklamacji oraz o dalszym postępowaniu w celu likwidacji wady. 

  16. W razie niemożności oceny zasadności reklamacji na podstawie dostarczonych dokumentów  takich jak zdjęcia,opis ,SPRZEDAJĄCY   może zażądać udostępnienia przez składającego reklamacje towaru celem przeprowadzenia oględzin.  

17. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, SPRZEDAJĄCY odeśle/dostarczy przedmiot KUPUJĄCEMU wraz z pisemnym uzasadnieniem odmownej decyzji co do reklamacji. 

18. W razie uwzględnienia przez SPRZEDAJACEGO  reklamacji dotyczącej niezgodności kupionego przedmiotu z umową, SPRZEDAJĄCY nieodpłatnie naprawi przedmiot lub wymieni na nowy niewadliwy egzemplarz.  

19. W przypadku, gdy naprawa lub wymiana  przedmiotu  nie jest możliwa, SPRZEDAJĄCY  zwróci KUPUJĄCEMU - uiszczoną przez niego kwotę  

20. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez SPRZEDAJĄCEGO , KUPUJĄCEMU  przysługuje zwrot kosztów poniesionych w celu dostarczenia  reklamowanego przedmiotu.  

21. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionej reklamacji składający reklamację ponosi jej koszty. 

 22. Jeżeli identyczne przedmioty  nie są dostępne w czasie naprawy , SPRZEDAJACY zastrzega sobie prawo zastąpienia materiałów innymi o tej samej jakości o porównywalnych walorach. 

 23. KUPUJACY uprawniony jest  do odstąpienia od umowy sprzedaży  przedmiotu  zakupionego na Allegro, telefonicznie lub mailowo w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.  

24. Skorzystanie z uprawnień odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14dni od dostarczenia KUPUJACEMU przedmiotu odbywa się poprzez wysłanie drogą mailową na adres oświadczenia o odstąpieniu od umowy  

25. .Zwracany przedmiot (na podstawie odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14dni ) musi zostać należycie zabezpieczony na czas transportu, nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz z dowodem sprzedaży (Paragon / Faktura VAT). 

 26.Koszty dostarczenia przedmiotu ponosi KUPUJĄCY.  Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów przesyłanych „za pobraniem”         

27. Zwrot należności następuje na wskazany przez KUPUJĄCEGO  rachunek bankowy w ciągu 14dni od chwili dostarczenia przez KUPUJĄCEGO zwracanego przedmiotu wraz z dokumentami Paragon / Faktura VAT.  

28. KUPUJĄCY ZOBOWIĄZANY JEST DO (dotyczy mebli indyjskich): - prawidłowego użytkowania przedmiotu, zgodnie z jego przeznaczeniem - utrzymywanie odpowiedniej temperatury w pomieszczeniu (16-28 st .C.) - utrzymanie odpowiedniej wilgotności powietrza w pomieszczeniu (40-60 %)  Przesuszenie lub zawilgocenie drewna wykraczające poza normy podane wyżej  nie może być przedmiotem reklamacji.  

 

O sprzedającym

TopVideoGames

O sprzedającym

TopVideoGames

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:52

Dane firmy

Kamil Świątek
Billboard Masters Kamil Świątek
ul. Grudziądzka 8
86-160 Warlubie
NIP: 957-109-88-76

Kontakt

  • 531 *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym


NR KONTA BANKOWEGO:

53 1050 1764 1000 0092 6133 6680  ING


NA WPŁATY CZEKAM DO 5 DNI. 

PO TYM  CZASIE ZASTRZEGAM SOBIE PRAWO DO ANULOWANIA TRANSAKCJI.


DOSTAWA PRZEDMIOTÓW GABARYTOWYCH, MEBLI ORAZ MATERACE:  Naszym autem przez naszych pracowników.

Pozostałe informacje

*****   REGULAMIN *****  

UWAGA:  Nasi pracownicy dostarczający naszym autem zakupione przez Państwa przedmioty nie mają obowiązku wnoszenia przedmiotów do domów kupujących. Ewentualną pomoc prosimy ustalać bezpośrednio z osobami dostarczającymi.  


MATERACE:  tolerancja w wysokości materaca wynosi do +/- 10%.  Różnica w wysokości nie podlega reklamcji. 


DOSTAWA ORAZ PŁATNOŚĆ: Na wpłatę czekamy do 5 dni.  Po tym czasie zastrzegamy sobie prawo do anulowania transakcji.   


Czas dostawy podany jest na każdej naszej aukcji.   

Najczęściej w weekend (piątek, sobota, niedziela). 


Płatności można dokonać za pomocą wpłaty z Payu lub zwykłym przelewem bankowym.  Przed planowaną dostawą będziemy kontaktować się w celu ustalenia szczegółów.  

Czas oczekiwania na dostawę podany jest na każdej aukcji. Koszty dostawy podane są na każdej aukcji.  


W przypadku opóźnienia terminu dostawy będziemy kontaktować się z klientem. 


 Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiany jest paragon lub na życzenie  Faktura VAT.   


Po dokonaniu zakupu prosimy również o wskazanie dokładnego adresu dostawy wraz z numerem telefonu do osoby która będzie odbierała zakupione przedmioty.  

 Telefon kontaktowy w sprawie przedmiotów wystawionych na naszym koncie  531 733 964 lub drogą mailową.  Odpisujemy tak szybko jak to jest możliwe.  

Numer oferty: 8707650549

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro