SPINKA TAPICERKI DRZWI AUDI A3 A4 C50648 ROMIX

od
bydgoszczczesci
2,50
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł

kup do 13:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba sztuk
z 95 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Jakość części (zgodnie z GVO):
      P - zamiennik o jakości porównywalnej do oryginału
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe
    • Numer katalogowy części:
      8E0868243
    • Waga (z opakowaniem):
      0.5 kg
    • Numery katalogowe zamienników:
      8E0 868 243

Opis

NOWA SPINKA TAPICERKI DRZWI

Numer katalogowy:

  • 8E0868243 / 8E0 868 243

Numery katalogowe zamienne:

  • C50468 / C 50468

Zastosowanie w pojazdach:

AUDI

  • A3 2003 - 2007
  • A4 B6 2000 - 2004
  • A4 B7 2004 - 2008

Informacje o produkcie:

  • Stan: Nowy
  • Producent: ROMIX

Informacje techniczne:

  • Zastosowanie: Boczki i poszycia tapicerskie
  • Strona zabudowy: Drzwi przód / tył
  • Silnik: Benzyna / Diesel
  • Model: Wszystkie typy nadwozia

Dodatkowe Informacje:

  • Wymiar A: 21,5
  • Wymiar B: 10
  • Wymiar C: 27
  • Wymiar d: 7,5
  • Wymiar H: 29,7 w śr. otworu 10

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

***Uwaga możliwość odbioru osobistego w naszych oddziałach***

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Bydgoszcz, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u bydgoszczczesci za co najmniej 1400.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

DILU - SZKLENIEC (TORUŃ)
SZKLENIEC 18
87-632 OSÓWKA
woj. kujawsko-pomorskie
email: ziolek113@wp.pl
tel.: 515-290-930

poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

DILU - WARSZAWA
LEKTYKARSKA 24
01-687 WARSZAWA
woj. mazowieckie
email: allegro@skodaczesci24.pl
tel.: 604-780-569

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

DILU - BYDGOSZCZ
nakielska 71A
85-347 BYDGOSZCZ
woj. kujawsko-pomorskie
email: bydgoszczczesci@wp.pl
tel.: 503-872-001

poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

DILUONLINE
NAKIELSKA 71A
85-347 BYDGOSZCZ
Dodatkowe informacje

WITAM, ZAKUP JEST UWARUNKOWANY ODBIOREM OSOBISTYM.

W razie złożenia reklamacji podczas 2 lat od zakupu należy przedstawić dowód zakupu oraz dostarczyć na własny koszt komplet owiewek do sklepu stacjonarnego.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
DILUONLINE
SZKLENIEC 18
87-632 OSÓWKA
Dodatkowe informacje

  OGÓLNE ZASADY ZWROTU:

  • czas na zwrot: 14 dni; 
  • koszt zwrotu: w zależności od okoliczności pokrywa kupujący lub sprzedający; 
  • najszybszym sposobem jest uzupełnienie formularza zwrotu; 
  • adres do zwrotu: DILUonline, Szkleniec 18, 87-632 Osówka, Polska   


  SZCZEGÓŁOWE  INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU:    

  • Każdy Kupujący ma 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania paczki, na zwrot towaru.
  • W momencie kupna przez Kupującego kompletu, należy odesłać wszystkie części składające się na
    zestaw – w momencie otrzymania przez Sprzedającego ostatniego produktu, rozpoczyna się
    procedura zwrotu zakupionego przez Kupującego towaru. 
  • Rozpoczęcie procedur zwrotu następuje, gdy wraz z towarem, prześlesz nam uzupełniony formularz zwrotu oraz dołączysz dowód zakupu (paragon fiskalny lub FV). 
  • Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia przesłania nam oświadczenia
    o odstąpieniu od umowy sprzedaży.  
  • Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy Ci niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
    z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie transakcji, lub za sam towar w momencie, gdy sprzedający ma pewność, że dany produkt pasuje to Twojego auta po weryfikacji nr VIN).  
     

  O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ ZWRACAJĄC TOWAR:  
  Pamiętaj, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie ulegają zwrotowi, między innymi: 

  • produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. oleje, płyny eksploatacyjne, środki chemiczne, itp.; 
  • produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, np. oryginalne części eksploatacyjne, przekładnie, półosie, wszystkie części elektryczne i elektroniczne oraz specjalistyczne części dopasowane do danego numeru VIN; 
  • produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

Szanowni Państwo, prosimy pamiętać, że zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.     

  • W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt (pomniejszoną wartość może wynieść od 5-30% wartości towaru).  
  • Zwracany towar musi być w oryginalnym pudełku lub folii, dodatkowo zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.  
  • Zwracając towar, odeślij uzupełniony w całości formularz zwrotu. Uzupełnij każdą rubrykę oraz dołącz dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.    

O sprzedającym

bydgoszczczesci

O sprzedającym

bydgoszczczesci

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 20:37

Dane firmy

Przemysław Ziółkowski
DILUonline
Nakielska 71A
85-347 Bydgoszcz
REGON: 871716570
NIP: 879-209-09-96

Kontakt

  • 503****** (pokaż)
  • 52 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym


Firma powstała w 2003 roku w Lubiczu. Bardzo dynamiczny rozwój sprawił, że firma już parę razy przenosiła swoją siedzibę, zwiększając kilkukrotnie powierzchnie magazynową. Powierzchnia magazynowa naszego sklepu to 650 m2 dzięki czemu towar, który państwo zamawiają jest na miejscu i wysyłany od ręki w przeciwieństwie do wielu firm handlujących w Internecie, które ściągają towar z innych hurtowni (z czym związane są trudności z czasem oczekiwania). My wysyłamy wszystko z własnych magazynów! Bez kolejek, bez czekania! Na chwilę obecną posiadamy w sprzedaży przeszło 6 tysięcy pozycji. Wszyscy nasi dostawcy to renomowani producenci i autoryzowani dystrybutorzy z bardzo dużym doświadczeniem i ugruntowaną pozycją.


******************************************************************

1. OGÓLNE ZASADY ZWROTU: 

  • czas na zwrot: 14 dni; 
  • koszt zwrotu: w zależności od okoliczności pokrywa kupujący lub sprzedający; najszybszym sposobem jest uzupełnienie formularza zwrotu; 
  • adres do zwrotu: DILUonline, Szkleniec 18, 87-632 Osówka, Polska


 2. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU: 

  • Każdy Kupujący ma 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania paczki, na zwrot towaru.
  • W momencie kupna przez Kupującego kompletu, należy odesłać wszystkie części składające się na  zestaw – w momencie otrzymania przez Sprzedającego ostatniego produktu, rozpoczyna się  procedura zwrotu zakupionego przez Kupującego towaru. 
  • Rozpoczęcie procedur zwrotu następuje, gdy wraz z towarem, prześlesz nam uzupełniony formularz zwrotu oraz dołączysz dowód zakupu (paragon fiskalny lub FV). 
  • Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia przesłania nam oświadczenia  o odstąpieniu od umowy sprzedaży.  
  • Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy Ci niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających  z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie transakcji, lub za sam towar w momencie, gdy sprzedający ma pewność, że dany produkt pasuje to Twojego auta po weryfikacji nr VIN). 


3. O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ ZWRACAJĄC TOWAR: 

a) Pamiętaj, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie ulegają zwrotowi, między innymi: 

  • produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. oleje, płyny eksploatacyjne, środki chemiczne, itp.; 
  • produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, np. oryginalne części eksploatacyjne, przekładnie, półosie, wszystkie części elektryczne i elektroniczne oraz specjalistyczne części dopasowane do danego numeru VIN; 
  • produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

Szanowni Państwo, prosimy pamiętać, że zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.  W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt ( pomniejszoną wartość może wynieść od 5-30% wartości towaru). 


b) Zwracany towar musi być w oryginalnym pudełku lub folii, dodatkowo zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. 


c) Zwracając towar, odeślij uzupełniony w całości formularz zwrotu. Uzupełnij każdą rubrykę oraz dołącz dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury. 



*****************************************************************

1. OGÓLNE ZASADY REKLAMACJI: 

  • czas gwarancji od 12 do 24 miesięcy, firma BORSEHUNG i MEYLE HD 48 miesięcy; 
  • koszt wysyłki: w zależności od okoliczności pokrywa kupujący lub sprzedający; najszybszym sposobem jest uzupełnienie formularza reklamacyjnego; 
  • adres do zwrotu: DILUonline, Szkleniec 18, 87-632 Osówka, Polska 


2. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE REKLAMACJI: 

  • Każdy Kupujący ma reklamować zakupiony towar. 
  • W momencie kupna przez Kupującego kompletu, należy odesłać wszystkie części składające się na zestaw – w momencie otrzymania przez Sprzedającego ostatniego produktu, rozpoczyna się procedura reklamacyjna zakupionego przez Kupującego towaru / kompletu towaru. 
  • Rozpoczęcie procedur zwrotu następuje, gdy wraz z towarem, prześlesz nam uzupełniony formularz reklamacyjny oraz dołączysz dowód zakupu (paragon fiskalny lub FV). 
  • Powinieneś odesłać produkt wraz z dowodem wymiany części w zakładzie mechanicznym lub Autoryzowanym Serwisem Naprawczym. 
  •  Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, rozpoczniemy procedurę reklamacyjną, która zazwyczaj tra 14 dni roboczych. 
  • Zastrzegamy sobie natomiast, dłuższy okres reklamacyjny, do 60 dni na części specjalistyczne  dopasowane do danego numeru VIN, bądź sprowadzane na życzenie klienta z zagranicy Rzeczypospolitej Polski; 


3. O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ REKLAMUJĄC TOWAR: 

a) Pamiętaj, że zgodnie z prawem konsumenckim wszystkie produkty podlegają reklamacji; 

b) Towar zakupiony na FV posiada zawsze 1 rok gwarancji; 

c) Towar zakupiony na paragon posiada minimum 2 lata gwarancji, w wyjątkowych sytuacjach 4 lata gwarancji (produkty firmy BORSEHUNG i MEYLE HD). 

d) Reklamowany towar musi być w oryginalnym pudełku lub folii; 

e) Reklamując towar, odeślij uzupełniony w całości formularz reklamacyjny.  Uzupełnij każdą rubrykę oraz dołącz dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.


****************************************************************

UWAGA WAŻNE! 

Jeśli masz problem z doborem części skontaktuj się z nami przed zakupem. 

Po zakupie przedmiotu realizujemy wysyłkę zakupionego przedmiotu. Prosimy o rozważne zakupy. 

ISTNIEJE ZAKUP KILKU PRZEDMIOTÓW NA RÓŻNYCH AUKCJACH (należy podać w mailu numery wygranych aukcji i zaznaczyć czy zakupione przedmioty mają być wysłane w jednej paczce) 

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT W TYM CELU PROSIMY O TYM FAKCIE NAS POINFORMOWAĆ NATYCHMIAST PO WYGRANIU AUKCJI! (NA KOGO MA ZOSTAĆ WYSTAWIONA FAKTURA, ADRES, nr NIP). 

WYSYŁKI REALIZUJEMY TYLKO W DNI POWSZEDNIE - OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU do godziny 13:00

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI PACZKI RÓWNIEŻ ZA GRANICĘ. WYSYŁKI TE REALIZUJEMY TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM USTALENIU TELEFONICZNYM, CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI DO DANEGO KRAJU. 

UWAGA! W PRZYPADKU DOKONANIA ZAKUPÓW WIELU PRZEDMIOTÓW CENA ZA WYSYŁKĘ TOWARU JEST ZAWSZE NAJWYŻSZA SPOŚRÓD KUPIONYCH PRZEZ PAŃSTWA PRZEDMIOTÓW. 

****************************************************************

Formy płatności :

"ZA POBRANIEM" płatne listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze paczki Zastrzegamy sobie prawo do nie wysłania paczki za pobraniem w przypadku gdy kupujący ma mniej niż 5 pozytywnych komentarzy. 

"PRZELEW" przedpłata na konto W tym przypadku do ceny towaru należy doliczyć koszt wysyłki wg cennika podanego na aukcji. W nazwie przelewu proszę podać Nick (login) z Allegro oraz przedmiot zakupu wraz z jego numerem aukcyjnym. Numer konta oraz dane jego właściciela otrzymali Państwo wraz z potwierdzeniem transakcji z Allegro lub znajdują się na tej stronie O NAS. W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie Państwa, pozostawi informację o próbie jej doręczenia, w postaci AWIZO. Kurier ponownie będzie próbował doręczyć przesyłkę do Państwa w następnym terminie podanym również na stronie monitoringu przesyłek Siódemka.


"ODBIÓR OSOBISTY" tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Nie jesteśmy w stanie określić, ani zagwarantować godziny dostarczenia przesyłki, jest to całkowicie uzależnione od kuriera. Dlatego w celu ustalenia dokładnej godziny muszą Państwo skontaktować się z firmą kurierską w dniu dostawy. 

  • Klient jest zobowiązany do kontroli zgodności ilościowej z Zamówieniem oraz kontroli czy towary nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany dokonać takiej kontroli w obecności kuriera dostarczającego towar. 
  • W razie stwierdzenia nieprawidłowości, prosimy o spisanie protokołu z kurierem oraz o pilny kontakt z nami w celu wyjaśnienia sytuacji i złożenia odpowiednich dokumentów do firmy kurierskiej. Ta procedura umożliwi nam odpowiednią reakcję. 
  • Sklep nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje spowodowane opóźnieniem dostawy, uszkodzeniem lub zagubieniem paczki przez firmę przewozową. 
  • Wysyłki realizujemy poprzez firmę kurierską " DPD " , okres gwarancyjny dla przedsiębiorców wynosi 12 miesięcy.


Pozostałe informacje

Pracujemy co drugą sobotę. Przed przyjazdem zachęcamy do zadzwonienia, by dowiedzieć się czy danego dnia odbywa się dyżur.


Pozdrawiamy Zespół DILUonline

Numer oferty:7309969228
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro