Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,
udostępnij

STÓŁ ŁÓŻKO DO MASAŻU DREWNIANE 2 SEGMENTOWE

od
megacenki - 99,4%
13,95 złx 20 ratraty zero
113 osób kupiło 121 sztuk

Dostawa od 30,00 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
raty zero

Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      ATLAS SPORT
    • Kod producenta:
      WT201
    • Szerokość blatu:
      60 cm
    • Długość blatu:
      186 cm
    • Waga:
      13 kg
    • Waga (z opakowaniem):
      14 kg

Opis

Drewniany 2 segmentowy stół do masażu

  • Najwyższej jakości nowe drewniane 2 segmentowe łóżko do masażu
  • Wykonane z wysokiej jakości skóry ekologicznej odpornej na działanie czynników zewnętrznych
  • Do łóżka dołączana jest torba ochronna transportowa firmy Atlas Sport
  • Łóżko wyposażone jest w dwustopniowe mocowanie
  • 8 stopniowa regulacja wysokości
  • 2 boczne podłokietniki
  • nylonowy podłokietnik przedni

Prosimy o podanie koloru w formularzu zamówienia po zakupie

KOLORY: DOSTĘPNY TYLKO BEŻOWY

  • Łóżko wykonane jest z bardzo miękkiej ekologicznej skóry
  • Waga z dodatkami: 14 kg
  • Obciążenie robocze: 250 kg
  • Regulowana wysokość 61-82 cm
  • Wymiary: 186x61 cm
  • Wymiary po złożeniu: 95x19x64 cm

Łóżko posiada 2 boczne podłokietniki, jeden przedni, jedną rączkę boczną.

Poprzeczki w łóżku czarnym bez wycięcia, czyli jak w bezowym.

Przykład reprezentatywny

Wygodne płatności



Opinie o produkcie

4,91

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,91/5
(58 ocen)
53
5
0
0
0

19 stycznia 2020 od
najbardziej pomocna
Bez uwag.
22 sierpnia 2019 od
Wszystko ok polecam
20 lipca 2019 od
super ! zgodnie z opisem.
10 czerwca 2020 od
Super, bardzo stabilne i trwałe, nie skrzypi podczas zabaw z żoną i jej koleżanką.
4 sierpnia 2020 od
Wszystko zgodnie z opisem, szkoda że instrukcja odnosi się do innego produktu jeśli chodzi o dodatkowe elementy, ale całość uchodzi.
8 lipca 2020 od
Łóżko jest bardzo stabilne, polecam :)
Jak na takie łóżko jest lekkie :)
brak :)
21 czerwca 2020 od
Polecam
19 kwietnia 2020 od
Jak za taka cenę łóżko jest naprawdę super. Jest stabilne i łatwo się składa/rozkłada, dobre wymiary, polecam!
25 stycznia 2020 od
dobre łóżko
23 stycznia 2020 od
Wszystko zgodne z opisem . Fajne łóżko za fajne pieniądze .
Adekwatna cena

Dostawa i płatność

od 30,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Gdynia, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier
30,00 zł
pt. 7 sie. - pon. 10 sie. u Ciebie
pt. 7 sie. - pon. 10 sie. u Ciebie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie
40,00 zł
pt. 7 sie. - pon. 10 sie. u Ciebie
pt. 7 sie. - pon. 10 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PBT Group Łukasz Piątek
Hryniewickiego 10, 63A/1A
81-340 Gdynia
Dodatkowe informacje

 

2.1.      Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.2.2.      Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.2.3.      Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

2.3.1.      pisemnie na adres: ul. Hryniewickiego 10, 63a/1a ,81-340 Gdynia;

2.3.2.      w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: megacenki@gmail.com;

2.4.      Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.2.5.      Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.2.6.      W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Hryniewickiego 10, 63a/1a ,81-340 Gdynia. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.2.7.      Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.3.    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR3.1.      Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.3.2.      Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

3.2.1.      Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

3.2.2.      Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

3.2.3.      Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
PBT Group Łukasz Piątek
Hryniewickiego 10, 63A/1A
81-340 Gdynia

O sprzedającym

megacenki

O sprzedającym


99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

4,8/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 4 lat i 1 miesiąca

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 15:23

Dane firmy

Łukasz Piątek
Lucaro Łukasz Piątek
Hryniewickiego 10, 63A
81-340 Gdynia
REGON: 220700514
NIP: 586-207-19-11

Kontakt

  • 534****** ()
  • 534****** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

PBT Group Łukasz Piątek

Hryniewickiego 10, 63A/1A

81-340 Gdynia

NIP: 5862071911

Pozostałe informacje

1.   WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

1.1.   Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.

1.2.   Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

1.3.   Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień

1.3.1.   Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.

1.3.2.   Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. POTWIERDZENIE otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez PRZESŁANIE przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

1.4.   Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.3.2. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.2.

SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

2.1.   Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

2.1.1.   Płatność gotówką przy odbiorze przesyłki pobraniowej.

2.1.2.   Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

2.1.2.1.   Bank: PKO BP.2.1.2.2. Numer rachunku: 49 1440 1026 0000 0000 0900 7822.2.1.3. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem SERWISU PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Sposoby płatności” oraz na stronie internetowej http://www.payu.pl.

2.1.3.1.   Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:

2.1.3.1.1.   PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495.2.2. Termin płatności:

2.2.1.   W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

2.2.2.   W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

3.   KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

3.1.   Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3.2.   Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

3.3.   Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

3.3.1.   Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa

3.4.   Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

3.4.1.   W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

3.4.2.   W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

9.   POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

9.1.   Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.

9.2.   Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

9.3.   W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży

.9.4.   Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

9.5.   W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

9.6.   Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

9.7.   W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

9.8.   Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.

9.9.   Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

W przypadku odstąpienia od umowy zakupu w terminie 14 dni kupujący odsyła towar na własny koszt.


10.  POLITYKA PRYWATNOŚCI: 

1. Administratorem danych jest Lucaro Łukasz Piątek z siedzibą: Hryniewickiego 10, 63A, 81-340 Gdynia, mail: allegro.pbt.group@gmail.com lub tel. 534 000 096 

2. Dane przetwarzane są w celu realizacji umowy kupna-sprzedaży i do ich przetwarzania nie wymagana jest osobna zgoda, gdyż dane te są niezbędne do wykonania poprawnie usługi; 

3. Podstawą przetwarzania danych jest rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).  

4. W celu prawidłowej realizacji usługi sprzedaży dane osobowe przekazywane są w zależności od gabarytu firmą kurierskim: Dpd sp. z o.o., GLS sp. z o.o., Geis sp. z o.o. lub PEKAES Sp. z o.o. 

5. W celach rachunkowych dane przekazywane są do biura rachunkowego administratora danych 

6. Dane przechowywane będą pzez okres do 5 lat wynikający z ustawy o rachunkowości 

7. W każdym momencie klient ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych 

8. W każdym momencie klient ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych jesli zostałoby to bez wpływu na warunki realizacji umowy kupna sprzedaży i wynikających z niej konsekwencji 

9. Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa UODO 


Numer oferty: 6977093295

szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka