, , ,

Spodnie jogger STOPROCENT SJG LAMPAS BLK/WHITE L

od
Super Sprzedawcy
Alfabon1
179,00
Allegro Smart!
Kolor/wzór
Rozmiar
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt męski
    • Rozmiar:
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Długość nogawki:
      długa
    • Materiał dominujący:
      bawełna
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Zapięcie:
      brak
    • Szerokość w pasie:
      34 cm
    • Długość nogawki zewnętrzna:
      109 cm
    • Model:
      SJG LAMPAS
    • Kolekcja:
      Zima 2018
    • Nazwa koloru producenta:
      BLACK/WHITE
    • Kolor:
      biały, czarny

Opis

WYPRZEDAŻ !!!

STARA CENA  219 zł

NOWA CENA  179 zł

Spodnie jogger SJG LAMPAS BLACK/WHITE sjg-jz18-8235

Spodnie tkaninowe w kroju 'jogger'

Lampasy z taśmy rypsowej

W pasie guma i trok

Klips żakardowy z rozmiarem w przedniej kieszeni

Z boku nogawki haft

Z tyłu kieszonka na guzik

Dół nogawek zakończony gumą

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Pieszyce, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
1 dzień roboczy
z pakietem
0,00 zł
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier GLS
10,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Kurier GLS pobranie
15,00 zł
1-3 dni robocze
1-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

PPHU ANEZA Aneza Skwarcan
Piskorzowska 16a
58-250 Pieszyce
Dodatkowe informacje

 

W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostarczanym towarze   prosimy o spisanie w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej   protokołu szkodowego. Odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier. W   przeciwnym przypadku należy odręcznie sporządzić oświadczenie  opisujące  stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie  powinno być  opatrzone datą oraz podpisami Klienta i kuriera.

Prosimy  o niezwłocznego zarejestrowanie takiego zdarzenia, w celu  wyjaśnienia  sprawy, poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego i  kontaktu  telefonicznego z pracownikiem Sprzedawcy.

Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt adresata.

Towar  przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny (jeśli  jest  dostępny) lub inny uzgodniony z Klientem. W takim przypadku  Sprzedawca  ponosi koszt wysyłki niewadliwego towaru do Klienta.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.

Reklamowany towar przesłany do nas musi być czysty.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PPHU Aneza Skwarcan
Piskorzowska 16a
58-250 Pieszyce
Dodatkowe informacje

 

Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw   konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt   niebezpieczny .Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia.

Zwracany  towar, w stanie niepogorszonym, bez śladów wizualnych i  zapachowych,  należy odesłać oryginalnym opakowaniu, wraz z paragonem  fiskalnym lub  fakturą oraz oświadczeniem zwrotu. Sprzedawca gwarantuje  zwrot kwoty  równej cenie zamówionych produktów. Pieniądze zostaną  oddane, zgodnie z  powyższą ustawą, w ciągu 14 dni przelewem bankowym na  konto wskazane  przez Klienta.  Koszt odesłania towaru nie podlega  zwrotowi, w związku z  tym Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek  odsyłanych na koszt Sprzedawcy.

Jeśli  podejmą Państwo decyzję o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o   kontakt pod numery telefonu podane wyżej lub mailowo na adres:   sklep@interbrands.pl – otrzymają Państwo wyczerpujące informacje, jak   przeprowadzić taką procedurę.

Zasady przyznawania i wysyłania  produkty w formie gratisów w  programie lojalnościowym reguluje osobny  regulamin każdorazowo stworzony  dla danej promocji.

Pieniądze za zwracany towar wysyłane są na konto bankowe wskazane przez Klienta.

O sprzedającym

Alfabon1

O sprzedającym

Alfabon1

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 05:50

Dane firmy

Aneza Skwarcan
PPHU ANEZA
Piskorzowska 16a
58-250 Pieszyce
NIP: 899-179-50-15

Kontakt

  • 606****** (pokaż)
  • 693 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 19:00
sobota
09:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nasza firma istnieje od 1999r. Jesteśmy rzetelni i otwarci na potrzeby każdego nawet najbardziej wymagającego klienta. Naszą dewizą jest – Klient ma być zawsze zadowolony. Mamy podpisane umowy partnerskie ze wszystkimi firmami, których rzeczy oferujemy. Posiadamy faktury zakupu, oryginalne metki . Na cały asortyment posiadamy certyfikaty autentyczności. Odzież zakupiona u nas w sklepie to gwarancja dobrego stylu, bardzo wysokiej jakości i wygody. Zaspokoi oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Zapraszamy do zakupów!

Pozostałe informacje

Numer konta do przelewów: BZ WBK S.A. Dzierżoniów  10 1090 2301 0000 0001 14832076 REGULAMIN 1) Informacje o Firmie Sklep internetowy działający na allegro.pl prowadzony jest przez firmę PPHU ANEZA Piskorzowska 16a 58-250 Pieszyce wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzoną przez Urząd Miasta Pieszyce o numerze 1236 NIP 899-179-50-15, REGON 891003600, e-mail: sklep@alfabon.pl  tel. 74 8366 592, 606 38 58 02 Zwany dalej Sprzedawcą 2) Ochrona danych osobowych Dane osobowe przekazywane Sprzedawcy przez Klientów stanowią niezbędne minimum do wdrożenia procesu sprzedaży towarów i są wykorzystywane wyłącznie w celu: - realizacji umowy - informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep jeśli Klient wyrazi na to zgodę. - Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych. Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Powierzone Sprzedawcy dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niepodanie danych uniemożliwi realizację zamówienia. 3) Opisy i zdjęcia produktów Na stronach sklepu internetowego prezentowane są dane techniczne produktów, w tym ich zdjęcia. Mają one charakter poglądowy i informacyjny, wygląd produktów na zdjęciach może, z przyczyn technicznych, różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do danych technicznych lub właściwości produktów, prosimy przez podjęciem decyzji o kontakt z konsultantem. Wszelkie znaki graficzne, logotypy itp. mają wyłącznie charakter poglądowy i informacyjny. 4) Ceny Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym  Sprzedawcy na stronie  są wyrażone w polskich złotych (PLN). Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Ceny mają charakter cen brutto tj. zawierają wszelkie wymagane podatki i cła. 5) Zamówienia Sklep internetowy Sprzedawcy przyjmuje zamówienia poprzez stronę   www.allegro.pl Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania. Informacja udzielona przez Sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie oferty zaakceptowanej przez obie strony, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącej obie strony transakcji. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia z ważnych przyczyn, jak błąd systemu informatycznego, logistycznego, fizyczny brak towaru w skutek równoległej sprzedaży w salonie stacjonarnym lub innych ważnych przyczyn. Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz wybranych krajów Europy i świata. Koszty dostawy podane na Stronie dotyczą przesyłek w granicach Rzeczpospolitej Polskiej. Koszty i możliwość wysyłki do innych krajów uzgadniane są indywidualnie w zależności od miejsca docelowego. Sprzedawca może nie mieć możliwości realizacji zamówienia do wybranego kraju. Klient może anulować złożone zamówienie jedynie mailowo lub telefonicznie wg wskazań w dziale „Kontakt”. Nie można anulować zamówienia, które zostało już do Klienta wysłane. 6) Dostawa Towar zamówiony w sklepie internetowym   dostarczany jest za pośrednictwem   kuriera GLS. Na czas otrzymania przesyłki składa się: - czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, pakowanie paczki); - czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia. Towar wysyłany jest jako przesyłka priorytetowa w ciągu 24 godzin (w dni robocze od poniedziałku do piątku). W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie Klient zostanie poinformowany o innym możliwym terminie realizacji. Towar powinien dotrzeć do Klienta w ciągu 24 godzin od daty wysyłki. Przy powyższym terminie nie uwzględnia się sobót, niedziel oraz dni wolnych. Sprzedawca zastrzega jednak, iż nominalny czas doręczenia w przypadku kuriera GLS wynosi 48 godzin. Co więcej terminy te mogą ulec wydłużeniu np. w okresie przedświątecznym, wyprzedażowym. W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt z tel. 74 8366 592, 606 38 58 02 W przypadku zamówień realizowanych formą płatności za pobraniem, zamówienie realizowane są natychmiast po otrzymaniu jego potwierdzenia od Klienta, przy płatności w formie przelewu na rachunek bankowy, po zaksięgowaniu środków na koncie Sprzedawcy. Koszty przesyłki na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: Kurier GLS 0 zł przy dokonaniu przedpłaty na konto; 15 zł dla płatności przy odbiorze. Przesyłki kurierskie realizujemy do następujących krajów: Andora Austria Belgia Bułgaria Chorwacja Czechy Dania Estonia Finlandia Francja Niemcy Grecja Węgry Irlandia Włochy Łotwa Lichtenstein Litwa Luksemburg Monako Holandia Norwegia Polska Portugalia Słowacja Słowenia Hiszpania Szwecja Szwajcaria Turcja Wielka Brytania Koszty przesyłki, zależnie od kraju docelowego, wielkości i wagi zamówienia należy każdorazowo ustalić z konsultantem. Możliwość i koszty wysyłki do krajów nie ujętych w powyższym zestawieniu należy ustalić i potwierdzić z konsultantem. 7) Sposoby płatności Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta, bądź: - przed wydaniem towaru: - przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy; - w momencie odbioru towaru: - gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem kuriera. Sprzedawca może ustalić z Klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Sprzedawcę jako przyjęte do realizacji. W takim przypadku, możliwe jest, że Klient musiał będzie spełnić dodatkowe wymogi związane z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności. Jeśli Klient nie odbierze wcześniej opłaconej przesyłki, obciążany jest kosztami przesyłki zwrotnej na adres Sprzedawcy oraz kosztami ponownej wysyłki towaru. Jeśli Klient nie odbierze przesyłki pobraniowej, obciążany jest kosztami przesyłki zwrotnej na adres Sprzedawcy oraz kosztami ponownego wysłania towaru Jeżeli po dokonaniu płatności przelewem wartość zamówienia ulegnie zmianie (np. z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, anulowania zamówienia lub innych przyczyn), powstała nadpłata – bez żadnych potrąceń – zostanie bezzwłocznie zwrócona na konto podane przez Klienta. 8) Wymiana towaru Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny  Klient może wymienić towar zakupiony u Sprzedawcy w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia. Jest to możliwe tylko wówczas, w stanie niepogorszonym, bez śladów wizualnych i zapachowych, pozostaje w oryginalnym opakowaniu, ani nie został w żaden sposób zniszczony.   Wymieniany towar należy odesłać .Klient ponosi zarówno koszty odesłania do nas towaru, jak i ponownej wysyłki. W przypadku, gdy wymiana jest wynikiem błędu Sprzedawcy, koszty są pokrywane przez Sprzedawcę. Przesyłki odsyłane na koszt adresata nie są przyjmowane przez Sprzedawcę. W przypadku różnicy w cenie, Klient zobowiązany jest do wpłacenia odpowiedniej kwoty na rachunek bankowy Sprzedawcy lub pokrycie różnicy u kuriera przy wyborze opcji za pobraniem. Gdy rzecz wymieniana jest tańsza, zwracamy różnicę na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. Jeśli podejmą Państwo decyzję o wymianie zakupionego towaru, prosimy o kontakt pod numery telefonu podane wyżej lub mailowo na adres: sklep@interbrands.pl– otrzymają Państwo wyczerpujące informacje, jak przeprowadzić taką procedurę. Produkty wysyłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają wymianie. 9) Postanowienia końcowe Złożenie zamówienia w sklepie Sprzedawcy jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu itp.) lub innych od niego niezależnych. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym i obowiązuje przez czas nieoznaczony. Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.

Numer oferty: 7515510042

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro