Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

SPINKA TAPICERKI SUZUKI GRAND VITARA LEXUS ES300

od
75edyta
1,59
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 85 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe
    • Waga (z opakowaniem):
      0.36 kg

Opis

SPINKA przeznaczona do

TAPICERKI , BAGAŻNIKA

TOYOTA LEXUS SUZUKI

nr art : B22085

CENA ZA 1 sztukę

Wymiary: A 11,5 B 6 C 4,6 d 1,6 H 8,2, w śr.otworu 6

  • Lexus ES300/330 '01-'06 spinki bagażnika elementy tapicerki, kołek rozporowy ø 6 904670707122
  • Suzuki Grand Vitara '05- mocowania boczków i poszyć tapicerskich (+ inne spinki), kołek rozporowy ø 6 09409063145PK
  • Toyota Avensis '03-'08 mocowania zderzaków elementy tylnej nakładki, kołek rozporowy ø 6 904670707122
  • Toyota Avensis '97-'03 spinki deski rozdzielczej i kabiny kołek rozporowy ø 6 904670707122
  • Toyota Camry '06-'11 spinki atrapy listwa, wykończenia deski rozdzielczej, kołek rozporowy ø 6 904670707122
  • Toyota Carina E mocowania boczków i poszyć tapicerskich (+ inne spinki), kołek rozporowy ø 6 904670707122
  • Toyota Hilux '05-'11 mocowania boczków i poszyć tapicerskich wykończenie podłogi, kołek rozporowy ø 6 904670707122
  • Toyota Yaris '05-'11 spinki atrapy górne mocowanie, kołek rozporowy ø 6

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Zaborów, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Firma PHU PERFEKT jest firmą handlową która bezposrednio uczestniczy w procesie reklamacyjnym na zakupione towary.


Gwarancja na produkty sprzedawane dla przedsiębiorców wynosi 1 rok od daty potwierdzonego zakupu .

Po  upływie daty ważności produktu gwarancji nie uwzglednia się -( artykuły objęte datą przydatności).

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU PERFEKT EDYTA MIKŁASZEWICZ
ŚRODKOWA 20
05-083 ZABORÓW
Dodatkowe informacje

  


 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

A. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

o pisząc na adres email: biuro@eperfekt.pl  lub;

o w formie pisemnej kierując reklamację na adres: PHU PERFEKT Edyta Mikłaszewicz
05-083 Zaborów ul. Środkowa 20

B. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

o Twoje imię i nazwisko oraz adres,

o numer oferty na Allegro  i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

o przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,

o wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

· Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

· Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

· Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

· Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

 
 

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

  

Podstawą do reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ SZKODY spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do Formularza Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PHU Perfekt nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu.

  

 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz
Osiedlowa 27
05-083 Zaborów
Dodatkowe informacje

Bardzo prosimy o zachowanie otrzymanego paragonu, który jest potwierdzeniem transakcji zawartej z naszą firmą. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu podczas transportu konieczne jest spisanie protokołu szkody, uszkodzenia z dostawcą / firmą kurierską. W przeciwnym wypadku reklamacji i odstąpienia od umowy nie uwzględnia się.

   

Reklamacje i zwroty Regulamin na podstawie art.8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U. z 2002r., nr 144,poz.1204 z poźn.zm.) oraz art.8 i nast.ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz.827 z późn.zm.) 

1. W celu zwrócenia zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem tel. 604 885 251 poinformować o tym naszego pracownika lub wysłać zgłoszenie drogą elektroniczną wraz z załączoną kopią dowodu zakupu na adres: biuro@eperfekt.pl 

2.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r w przypadku zawierania umów na odległość ,konsument może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust.3. Zgodnie z Ustawą z dnia30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ,może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy formularz można uzyskać po skontaktowaniu się mailowym z pracownikiem naszego sklepu.

3.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym, klient zobowiązany jest dostarczyć produkt na swój koszt do Naszej firmy wraz z oryginałem zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia etc. . 

4. W przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na podane konto bankowe. 

5. Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania (niezależnie od oryginalnego opakowania produktu, w którym został mu on dostarczony) i zabezpieczenia zwracanego Sprzedającemu towaru, ponosząc na zasadach ogólnych odpowiedzialność za jego utratę lub uszkodzenie podczas transportu. Miernikiem staranności wykonania obowiązku, o którym mowa, będzie oryginalny sposób zapakowania i zabezpieczenia towaru, jaki został dostarczony Klientowi. Na wypadek szkody transportowej Klient zobowiązany jest ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej (przez zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej firmie kurierskiej). 

6. W przypadku niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską reklamację można składać po 14 dniach roboczych od daty nadania paczki.

7. Zwroty prosimy przesyłać na adres sklepu: PHU PERFEKT 05-083 ZABORÓW UL.ŚRODKOWA 20 8. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW REKLAMACYJNYCH WYSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM !!!!

9.  Podstawą do reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu jest PROTOKÓŁ SZKODY spisany z kurierem lub osobą doręczającą i dołączony do Formularza Reklamacyjnego w przeciwnym razie firma PHU Perfekt nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu.

O sprzedającym

75edyta

O sprzedającym

75edyta

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
14 czerwca 2019 o 12:24

Dane firmy

Edyta Mikłaszewicz
PHU Perfekt
ul.Środkowa 20
05-083 Zaborów
REGON: 145492924
NIP: 529-154-79-28

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
  • 604****** ********* (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Nie łączymy paczek osłon silnikowych z nadkolami- koszty wysyłki wówczas są ustalane indywidualnie.

Nasza firma PHU PERFEKT   specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów samochodowych. Dokonując zakupów na naszych aukcjach masz pewność że dostaniesz towar wysokiej jakości w krótkim czasie . Obecnie posiadamy standard allegro co potwierdza, wysoką jakość naszych usług i produktów.

Pozostałe informacje

Osłony oraz nadkola sprzedawane przez naszą firmę to części zamienne do samodzielnego dopasowania.

UWAGA: Musimy sprawdzać dane odbiorcy faktury w GUS - więc zastrzegamy sobie prawo do korekty danych odbiorcy wg. danych dostępnych w tym systemie. 


Szkody powstałe podczas transportu


1. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady

uszkodzenia, Klient jest zobowiązany sporządzić z udziałem przewoźnika

(kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. W protokole tym daty odbioru

przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednakowe. W

przypadkach kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą

rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. sprzedający może odrzucić

reklamacje. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i

reklamację w firmie transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany

prawidłowo, reklamację w firmie transportowej składa Sprzedający, a Klient

otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki. Klient ma również możliwość

odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim przypadku jest zobowiązany

niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego.


2. Klient, który zaniechał obowiązków, o których mowa w ust.

1, przejmuje ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabywa produkt w takim stanie,

w jakim go otrzymał. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi,

powstałymi w czasie transportu, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody

oraz bez opakowania fabrycznego mogą być rozpatrywane przez Sprzedającego

odmownie.


3. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi uszkodzeniami

klient powinien niezwłocznie zgłosić tą sprawę sprzedającemu na adres mailowy

lub telefonicznie.

W chwili odbioru towaru proszę sprawdzić stan przesyłki.

Ewentualne uszkodzenia proszę niezwłocznie zgłosić obecnemu przy dostawie

kurierowi/listonoszowi. Proszę o sporządzenie protokołu szkody. Bez protokołu

szkody nie będziemy mogli złożyć reklamacji na uszkodzoną przesyłkę. Ułatwi to

i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.

W trosce o pełne zadowolenie naszych klientów przedstawiamy

najważniejsze informacje jak uniknąć kłopotliwych sytuacji.

GDY PRZESYŁKA KTÓRĄ OTRZYMAŁEM JEST NIEKOMPLETNA LUB ZAWIERA

TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁEM.

Jeżeli nastąpiły niezgodności w towarze lub inne

niedogodności prosimy nie reaguj pochopnie. Jesteśmy tylko ludźmi i nam również

mogą zdarzyć się pomyłki. Wszystkie przesyłki są ważne – sprawdzimy i brakujący

towar doślemy na nasz koszt.

Jeżeli otrzymali Państwo inny towar niż zamawiany prosimy o

kontakt, najlepiej przesłanie zdjęcia błędnie wysłanego towaru. Wymienimy go na

właściwy.

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący

(konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Podstawa prawna: art.27, 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach

konsumenta

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne

oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@eperfekt.pl (takie

oświadczenie możemy również przesłać mailem).

Koszt transportu przesyłki zwrotnej pokrywa Konsument.

Dopuszczamy w określonych przypadkach również zwrot towaru zakupionego w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Przesyłkę zwrotną należy nadać na adres:

PHU Perfekt

Wyględy, Ul. Osiedlowa 27

05-083 Zaborów

CZY MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRZEDMIOT?

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć

reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do

stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź

części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).

W sprawie reklamacji proszę pisać na adres e-mail:

biuro@eperfekt.pl

Do przesyłki proszę także załączyć dowód zakupu.

Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę

reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji.

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH!

PROSIMY O NIE WYSTAWIANIE KOMENTARZA NEGATYWNEGO POCHOPNIE.

W PRZYPADKU GDY COŚ SIĘ NIE ZGADZA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI WYJAŚNIMY ZAISTNIAŁĄ

SYTUACJĘ. Prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@eperfekt.pl lub

telefoniczny pod numerem: 604-885-251

Zwracamy się z prośbą o wystawienie oceny za tą transakcję

(5) gwiazdek w każdej z kategorii.

Bardzo duża liczba kupujących niestety nie zaznacza gwiazdek

co wpływa na błędną ocenę końcową.

Jeśli są Państwo zadowoleni z transakcji prosimy o

wystawienie wszystkich pięciu gwiazdek w poszczególnych obszarach.

Oceny te pozwolą na kontynuowanie doskonalenia obsługi i

zachowanie Standardu Allegro co przekłada się na niższe opłaty i brak podwyżek

cen których wszyscy chcemy uniknąć.

Jeżeli przy realizacji zamówienia pojawiły się jakieś

problemy to przed wystawieniem oceny prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi

Klienta: biuro@eperfekt.pl w celu ich wyjaśnienia.

Zapraszamy do kolejnych zakupów na naszych aukcjach

Z poważaniem:

Firma PHU Perfekt

Edyta Mikłaszewicz


 Szanowni Państwo, 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, ORODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych). W związku z tym prosimy o zapoznanie się z poniższą klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania Państwa danych: 

Klauzula informacyjna 

1. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz NIP:5291547928, REGON: 145492924, z siedzibą w ul. Środkowa 20, 05-083 Zaborów, e-mail: biuro@eperfekt.pl. 

2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę pisać na podany adres e-mail biuro@eperfekt.pl. 

3. Dane będą przetwarzane w celu związanym z wykonywaniem umowy, realizacją zamówień, wykonywaniem obowiązków rachunkowych i podatkowych. 

4. Dane będą przechowywane przez czas trwania współpracy oraz zgodnie z przepisami prawa, w szczególności podatkowego po zakończeniu współpracy, przez okres wymagany przez przepisy prawa 

5. Dane mogą zostać udostępnione lub przekazane podmiotom zewnętrznym w celu i zakresie wykonywania obowiązków umownych Administratora (INPOST S A, NIP: 6793087624; POCZTA POLSKA SA, NIP: 5250007313; Biuro Rachunkowe Hanna Domeradzka NIP:5291044475). 

6. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 

7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 

8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 

9. Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych 

10. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO), ul Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@giodo.gov.pl 

Numer oferty:8104987908
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro