, , ,

Sprzęgło hydrokinetyczne AUDI GWARANCJA

od
CSFlublin
800,00
79,99 zł x 11 rat ()
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Regenerowany
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Producent części:
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe, Samochody ciężarowe, Autobusy, Samochody dostawcze

Opis

Przedmiotem niniejszej aukcji jest regeneracja konwertera automatycznej skrzyni biegów.

Serwis CSF służy również pomocą przy diagnozie i naprawie automatycznych skrzyń biegów wszystkich marek. http://csf-lublin.pl/

Regeneracja obejmuje:

CIĘCIE

Obudowę sprzęgła rozcinamy w celu przeprowadzenia procesu regeneracji

MYCIE

Po rozcięciu wszystkie elementy wewnątrz korpusu zostają dokładnie umyte ze wszelkich olei i smarów. W procesie tym są wypłukiwane resztki okładzin ciernych i opiłki metalu.

DOKŁADNE SPRAWDZENIE

Dopiero po dokładnym wyczyszczeniu wszystkich części sprzęgła hydrokinetycznego zostają wykryte wszelkie usterki i precyzyjnie określamy jego stan techniczny

WYMIANA CZĘŚCI

Po ocenie technicznej wymieniamy wszystkie zużyte części, takie jak okładziny czy łożyska na nowe. Operujemy markowymi częściami podczas naprawy które pozwalają nam ofiarować klientowi  36 – miesięczną gwarancję.

SPAWANIE

Przy wykorzystaniu bezobsługowej spawarki sterowanej numerycznie możemy zapewnić najwyższą jakość spawu.

TESTY ZANURZENIOWE

Za każdym razem testujemy szczelność sprzęgła hydrokinetycznego poprzez test zanurzeniowy na specjalistycznych urządzeniu wytwarzającym ciśnienie 10 BAR.

TESTY POMIAROWE

Przed procesem wywarzania sprzęgło przechodzi test dokładności łączenia spawu na precyzyjnej aparaturze pomiarowej.

DYNAMICZNE WYWAŻANIE

Ostatnim etapem całego procesu regeneracji jest wyważanie. Jest to bardzo istotne ponieważ pozwala wyeliminować wszelkie wibracje podczas dalszej eksploatacji.

Istnieje możliwość wysyłki zregenerowanego sprzęgła z kaucją zwrotną 400zł która zwracana jest po odesłaniu starego sprzęgła do siedziby firmy. Gwarancja 12 miesięcy.

Pasuje do pojazdów

  • AUDI
    • 100 (44, 44Q, C3) 1982/08-1988/07 2.0 D 70KM/51kW 1321

    • 100 (44, 44Q, C3) 1986/10-1990/11 2.3 E 136KM/100kW 1319

    • 100 (4A2, C4) 1990/12-1994/07 2.0 E 115KM/85kW 1383

    • 100 (4A2, C4) 1990/12-1994/07 2.3 E quattro 133KM/98kW 1388

    • 100 (4A2, C4) 1990/12-1994/07 2.8 E 174KM/128kW 1386

    +195 więcej

  • BMW
    • 02 (E10) 1971/04-1975/07 1602 85KM/63kW 4

    • 02 (E10) 1971/05-1975/07 2002 Tii 130KM/96kW 8

    • 02 Touring (E6) 1971/05-1975/07 2002 100KM/74kW 6077

    • 1 (E81) 2006/09-2011/12 118 i 143KM/105kW 22953

    • 1 (E87) 2003/11-2007/02 118 d 122KM/90kW 58253

    +195 więcej

  • OPEL
    • ADAM (M13) 2014/07- 1.0 90KM/66kW 107074

    • ADMIRAL B 1969/03-1975/02 2.8 E 165KM/121kW 4978

    • ADMIRAL B 1975/03-1978/01 2.8 E 160KM/118kW 4977

    • ANTARA (L07) 2010/11-2015/12 3.0 258KM/190kW 10037

    • ANTARA (L07) 2010/12- 2.4 167KM/123kW 7238

    +195 więcej

  • MERCEDES-BENZ
    • /8 (W114) 1972/06-1976/11 250 2.8 (114.011) 130KM/96kW 383

    • 100 Furgon (631) 1990/12-1996/02 D (631.332, 631.342) 75KM/55kW 8797

    • 100 platforma / podwozie (631) 1990/12-1996/02 D (631.340) 75KM/55kW 16196

    • ACTROS 1996/09-2002/10 2548 LS 5303

    • ACTROS 1996/09-2002/10 2553 LS 5304

    +195 więcej

  • HYUNDAI
    • ACCENT I (X-3) 1994/10-1997/12 1.5 94KM/69kW 53080

    • ACCENT I (X-3) 1994/10-2000/01 1.3 75KM/55kW 4538

    • ACCENT I (X-3) 1994/10-2000/01 1.5 16V 104KM/76kW 111954

    • ACCENT II (LC) 2000/01-2005/11 1.3 75KM/55kW 14597

    • ACCENT II (LC) 2000/09-2005/11 1.5 102KM/75kW 15380

    +192 więcej

  • MAZDA
    • 1000 1975/01-1977/01 1.0 45KM/33kW 10794

    • 121 I (DA) 1987/10-1990/10 1.1 57KM/42kW 3476

    • 121 I (DA) 1989/04-1990/10 1.3 55KM/40kW 3478

    • 121 II (DB) 1990/11-1993/10 1.1 54KM/40kW 27644

    • 121 II (DB) 1990/11-1996/03 1.3 i 16V 72KM/53kW 3714

    +195 więcej

  • VW
    • 1500,1600 (31) 1965/08-1973/07 1.6 54KM/40kW 1681

    • 1500,1600 liftback (31) 1965/08-1973/07 1.6 TL 54KM/40kW 1680

    • AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2010/09- 2.0 BiTDI 4motion 163KM/120kW 33472

    • AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2012/06- 2.0 TDI 4motion 140KM/103kW 56897

    • ARTEON (3H7) 2017/11- 1.5 TSi 150KM/110kW 129059

    +195 więcej

  • SCANIA
    • K - series 2006/01- K 250 IB, K 250 UB 16795

    • K - series 2006/01- K 310 IB, K 310 UB 16804

    • K - series 2006/01- K 270 Ethanol 16793

    • K - series 2006/01- K 310 IA 16805

    • K - series 2006/01- K 310 IB 16802

    +56 więcej

  • VOLVO
    • 440 K (445) 1988/09-1989/08 1.7 81KM/60kW 28740

  • RENAULT TRUCKS
    • K-Serie 2013/01- 380P MEDIUM, 380P HEAVY 16653

    • K-Serie 2013/01- 380P MEDIUM, 380P HEAVY, 380P XTREM 16654

    • K-Serie 2013/01- 380T MEDIUM, 380T HEAVY 16678

    • K-Serie 2013/01- 430P MEDIUM, 430P HEAVY 16656

    • K-Serie 2013/01- 430P MEDIUM, 430P HEAVY, 430P XTREM 16659

    +13 więcej

  • KIA
    • AVELLA 1995/11-2001/12 1.3 75KM/55kW 24321

    • BESTA Autobus 1992/07-2003/12 2.2 D 65KM/48kW 57903

    • BESTA Furgon 1996/02-2003/12 2.2 D 65KM/48kW 10793

    • CARENS I (FC) 2000/11-2002/07 1.8 i 110KM/81kW 15580

    • CARENS II nadwozie wielkopojemne (MPV) (FJ) 2002/07- 1.6 105KM/77kW 16936

    +195 więcej

  • FORD
    • B-MAX (JK) 2012/10- 1.6 Ti 105KM/77kW 55107

    • C-MAX (DM2) 2009/04-2010/09 2.0 CNG 145KM/107kW 33331

    • C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2010/12- 1.6 EcoBoost 150KM/110kW 68

    • C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2015/03- 2.0 TDCi 150KM/110kW 111766

    • C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2015/03- 2.0 TDCi 170KM/125kW 111767

    +195 więcej


Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 30,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Lublin, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka48
30,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

Udzielana gwarancja jest gwarancją rozruchową. Jest to czas, jaki Kupujący ma na zamontowanie części i jej sprawdzenie.

W przypadku zakupu silnika konieczna jest wymiana paska rozrządu oraz oleju na nowe. 

Nie uwzględniamy reklamacji w przypadku uszkodzeń, których przyczyna zaistniała po zakupie, w szczególności takich jak: uszkodzenia powstałe w wyniku wypadku, dokonywania zmian w produkcie, zaniedbań użytkownika, niewłaściwego użytkowania lub montażu, braku lub niewłaściwej konserwacji, bądź stwierdzenia wady przez warsztat nieuprawniony do montażu zakupionej części.

Gwarancji nie podlegają części, w których została naruszona plomba gwarancyjna sprzedawcy.

W przypadku stwierdzenia niesprawności części należy odesłać towar niezwłocznie (max. do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji) bez pobrania, dołączyć formularz reklamacji oraz dowód zakupu. 

Należy odesłać towar kompletny, w stanie niepogorszonym, zabezpieczając odpowiednio, aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu, bez pobrania, z wymaganymi dokumentami. Bez dowodu zakupu reklamacje nie będą rozpatrywane.

 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w prawidłowej postaci.   

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, które mogło powstać w czasie transpotu, należy sporządzić protokół szkody.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

CSF SP.Z O.O
Wólka Abramowicka
20-388 Lublin
Dodatkowe informacje

 

 Zgodnie z art. 557 § 1 k.c. sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialność  z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia  umowy. 

 W przypadku, gdy wadliwość rzeczy wiąże się z jej nadmierną, czy nieprawidłową eksploatacją, sprzedawca nie odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący w chwili zawarcia umowy wiedział o stopniu zużycia rzeczy. 

 Artykuł. 7 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego stanowi, iż sprzedawca nie odpowiada za  niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej  niezgodności wiedział, lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć. Odpowiedzialność przedsiębiorców za towary używane zależy więc od stopnia zużycia towaru i wiedzy o tym kupującego. 

W przypadku, gdy zakupiony towar obciążony jest wadami uzasadniającymi  odpowiedzialność sprzedawcy, kupujący, w celu doprowadzania do stanu zgodnego z umową, nie może żądać wymiany towaru na nowy, a jedynie jego naprawy lub zamiany na towar wolny od wad.

Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy.

Sprzedający nie uwzględnia reklamacji w przypadku uszkodzeń, których przyczyna zaistniała po zakupie, w szczególności takich jak: uszkodzenia powstałe w wyniku wypadku, dokonywania zmian w produkcie, zaniedbań użytkownika, niewłaściwego użytkowania lub montażu, braku lub niewłaściwej konserwacji, bądź stwierdzenia wady przez warsztat nieuprawniony do montażu zakupionej części.

Gwarancji nie podlegają części, w których została naruszona plomba gwarancyjna sprzedawcy.

Towar reklamowany należy odesłać na adres siedziby firmy, bez pobrania. Należy zabezpieczyć odpowiednio towar, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu, który pozwoli zidentyfikować transakcję. (np paragon, faktura, potwierdzenie zapłaty)

Bez dowodu zakupu reklamacje nie będą uwzględnione.

 Należy dołączyć formularz reklamacyjny, w którym podane będą:

  • dane osoby, która reklamuje towar (imię , nazwisko, adres, nick allegro)
  • nazwę towaru reklamowanego
  • datę zakupu
  • opis usterki
  • roszczenie reklamującego

 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w prawidłowej postaci.   

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego  adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Paczka48
na własny koszt
Adres do zwrotu
CSF SP.Z O>O
Wólka Abramowicka 33
20-388 Lublin
Dodatkowe informacje

 

Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych na Allegro.

Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru (art 27 ustawy o prawach konsumenta). Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru wraz wypełnionym  formularzem zwrotu towaru i dowodem zakupu ( do każdej paczki w koszulce z  wizytówką lub w foliopaku jest dokładany paragon ) Paczkę należy odesłać BEZ pobrania. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

Do ustawowego zwrotu towaru ma prawo każdy konsument (w rozumieniu  art. 221 kodeksu cywilnego). 

Jeżeli natomiast zakupu dokonano w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, ustawa nie przewiduje możliwości zwrotu. 

PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY PONIEWAŻ: 

 -części zakupione na fakturę VAT, w związku z prowadzoną działalnością, nie podlegają zwrotowi bez podania przyczyny

- części oznaczone w aukcji jako uszkodzone, nie podlegają zwrotowi ani gwarancji

- koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa kupujący

Jak poinformować sprzedającego o zwrocie zakupu?

  1. Wejdź do zakładki Kupione.
  2. Przy wybranym zamówieniu kliknij "Szczegóły".
  3. Wybierz: zwróć część lub całość zamówienia, aby przejść do formularza zwrotu.
  4. Wypełnij formularz i kliknij zgłoś zwrot sprzedającemu. Otrzyma on wówczas maila


Towar należy zwrócić w stanie niepogorszonym, kompletny, odesłać bez pobrania na adres siedziby firmy, zabezpieczyć, aby nie uległ zniszczeniu w czasie transportu oraz dołączyć wymagane dokumenty. Zwroty rozpatrzone zostaną w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

O sprzedającym

CSFlublin

O sprzedającym

CSFlublin

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:10

Dane firmy

CSF Sp. z O.O.
Wólka Abramowicka 33
20-388 Lublin
NIP: 9462684836

Kontakt

  • 790****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Numer oferty: 8263156039

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro